Lauantai, pauantai, pössö, lössö

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Lauantai, pauantai, pössö, lössö

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Jiihaa!
Paras päivä ikinä.
Bhven

Re: Lauantai, pauantai, pössö, lössö

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Riemumieli meni kauppaan. Samassa kassajonossa oli Lepakkomies ja Puuha-Pete. Mitäs tyypit?, Riemumieli kysyi. Eipä täs mitn, meillä on ostoskorit täynnä suristimia ja muita golf-tarvikkeita sekä laatikossa erikoisyllätys viimeiselle reiälle, vastasivat he. Loppu on lapsilta kiellettyä historiaa.
ninnithequeen

Re: Lauantai, pauantai, pössö, lössö

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenta. Kyläilyä kakaroitten kans tiarossa.
Dumis

Re: Lauantai, pauantai, pössö, lössö

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Buurot nabaan ja sit tsykäillen töihin.
milli

Re: Lauantai, pauantai, pössö, lössö

Viesti Kirjoittaja milli »

Puuto kiskottu naamaan, kohta crossaamaan ja salille :)
masa

Re: Lauantai, pauantai, pössö, lössö

Viesti Kirjoittaja masa »

Moottorisaha, tontti, raivaus...vesisade. Vitut.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Lauantai, pauantai, pössö, lössö

Viesti Kirjoittaja saira »

Äh... Miehen vuoro tulla Budapestista, eli viikkoon melkein ei olla nähty. Ma mulle nousi mun tyypillinen kuumeeni, välillä 37-37,8 menty koko viikko. Mulle kun harvoin nousee kuume, ja todella harvoin nousee päälle 38. Kestää siis ikuisuuden ku tää "kuume" ei tapa mitään pöpöjä vaan taitaa mennä väsytystaktiikalla niitä vastaan, ja peruslämmöllä 36,2 tää on jo kuumetta mulle. Nyt alkaa oleen jo todella väsyny olo, aivot ei o toiminu viikkoon, ja tekee mieli maata sohvalla peiton alla. Enkä ole varma haluanko nähdä miestä, koska en osaa olla yhtä iloinen kun normaalisti olisin edes siitä. Ku ei jaksa...
Viimeksi muokannut saira, 18.09.2010 14:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
NuoriD

Re: Lauantai, pauantai, pössö, lössö

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

masa kirjoitti:Moottorisaha, tontti, raivaus.
Mitä sä Pulkannaru olet tehnyt masalle ja missä masa on!
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Lauantai, pauantai, pössö, lössö

Viesti Kirjoittaja Sola »

Aamukahvia ja koko pannullinen kiitos. Parin tunnin kuluttua meen kattoo mun tulevaa asuntoa. Milläköhän perustein ne valitsee vuokralaisen? Mä niin toivon et se pohjaratkasu siinä ois hyvä, et mä tykästyisin siihen ja et vuokranantaja tykästyis muhun ja et mä saisin sen asunnon.
Wish me luck.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lauantai, pauantai, pössö, lössö

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tarttis kantaa kanakopista vanhat tietokoneen raadot jonnekkin, hirmu paljon huvittaakin.

Kahvikaan ei tunnu käynnistävän ja rintalastaa pakottaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
NuoriD

Re: Lauantai, pauantai, pössö, lössö

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Sola kirjoitti:Aamukahvia ja koko pannullinen kiitos. Parin tunnin kuluttua meen kattoo mun tulevaa asuntoa. Milläköhän perustein ne valitsee vuokralaisen? Mä niin toivon et se pohjaratkasu siinä ois hyvä, et mä tykästyisin siihen ja et vuokranantaja tykästyis muhun ja et mä saisin sen asunnon.
Wish me luck.
Onko vuokranantaja nainen vai mies? Jos mies, niin tiedät, mitä tehdä. Anna ymmärtää.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Lauantai, pauantai, pössö, lössö

Viesti Kirjoittaja Sola »

^kun mä en tiedä :D
No ei, tukka nätisti kammattuna, hillitty meikki, suorat harmaat housut ja musta neule. Ja tietty hurmaava hymy. Olen vastustamaton!
Dumis

Re: Lauantai, pauantai, pössö, lössö

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Sola kirjoitti:^kun mä en tiedä :D
No ei, tukka nätisti kammattuna, hillitty meikki, suorat harmaat housut ja musta neule. Ja tietty hurmaava hymy. Olen vastustamaton!
Pari keppanaa roskapankissa pohjalle ja ávot!

Ite tsykäilin töihin löytämäni fudisjengin "saunailta mix:n" tahtiin ja tietty meikällä on tuulessa "itkevät silmät" eli tippoja tuli kun tuuli paljon. No sitten tietty soittimesta tuli Leidi kakan Bad Romance, niin alkoi ittäekin hiukan huvittamaan kun kyyneleet silmissä sitä kuunteli ja polki apinan raivolla tuulta vasten :D
Dumis

Re: Lauantai, pauantai, pössö, lössö

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Töissä venailen purkausplania että sais tiedot läheteltyä etiäpäin. Sitten lähen tsykäileen himaan ja iltasammalla sitten kavereiden kanssa jokunen olut Kalliossa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Lauantai, pauantai, pössö, lössö

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vuoden >paras makkara< valittu, sitä juhlitaan, meni eilen eesti tallin eikun majan avajaisbileet oluen merkeissä ottaisikohan tänä iltana hiukan rauhallisemmin?
Vaikka LapSeTtaa niin kuin suurinta osaa tämän päivän kitinäläisporukoista niin ei muuta kuin PROSIT!
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Lauantai, pauantai, pössö, lössö

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vielä puolitoista viikkoa saigonia. Johan sitä on tämän käkikäen vuoksi 3,5 ollut. Hieman jo tottunut työttömän arkeen ja perherutiineihin. Välillä tosin ahdistaa elämän suppea piiri.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dumis

Re: Lauantai, pauantai, pössö, lössö

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Jaaha, ehtinyt mitään sanoa, niin pomot nakitti pariks tunniks överiin.
Noo, kait se sit on painettava kerta palkkakin on viikon paras.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Lauantai, pauantai, pössö, lössö

Viesti Kirjoittaja Sola »

Olihan se ihan kiva kämppä. Tuli fiilis et se mies ois vuokrannu sen mulle vaik samantien (sen kans juttelin puhelimessa ja oli kuulemma tykännyt musta kovasti) mut tää mamma teki hyvin selväks et mä olin hänen listallaan vika vaihtoehto..
Kattellaan kuin käy. Mut se on sanottava et voi luoja toisten sisustus"makua". Joo, se on pieni kämppä mut miten joku voi sisustaa noin rumasti!!!11 Se sisustus teki siitä vielä pienemmän ja ahtaamman. Ja hyi helvetti mitkä verhot sillä nykysellä asukkaalla oli. Nauratti.
Mut jos mä sen saan, ni mä teen siitä nätin ja avaran tuntusen. Mä tiiän. Ja se piha, mä tekisin siitä upeen :h:

Nyt pitäs vähän siivoilla kun ei oo paljon viimeaikoina kiinnostunut huuseeraaminen.. Eikä kyllä kiinnostais nytkään mut mä hukun kissankarvoihin.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Lauantai, pauantai, pössö, lössö

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Vielä puolitoista viikkoa saigonia. Johan sitä on tämän käkikäen vuoksi 3,5 ollut. Hieman jo tottunut työttömän arkeen ja perherutiineihin. Välillä tosin ahdistaa elämän suppea piiri.
Ota jotain tajuntaa laajentavaa, niin vaikea mennä todistevarastoon saigulla? ;)
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lauantai, pauantai, pössö, lössö

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

No stemppasin ja roudasin koneenraadot kierrätykseen, samalla tarttui pari tarve-esinettä mukaan verkkokaupasta.

Jos vielä saisi kaapelikourun pätkän paikoilleen ja sudittua maalia päälle niin voisin keskittyä noihin hornetteihin ja samalla vaikka naukkailla lehmänhikeä kahvilikörillä ja kossulla terästettynä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Charles Caldwell

Re: Lauantai, pauantai, pössö, lössö

Viesti Kirjoittaja Charles Caldwell »

Hieno päivä olla elossa, eikö :]
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Lauantai, pauantai, pössö, lössö

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Darra. Onneks tää putki on nyt ohi...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Charles Caldwell

Re: Lauantai, pauantai, pössö, lössö

Viesti Kirjoittaja Charles Caldwell »

Vesper kirjoitti:Darra. Onneks tää putki on nyt ohi...
No mut nyt on lördag?! Tsemppiä! Pari parantavaa, niin kyllä lähtee! Nähdään ytimessä, vai mitä? :)
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Lauantai, pauantai, pössö, lössö

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Charles Caldwell kirjoitti:No mut nyt on lördag?! Tsemppiä! Pari parantavaa, niin kyllä lähtee! Nähdään ytimessä, vai mitä? :)
Just raahauduin sieltä. Seuraavaksi linnottaudun jääteen kanssa nojatuoliin...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
masa

Re: Lauantai, pauantai, pössö, lössö

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriD kirjoitti:
masa kirjoitti:Moottorisaha, tontti, raivaus.
Mitä sä Pulkannaru olet tehnyt masalle ja missä masa on!
Meinas käydä köpelösti. Kaadoin isoa kallion vieressä kasvavaa kuusta. Pääsin melkein pikkulaipalla kiertämään rungon ympäri kunnes loppui bensa. Tsekkasi et on siinä vielä leikkamatonta runkoa niin paljon että pysyy pystyssä. Lähdin kaahimaan kalliota ylöspäin ja samassa rojahti kuusi metrin päähän viereeni. :roll:
Vastaa Viestiin