Telaketjufeminismi-testi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Telaketjufeminismi-testi

Tissit!
12
55%
Ei haittaa
3
14%
whatev
1
5%
Alentaa naisia
4
18%
Ketä sä Dave yrität miellyttää?
2
9%
Juhe Föhr, panisin!
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 22

NuoriD

Re: Telaketjufeminismi-testi

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

exPertti kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Jos olisin Cosmon vinkeillä hakenut niin ehkä mulla sitten olisi se sika kotona :D

Olen tyytyväinen että jaksoin ne alkuvaikeudet, mutta nykyään en enää tekisi samaa. Yleensä sellaiset vaikeudet eivät johda onnelliseen lopputulokseen ja olen itse muuttunut ja olosuhteet ovat muuttuneet.
Entäs kun sinulla nyt on sellainen ei sika kotona niin etkös voisi soveltaa siihen cosmon suihinottovinkkejä vai pelkäätkö, että se muutuisi siaksi? :)

Aina parisuhteen vakavoituessa tuntuu olevan kasvukipuja.
Daah! Mihin niitä Cosmon vinkkejä enää tarvitaan, kun saalis on jo kaadettu.

Nyt voi maata sohvalla verkkareissa.
Zeb

Re: Telaketjufeminismi-testi

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Riemumieli kirjoitti:Nainen nostaa perseen pystyyn ja hakeutuu paksua lompakkoa heiluttavan miehen munanlutkuttajaksi ja he elävät elämänsä onnellisina loppuun asti.
Story of your life?
NuoriD

Re: Telaketjufeminismi-testi

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

masa kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti: vai onko alkoholismia sitten se, että kalja maistuu hyvälle ympäristöstä, seurasta tai itse oluesta riippumatta?
Eiköhän se näin mene juu. Tosin tuskin enää tuossa vaiheesssa hyvälle maistuu. Se taitaa maistua oikotieltä onneen..
No eiköhän se ennemminkin niin ole, että juomalla pääsee lähes normaalitilanteeseen.
Zeb

Re: Telaketjufeminismi-testi

Viesti Kirjoittaja Zeb »

exPertti kirjoitti:Entäs kun sinulla nyt on sellainen ei sika kotona niin etkös voisi soveltaa siihen cosmon suihinottovinkkejä vai pelkäätkö, että se muutuisi siaksi? :)

Aina parisuhteen vakavoituessa tuntuu olevan kasvukipuja.
En tiedä muuttuisiko siaksi mutta voisi vähän pitkään katsoa jos Cosmon tilaisin. Ennemmin Aku Ankan.

Tässä oli kyse vähän muusta kuin kasvukivuista.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Telaketjufeminismi-testi

Viesti Kirjoittaja Lilo »

NuoriD kirjoitti: Daah! Mihin niitä Cosmon vinkkejä enää tarvitaan, kun saalis on jo kaadettu.
Eroon pääsemiseen? 8) (Siis ette ilmeisesti ole ikinä _lukeneet_ niitä "vinkkejä"...)
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
NuoriD

Re: Telaketjufeminismi-testi

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Lilo kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: Daah! Mihin niitä Cosmon vinkkejä enää tarvitaan, kun saalis on jo kaadettu.
Eroon pääsemiseen? 8) (Siis ette ilmeisesti ole ikinä _lukeneet_ niitä "vinkkejä"...)
No todellisuudessa mä vain katselin niitä kuvia.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Telaketjufeminismi-testi

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Zeb kirjoitti:Story of your life?
As if. Olen täysin vääristyneen maailmankuvan kyllästämä. Fiksu ja sanavalmis nainen on viehättävää seuraa, vaikka tämä siis ei ole evoluution kannalta hyvä juttu. Eikä sitä rahaakaan ole heilutettavaksi, which is not nice.
Viimeksi muokannut Riemumieli, 15.09.2010 13:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Paras päivä ikinä.
masa

Re: Telaketjufeminismi-testi

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriD kirjoitti: No eiköhän se ennemminkin niin ole, että juomalla pääsee lähes normaalitilanteeseen.
No, minä hain sitä valheellista fiilistä ja tunnetta jonka juomalla useinmiten saa.. Tai mistä minä tiedän minkä fiiliksen alkkikset saa. Ei kokemusta.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Telaketjufeminismi-testi

Viesti Kirjoittaja Niba »

NuoriD kirjoitti:
Niba kirjoitti:Jostakin pitäisi löytää äkkiä 22-vuotias nainen?
Onhan niitä, mutta mistäs sulle saatais?
Siis sinulla itselläsi? Harrastat siis aikasi kuluksi nuorempi naisia?

Ei oikein pysäyttävä konmetti kuitenkaan vaikka yritystä riitti? ;)

Jos olisin omaa yritystä pyörittävä lääkäri, juristi tai kaivinkoneen kuljettaja niin ehkä sitten..
:roll:
Pyyhin Netikettiin..
NuoriD

Re: Telaketjufeminismi-testi

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

masa kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: No eiköhän se ennemminkin niin ole, että juomalla pääsee lähes normaalitilanteeseen.
No, minä hain sitä valheellista fiilistä ja tunnetta jonka juomalla useinmiten saa.. Tai mistä minä tiedän minkä fiiliksen alkkikset saa. Ei kokemusta.
Mä luulen, että kunnon alkkis ei saa alkoholista mitään kiksejä. Mutta se tekee olosta vähemmän paskan, eli muuttaa oloa lähemmäs sitä tilannetta, joka terveellä on selvänä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Telaketjufeminismi-testi

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Riemumieli kirjoitti: Naiset keikistelevät ja miehet laittavat, siinä se. Totta kai naisen tulee antaa esitellä itseään ja miesten kuolata perään ja sitten pannaan.
Ja kun muuta eläinkuntaa seuraa, asian pitäisi olla just toisin päin. Voi saatana, miksi synnyin ihmiseksi!!1
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Telaketjufeminismi-testi

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Vesper kirjoitti:Ja kun muuta eläinkuntaa seuraa, asian pitäisi olla just toisin päin. Voi saatana, miksi synnyin ihmiseksi!!1
Tämä on eläinkunnan ehkä suurin ja onnistunein kusetus.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Telaketjufeminismi-testi

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriD kirjoitti:
Zeb kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Joskus salilla selailin Cosmoa ja kyllä sen naiskuva oli masentava.
Joo, se on kyllä järkky. Aika hienoa jos sinä isänä sanot tyttärillesi että se on järkky. Luulisin että olisit aika vakuuttava. Mukavaa että tytöilläsi on tuollainen isä.
No enpä mä ole tytöilleni tästä puhunut. En oikein usko, että tällaisiin asioihin pystyy vaikuttamaan. Se paine tulee kuitenkin niin suurena koko ympäröivästä maailmasta.
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Kyse ... 5260166347

Kaksi kärpiäistä samalla iskulla!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
elco

Re: Telaketjufeminismi-testi

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti: Ja kun muuta eläinkuntaa seuraa, asian pitäisi olla just toisin päin. Voi saatana, miksi synnyin ihmiseksi!!1
No olisiko kiva olla harmaa kana (niinq siis eläinkana) kun vieressä kekkaloisi ja pörhistelisi joku ihme koreilijaukkeli.

Ja ei toi nyt ihmisillä niin kovin eri tavalla mene: Äijät vaan korvaa sen riikinkukon pyrstön esim. Porscheilla tmv.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Telaketjufeminismi-testi

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ongelmana on vain se, että ihmisnainen ei valitse välttämättä parasta kumppania jahka urokset ovat aikansa mahtailleet, vaan psykoosien uhrina (lue vakavan harkinnan seurauksena) sen kaikkein pahimman vaihtoehdon.

Toisena osasyynä väärään valintaan on jatkuva lisääntymishalukkuus toisin kuin useimmilla eläimillä. Kun kiima on vain kerran vuodessa, ei tarvitse miettiä turhia, vaan valita se oikeasti paras vastinpari.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Telaketjufeminismi-testi

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:No olisiko kiva olla harmaa kana (niinq siis eläinkana) kun vieressä kekkaloisi ja pörhistelisi joku ihme koreilijaukkeli.
Olis se ainakin vaihtelua. Mun ympärillä ei pörhentele enää kukaan. Yhyy.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
elco

Re: Telaketjufeminismi-testi

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti: Olis se ainakin vaihtelua. Mun ympärillä ei pörhentele enää kukaan. Yhyy.
Älä selitä! Eikös sulla just käynyt joku naapuri ilmoittautumassa?
Dumis

Re: Telaketjufeminismi-testi

Viesti Kirjoittaja Dumis »

elco kirjoitti:
Vesper kirjoitti: Olis se ainakin vaihtelua. Mun ympärillä ei pörhentele enää kukaan. Yhyy.
Älä selitä! Eikös sulla just käynyt joku naapuri ilmoittautumassa?
Ei niitä lasketa jossei Vespan pimppa kostu kosiskelijasta, sithän se on ihan tyrhaa!1
Manaaja

Re: Telaketjufeminismi-testi

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kauniita naisia on mukava katsella. On mukavaa, että kauniit naiset tarjoavat itseään katseltavaksi.

Miksi tästä pitää tehdä jokin käsittämättömän monimutkainen moraalinen ongelma?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Telaketjufeminismi-testi

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Dumis kirjoitti:
elco kirjoitti:
Vesper kirjoitti: Olis se ainakin vaihtelua. Mun ympärillä ei pörhentele enää kukaan. Yhyy.
Älä selitä! Eikös sulla just käynyt joku naapuri ilmoittautumassa?
Ei niitä lasketa jossei Vespan pimppa kostu kosiskelijasta, sithän se on ihan tyrhaa!1
Korjaan lausuntoani: Mun ympärillä ei pörhentele enää kukaan varteenotettava. Yhyy.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Telaketjufeminismi-testi

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Manaaja kirjoitti:Kauniita naisia on mukava katsella. On mukavaa, että kauniit naiset tarjoavat itseään katseltavaksi.
Juurikin näin. Maailma tarvitsee vastapainoa esimerkiksi tuolle otukselle, kuka peilistä kurkistaa meikäläistä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
nastamuumio

Re: Telaketjufeminismi-testi

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Vittu. Vähänkö tekopyhää sieltä oman kultsipupun sylkystä kirjoittaa, ettei se parisuhde mitään merkkaa. En oo tässä viime aikoina lukenut cosmon miehensaantivinkkejä, mutta luin yhden ruotsalaisen terapeutin kognitiivisen psykologian vinkkejä kestävän parisuhteen löytämiseen. Oman mussun löytäminen ei vaan oo kaikille niin helppoa. Miksi olis enemmän väärin lukea parisuhteenlöytämisvinkkejä kuin vaikka lastenhoitovinkkejä tai jonkin härpäkkeen käyttövinkkejä? Miks just parisuhde on se, jonka pitää syntyä luonnostaan, mutta kaikkea muuta saa opiskella? Ei kaikkien, jotka parisuhdevinkkejä lukee, tarvi koko ajan surra sitä, ettei ole sitä parisuhdetta. Vähän niinku, että vaikka oliskin jopa useamman kerran elämänsä aikana lukenut keittokirjaa, niin voi silti elämässään ajatella tosi monia muitakin asioita kuin ruokaa.
masa

Re: Telaketjufeminismi-testi

Viesti Kirjoittaja masa »

nastamuumio kirjoitti:Vittu. Vähänkö tekopyhää sieltä oman kultsipupun sylkystä kirjoittaa, ettei se parisuhde mitään merkkaa. En oo tässä viime aikoina lukenut cosmon miehensaantivinkkejä, mutta luin yhden ruotsalaisen terapeutin kognitiivisen psykologian vinkkejä kestävän parisuhteen löytämiseen. Oman mussun löytäminen ei vaan oo kaikille niin helppoa. Miksi olis enemmän väärin lukea parisuhteenlöytämisvinkkejä kuin vaikka lastenhoitovinkkejä tai jonkin härpäkkeen käyttövinkkejä? Miks just parisuhde on se, jonka pitää syntyä luonnostaan, mutta kaikkea muuta saa opiskella? Ei kaikkien, jotka parisuhdevinkkejä lukee, tarvi koko ajan surra sitä, ettei ole sitä parisuhdetta. Vähän niinku, että vaikka oliskin jopa useamman kerran elämänsä aikana lukenut keittokirjaa, niin voi silti elämässään ajatella tosi monia muitakin asioita kuin ruokaa.
:P
Zeb

Re: Telaketjufeminismi-testi

Viesti Kirjoittaja Zeb »

nastamuumio kirjoitti:Vittu. Vähänkö tekopyhää sieltä oman kultsipupun sylkystä kirjoittaa, ettei se parisuhde mitään merkkaa. En oo tässä viime aikoina lukenut cosmon miehensaantivinkkejä, mutta luin yhden ruotsalaisen terapeutin kognitiivisen psykologian vinkkejä kestävän parisuhteen löytämiseen. Oman mussun löytäminen ei vaan oo kaikille niin helppoa. Miksi olis enemmän väärin lukea parisuhteenlöytämisvinkkejä kuin vaikka lastenhoitovinkkejä tai jonkin härpäkkeen käyttövinkkejä? Miks just parisuhde on se, jonka pitää syntyä luonnostaan, mutta kaikkea muuta saa opiskella? Ei kaikkien, jotka parisuhdevinkkejä lukee, tarvi koko ajan surra sitä, ettei ole sitä parisuhdetta. Vähän niinku, että vaikka oliskin jopa useamman kerran elämänsä aikana lukenut keittokirjaa, niin voi silti elämässään ajatella tosi monia muitakin asioita kuin ruokaa.
Hui kamala kun Nastis on vihainen!

Mä en ainakaan tarkoittanut sitä ettei se parisuhde mitään merkkaa. Tarkoitin vaan sitä etten enää välttämättä pidä vasenta kättäni ja paria muuta ruumiinosaa käypänä hintana siitä parisuhteesta. Sinänsä ihan tervettä, varsinkin kun itsellä on lapsikin nykyään huollettavana.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Telaketjufeminismi-testi

Viesti Kirjoittaja Lilo »

^ Mjuuh. Itse ainakaan en kritisoinut sitä etteikö parisuhdetta saisi pitää ihan tavoiteltavana ja hyvänä asiana ja lukea vaikka niitä iskuvinkkejä, jos ne nyt kokee hyödylliseksi. Sen sijaan ei musta saisi olla sellasta pakkonormia, että et muuten voi naisena kertakaikkiaan olla onnellinen ilman sitä ukkoa.

Joihinkin tämä propaganda nimittäin selkeästi uppoaa: kaverilla muutaman tuttavapariskunnan naisosapuolet ovat päättäneet katkaista kaikki välit naisen erottua, koska eronnut nainenhan on syöjätär, joka vain ja ainoastaan metsästää miehiä. Myös entisten tuttavapariskuntien miesosapuolia siis. Kauhea riski!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Vastaa Viestiin