Marraskuinen Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumis

Marraskuinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Töissä varvas kipeänä, äää!
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Marraskuinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

No huhhuh, onpas rapea olo.

Olin sitten viikonlopun Oulussa, eli pe - sunnuntai akselille maihtui kaikenmoista syntiä, haureutta, reivaukset ja 12h yhteensä junan penkin kuluttamista.

Ja sen kyllä huomaa, nyt on selkä niin jumissa että suorastaan pelottaa mennä töihin, ja päässä on sen verran vahvahkoa sumua käsillä, että olen töissä hyödyllinen kui käyrä naula. Noh, mitäs eivät maksa harjoittelijalle liksaa :P

If you give bananas, you will have a monkey, kuten joku viisas sanoi. No ei kait, pitää se ny yrittää ees olla siel jonakin. Jos nyt suihku..
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Marraskuinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kahvi loppu, eikä ostovuorossa olevaa nävy missään. Ympyrä ei sulkeudu ennenkuin siemaan...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Marraskuinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kahvi loppu, eikä ostovuorossa olevaa nävy missään. Ympyrä ei sulkeudu ennenkuin siemaan...
^

mmh, itel ei oo maitoa, pakko veivaa mustana sitten.. Ei oo helppoo ei..
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Dumis

Re: Marraskuinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ei juma että toi puhelin soi ja nyt on olo kuin mr Beanilla, eli vastaan lähes mitä sattuu ja kelle vaan.

Yleensä kysytään että "milloin mun tavara on noudettavissa" ja sitten annan arvioini "eli kristallipalloni kertoo että perävaunusi on ulkona xx.xx, ellei pomo siirrä jengiä toiseen paikkaan tai laiva x tule myöhässä koska kaksi venettä EI MAHDU ohittamaan toisiaan uudella hienolla väylällä..."
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Marraskuinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Savutonna on vielä hyvä olla. Katotaan parin tunnin päästä..

EDIT: Meillä muuten mies on vetänyt Alkosta 32 miespuolista työkaveria mukaan viiksikampanjaan. Hyvästi hellät pusut!
Viimeksi muokannut Elppis, 01.11.2010 8:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Marraskuinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Oli muuten Dumis eilen järkyttävä huuto, pöytien hakkaaminen ja halailu Elmossa tossa about klo 18.40 :D Rahvaat miehet melkein itki!!
The great club outshines the individual, always and forever.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Marraskuinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Hozzoni oli muuten kohtuu ahdistuneen nägöne ennenkuin räjähti.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dumis

Re: Marraskuinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Elppis kirjoitti:Oli muuten Dumis eilen järkyttävä huuto, pöytien hakkaaminen ja halailu Elmossa tossa about klo 18.40 :D Rahvaat miehet melkein itki!!
Hahaa! Oli kyl muuten aika paska matsi. Mutta hyvä että pinnoja tuli.
Mikäs se viiksijuttu olikaan? Pitäs varmaan itekin kasvattaa, mutta epäilen ettei se jeesaa (olemattomalla)naisrintamalla mua ollenkaan :D
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Marraskuinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hei ihmiset! MIKSI ei ole ulkomaanmatkoja enää tarjolla niin kuin ennen, mainoksissa ja matkatoimistoissa? Onko siihen jokin selkeä syy?
En ainakaan itse muista syytä. :?:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Marraskuinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti:Mikäs se viiksijuttu olikaan? Pitäs varmaan itekin kasvattaa, mutta epäilen ettei se jeesaa (olemattomalla)naisrintamalla mua ollenkaan :D
http://fi.movember.com/


Pertti - Liverpool teki maalin! :D

Ylermi- juu, olin varma että on ripulit jo housussa kun ei ylös uskalla!
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Marraskuinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

exPertti kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Pertti - Liverpool teki maalin! :D
Jaa näitä brittifutaajia taas. Ilmankos en tiennyt. Hyvä heille.
Etelä-ämeeriikkäläinen sen maalin tosin teki...
The great club outshines the individual, always and forever.
Zeb

Re: Marraskuinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

A. Heikkilä taas vauhdissa aamuteeveessä. Vika on ruuassa, oli vaiva mikä vaan. Viljojen poisjättö parantaa noin 200 sairautta ja kasvirasvat on saatanasta.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Marraskuinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Zeb kirjoitti:A. Heikkilä taas vauhdissa aamuteeveessä. Vika on ruuassa, oli vaiva mikä vaan. Viljojen poisjättö parantaa noin 200 sairautta ja kasvirasvat on saatanasta.
:rofl:
The great club outshines the individual, always and forever.
Zeb

Re: Marraskuinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Se mokoma vaan puhuu aika vakuuttavasti ja on tuollainen aika karismaattinen ja miellyttävän oloinen ihminen. En oikeastaan ihmettele että niin monelle menee täydestä kun vielä kuorrutetaan tuo lääkäri/tohtori-tittelillä. Ei pärjää Puska esiintymisessä tälle kaverille ollenkaan.
Gaia

Re: Marraskuinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

^Ilmiö on selvästi nähtävissä myös tämän foorumin kirjoittelijoissa...
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Marraskuinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Hyi hyi, pitäis tehä hommia, hyi hyi mut onneks on koko ilta aikaa, paitsi ei oo kun tulee hyviä telkkuohjelmia ja good wifen vika jakso, oh no!11

Em. sarjassa se Cary on muuten kans aivan hot. Mut mietin mä välillä jotain muitakin juttuja, aina välillä siis. Tai siis oikeestaan se Will on kans, Kuolleitten runoilijoitten poika on kans oikeestaan vaan parantunu vanhetessaan..
Prepare for the worstest.
NuoriD

Re: Marraskuinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Zeb kirjoitti:A. Heikkilä taas vauhdissa aamuteeveessä. Vika on ruuassa, oli vaiva mikä vaan. Viljojen poisjättö parantaa noin 200 sairautta ja kasvirasvat on saatanasta.
Mulla on Heikkilältä saamani aika tymäkkä kirje. Katsotaan jos ehdin kaivaa esiin..
Zeb

Re: Marraskuinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriD kirjoitti:
Zeb kirjoitti:A. Heikkilä taas vauhdissa aamuteeveessä. Vika on ruuassa, oli vaiva mikä vaan. Viljojen poisjättö parantaa noin 200 sairautta ja kasvirasvat on saatanasta.
Mulla on Heikkilältä saamani aika tymäkkä kirje. Katsotaan jos ehdin kaivaa esiin..
Ai oikein henk.koht? Hui!
NuoriD

Re: Marraskuinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Zeb kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Zeb kirjoitti:A. Heikkilä taas vauhdissa aamuteeveessä. Vika on ruuassa, oli vaiva mikä vaan. Viljojen poisjättö parantaa noin 200 sairautta ja kasvirasvat on saatanasta.
Mulla on Heikkilältä saamani aika tymäkkä kirje. Katsotaan jos ehdin kaivaa esiin..
Ai oikein henk.koht? Hui!
Katselin juuri elisan kotipostia, ei ole siellä enää. Kotikoneella on.

Heikkilä uhkasi laittaa nimeni omalle foorumilleen, jolloin minut kuulemma hirtetään lyhtypylvääseen hänen kannattajiensa toimesta.

Ei se terve ole.
Zeb

Re: Marraskuinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriD kirjoitti:Heikkilä uhkasi laittaa nimeni omalle foorumilleen, jolloin minut kuulemma hirtetään lyhtypylvääseen hänen kannattajiensa toimesta.

Ei se terve ole.
Ei kovin terveeltä kuulosta. Olisko melkein rikosilmoituksen paikka, ainakin lähellä, tuntuis.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Marraskuinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

NuoriD kirjoitti: Heikkilä uhkasi laittaa nimeni omalle foorumilleen, jolloin minut kuulemma hirtetään lyhtypylvääseen hänen kannattajiensa toimesta.

Ei se terve ole.
Laitoin sulle vertaistukea vonkulaatikkoon.
NuoriD

Re: Marraskuinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Zeb kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Heikkilä uhkasi laittaa nimeni omalle foorumilleen, jolloin minut kuulemma hirtetään lyhtypylvääseen hänen kannattajiensa toimesta.

Ei se terve ole.
Ei kovin terveeltä kuulosta. Olisko melkein rikosilmoituksen paikka, ainakin lähellä, tuntuis.
No olihan se tietty laiton uhkaus, mutta jos menisi tuosta tekemään rikosilmoituksen, niin sittenhän se laittaisi nimeni sinne saitilleen.

Mutta tein nettidiagnoosin narsistisesta persoonallisuushäiriöstä, ja sen laukaisemasta narsistisesta raivosta.

http://en.wikipedia.org/wiki/Narcissistic_rage
Viimeksi muokannut NuoriD, 01.11.2010 11:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Dumis

Re: Marraskuinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Nyt olis nälkä, mutta ei ole kyytiä ruokalaan, nice.
Zeb

Re: Marraskuinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriD kirjoitti:
Zeb kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Heikkilä uhkasi laittaa nimeni omalle foorumilleen, jolloin minut kuulemma hirtetään lyhtypylvääseen hänen kannattajiensa toimesta.

Ei se terve ole.
Ei kovin terveeltä kuulosta. Olisko melkein rikosilmoituksen paikka, ainakin lähellä, tuntuis.
No olihan se tietty laiton uhkaus, mutta jos menisi tuosta tekemään rikosilmoituksen, niin sittenhän se laittaisi nimeni sinne saitilleen.

Mutta tein nettidiagnoosin narsistisesta persoonallisuushäiriöstä, ja sen laukaisemasta narsistisesta raivosta.
Ei välttämättä ole kaukana totuudesta. Tuo karismaattisuushan sopii sekin ihan hyvin kuvaan.

Miksi Heikkilä sinua vainoaa?
Vastaa Viestiin