Telaketjufeminismi-testi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Telaketjufeminismi-testi

Tissit!
12
55%
Ei haittaa
3
14%
whatev
1
5%
Alentaa naisia
4
18%
Ketä sä Dave yrität miellyttää?
2
9%
Juhe Föhr, panisin!
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 22

Zeb

Re: Telaketjufeminismi-testi

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Ei Dave, et ole ainoa.

En sentään ole sitä mieltä että tissit säätiedotuksessa tulisi kieltää mutta olen tyytyväinen Suomen tilanteeseen. Itse olen jo sen verran parkkiintunut, ettei tuo tissikäytäntökään kamalasti koskettaisi, mutta tyttären takia toivon ettei tuo naiskuva valtaa koko maapalloa.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Telaketjufeminismi-testi

Viesti Kirjoittaja annepa »

Ai saakeli että olenkin tyhmä. Tässä oli siis kyse tisseistä eikä naisista. Minusta esim kolmosen punatukkainen säänainen Miina on ok, vaikka sillä onkin tissit. Tosin se ei esittele niitä, se esittelee sääkarttoja.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
masa

Re: Telaketjufeminismi-testi

Viesti Kirjoittaja masa »

Zeb kirjoitti:tyttären takia toivon ettei tuo naiskuva valtaa koko maapalloa.
Täh? Eikös se nyt ole juurikin päinavastoin ollut menossa koko ajan?
NuoriD

Re: Telaketjufeminismi-testi

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Mua siis ottaa pattiin se, että naisia käytetään bimboina koristeina ja pattiin ottaa myös se, että esim Cosmon kannessa on aina nainen esittelemässä tissejään.

En tiedä, vaikuttaako tässä taustalla se, että mulla on kaksi tytärtä.

Haluaisin kuitenkin, että naiset nähtäisiin, ja naiset näkisivät itsensä muutenkin kuin nätteinä koristeina.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Telaketjufeminismi-testi

Viesti Kirjoittaja annepa »

NuoriD kirjoitti:Mua siis ottaa pattiin se, että naisia käytetään bimboina koristeina ja pattiin ottaa myös se, että esim Cosmon kannessa on aina nainen esittelemässä tissejään.

En tiedä, vaikuttaako tässä taustalla se, että mulla on kaksi tytärtä.

Haluaisin kuitenkin, että naiset nähtäisiin, ja naiset näkisivät itsensä muutenkin kuin nätteinä koristeina.
Niin muakin tavallaan ärsyttää mutta mikä minä olen tuomitsemaan kenenkään täysvaltaisen käytöstä? Eli siis jos joku nainen haluaa olla bimbo ja koriste niin olkoot. Mulla on parempiakin esikuvia, sellaisiakin jotka ovat sekä nättejä että joilla on aivot. Altista ne tyttäret tällaisille naiskuville aina ko mahollista!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Zeb

Re: Telaketjufeminismi-testi

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Eiköhän nuorten tyttöjen ulkonäköpaineet ole aika valtavat nykyään. Ei siinä välttämättä auta mikään fiksun sukulaistädin esittely kerran kuukaudessa jos joka tuutista tuppaa tuunattua ja photoshopattua bimboa. Miksi joka tuutista pitää tupata bimboa? Ai niin, siksi että se myy, mutta mä en välttämättä tajua että miksi se myy.
NuoriD

Re: Telaketjufeminismi-testi

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Zeb kirjoitti:Eiköhän nuorten tyttöjen ulkonäköpaineet ole aika valtavat nykyään. Ei siinä välttämättä auta mikään fiksun sukulaistädin esittely kerran kuukaudessa jos joka tuutista tuppaa tuunattua ja photoshopattua bimboa. Miksi joka tuutista pitää tupata bimboa? Ai niin, siksi että se myy, mutta mä en välttämättä tajua että miksi se myy.
Sen mä tajuan, että miehet haluavat katsoa nuoria kauniita naisia, mutta sitä mä en tajua, miksi sen Cosmonkin ja kaikkien muiden naistenlehtienkin kannessa on aina nuori nainen.

(tai tiedän mä, cosmon kannessa on nuori hottis, koska cosmon ostajat haluavat olla hottiksia).

Joskus salilla selailin Cosmoa ja kyllä sen naiskuva oli masentava.
Zeb

Re: Telaketjufeminismi-testi

Viesti Kirjoittaja Zeb »

masa kirjoitti:
Zeb kirjoitti:tyttären takia toivon ettei tuo naiskuva valtaa koko maapalloa.
Täh? Eikös se nyt ole juurikin päinavastoin ollut menossa koko ajan?
Television ja mainosten maailmaa nyt lähinnä tarkoitin, en naisten äänioikeutta tms.
Zeb

Re: Telaketjufeminismi-testi

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriD kirjoitti:Joskus salilla selailin Cosmoa ja kyllä sen naiskuva oli masentava.
Joo, se on kyllä järkky. Aika hienoa jos sinä isänä sanot tyttärillesi että se on järkky. Luulisin että olisit aika vakuuttava. Mukavaa että tytöilläsi on tuollainen isä.
NuoriD

Re: Telaketjufeminismi-testi

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Zeb kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Joskus salilla selailin Cosmoa ja kyllä sen naiskuva oli masentava.
Joo, se on kyllä järkky. Aika hienoa jos sinä isänä sanot tyttärillesi että se on järkky. Luulisin että olisit aika vakuuttava. Mukavaa että tytöilläsi on tuollainen isä.
No enpä mä ole tytöilleni tästä puhunut. En oikein usko, että tällaisiin asioihin pystyy vaikuttamaan. Se paine tulee kuitenkin niin suurena koko ympäröivästä maailmasta.
Zeb

Re: Telaketjufeminismi-testi

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Kyllä isän mielipiteellä on merkitystä. Ainakin mulle aikanaan oli.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Telaketjufeminismi-testi

Viesti Kirjoittaja huima »

NuoriD kirjoitti:Joskus salilla selailin Cosmoa ja kyllä sen naiskuva oli masentava.
:paijaa:

Sä olet kasvanut kukkahattutädiksi.

Jo aikojen alusta saakka naiset ovat olleet suurimpia susia toisilleen ja käyttäneet viehätysvoimaa tiedostaen ja tiedostamatta aseena sekä kaupankäynnin välineenä. Feministinen valveutuminen ja ihmiskunnan kehittyminen ei ole poistanut sitä vieläkään minnekään, sillä perusjutut ovat perusjuttuja.



Anna tyttärellesi hyvät eväät elämään ja kerro sekä näytä, että ei se ulkonäkö nyt kaikkea ratkaise -- että olethan sinäkin vaimosi kanssa.
NuoriD

Re: Telaketjufeminismi-testi

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

exPertti kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:No enpä mä ole tytöilleni tästä puhunut. En oikein usko, että tällaisiin asioihin pystyy vaikuttamaan. Se paine tulee kuitenkin niin suurena koko ympäröivästä maailmasta.
BTW, mikä on cosmon naiskuva?
Sinun pitää olla mahdollisimman seksikäs, kaunis, osata oikeat temput ja miellyttää miestä ja näin saat itsellesi unelmiesi prinssin.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Telaketjufeminismi-testi

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

NuoriD kirjoitti:
exPertti kirjoitti:BTW, mikä on cosmon naiskuva?
Sinun pitää olla mahdollisimman seksikäs, kaunis, osata oikeat temput ja miellyttää miestä ja näin saat itsellesi unelmiesi prinssin.
Onhan cosmossa aika kovaa urasuuntautuneisuuttakin. Ja muistaakseni usein pohditaan voiko menestyvä nainen tulla toimeen tavis-juntin kanssa vaikka juntti olisikin lutuinen. Cosmossa on siis napattu aika monta huonoa puolta traditioista ja modernista menosta.
masa

Re: Telaketjufeminismi-testi

Viesti Kirjoittaja masa »

Moniko muu palstan mies lukee Cosmoa?
Zeb

Re: Telaketjufeminismi-testi

Viesti Kirjoittaja Zeb »

No olen minäkin lukenut jopa Mobilistia ihan vaan tietääkseni millainen lehti se on.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Telaketjufeminismi-testi

Viesti Kirjoittaja huima »

sivustahuutaja kirjoitti:Onhan cosmossa aika kovaa urasuuntautuneisuuttakin. Ja muistaakseni usein pohditaan voiko menestyvä nainen tulla toimeen tavis-juntin kanssa vaikka juntti olisikin lutuinen. Cosmossa on siis napattu aika monta huonoa puolta traditioista ja modernista menosta.
Joo ei Cosmo taida tosiaan mitään naisten vapautusrintaman materiaalia olla - kuten ei myöskään mitkään miehille suunnatut lehdet jakulttuurit, joissa reidellä ja tisseillä myydään mitä tahansa sekä esitetään menestystä sen mukaan kuinka monta alusvaatteissa viihtyvää tsiksiä on ympärillä.

ND taisi joskus kanssa todeta ettei se älykkyys näy päällepäin, eikä rahakaan näy - ellei sitä laita hienoihin autoihin, vaatteisiin, kelloihin ja muihin symbooleihin. Monet ihmiset ovat sosiaalisia eläimiä ja haluavat ihailua sekä hyväksyntää. Joillekin se keino on duunin kautta tienata ja ostaa se moottoripyörä, toisille on treenin kautta saada kroppa pinkeäksi ja käyttää sitä hyödykseen.
NuoriD

Re: Telaketjufeminismi-testi

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

exPertti kirjoitti:
Zeb kirjoitti:No olen minäkin lukenut jopa Mobilistia ihan vaan tietääkseni millainen lehti se on.
minä en kaipaa vinkkejä miten ottaa suihin miehiltä
Ei vara vedettä kaada. Saattaan vaikka sattua, että sienimetsällä kengänpohjaasi tarttuu taikasieni ja sokerileipuri ei ole armollinen

http://www.motifake.com/index.php?start=116350
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Telaketjufeminismi-testi

Viesti Kirjoittaja huima »

exPertti kirjoitti:Eli sinun pitää olla sellainen joka (lähes) kukaan nainen ei ole saadaksesi sellaisen miehen jota ei ole olemassakaan.
Plah. Törkeän monet naiset ovat ihan mielettömän hotteja ja kuumottavia tapauksia, kunhan pääsisivät vain yli omista neurooseistaan ja ajatuksista siitä, että eivät ole sitä tai tätä.

Sitten kun joku taas on kuumottava, joko genetiikan, duunin ja kärsimyksen -- tai niiden yhdistelmän kautta -- heitetään bimbo-kortit peliin ja harrastetaan hurjaa selkäänpuukotusta, ole siinä sitten nuori kaunis nainen ja tyytyväinen itseesi. Haluttava fyysinen ulkomuoto ja siihen liittyvät kyvykkyydet voivat kuitenkin olla enemmän kirous, koska jos sen kautta saa normaalia helpommin jotain asioita läpi - ei ihminen välttämättä panosta muihin osa-alueisiinsa ja kehittyy vain vanhenevaksi bimboksi tai jääkiekkoilijaksi. Sama voi tapahtua sukupuolesta riippumatta.

Kuumottavaa: http://en.wikipedia.org/wiki/Marissa_Mayer
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Telaketjufeminismi-testi

Viesti Kirjoittaja annepa »

Zeb kirjoitti:Eiköhän nuorten tyttöjen ulkonäköpaineet ole aika valtavat nykyään. Ei siinä välttämättä auta mikään fiksun sukulaistädin esittely kerran kuukaudessa jos joka tuutista tuppaa tuunattua ja photoshopattua bimboa.
No ei tietenkään riitä, mutta voi esitellä ja kommentoida esim näittelijöitä kuten Sigorney Weaveria, Jodie Fosteria, Natalie Portmania, nuoria politiikkoja (jos ei nyt oteta huomioon eri aatesuuntauksia huonoina vaikuttimina vaan siltä pohjalta vain että älylläkin pärjää) esim Mari Puoskari (se on kyllä vihreä ja se voi olla vaarallista), teollisuuden vaikuttajiakuten Anne Brunila jne.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Telaketjufeminismi-testi

Viesti Kirjoittaja annepa »

huima kirjoitti: Sitten kun joku taas on kuumottava, joko genetiikan, duunin ja kärsimyksen -- tai niiden yhdistelmän kautta -- heitetään bimbo-kortit peliin ja harrastetaan hurjaa selkäänpuukotusta, ole siinä sitten nuori kaunis nainen ja tyytyväinen itseesi.
Tämä on NIIIN totta. Sekä naiset että miehet on monesti sitä mieltä että kuumottava ja hotti ei voi pärjätä millään muulla kuin sillä että on kuumottava ja hotti. Sitten kun suusta tulee muutakin kuin bimboilua niin sitten kö se helvetti vastaa alkaa ja joka suunnasta kampitetaan koska toinenon sekä kuumottava ja hotti että älykäs ja osaava.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Telaketjufeminismi-testi

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Zeb kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Joskus salilla selailin Cosmoa ja kyllä sen naiskuva oli masentava.
Joo, se on kyllä järkky. Aika hienoa jos sinä isänä sanot tyttärillesi että se on järkky. Luulisin että olisit aika vakuuttava. Mukavaa että tytöilläsi on tuollainen isä.
:komp:

Toki toivon, että useimmat naiset eivät ole oikeasti niin bimboja että tosissaan pohtisivat, millaiset sukkahousut pitää laittaa töihin jos haluaa ylennyksen tjsp. (Tasa-arvon nimissä säälin kyllä myös sellaisia poikaystäviä, joiden tyttöystävät tosissaan koittavat soveltaa ko.läpsykän "vinkkejä" parisuhteessaan...)
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Telaketjufeminismi-testi

Viesti Kirjoittaja huima »

Lilo kirjoitti: (Tasa-arvon nimissä säälin kyllä myös sellaisia poikaystäviä, joiden tyttöystävät tosissaan koittavat soveltaa ko.läpsykän "vinkkejä" parisuhteessaan...)
Heei,

se elmukelmu varmaan toimii jollekin!
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Telaketjufeminismi-testi

Viesti Kirjoittaja Lilo »

^ No doubt. :D
p.s Sinäkö se olitkin...?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Bhven

Re: Telaketjufeminismi-testi

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Lolita kirjoitti:Suomessa säätiedotuksesta ei ole tehty vielä kunnon viihdettä?
Neloskanavalla on ollut yritystä, kun sillä jollain säämiehellä oli jokin vinkulelu kädessä, jolla se imitoi sitä painonappia, jolla YLEn meteorologit vaihtavat kuvaa. *SKVIIK SKVIIK* "Ja ensi viikon sää näyttääkin sitten helvetin hyvältä."

Noi ulkomaiset sään ja tissien esittelijät eivät kai ole meteorologian opinnoista kuulleetkaan. Sama koskenee neloskanavaa.
Vastaa Viestiin