Urheiluosasto

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Manaaja

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

SikaMika kirjoitti:Kävin koeajamassa koulun salin. Paras näkemäni koulupunttis, vaikka melko pieni ja puutteellinen sekin on.
Kauheeta hifistelyä. Tosiäijät ottaa irtomalmia käteen ja svengaa.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Manaaja kirjoitti: Kauheeta hifistelyä. Tosiäijät ottaa irtomalmia käteen ja svengaa.
Juuri sitä irtomalmia sieltä uupuu. Jatkan siis punttihommia Kisahallilla.
Dumis

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Tänään tempasin kolme varttia meneen salilla ilman kuntotsykää, kun polvi on aika klesana eilisestä pyöräilystä. Huomenna sit pakko pitää jo vapaapäivä.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

8,4km pyöräilyä + köydenvetoa + rantalentistä + rantafudista + koripalloa + ultimatea + pussihyppelyä. Aika perussetti siis.
Charles Caldwell

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Charles Caldwell »

Pelasin maanantaina ensimmäiset salibandyt yhdeksään kuukauteen. Piti ottaa iisisti. En ole vieläkään palautunut.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ekat sparrit, kuolema tuli aika nopeasti kunnon täydellisenä loppumisena. Edes niiden puolta pienempien kynäniskojen ei tarvinnut juuri yrittää kun maitohapot veti turpiin ja potki munille.

No tästähän sitä maksetaan.

Pirun ikävää naputella kun sormenpäiden nahka on jossain muualla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tos Fuengirolan rantabulevardilla reilu kympin lenkki. Vahan oli lopussa kuuma, mut merituuli viilensi kivasti.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

37km pyöräilyä.

Muutama viikko mennyt liikunnallisesti täysin munille. Milloin olen ollut kipeä, milloin töiden tai koulun ( = ryypiskelyn) takia kiireinen. Tällä viikolla ollut hieman yritystä. Täytyy petrata tästä etiäpäin. Onneksi koulun "pakolliset" riennot hieman helpottavat, itse kouluhommat taas puolestaan kiristyvät. Kaikki syyt olla liikkumatta (terveenä) ovat kuitenkin tekosyitä, joten täytyy sitten vaikka vähentää kitinöimistä, jos ei muuten meinaa ehtiä. Ehdin liikkumaan pääsykokeisiin aamusta iltaan lukiessanikin 1-2h päivässä, joten luulisi ehtivän nytkin.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Pyöräiltyä tuli viikolla 36 päälle 70km ja koko vuoden saldo on 2397km. Kolme tonnia pitäisi mennä kirkkaasti rikki tänä vuonna, mutta katellaan nyt mitkä kaikki lentsut on vielä lusittavina.
Dumis

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Tunti punttia ja lopuxi paiskoin säkkiä jonkusen minuutin, oli yllättävän kivaa. Täytynee läiskiä säkkiä kunnolla, kunhan peruskunnon saa kuosiin, vois vaikka mennä jonnekin reenailemaan sitä.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Reilun 15km:n iltalenkki på fillare. Päivän mittaan kertyi yhteensä 19,2km.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Ai niin viime viikko! Eli Uusi Parempi Elämä, viikko neljä:

Ma Power + tunnin Stretching, ti Strip + ShapeUp, ke armotonta shoppailua + harrastamista (caching), to Strip + ShapeUp + FitnessFusion, pe Power + caching, su TerveSelkä.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Eilen ysin jalkeen rantabulevardilla reilu kympin lenkki. Lampoa ehka 25-27, mutta auringon laskettua varsin miellyttava keli. Tanaan pitais vahan jumpata hotellihuoneessa... jotain kuntopiiria.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Eka jalkatreeni muutamaan kuukauteen + 7,3km pyöräilyä.
Dumis

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Päivän sportit: 16 km fillaria, puol tuntia punttien nostoa ja 10 min säkin hakkaamista.
Manaaja

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Autolla ajelin yhteensä 50min.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Tein vähän sitä sun tätä salilla, yläselät ja olkapäät nyt tuli pääasiassa treenattua. Fillaroin ohessa - wou - 3,5km.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Rinta-hauis-ojentajatreeni. Huomenna on lähes koko kroppa aivan paskana, ylihuomenna loputkin, hellyeah.

Ainiin, tulihan sitä polkaistua 7,6km siinä sivussa. Iltasella tulee vielä muutama kilsa lisää.
Dumis

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Tunnin rimpuilu punttiksella kevyesti jalkoja painottaen. Sen jälkeen 5-10 minsaa säkkiä takoen. Piti ottaa iisisti että huomenna pääsis tsykällä töihin... niinpä niin, vetäsin kuitenkin jalkaprässissä täpöt ja leikattu polvi rusahti. Ei oo käynyt aikoihin niin, kun kuitenkin varon sitä aina. Toivottavasti ei tullut ongelmia siitä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Zähää, fanien pyynnöstä: eilen futisharjotteita pallon kanssa ja ketteryyttä. Illalla sitten muutama keskiketterä, jos ymmärrätte.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Ti Strip+ShapeUp, ke caching, to Strip+ShapeUp+FitnessFusion, pe Power + caching, punkkujanosta ja jääkaappiin pesiytyneistä ölppätölkeistä päätellen tällä viikolla ohjelmassa enää kännikätköilyä.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Iltasella BB:n lomassa kuntopiiriä. Pitkästä aikaa duunasin olkapäitä tän pakettikäden takia. Lol, täytin 10 litran ympärin ja tein peilin edessä hitaita vipunostoja takaolkapäille, jottei vesi loiskuisi eteisen matolle. Rekkamiesmeininkiä...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dumis

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kolme varttia punttireeniä pitkillä sarjoilla ja lyhyillä palautuksilla.
Vajaa kymppi säkin hakkaamista kunnes olkapää alkoi kertomaan totuuksia levosta. Perskeles.

Tää viikko mennäänkin pitkillä sarjoilla, jos nyt reeniä pääsee vetään, tuntuu että paikat on aika kovilla nyt.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ysikymppinen pikkujannujen olkinukkena, silmissä sumeni ekan puolentunnin jälkeen.


Polvi vittuilee nyt jostakin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Jalkatreeni + muutama kilsa pyöräilyä.

Toka jalkatreeni tauon jälkeen. Laitoin jo vähän enemmän rautaa tankoon, raskaaltahan tuo tuntui mutta niin tuntuu varmasti jaloissakin muutaman seuraavan päivän.
Vastaa Viestiin