Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Gat kirjoitti:Eli siis perseestä periaate, että koira on niin kamala olio, että noin on ihan niiku pakko eristää se ja laskuttaa.
Kyllä koiran saa edelleen lemmikkivaunuun ilman jättimaksua. Onkin eri asia, haluaako istua koiran kanssa ko. paikalla noin pitkän matkan. Bussiin (ainakin paikallisiin) koirat lienevät edelleenkin tervetulleita.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja annepa »

Gat kirjoitti:Tietenkin Annepan yksityishytti maksaa.

Eli siis perseestä periaate, että koira on niin kamala olio, että noin on ihan niiku pakko eristää se ja laskuttaa.
Bussissa saa kuljettaa koiraa, joskus siitä menee maksu ja joskus ei. Riippuu yhtiöstä ja bussista. Lisäksi kuskilla on veto-oikeus rajoittaa elukat yhteen kerrallaan. Nyt käytiin reissussa viikonloppuna, mennessä autossa oli 3 koiraa (lappari, labbis ja jämy) ja tullessa 1 koira ja 1 kani. Nöy pröblem. Tietysti jos koira olisi suuri, vaikka nöffi tai tanskandoggi, niin sen sijoittelu autoon voisi olla hiukan hankalaa. Mun hurtta mahtuu jalkatilaan ja nukkuu yleensä koko matkan.

Eniten minua ehkä vituttaa se, että mulle myydään väkisin se ekan luokan lisälippu. Ei mun tarvi matkustaa ekassa luokassa. Jos tota ei ois, niin meno-paluu ois melkein 80€ halvempi.

Noin yleisesti ottaen lemmikkiosastot on ihan jees, tiedän itse että allergiaoireet ei ole kivoja. Pitää vissin alkaa matkustaan päivällä ja ottaa vaan istumapaikka elukkaosastosta. Siinähän voi samalla opiskella, kutoa sukkia tai katella leffoja. Jo kait siinä saa 10 tuntia kuluun.

Voisin tietysti ottaa yöksikin vain istumapaikan, mutta sitten nukkumisesta ei tulisi mitään koska penkillä on hankala nukkua ja koiraakin pitää vahtia kun ei koskaan tiedä minkälaisia tyyppejä vaunuissa liikkuu. Esim pienet lapset voi tosta noin vaan tulla koskeen koiraa kun vanhemmat ei vahdi. Tai ei tajua että pienet lapset ei saa mennä koskemaan koiraa kysymättä omistajalta lupaa eikä sitten estä sitä lasta. Ja onhan noissa junissa nähty jos jonkinlaista känniörveltäjää, ne ne vasta koirista tykkää, saatana :(
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja annepa »

Vesper kirjoitti:
Gat kirjoitti:Eli siis perseestä periaate, että koira on niin kamala olio, että noin on ihan niiku pakko eristää se ja laskuttaa.
Kyllä koiran saa edelleen lemmikkivaunuun ilman jättimaksua.
Joo, päivällä junassa koiran kyyti maksaa 5€ ja makuuvaunussa 8.40. Ei se ole se juttu.

Niin, siis tässä koko homma mitä mun pitää ostaa tolle reissulle VR:ltä:
junalippu+paikkalippu (jotka siis kulkevat käsi kädessä), ensimmäisen luokan lisälippu (joka pakkomyydään mulle koska olen yksin siinä hytissä vaikka ei mun tarvitsisi olla) ja koiran lippu.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
elco

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja elco »

Vituttaa niin paljon johdon munattomuus ja kyvyttömyys, että en pystynyt tänään iltapäivällä kunnolla puhumaan tai edes kävelemään normaalilla nopeudella. Menemättä yksityiskohtiin johtaminen on joillekin sitä, että jos alainen tekee virheen niin annetaan kenkää.

Mikä toimi 1942 Stalingradissa ei voi olla toimimatta 2010-luvun äärimmilleen ulkoistetussa globaalissa IT-monitoimittajaympäristössä. Tai ei se oikeastaan toiminut edes Stalingradissa.

Kyse ei siis ole minun virheestäni, vaan itse olen täysin kuivilla.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Aiempaan vitutukseen viitaten, mikä kukkanen tämä on:

Kuva

Korkeutta siis noin metri, kissat syö innolla.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Chap

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Chap »

elco kirjoitti:Vituttaa niin paljon johdon munattomuus ja kyvyttömyys, että en pystynyt tänään iltapäivällä kunnolla puhumaan tai edes kävelemään normaalilla nopeudella. Menemättä yksityiskohtiin johtaminen on joillekin sitä, että jos alainen tekee virheen niin annetaan kenkää.

Mikä toimi 1942 Stalingradissa ei voi olla toimimatta 2010-luvun äärimmilleen ulkoistetussa globaalissa IT-monitoimittajaympäristössä. Tai ei se oikeastaan toiminut edes Stalingradissa.

Kyse ei siis ole minun virheestäni, vaan itse olen täysin kuivilla.
Amerikkalainen yritys? Saiko kys. henkilö laittomat potkut?
Avatar
Finn_Monster
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 108
Liittynyt: 17.08.2005 17:03
Paikkakunta: Epsoo

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Finn_Monster »

soitin soneran asiakaspalveluun 1 t 24 min
sain odotellessa kuulla et soneralla on internet avustaja jonka voi ladata soneran sivulta ratkaisemaan yhteys ongelman. hmm. mut jos ei oo netti yhteyttä miten sen voi ladata.

tämä ja muita neitssä olevia ohjeita sain kuulla yhteensä 8x kutakin.

Pyhä persepano.
XXXXXXL - Painavaa sanaa v 1976
Avatar
Finn_Monster
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 108
Liittynyt: 17.08.2005 17:03
Paikkakunta: Epsoo

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Finn_Monster »

ai niin vastaus oli laita meille kirjeellä reklamaatio jonka käsetteleme 1-2 kk kuluessa
XXXXXXL - Painavaa sanaa v 1976
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21449
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

elco kirjoitti:Menemättä yksityiskohtiin johtaminen on joillekin sitä, että jos alainen tekee virheen niin annetaan kenkää.
Kengän kuvahan toimii erinomaisesti? Siis olettaen, että firman tarjoama rajahyöty on merkittävä suhteessa seuraavaksi parhaaseen vaihtoehtoon. Olen kuitenkin siinä käsityksessä, että IT-puolella parhaidenkin tarjoamat rajahyödyt ovat pieniä ja työpaikan vaihtamisen kustannus on pieni.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23538
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Melnais kirjoitti:Aiempaan vitutukseen viitaten, mikä kukkanen tämä on:

http://kitina.net/thumbnails/8302.jpg
Näyttää reunustraakkipuulta, mutta en omista mikroskooppia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
SikaMika

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Hoas yrittää vittuilla. Laitoin niille responssia:

"Hyvää iltaa!

Meillä on ongelma: olitte taas vieneet ilman syytä takuuvuokrasta rahaa, tällä kertaa 66€ (edellisen muuton yhteydessä yrititte anastaa 76€, joten ryöstöpolitiikkanne on sentään hieman kohtuullistunut). Lähettämässänne kirjeessä ilmoititte, että astianpesukoneen poistoliitännän tulpat puuttuvat ja lasku johtuu siitä. Ennen kuin jatkan, niin pidetään ihan pieni lähihistorian kertauskurssi. Lue - ajatuksella - seuraava meili, jonka lähetin teille poismuuttoa edeltäneenä päivänä eli 30.08.2010:

"Lähettäjä: <SikaMika
Lähetetty: 30. elokuuta 2010 18:46
Vastaanottaja: [email protected]
Aihe: Ja vielä vähän lisää Pohjoisen Rautatiekatu xyz:n elämää

Hei taas!

Tuli vielä mieleeni, että keittiön putkien pesukoneiden poistovesille tarkoitetuissa lähdöissä ei ole tulppia. Niitä taitaa olla yhteensä neljä, ja tulppia on vain yksi. Ja ei, en ole ottanut niitä pois, vaan niitä ei ainakaan remontin jälkeen ole ollut sen enempää (rempan yhteydessähän putkiston malli muuttui, se oli koko rempan idea). Eipä sikäli, eihän niille pahemmin mitään tarvetta ole, ei putkista mitään ulos pääse.

T. <SikaMika>"


Seuraa kysymyksiä: mitä kohtaa ihan tarkalleen ottaen ette tästä tekstistä ymmärrä? Onko jokin sana vaikea vai tökkiikö kielioppi? Miksi helvetissä näitä poismuuttoilmoituksia pitää ajan ja vaivan kanssa rustata, jos te ette edes lue niitä? Eli laitetaan vielä varmuuden vuoksi faktat pöytään: keittiö oli tänä keväänä remontissa vesivahingon vuoksi, sen yhteydessä vaihdettiin lavuaarin alapuolinen putkisto. Mukana ei tullut ylimääräisiä tulppia, vaan lähtöliitännät olivat tulpattomia. En minä niitä tuolloin osannut kaivata, kun ei niillä käytännössä mitään tee. Elettiin ihan mukavasti puoli vuotta ilmankin. Jos kuitenkin väitätte, että remontin jäljiltä putkisto oli jossain muussa kunnossa kuin äsken - ja jo 30.08.2010 - mainitsemassani, niin sitten papereita pöytään vaan. Eli: kuka kävi tarkastamassa liitännät remontin jälkeen ja totesi ne puutteettomiksi/puutteellisiksi? Haluan tositteen, jossa on tarkastajan nimi, tarkastuspäivämäärä sekä allekirjoitus, sekä kopion ilmoituksesta, jonka olette jättäneet minulle tuon tarkastuksen yhteydessä tänä keväänä. Jos ei löydy, niin suosittelen laittamaan ne loputkin rahat tilille tosi nopeasti. Voin ihan työtänne helpottaakseni antaa vinkkinä, ettei siellä ketään käynyt. Tarkastajanne - sama puupää kuin viimeksikin, by the way - ei ollut taaskaan tilanteen tasalla, ettekä sitä ole olleet tekään, kuten yo. meilistä ja sen huomiotta jättämisestä käy hyvin ilmi.

Tämä ei siis ole ensimmäinen kerta, kun alatte vittuilemaan täysin suotta. Viime muuton yhteydessä vänkäsitte vastaan ja pelasitte aikaa viikkoja jonkin mystisen "kattopistokevian" vuoksi. Kun homma alkoi haisemaan, niin sain siltikin rahani takaisin vasta lähetettyäni kuluttaja-asiamiehen juttusillenne. Tällä kertaa en aio mennä samaan lankaan, vaan laitan keissin suoraan kuluttaja-asiaukolle, jos ja kun tulee ensimmäinenkin hylkäävä päätös. Tällainen kohtelu tympii erityisesti, koska olen takuulla hoitanut poismuuttosiivoukseni ja -velvoitteeni paremmin kuin 95% teillä majailevasta porukasta (esim. tämä uusi kämppä oli sisäänmuuttaessani paskaisemmassa kunnossa kuin edellinen kämppämme koskaan. Kyllä tämä vaan silti meni heittämällä läpi lopputarkastuksesta). Eli nostaa ihan helvetisti fiiliksiä hoitaa asiat kunnolla jatkossa. Koska myös huomaan, ettette ole aikeissakaan ottaa pätkääkään opiksenne, vaan röyhkeä ja välinpitämätön rahastuskusetuslinjanne jatkuu entisellään, joudun nostamaan panoksia. En keväällä viitsinyt nostaa haloota siitä, että viikon-kahden mittaiseksi ilmoittamanne keittiöremontti kestikin kuusi viikkoa. Annoitte minulle juuri motiivin tehdä sen nyt, joten haluaisin lisäksi seuraavaa:

Tarvitsen päivämäärät, jolloin remontti oli päällä osoitteessa Pohjoinen Rautatiekatu xyz tänä keväänä (2010). Lisäksi tarvitaan selvitys käyttämältänne rakennusfirmalta, mitä tehtiin, milloin tehtiin ja miksi tehtiin. Samalla voisivat selostaa, miksi ei tehty tiettyjä asioita: poistovesiputkien tulpat jäivät asentamatta ja käteen jäi muutenkin kasa ruuveja ja puulevyjä, joille ei enää löytynytkään paikkaa kun oli päässyt niiden oikea järjestys kuudessa viikossa unohtumaan. Jos en saa niitä teiltä, vien jutun eteenpäin tuona kuuden viikon mittaisena periodina ja vaadin kyseiseltä ajalta vuokranhuojennusta suuruudeltaan 50%. Se tekee näillä tiedoilla noin (870€*1,5kk*50%)€ = 652,5€. Keittiö oli koko tuon ajan lähes käyttökelvottomassa kunnossa, liesi oli poiskytkettynä koko ajan eikä astianpesukonettakaan voinut käyttää. Koko kämppä oli myös todella kuuma koko tuon ajan, koska lämpöilmapuhaltimet olivat päällä yötä päivää. Koko keittiö muistutti muutenkin enemmän rakennustyömaata kuin ihmisten asuttamaa tilaa. Ei voida puhua tilasta, josta kuuluisi maksaa täyttä vuokraa.
Olen neuvotellut jo asiasta varsin pätevän lakimiehen kanssa, ja tiedän, että vuokranalennuspyyntöni on varsin kohtuullinen ja tulee hyvin todennäköisesti menemään läpi. On nyt sitten ihan teidän asianne, maksatteko hammasta purren vaiko käräjöinnin kautta; minulla on ilmaiseksi käytössäni mm. Suomen Ekonomiliiton lakimiehet sekä vakuutus, joka kuittaa käräjäkulut, joten katson tapauksen ihan mielelläni loppuun saakka. Teille keissistä syntyy joka tapauksessa kuluja, nyt voitte laskeskella, että millaisella diilillä kannatta ostaa itsenne ulos. Tätä ei pidä ottaa minään uhkailuna, tämä on ennemminkin lupaus sekä ihan puhdasta liiketaloutta; en mä ala ilmaiseksi kuuntelemaan vittuilua ja vieläpä maksamaan siitä. On tullut aika tehdä kotiläksynne.


Ystävällisin terveisin,

<SikaMika>
masa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja masa »

Aloin mielenkiinnosta googlailemaan noita huoltajuuskiistajuttuja ja voin todeta että ei olisi kannattanut.

Tie vei tällaiselle foorumille ja esim. tällaiseen tapaukseen..

http://vanhemmat.com/phpbb/viewtopic.php?t=3882
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

masa kirjoitti: Tie vei tällaiselle foorumille ja esim. tällaiseen tapaukseen..
Tuo sivusto on kyll opettavainen, uskomattomia ihmiskohtaloita ja kertoo että suomessa on toiset tasa-arvoisempia kuin toiset..
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21449
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

masa kirjoitti:Aloin mielenkiinnosta googlailemaan noita huoltajuuskiistajuttuja ja voin todeta että ei olisi kannattanut.
Käytetään sitä kumia niiden psykojen kanssa nussiessa.
milli

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja milli »

mä sain just aivoverenvuodon ihmisten idiotismin takia. kuka vitun idiootti laittaa tulevan ex miehensä viemään lopullisia eropapereita postiin, varsinkin kun se mies ei laittanut enää kakkospapereihin nimeä? TOTTA VITUSSA SE HEITTÄÄ SEN ROSKIIN. miten voi olla noin tyhmä?! nyt se harkinta-aika sit raukes. Ei hemmetti.
Gaia

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Gaia »

^ Anteeks. Naurattaa :lol:

Viddu. Hävisin yhden duunikeikan siksi, että mulla ei ole julkisuusarvoa.

"Pidimme kyllä Sinun näytetöistäsi enemmän, mutta hakija XXX:lla on enemmän nimeä julkisuudessa ja laskemme sen osaltamme ratkaisevaksi tekijäksi."
masa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja masa »

Gaia kirjoitti:
Viddu. Hävisin yhden duunikeikan siksi, että mulla ei ole julkisuusarvoa.

"Pidimme kyllä Sinun näytetöistäsi enemmän, mutta hakija XXX:lla on enemmän nimeä julkisuudessa ja laskemme sen osaltamme ratkaisevaksi tekijäksi."

Nyt äkkiä panemaan Vesa Keskisen tai Matti Nykäsen kanssa!
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja annepa »

Gaia kirjoitti:^ Anteeks. Naurattaa :lol:
Mullaki kyllä vähän hymyilytti :)
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Gaia

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Gaia »

masa kirjoitti:
Gaia kirjoitti:
Viddu. Hävisin yhden duunikeikan siksi, että mulla ei ole julkisuusarvoa.

"Pidimme kyllä Sinun näytetöistäsi enemmän, mutta hakija XXX:lla on enemmän nimeä julkisuudessa ja laskemme sen osaltamme ratkaisevaksi tekijäksi."

Nyt äkkiä panemaan Vesa Keskisen tai Matti Nykäsen kanssa!
En mä sitä keikkaa ihan NIIN kovasti halua :mrgreen:
(Käviskö Mikko Leppilampi? Se olis niinq esteettisesti miellyttävämpi...)
milli

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja milli »

annepa kirjoitti:
Gaia kirjoitti:^ Anteeks. Naurattaa :lol:
Mullaki kyllä vähän hymyilytti :)
Mä vedin sellaisen EIIIII! MITÄ VITTUUU-huudon täällä, että edelleen huippaa happivajeen takia.

"ehkä se vihdoinkin tekis jotain kilttiä" .. mitä vittua, jos mies katso omien lastensa perään sellaista aikaa, että vaimo vois ostaa maitolitran kaupasta (se mieshän ei kauppaan mene), niin .. miten ihmeessä voi luottaa siihen, että se nytkään olisi tehnyt mitään.
Kulttuuriero.. voi luoja.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

SikaMika kirjoitti:Hoas yrittää vittuilla...

Ystävällisin terveisin,
<SikaMika>
Tähän täytyy sanoa nyt että jätkän kirjoitus on ehdottomasti:

Kuva

Vaadin tarinalle jatkoa kunhan Hoasin munattomat luuserit uskaltaa vastata.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja annepa »

Haemaeraemies kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Hoas yrittää vittuilla...

Ystävällisin terveisin,
<SikaMika>
Tähän täytyy sanoa nyt että jätkän kirjoitus on ehdottomasti:

[img]LOL[/img]

Vaadin tarinalle jatkoa kunhan Hoasin munattomat luuserit uskaltaa vastata.
Musta jotenkin tuntuu että HOASin munattomat luuserit ei tajua SMikan hienoa sanansäiläilyä. Kun ne saa ton kirjotuksen, ne lukee sen ja sit ihmettelee että mitä se nyt meinaa ja deletoi koko kirjeen. Kirjoitus oli liian monimutkainen (siis niille).

Mut joo SMika vois kirjoitella vaikka kolumneja tai novelleja, on sen verran terävää tekstiä :D
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

annepa kirjoitti: Mut joo SMika vois kirjoitella vaikka kolumneja tai novelleja, on sen verran terävää tekstiä :D
Kyllä, jos leivän päältä löytyy jossain vaiheessa vain ylähuuli, niin Smikan pöksyissä tietäisin millä korjaisin tilanteen.

Loistotekstiä!
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Haemaeraemies kirjoitti:Kyllä, jos leivän päältä löytyy jossain vaiheessa vain ylähuuli, niin Smikan pöksyissä tietäisin millä korjaisin tilanteen.
Jutuista päätellen lahjoja voisi olla myös johonkin ihan muuhun...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Vesper kirjoitti:Jutuista päätellen lahjoja voisi olla myös johonkin ihan muuhun...
Oli muuten yllättävän hyvä sarja avausjakson perusteella.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx