Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
SikaMika

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Melnais kirjoitti:No en mäkään yllä kuvailemaasi tyyppiä palkkaisi mutta siitähän en kirjoittanut vaan miehestä, joka viihtyy puvussa.
Kirjoituksestasi sai mielikuvan, että sun mielestä kesämökilläänkin skraka kaulassa viipottava tyyppi viihtyy puvussa, mutta naapurimökin tyyppi shortseissaan ei. Minä taas painotin sitä, että puvun käyttötiheys ei korreloi suoraan sen käyttämukavuuden kanssa, vaan minulle tärkeämpi kriteeri sen käyttämiselle on kulloinenkin konteksti pukeutumiskoodeineen. Juuri tuon kontekstuaalisen seikan takia tämä tarinani sankari vaikuttaa seipään nielleeltä rautakangelta koulupukuineen.
Offtopikkina sanottakoon, että puku päälläkin kyseinen heebo voisi olla olemukseltaan ihan rento tyyppi. Mutkun se vaikuttaa muutenkin olevan antamansa ensivaikutelman mukainen. Mä olen puku päälläkin rento tyyppi - monesti niin rento, ettei ole edes pukua päällä.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mimi ja Kuku. Tyttö oli onnesta mykkyrällä, tanssi ihan simona, temusi kybällä.
???
Kuulostaa kivalta. Meillä kun on lähinnä toi Hevisaurus ja Fröbikset. Toi on varmaan joku tyttöjen juttu...
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

Skippasin sittenkin ne hullarit ja tulin ennemmin kotiin juomaan appelsiinikaakaota. Treenitkin meni ihan huonosti, kun pyöri vaan työasiat päässä ja meinasin itse juosta päin estettä, josta koiran oli tarkoitus hypätä.
Dumis

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

No okei, nyt tekis mieli suklaapuddinkia. Viimeisestä suklaalevystäkin on varmaan pari kuukautta. Vetäsin suklaajädee, mutQ oon flunssas, niin paljoo houkuttele!

Jos vaikka tiskaisin sen suklaanhimon pois, toimii joo ihan varmasti!
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä kerään (turhaan) hirveitä kierroksia lukemalla FB:n yleislakko 15.10. - ryhmän seinää. Voi olla ihan hyväkin ettei liittymättä saa kommentoida, muuten ei ehkä itsekritiikki/hillintä riittäisi. Ärh!

Aluksi olin vähän jopa hyvilläni siitä, että löytyy jonkinlaista yhteiskunnallista liikehdintää, aktiivisuutta ja protestikykyä, mutta noiden "jäädään vaikka sairaslomalle!" ja "hinnat ja palvelujen hinnat nousevat korotusten myötä!"- argumenttien jälkeen vain ärsyttää.
Gaia

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Gaia »

^Mä en ilkeä lukea sitä. Ei jaksais nyt nostaa verenpainetta.

Luin sen sijaan tämän. :)
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Aloitin tänään karkkilakon. Ei vielä vierotusoireita, vaigs viime viikkoina makeeta on mennyt joka päivä, useimmiten iltaisinkin :kainalopieru:

Painoo on tullut ehkä (vain) puolikiloa, kuollutta siis. Se nyt ensiksi huisin saharaan ja säälittävä mikälie comfort-napostelu seis. Oon kuitenni liikkunut lähes päivittäin, joten ilman hemuja oisin taatusti paremmin pakattu.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
SikaMika

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Sain tehtyä kaiken, mitä tänään oli pakko tehdä. Snadia ähkyä alkaa pukkaamaan, joten rauhoitan tilannetta siirtymällä kirjallisuuden pariin. Huomenna onkin pirusti puuhaa, mutta jätin ne tarkoituksella yön yli, koska niihin liittyviin prokkiksiin ei liity akuuttia menestyspainetta. Toinen on siis lopputyöseminaariesityksen valmisteleminen perjantaiksi (voi tehdä niin paskan kuin vain kehtaa, ei väliä) ja toisen varsinainen deadline on vasta maanantaina (osakatsaus kuitenkin jo perjantaina).

Suihkuun, Fernet-Branca naamaan ja pehkuihin.
SikaMika

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

^Good luck!

Mä vastaanotin tänään melko aloittelevana opiskelijana elämäni ensimmäiset opiskelijahaalarit. En kylläkään ole järin riemuissani niihin pukeutumisen suhteen, mutta pakko kai se on. Onhan niissä tietenkin puolensa, ainakin kaikki alastonstuntit käy nuo päällä näppärän jouhevasti.
NuoriD

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Riemumieli kirjoitti:Mutta kun sellaiset tuulennussimat vinkuheinät Ollila-hartioineen eivät näytä hyviltä puvussa. Täytyisi näyttää mieheltä, eikä piipittävältä paskakasalta.
No missä vaatteessa em. habituksella näyttäisi hyvältä?

Kyllä uskoakseni em. habituksella näyttää parhaalta mahdolliselta hyvin istuvassa puvussa.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Melnais »

SikaMika kirjoitti: Juuri tuon kontekstuaalisen seikan takia tämä tarinani sankari vaikuttaa seipään nielleeltä rautakangelta koulupukuineen.
Offtopikkina sanottakoon, että puku päälläkin kyseinen heebo voisi olla olemukseltaan ihan rento tyyppi. Mutkun se vaikuttaa muutenkin olevan antamansa ensivaikutelman mukainen. Mä olen puku päälläkin rento tyyppi - monesti niin rento, ettei ole edes pukua päällä.
Siinä ei sitten varmaan vaatteet tätä miestä auta. Toki epävarmalle tuo on myös mainio suojavaatetus, myös siten voi viihtyä kostyymissaan vaikka se muiden silmin näyttääkin jäykälle.

Tässä tapauksessa tietysti paras kosto on huono elämä; ei tarvitse muuta kuin toimittaa läpi opiskelurupeamasi haalareissa/ilman ja peitota suorituksilla pukutyyppi.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja huima »

Melnais kirjoitti:Tässä tapauksessa tietysti paras kosto on huono elämä; ei tarvitse muuta kuin toimittaa läpi opiskelurupeamasi haalareissa/ilman ja peitota suorituksilla pukutyyppi.
Ilman?

Siinä menisi kyltereillä aamukahvit väärään kurkkuun, kun Sika paukkaa luennoille munasillaan.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

huima kirjoitti:
Melnais kirjoitti:Tässä tapauksessa tietysti paras kosto on huono elämä; ei tarvitse muuta kuin toimittaa läpi opiskelurupeamasi haalareissa/ilman ja peitota suorituksilla pukutyyppi.
Ilman?

Siinä menisi kyltereillä aamukahvit väärään kurkkuun, kun Sika paukkaa luennoille munasillaan.

Jos se tapahtuisi joka päivä, siitä voisi tulla uniformu!
The great club outshines the individual, always and forever.
So Hard

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja So Hard »

huima kirjoitti:
Melnais kirjoitti:Tässä tapauksessa tietysti paras kosto on huono elämä; ei tarvitse muuta kuin toimittaa läpi opiskelurupeamasi haalareissa/ilman ja peitota suorituksilla pukutyyppi.
Ilman?

Siinä menisi kyltereillä aamukahvit väärään kurkkuun, kun Sika paukkaa luennoille munasillaan.
Siinä menisi myös Sian ura rahoitusjantterina, kurssin kylähullusta harvemmin tulee kurssin isoherraa. Tosin se kaveri joka paskansi ekoissa kemuissa roskiin ei tainnut koskaan edes valmistua.
SikaMika

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

So Hard kirjoitti:
Siinä menisi myös Sian ura rahoitusjantterina, kurssin kylähullusta harvemmin tulee kurssin isoherraa. Tosin se kaveri joka paskansi ekoissa kemuissa roskiin ei tainnut koskaan edes valmistua.
Tää on kyllä tiedostettu, eli ainakin opiskelun virka-aikoina ollaan asiallisesti. Tietenkin pippaloidessa on tarkoituskin heittää vapaalle, muttei silloinkaan täysin älyvapaalle. Onneksi toi munasillaan patsastelu alkaa olla jo menneen talven lumia, been there done that. Pyrin keskittymään jatkossa älyllisesti hieman haastavampiin kepposiin.
NuoriD

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

SikaMika kirjoitti:
So Hard kirjoitti:
Siinä menisi myös Sian ura rahoitusjantterina, kurssin kylähullusta harvemmin tulee kurssin isoherraa. Tosin se kaveri joka paskansi ekoissa kemuissa roskiin ei tainnut koskaan edes valmistua.
Tää on kyllä tiedostettu, eli ainakin opiskelun virka-aikoina ollaan asiallisesti. Tietenkin pippaloidessa on tarkoituskin heittää vapaalle, muttei silloinkaan täysin älyvapaalle. Onneksi toi munasillaan patsastelu alkaa olla jo menneen talven lumia, been there done that. Pyrin keskittymään jatkossa älyllisesti hieman haastavampiin kepposiin.
Hahaa! Jätkä on tullut vanhaksi!
SikaMika

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

NuoriD kirjoitti:
Hahaa! Jätkä on tullut vanhaksi!
Ja mikä pahempaa, lähes aikuiseksi!
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

SikaMika kirjoitti: Tietenkin pippaloidessa on tarkoituskin heittää vapaalle, muttei silloinkaan täysin älyvapaalle.
Haha, aloin nauraa ääneen. Koska oikein kirjoitat sen kirjan? (Yhtään väheksymättä Kauppakorkeaa..mutta ootko nyt ihan varma että se on oikea ala?)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
SikaMika

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

^Jaa minkä kirjan?

Olen eläissäni luvannut kirjoittaa tasan yhden kirjan, ja se on "Malisen kultaisen käytöksen kirja". Sain siihen inspiraation noin vuorokauden mittaisen tutkimukseni aikana, jona seurasin kaverini kolleegan sulavaa smalltalkia erään tallinnanlautan kosteissa tanssikulttuuripyhätöissä. Kirja tulee koostumaan menevistä aloitus- ja erityisesti lopetusrepliikeistä sisältäen tavaramerkiksi muodostuneen sanayhdistelmän "vitun huora" huomattavan ahkeraa toistoa.
Vastaa Viestiin