Touhukas torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
SikaMika

Touhukas torstai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Luennonperkeleet alkoo jo 08.15, se on liian aikaista, jotta nupissa poreilesi optimaalisesti. Neljä tuntia samaa luentoa, sapuskapartusali ja sitten joko suoraan tai koulun saunan kautta kotiin mm. laskutehtävien pariin. Tai sitten noi salihommat saa unohtaa ja alammekin tekemään erästä parityötä. Jännät on puuhat.

Perjantaina sentään "papaapäivä", jolloin olen töissä. Lauantaina päivä menee valokopiohommissa, illalla ehkä vähän radalle ja sunnuntaina sitten kaikki ne hommat, jotka kaikesta huolimatta jäivät viikolla tekemättä.
ninnithequeen

Re: Touhukas torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tukkoinen paremminkin...jeesus mikä flunssa.
Dumis

Re: Touhukas torstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Huomenta vaan, tänään se alkaa. SM-liiga nimittäin, vihdoin tulee telkasta jotain surattavaa, kun jenkkisarjat ovat vielä viikon verran kesälomilla.
ninnithequeen

Re: Touhukas torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Dumis kirjoitti:Huomenta vaan, tänään se alkaa. SM-liiga nimittäin, vihdoin tulee telkasta jotain surattavaa, kun jenkkisarjat ovat vielä viikon verran kesälomilla.
Mitäs jenkkisarjoja herra seuraa?
Dumis

Re: Touhukas torstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

ninnithequeen kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Huomenta vaan, tänään se alkaa. SM-liiga nimittäin, vihdoin tulee telkasta jotain surattavaa, kun jenkkisarjat ovat vielä viikon verran kesälomilla.
Mitäs jenkkisarjoja herra seuraa?
How i met your mother, Supernatural, Stargate Universe ja Chuck.
ninnithequeen

Re: Touhukas torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Touhukas torstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Odottavan aika on pitkä. Muistin just et mun piti saada ne yhet tulokset Kättäriltä parin viikon päästä testeistä..ja nyt on menny jo kaks viikkoa ja kolme päivää, eikä vieläkään oo tullu! Mur. Alkaa vähän huolestuttamaan.
(En pysty nyt just soittaa henk.koht.puheluja tästä. Joku olis ystävällisesti neuvonu kuiteski.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Dumis

Re: Touhukas torstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Nyt oooooon tylsää. Tosin ei se töistä johdu, ainakaan täysin. Tarvis äksöniä, ihan sama millaista. Onneksi iltasella pääsee hokia kattomaan paskassa seurassa 8)

edit: IFK:n nettisivut olleet jumissa jo jonkun aikaa.
ninnithequeen

Re: Touhukas torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

On enemmän ku pahalla päällä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Touhukas torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:On enemmän ku pahalla päällä.
Mikä nyt on?


Mä lähden ihan just kävelemään Joensuun juna-asemaa kohti :h: Pojat odottaa kotona!!

Huomenna aikaisin aamusta Helsingin päässä töihin, sitten onkin viikonloppun, aaah...
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Touhukas torstai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Pitäs lykätä pötkö vaunuihin ja kärrätä ympäriinsä raittiissa ilmassa. Pääsis itekin ulos samalla. Laiskottaa vaan niin pirusti. Haluis vaan maata sohvalla ja syödä suklaata. Äh puh.

Koetan tsempata ihan kohta.
Me transmitte sursum, Caledoni!
SikaMika

!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Ketjun aloitus on vankkaa näytöstä allekirjoittaneelta, huomaa, että väsy on iskenyt kesken kaiken hyvin yllättäen!

Aamulla oli kans aika väsy, mutta oli pakko pieksää ruunaa munille. Luistelijatar piti esitelmän - taitoluistelusta! No, hän kertoi enemmänkin motovaatiosta, kovasta työstä ja onnistumisen tunteesta. Varsin osuva esitelmä. Saatiin samalla palaute tehtävästä, jota väänsin yötä myöten maanantaiksi. Täydet pojot plakkarii, joten homma alkoi lupaavasti. Tosin kysessä on vain 5% yhden kurssin koko arvosanasta, joten ei parane paukutella henkseleitä liikaa!
Koulun jälkeen ehdin parturikampauttaa ja salittaa itseni, ja nyt edessä siirtymä suihkusapuskan kautta kohti opiskelun ihmeitä. Ja jottei aikataulu antaisi periksi silkalle leppoisalle paskanlässytykselle (tämä poislukien), tuli juuri soittoa koulun biletoimikunnalta. Tämän iltaisiin, loppuunmyytyihin, partyihin oli tullut peruutuksia, joten "joudun" siirtymään puoli seiskaksi sinne. Ja huomennahan on työpäivä, tähän väliin sopisi se Jaloviinan osuva reklaami. Kas, tuossa alapuolellahan se olikin jo vaalmiiksi:

ninnithequeen

Re: Touhukas torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tilillä 8 e rahaa ens viikon perjantaihin, ja itkin portaikossa 45 min. ku hissi oli "rasvattavana". Vittu päivä vaan pahenee koko ajan.

Nimimerkillä 38,6 kuumetta.
Manaaja

Re: Touhukas torstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:itkin portaikossa 45 min. ku hissi oli "rasvattavana".
Eikö olisi kuluttanut vähemmän energiaa kävellä raput ylös minuutissa?

Kuntoneuvola/Energynet kertoo, että rauhallinen portaiden nousu kuluttaa 50-kiloiselta ihmiseltä vain 3,5 kilokaloria minuutissa.

En valitettavasti löytänyt itkemisen energiankulutuslukemia, mutta uskoisin että 45 minuutista kertyy hieman enemmän.
SikaMika

Re: Touhukas torstai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Manaaja kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:itkin portaikossa 45 min. ku hissi oli "rasvattavana".
Eikö olisi kuluttanut vähemmän energiaa kävellä raput ylös minuutissa?
Voisin kuvitella, että mukana oli muksua ja rattaita yms. rekvisiittaa. Jos ei, niin siinä tapauksessa nauran moisille itkuille.
Manaaja

Re: Touhukas torstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

SikaMika kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:itkin portaikossa 45 min. ku hissi oli "rasvattavana".
Eikö olisi kuluttanut vähemmän energiaa kävellä raput ylös minuutissa?
Voisin kuvitella, että mukana oli muksua ja rattaita yms. rekvisiittaa. Jos ei, niin siinä tapauksessa nauran moisille itkuille.
Jos oli, niin minä itken moisille itkuille. Hermonsa pienistäkin vastoinkäymisistä menettävä ja lasten edessä itkuun pillahteleva äiti ei tuo oikein turvaa lapselle.

Mut siis, en mä sanonut tuota ylläolevaa. Onhan noi kuitenkin aika merkittäviä vastoinkäymisiä. Menkää vaan kokeilemaan edes päiväksi sitä ninnin elämää.
SikaMika

Re: Touhukas torstai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Manaaja kirjoitti:Menkää vaan kokeilemaan edes päiväksi sitä ninnin elämää.
Mä foldaan tämän. Jään vähine pelimerkkeineni odottelemaan parempaa kättä.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Touhukas torstai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Manaaja kirjoitti: Jos oli, niin minä itken moisille itkuille. Hermonsa pienistäkin vastoinkäymisistä menettävä ja lasten edessä itkuun pillahteleva äiti ei tuo oikein turvaa lapselle.

Mut siis, en mä sanonut tuota ylläolevaa. Onhan noi kuitenkin aika merkittäviä vastoinkäymisiä. Menkää vaan kokeilemaan edes päiväksi sitä ninnin elämää.
Yritä ite selvitä 39 asteen kuumessa tossa tilateessa. Vähemmästäki tulis tippa linssiin. Mulla ainaki. Kyllä minä oon märissy kun väsyttää niin vitusti, mut mulla ei ookaan lapsia.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
SikaMika

Re: Touhukas torstai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

annepa kirjoitti:
Yritä ite selvitä 39 asteen kuumessa tossa tilateessa.
No eihän siitä selviä. Itse heittäytyisin maahan x-asentoon itkemään, kunnes kuolisin nälkään.
NuoriD

Re: Touhukas torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Täytyy pitää pieni tuuletustauko, kun äskeinen potilas haisi niin pahalle. Lisäksi jostain syystä en ottanut edes täyttä taksaa, kun kyse oli vain reseptin uusinnasta. Voi voi. Pitäisi aina pitää Niinistön ohje mielessä.
Manaaja

Re: Touhukas torstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

annepa kirjoitti:Yritä ite selvitä 39 asteen kuumessa tossa tilateessa.
Ei tästä nyt kovin montaa kuukautta ole kun olin (tod. näk.) possunuhassa tekemässä 12-tuntisen roudaustyöpäivän 39-asteen kuumeessa. Kun on pakko niin on pakko, ei siinä pillittäminen mitään auta.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Touhukas torstai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Manaaja kirjoitti:
annepa kirjoitti:Yritä ite selvitä 39 asteen kuumessa tossa tilateessa.
Ei tästä nyt kovin montaa kuukautta ole kun olin (tod. näk.) possunuhassa tekemässä 12-tuntisen roudaustyöpäivän 39-asteen kuumeessa. Kun on pakko niin on pakko, ei siinä pillittäminen mitään auta.
Joitakin se pillittäminen saattaa auttaa. Sit kun on märissy vähän aikaa niin jaksaa taas.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Touhukas torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

SikaMika kirjoitti:Luennonperkeleet alkoo jo 08.15, se on liian aikaista, jotta nupissa poreilesi optimaalisesti.
Niin ne aina fuksia tai mursua kiusaa, tulevina vuosina sitten luentoa iltapäivisin!
:lol: :lol: :lol:

Voi sulle tulla touhutippa housuun ennen kuin päivä on maillensa mennyt?
Pyyhin Netikettiin..
Manaaja

Re: Touhukas torstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

annepa kirjoitti:Joitakin se pillittäminen saattaa auttaa.
Pillitätkö useinkin kolme varttia jos hissi ei toimi tai sukkahousut ovat haaroista ratkenneet?

Kyllähän hetkellisen kiukustumisen ymmärtää varsinkin teille hulluille naisille, mutta pitääkö jotain toisarvoista, jolle ei mitään voi, parkua tuntikaupalla?
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Touhukas torstai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Manaaja kirjoitti:
annepa kirjoitti:Joitakin se pillittäminen saattaa auttaa.
Pillitätkö useinkin kolme varttia jos hissi ei toimi tai sukkahousut ovat haaroista ratkenneet?

Kyllähän hetkellisen kiukustumisen ymmärtää varsinkin teille hulluille naisille, mutta pitääkö jotain toisarvoista, jolle ei mitään voi, parkua tuntikaupalla?
En ole kertaakaan pillittänyt kolmea varttia noiden syiden takia, mutta saattaisin jos mulla ois kaks lasta ja 8 e tilillä. Ja kaikki muu paska päälle. Ja kova kuume. Joillekin riittää se "hetkellinen kiukustuminen", joillekin kolmen vartin pillitys.

Olen kyllä juhannusviikon tiistaina märissyt koko illan (oikeesti varmaan pari tuntia) läskejäni. Hellu oli ihan että häh, mikä sulla on. Olin NIIIN vihainen itelleni. Mut en oo enää :]
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Vastaa Viestiin