Homo-ilta ohjelman arviointia

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Manaaja

Re: Homo-ilta ohjelman arviointia

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriD kirjoitti:Kun Manala on minulle näyttänyt munattomuuskorttia, niin minä näytän sitä nyt Manalalle. Aika munatonta ja selkärangatonta kuulua poppooseen, jonka perusidea on jutella näkymättömille mielikuvituskavereille ja tutkia elämänohjeita vanhasta satukirjasta. Jos uskoisit kirkon opetuksiin, juttu olisi toinen, mutta kun et usko. Pelkäätkö, että äiti ja isi suuttuu, jos eroat kirkosta?
En. Mä olen vastannut tähän varsin selväsanaisesti aiemminkin. Kuulun kirkkoon koska haluan pitää option kirkkohäihin. Eli maksan palvelusta jonka mahdollisesti haluan lunastaa. Sä ilmeisesti tunnet tehneesi kovemmankin munakkuustason teon erotessasi kirkosta, jos tää on sulle joku selkärankakysymys? Hohhoijaa.

Hienosti kuitenkin väistelty itse pointti ja kysymykset, senkin nössö. Uskomatonta sontaa työnnät ruudulle seksuaalisuuden luonnollisuudesta ja luonnottomuudesta samalla älyllisistä epärehellisyyksistä huudellen. Ei vittu nyt oikeasti mitä paskaa.
Manaaja

Re: Homo-ilta ohjelman arviointia

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vaola kirjoitti:
PetriFB kirjoitti:Heteroseksuaalisuus on luonnollista, joka myös takaa ihmiskunnan jatkuvuuden. Kaikki heterot ei halua lapsia, mutta onneksi enemmistö haluaa!
Mun mielestä lisääntymishaluton heteroseksuaali on yhtä luonnoton tapaus, kuin lisääntymishaluinen homoseksuaali.
Jopa luonnottomampi kun otetaan huomioon minkälaisilla kemiallisilla cocktaileilla sun muilla ehkäisysysteemeillä sitä seksiä joudutaan maustamaan. Jos joku tässä maailmassa on luonnotonta niin pillerinhuuruinen PMS-nainen silakkapihvejä leipomassa.
NuoriD

Re: Homo-ilta ohjelman arviointia

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Crowbar kirjoitti: Jos OIKEASTI haluat tehdä jotain yliluonnollista niin pelaa XBOXia silloin kun itse haluat.
:)
NuoriD

Re: Homo-ilta ohjelman arviointia

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Manaaja kirjoitti: Kuulun kirkkoon koska haluan pitää option kirkkohäihin.
Maksatko autovakuutusta, jos sinulla ei ole autoa?

Kirkosta voi erota ja siihen voi liittyä takaisin muutamalla hiiren klikkauksella.

Tuskin se kirkkohäiden tarve ihan niin nopeasti iskee, ettei ehdi liittyä takaisin.
Avatar
PetriFB
Kitisijä
Viestit: 1591
Liittynyt: 08.11.2005 15:37
Viesti:

Re: Homo-ilta ohjelman arviointia

Viesti Kirjoittaja PetriFB »

Minä en kuulu lut.kirkkoon. Olen ihan tyytyväinen näin .....
Elämä hymyilee Hänen kanssaan!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Homo-ilta ohjelman arviointia

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriD kirjoitti:Pelkäätkö, että äiti ja isi suuttuu, jos eroat kirkosta?
Tää on mun perimmäinen syy. Tai siis äiti suuttuu. Ja ei ehkä edes suutu, pahoittaa vaan mielensä. Ja sitten vielä ne kummilapset... Apua!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Homo-ilta ohjelman arviointia

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriD kirjoitti:Ei ne tajua noin monimutkaista tekstiä.
No mutta mä tajuan, kiitos pienempien tissien! Sika!!1

Ps. täytyy blondata lisää, liika viisaus lisää tuskaa...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: Homo-ilta ohjelman arviointia

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriD kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Kuulun kirkkoon koska haluan pitää option kirkkohäihin.
Maksatko autovakuutusta, jos sinulla ei ole autoa?

Kirkosta voi erota ja siihen voi liittyä takaisin muutamalla hiiren klikkauksella.

Tuskin se kirkkohäiden tarve ihan niin nopeasti iskee, ettei ehdi liittyä takaisin.
Voihan siihen liittyä takaisin joo, mutta se tuntuu vähän liikaa EW:ilyltä. Kun ko. touhu ei vie mua vararikkoon, miksi ihmeessä pitäisi venkoilla edestakaisin?
SikaMika

Re: Homo-ilta ohjelman arviointia

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Manaaja kirjoitti: Voihan siihen liittyä takaisin joo, mutta se tuntuu vähän liikaa EW:ilyltä. Kun ko. touhu ei vie mua vararikkoon, miksi ihmeessä pitäisi venkoilla edestakaisin?
Oliko tämä provo?
Manaaja

Re: Homo-ilta ohjelman arviointia

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

SikaMika kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Voihan siihen liittyä takaisin joo, mutta se tuntuu vähän liikaa EW:ilyltä. Kun ko. touhu ei vie mua vararikkoon, miksi ihmeessä pitäisi venkoilla edestakaisin?
Oliko tämä provo?
Vastaan jos liität kysymykseesi objektin.
SikaMika

Re: Homo-ilta ohjelman arviointia

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Manaaja kirjoitti: Vastaan jos liität kysymykseesi objektin.
Eli olet tosissasi. Tämä selittää, miksi oman energiataloutesikaan hoito ei oikein toimi.
Manaaja

Re: Homo-ilta ohjelman arviointia

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

SikaMika kirjoitti:Tämä selittää, miksi oman energiataloutesikaan hoito ei oikein toimi.
Nyt jään kuuntelemaan mielenkiinnolla. Kuulostaa siltä että tiedät energiataloudestani aika paljon enemmän kuin minä itse.
SikaMika

Re: Homo-ilta ohjelman arviointia

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

^Eikä luultavasti pelkästään kuulosta.

Jos mies ei piittaa usean sadan euron vuotuisista vastikeettomasta menoerästä ihan vain siksi, että on siihen varaa, niin vaikea ottaa vakavasti muissakaan yhteyksissä. On kai sitä nyt silloin tällöin varaa mussuttaa munkkipossu ja limpparikin ilman, että sitä itse oikeastaan huomaakaan? Olisihan se nyt varmasti kaiken lisäksi vaivalloista olla mussuttamatta, ainakin hankalampaa kuin hiiren klikkailu pariin kertaan kirkkohäät on/off -namiskalla. Kai nyt sen verran on varaakin?

Tulee kalliit mahdolliset häät, toivottavasti löytyy se oikea kerralla.
Manaaja

Re: Homo-ilta ohjelman arviointia

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

SikaMika kirjoitti:Jos mies ei piittaa usean sadan euron vuotuisista vastikeettomasta menoerästä ihan vain siksi, että on siihen varaa, niin vaikea ottaa vakavasti muissakaan yhteyksissä.
Montas satkua sulla menee baareihin vuodessa pikkupillujen perässä juostessa? Aika vaikeahan tollasta aikamiestä on vakavasti ottaa, joka tunkee rahaa tonnikaupalla viinaan ja pilluun.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Homo-ilta ohjelman arviointia

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Ihan puhtaasta mielenkiinnosta kysyn: miksi joku haluaa itselleen kirkkohäät, jos ei usko siihen mitä se pappi siellä pajattaa?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Manaaja

Re: Homo-ilta ohjelman arviointia

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Lilo kirjoitti:Ihan puhtaasta mielenkiinnosta kysyn: miksi joku haluaa itselleen kirkkohäät, jos ei usko siihen mitä se pappi siellä pajattaa?
Siks että ne on komeita mestoja jonne mahtuu paljon populaa.
Manaaja

Re: Homo-ilta ohjelman arviointia

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ai niin: En myöskään aina kilpailuta vakuutuksiani elleivät ne ole suhteettoman törkeitä, ja maksan sähköstäni ihan liikaa.
NuoriD

Re: Homo-ilta ohjelman arviointia

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Lilo kirjoitti:Ihan puhtaasta mielenkiinnosta kysyn: miksi joku haluaa itselleen kirkkohäät, jos ei usko siihen mitä se pappi siellä pajattaa?
Nyt menee jo aika vaikeaksi (huomioiden lisäksi sen, että joudun pitäämään toista simlää kiinni, koska olen kommarilla ja sen verran kännissääh...) siis. En mä olisi voinut mennä mitään petrin pikkuserkun satuja kuuntelemaan ihan siitä ilosta, että morsian olisi saanut pukeutua kermakakkuun. Liian kallis roolileikki.

Ihan oikeesti kirkkoon kuuluvat satukirjaan uskomattomat: eikö teitä hävetä?

En haluaisi kiusata Vesperiä, mutta: olen mäkin ihan kirkon kirjoissa kummi, ja isä pahoitti mielensä. Jossain vain menee raja.

Ps. Ei tämä elämä niin vakavaa åå, loppuviimeksi samaa paskaa eri paketissa,jokainen voi hoitaa homman, kuten helpoimmaksi näkee.
SikaMika

Re: Homo-ilta ohjelman arviointia

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Manaaja kirjoitti: Montas satkua sulla menee baareihin vuodessa pikkupillujen perässä juostessa? Aika vaikeahan tollasta aikamiestä on vakavasti ottaa, joka tunkee rahaa tonnikaupalla viinaan ja pilluun.
Mun baareilun ja sun wannabe-jeesustelun ero on siinä, että mä saan rahoilleni vastinetta. Mikä voisi olla parempi sijoitus kuin viina+pillu?

Jos et koe saavasi mitään vastinetta kirkollisverorahoillesi, niin miksi maksat niitä? Kuten tuli jo todennettua, ei kirkkohäät ole mikään peruste. Kirkosta eroaa ja liittyy takaisin muutamalla hiiren klikkauksella, jää aika mukava tuntipalkka ko. toiminnasta. Joten älä viitsi selittää, sä olet joko tyhmä, äärimmäisen laiska tai jollain lailla tapauskovainen. Jälkimmäisen voi lukea halutessaan ensimmäisen osajoukoksi.

Tähän voisi heittää aina niin toivotun kitinäanalogian: maitokaupassa on kaupan tasan yhdenlaisia maitotölkkejä. Osa niistä maksaa tasan yhden euron ja osa 1,01 euroa tölkiltä. Kumman valitsisit?
Jos valitsit 1,01 euron hintaisen tölkin, niin varmaan ymmärrät, että sinua pidetään tyhmänä. Jos selität, että valitsit sen kalliimman tölkin siksi, että hintaero ei ole merkittävä, sinua pidetään vieläkin tyhmempänä ja syystä. Vaikka hinnalla ei olekaan tässä tapauksessa juurikaan merkitystä, silti on pakko kysyä, miksi kalliimman maidon ostaja päätyi valintaansa. Ihassama ei ole mikään syy, koska kyseessä on tietoinen valinta eikä randomilla napattu mölöpurkki.
Manaaja

Re: Homo-ilta ohjelman arviointia

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

SikaMika kirjoitti:Jos et koe saavasi mitään vastinetta kirkollisverorahoillesi, niin miksi maksat niitä?
Minähän nimenomaan saan vastinetta, option haluamaani palveluun.
Kuten tuli jo todennettua, ei kirkkohäät ole mikään peruste. Kirkosta eroaa ja liittyy takaisin muutamalla hiiren klikkauksella, jää aika mukava tuntipalkka ko. toiminnasta. Joten älä viitsi selittää, sä olet joko tyhmä, äärimmäisen laiska tai jollain lailla tapauskovainen.
Ihmisille, joiden elämänvalinnat perustuvat pääosin maksimaaliseen opportunistiseen hyödyntavoitteluun muusta ja muista paskat välittämättä, tällaisen asian selittämisen yrittäminenkään on todennäköisesti sekä erittäin vaikeaa että turhaa, mutta mulla ei vain ole pokkaa tuollaiseen jojomaiseen siipeilyyn ja keplotteluun. Koen olevani jollain moraalisilla tasoilla velvollinen sitoutumaan tämän kaltaisiin tilauksiin muutenkin kuin hetkellisten tarpeitteni niin vaatiessa. Jos minä en ole maksamassa, jotkut muut maksavat sitten enemmän oman opportunistisen käytökseni vuoksi.

Mites sulla muuten noi sähkö- ja vakuutushommat? Muistatko kilpailuttaa säännöllisesti vai maksatko kenties turhasta?
SikaMika

Re: Homo-ilta ohjelman arviointia

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Manaaja kirjoitti: Ihmisille, joiden elämänvalinnat perustuvat pääosin maksimaaliseen opportunistiseen hyödyntavoitteluun muusta ja muista paskat välittämättä, tällaisen asian selittämisen yrittäminenkään on todennäköisesti sekä erittäin vaikeaa että turhaa, mutta mulla ei vain ole pokkaa tuollaiseen jojomaiseen siipeilyyn ja keplotteluun. Koen olevani jollain moraalisilla tasoilla velvollinen sitoutumaan tämän kaltaisiin tilauksiin muutenkin kuin hetkellisten tarpeitteni niin vaatiessa. Jos minä en ole maksamassa, jotkut muut maksavat sitten enemmän oman opportunistisen käytökseni vuoksi.
Sä siis oikeasti koet, että nuo (mahdolliset) kirkkohäät ovat sen luonteinen tapahtuma, joista jokaisen kuuluu maksaa koko ikänsä? Siis meidän jokaisen, jottei teille "joillekin muille" jäisi "enemmän maksettavaa"? Eli kyse oli siis kohdasta c), jollain lailla tapauskovainen. Olisit sanonut, että olet uskovainen etkä yrittänyt perustella kantaasi (Manala-)rationaalisesti. Sä kamppailet tuolla yo. lainauksella samassa sarjassa PeteFB:n ja EW:n kanssa, ihan oikeasti.
Manaaja kirjoitti:Mites sulla muuten noi sähkö- ja vakuutushommat? Muistatko kilpailuttaa säännöllisesti vai maksatko kenties turhasta?
Menee samaan sarjaan tuon yllä olevan kanssa. Mene nukkumaan, sä olet aivan finaalissa.

P.s. Mä olen keplotellut kotivakuutusta lukuunottamatta kaiken liittojen kautta, joiden jäsenyydestä en maksa mitään tai juuri mitään. Sähkön olen jojoillut sisältyväksi vuokraan.
So Hard

Re: Homo-ilta ohjelman arviointia

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kirkolle riittää ihan hyvin se, että toinen osapuoli kuuluu kirkkoon, kyllä hyö siunaavat silti liiton yhtä sanaa poikkeavalla kaavalla. Kirkkohäät saa kuulumatta kirkkoonkin. Optio on aina auki. Kirkkoon kuuluminen em. option vuoksi, erityisesti jos ei usko kirkon oppeihin, on äärimmäisen erikoista.

Kyllä papinpapparaiset ovat minut täräyttäneet pienen nikottelun jälkeen kummiksi vaikka en kuulu kirkkoon enkä ole käynyt riparia. Kirkkoon kuulumiseen ei ole mitään hyvää syytä jos ei usko sen oppeihin.
elco

Re: Homo-ilta ohjelman arviointia

Viesti Kirjoittaja elco »

Manaaja kirjoitti: Minähän nimenomaan saan vastinetta, option haluamaani palveluun.
Paljon sä nyt olet, jotain 32? Etkä ole vielä ollut naimisissa?

Jos lasketaan 2000e menneestä 10+ vuodesta ja vaikka 2000e seuraavasta seitsemästä (300e) vuosi niin kirkkohäille tulee hintaa 4000e - jos siis haarukoidaan, että pääset toteuttamaan optiota alta nelikybäsenä. En tiedä, mitä tuolla rahalla häihin saa, mutta 20min seremoniasta se tuntuu tyriiltä.

Että kirkkoon mahtuu paljon porukkaa? Meinasitko pitää ne jatkotkin siellä kirkossa?
M. Hell
Kitinä paheena
Viestit: 28
Liittynyt: 02.10.2010 20:45

Re: Homo-ilta ohjelman arviointia

Viesti Kirjoittaja M. Hell »

NuoriD kirjoitti:Ihan oikeesti kirkkoon kuuluvat satukirjaan uskomattomat: eikö teitä hävetä?
Miksi hävetä? Moni läheiseni kuuluu kirkkoon uskovajeestaan huolimatta, eivätkä he perustele vuotuista maksuaan muulla kuin hyvällä ololla, joka auttamisesta seuraa. Mitä hävettävää siinä on?

En ole koskaan kuulunut kirkkoon ja pääsiäisenä käyn kuitenkin messussa yhdessä lapseni kanssa. Laitamme kolehtiin rahaa ja joskus osallistun seurakunnan muihin keräyksiin. Pari kertaa olen saanut lapselle hoitoapua kirkon työntekijöiltä ja tiedän perheitä, jotka saavat jatkuvasti, vaikka ovat vapautettuja verosta taloudellisen tilanteensa vuoksi.

Vero-sanan sijaan voisi mielestäni puhua avustuksesta ja hyvän tekemisestä...
elco

Re: Homo-ilta ohjelman arviointia

Viesti Kirjoittaja elco »

M. Hell kirjoitti: Vero-sanan sijaan voisi mielestäni puhua avustuksesta ja hyvän tekemisestä...
No jos se noin kerta on niin kirkko voisi lähettää kerran vuodessa jäsenmaksulaskun postissa, kuten muutkin kerhot.
Vastaa Viestiin