Sunnuntai on suolesta, mutta...

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Manaaja

Re: Sunnuntai on suolesta, mutta...

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

milli kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: 90% naisista ovat sellaisia että jos jos annetaan kuva että jossakin on jotain tavoittelemisen arvoista, naiset taistelevat siitä veriseen loppuun saakka, vaikkeivät todellisuudessa edes käsittäisi yhtään mitä tavoittelemisen arvoista siinä on.
Meinaatko esmes julkimoiden jahtaamista?
No esimerkiksi. Ja tommonen mammanpoikaohjelmahan on win-win siltä kantilta: Tavoittelet mukajulkkista ja tulet sellaiseksi itsekin. Siis oikein mukajulkkispari! Kurhinen-Kalinainen -glamour toimii aina.
milli

Re: Sunnuntai on suolesta, mutta...

Viesti Kirjoittaja milli »

Manaaja kirjoitti:No esimerkiksi. Ja tommonen mammanpoikaohjelmahan on win-win siltä kantilta: Tavoittelet mukajulkkista ja tulet sellaiseksi itsekin. Siis oikein mukajulkkispari! Kurhinen-Kalinainen -glamour toimii aina.
:D kuinkakohan moni oikeasti haluaisi tuollaiseksi julkkikseksi?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sunnuntai on suolesta, mutta...

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Yllättävän moni. Kuinka paljon olikaan hakijoita BB:n?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Manaaja

Re: Sunnuntai on suolesta, mutta...

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

milli kirjoitti::D kuinkakohan moni oikeasti haluaisi tuollaiseksi julkkikseksi?
Niinkuin blantli sanoi, yllättävän moni. Ihmiset ovat omituisia. Ja kyllä mä luulen että monille ihmisille joille oma ulkonäkö ja viehättävyys on tärkeää (aika monet meistä ovat sellaisia) tulee tollasista unelmien sitätätä -jutuista sellanen oman markkina-arvon pönkitysajatus. "Tää on se thö juttu tällä hetkellä, ja jos mä onnistun olee yks noista, oon maailman kuuminta hottia" -tyyliin.
Vastaa Viestiin