Touhukas torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Manaaja

Re: Touhukas torstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Okei. Te naiset ootte vaan yleisesti hulluja, eikä pelkästään Ninni.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Touhukas torstai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Joo. Ja tuona aikana söin vielä Champixia, sillä oli tekemistä asian kans. Mut ton paskaraivarin se vaati että sain itteäni niskasta kiinni. Itse asiassa läskeistä keskusteltiin silloin täällä ja sit homma lipes käsistä. Ja sit märisin.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Touhukas torstai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Kävin sitten ulkoiluttamassa pötköä ja tottahan toki kun on päässyt parin kilometrin päähän kotoa alkaa sataa kuin esterin perseestä. Oikeen kiva. En sitten viitsinyt kotimatkalla tehä sateen takia lisälenkkiä kauppaan. Että ei sitten ole sitä suklaata jota sohvalla syödä.

Btw, toinen kerros, kierreportaat, ei hissiä.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Manaaja

Re: Touhukas torstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

par-sky kirjoitti:Että ei sitten ole sitä suklaata jota sohvalla syödä.
Läskikeskustelua peliin!
Btw, toinen kerros, kierreportaat, ei hissiä.
Ei lasketa jos ei oo kuumetta.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Touhukas torstai

Viesti Kirjoittaja Sola »

Läskikeskustelua? Mulla on tänään "mäoonniinläskijarumajatukkaonhuonostijajokapaikkatäynnänäppylöitä"-päivä.
Ja siihen ketutukseen leivoin omenapiirakkaa ja söinkin vielä palan. Vaniljakastikkeella. Ja nyt morkkistelen sitäkin. Ei tää stanan vatsamakkara mihinkään tällä menolla hävii. Mut kohta mä meen ton mun kokovartalopeilin eteen ja nään et mun pää teki vaan kepposet et upee mimmihän sieltä takas kattoo.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Touhukas torstai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Mä uhmaan kaikkia "raskauskiloista on niin vaikee päästä eroon"-lausuntoja ja laihdun yrittämättä sellasta kilo per viikko tahtia.

Pakko päästä jostain ees keulimaan :D
Me transmitte sursum, Caledoni!
ninnithequeen

Re: Touhukas torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Viides kerros, kaks kassillista kauppatavaraa, 8,5 kg poika, vaunut, ja edelleen mun SELKÄ. Mä en pysty tommoseen kanniskeluun tosta vaan ilman kuumettakaan.

Vaan tässäpä teille sossupokea: avauduin asiasta katkerana FB:hen ja hetken päästä itse rekkis soitti. Joku oli sille heti juorunnu ja haukkunu paskaks. Oli ajossa jossain ja pyys mun tilinumeroa. Uskon kun nään rahat tilillä. Hah.

Jotain positiivista, kuumetta enää 38,0 ja TPS voitti.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Touhukas torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kotona ja karhu kourassa. Reissussa en tapellut, en käynyt huorissa tai oksentanut. Kiva aurinkoloma perheen kanssa, Minea tykkäs isosti.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
SikaMika

Re: Touhukas torstai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kotona ja karhu kourassa. Reissussa en tapellut, en käynyt huorissa tai oksentanut. Kiva aurinkoloma perheen kanssa, Minea tykkäs isosti.
Huoria ja perhettä lukuunottamatta tuo kuulostaa Gattacan reissulta. Siis ennen '97, luonnollisesti.
elco

Re: Touhukas torstai

Viesti Kirjoittaja elco »

SikaMika kirjoitti: Huoria ja perhettä lukuunottamatta tuo kuulostaa Gattacan reissulta. Siis ennen '97, luonnollisesti.
1977! Ja silloinkin teltassa.
Vastaa Viestiin