Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Gaia kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Ni et kelpaa ne kaktukset vaik sul ei oo kotiinkuljetusta :roll:
Hän on hyvä ja tulee hakemaan.
Hän ei tiedä missä asut tai millä bussilla pääsee.
Gaia

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Gaia »

ninnithequeen kirjoitti:
Gaia kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Ni et kelpaa ne kaktukset vaik sul ei oo kotiinkuljetusta :roll:
Hän on hyvä ja tulee hakemaan.
Hän ei tiedä missä asut tai millä bussilla pääsee.
Joudut käyttämään kahta bussia. Tapiolasta pääsee 106:lla melkein ovelle.

Noi on aika ISOJA ja painavia. Etkö saa kyytiä...?
Zeb

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Zeb »

masa kirjoitti:tehdäänkö paperit, millä olisit valmist tekeen soppari het? Nousi niskakarvat pystyyn ja sanoin että en varmasti tee nyt kauppoja. Soittivat vielä kolme kertaa perään ja siten suorastaan ajoivat minut toisen toimittajan syliin :lol:
Ärsyttävät myyjät on rasittavia mutta joskus sen ärsyttävyyden ohi on kannattavaa päästä. Me ostettiin meidän talo aivan sairaan ärsyttävän välittäjän kautta. Esim. selosti joka kerta kun yritettiin päästä taloa katsomaan että "se on niin hankala löytää aikaa kun näillä omistajilla on isoja lapsia ja pieniä lapsia ja isäkoira ja pikkukoira ja vaarikoira ja päläpälä". Ja samat litaniat vaarikoiria myöden joka kerta. Helvettiäkös meitä toisten vaarikoirat kiinnostaa vaan se koska taloa pääsee katsomaan.
Dumis

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Jaahas, että tää meidän putiikki on loistava. Eräs tyyppi oli jäämässä heinäkuussa lomille (6vkoa) ja sitten kyselin että kuka tekee hänen rappiksensa sillä aikaa, kukaan tiennyt. Paria päivää ennen hänen lomillelähtöä sitten esimies lähetti mun esimiehelle viestin että jonkun pitäs tehdä ne rappikset tyyppi X:n lomailun aikana, eli siis mun. Ei vaan voinut herätä ajoissa. No sitten kysyin tyyppi X:ltä että toimittaako hän rappiksiaan jonnekin? Kuulemma ei. Itse tarvin niitä päivittäin, joten en sitten ottanut kellekään muulle niitä.

Kunnes sitten tänään yks akkeli lähetteli sähköpostia ja sanoi tarvitsevansa niitä jonnekin manifestien väliin... no voi nyt saatana!
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja huima »

Dumis kirjoitti:no voi nyt saatana!
Paper trail. Aina pyydä sähköpostiin vahvistukset asioista.

Ei jää sitten he said / she said tasolle.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Elco alkanut käsikirjoittamaan sarjista?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
NuoriD

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Zeb kirjoitti:se on niin hankala löytää aikaa kun näillä omistajilla on isoja lapsia ja pieniä lapsia ja isäkoira ja pikkukoira ja vaarikoira ja päläpälä". Ja samat litaniat vaarikoiria myöden joka kerta.
:D

Ehkä kyseessä oli firman kovin myyntitykki ja tuo oli jotain pirullisen ovelaa subliminaalista viestintää.
Dumis

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

huima kirjoitti:
Dumis kirjoitti:no voi nyt saatana!
Paper trail. Aina pyydä sähköpostiin vahvistukset asioista.

Ei jää sitten he said / she said tasolle.
Astiakkailta pyydetäänkin, mikään liiku minnekään ilman "mustaa-valkoisella". Pitäs vaan virman sisällä informasuunin liikkua, mutta kun se ei liiku, astiakkaatkin välillä saa osansa siitä. Not good.
Olenkin tästä asiasta pomoille jonkusen vuoden jo sanonut, mutta kun ei kiinnosta.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »



Joo ei näytetty kuka on kontillaan lukijan pöydän alla?
Pyyhin Netikettiin..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Sipsille halit :(
The great club outshines the individual, always and forever.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Joo, siis mun ystävä kuoli..ja on vaan niin kovin vaikea käsittää/hyväksyä tapahtunutta. Et jotenkin vois helpommin ymmärtää jos joku vanhus kuolee, tai jos olis kyseessä semmonen ilkeä tyyppi..mut ei tätä.. Siks sanoin, että "viekää joku muu". Kuka tahansa muu.

Ei pysty nyt jotenki jäsentää yhtään mitään, mun tunne-elämä on aivan sekasin.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
milli

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja milli »

^Otan osaa sipsi :(
ninnithequeen

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Gaia kirjoitti:. Etkö saa kyytiä...?
En. Broidia voi kiusata kun se tekee (kas) kolmen ihmisen hommat. Enkä ees hoitajaa tunniks huomiseks hammaslääkärini takia. Oisivat ottaneet mutta ku on omat hommat.

Mut säästele mul niit vähä aikaa jooko?
SikaMika

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Pari luentoa, salijasuihku, sapuska, opintomateriaalien esiinkaivaminen ja instant tilt päikkärien muodossa. Ylösnousu heräämössä, opintomateriaalin loppuunluku ja sapuska. Edessä päivän ensimmäinen tiukka päätös: loppuilta tilastotiedettä vaiko johtamisen projektia? Kovvoo hommoo...
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sola »

Mä olen kyllä maailman surkein shoppailija. En ees kenkiä löytäny vaikka koko perkeleen jumbo kierrettiin läpi. Ei sit, vanhoilla reuhkilla mennään.
Piti käydä salillakin mut vitutti niin paljon et käytiinki ystin kans mäkkärissä.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja saira »

[quote="sipsi"][/quote] Otan osaa! :paijaa:
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
SikaMika

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Nonniin, perkele! Ilmoittauduin valmistuvani sitten ensi kuussa, kerran tämän kuukauden satsiin ehtiminen torpattiin teknisin seikoin. En tee lopputyön eteen kyllä enää vittujakaan, selittelen hieman prosessin kulkua loppukaneettiin ja that's it.

Näitä vääntäessäni päätin, että jätän tilastotieteen huomiselle ja alan lukemaan johtamista. Luulisi, että nykyisen tahtinen pänttääminen alkaisi jossain vaiheessa vituttamaan, mutta vielä (kahden viikon jälkeen!) ei ole hermot kyrvähtäneet. Kylmä tosiasia on, ettei mulla oikein ole parempaakaan tekemistä: ehdin hyvin hoitamaan salit ja urheilut samalla ja viikonloppuisin voi hoitaa rata-ajohommia, jos kiinnostaa. Ei tarvitse jakaa huomiotaan kenenkään muun kanssa jos ei halua, ja kun hommat vielä kiinnostavatkin, niin mikäs tässä on vaihteeksi painaessa käsijarru pois päältä.

Olen valvonut helvetin myöhään joka ilta ja sen huomaa aamuisin. Vaikka olen mennyt ajoissa pehkuihin, niin en ole saanut unta nopeasti. Eilen sitten tajusin, mikä meni pieleen: löysin töistä tuollaisen kirkasvalolampun, ja sen tuntuu todella toimivan. Laitan sen aina pimeän tullen päälle ja se selvästi piristää näin kaamoksen aikaan. Olen pitänyt sitä päällä aina lähes myöhäiseen nukahtamiseen asti, ja eilen viimein älysin laittaa sen loimottamasta hyvissä ajoin. Uni tuli lähes samantien. Varokaa lamppujanne!
Vastaa Viestiin