Urheiluosasto

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Eilen reilun tunnin säbähöntyilyt.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dumis

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Eilen tunnin kevyt rypistely salilla.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Noin kolmen vartin ehkä 8-9km lenkki.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Noin kolmen vartin ehkä 8-9km lenkki.
Eilen samixet: sama mieli, sama sydän, sama lenkki.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dumis

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Dumis kirjoitti:Eilen tunnin kevyt rypistely salilla.
Eilen melkein samixet, tein fillaria 14 minsaa päälle.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Potkin kirjahyllyn paskaksi ja kannoin jätelavalle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tunnin säbähöntäkkeet. Lopussa jalkojen väsyessä nilkka hieman muljahti. Vielä se on kipeä muttei juuri turvonnut. Päivän parin lepo riittänee.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Pikkuinen nukahti sängylle kesken lukemisen, kölli ja tuhisi siinä tunnin verran. Sitten se alkoi itkemään, että ei jaksa lähteä salille. Mä nauroin sille ja sanoin, että sä olet täysi paskahousu. Sitten se puki päälleen ja fillaroi sinne vitun salille siitä selittelemästä.

Eli jalkatreeni täysiä, päälle tuli 6,4km pyöräilyä.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja exsu »

Täällä oli aika samanlainen kuvio kun edellä. Töiden jälkeen tunnin koiralenkki, jonka jälkeen huvitti vain ruoka ja sohva. Kauhean taistelun jälkeen salille ja sitten vaan riittävän kova treeni ettei pääse väsymys läpi uudelleen. Tosin kohteena jalkojen sijaan selkä. Ja salimatkan suoritin kävellen, yht. n. 600m.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja huima »

Ruokailin hyvin. Hyvaa viinia.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Rinta-habatreeni + 6,4km pyöräilyä.
Dumis

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Eilen tunnin rypistely salilla.
Manaaja

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vaihdoin renkaat. Edellinen torvi oli vääntänyt mutskut niin kireälle, ettei meinannut meikäläisellä riittää haba edes 60-senttisen varren kanssa avaamaan. Kyllä oli melkonen pelko perseessä että lähtevätkö ehjänä irti.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Selkä-hartiatreeni.

Tämä on eka viikko kesän jälkeen, kun olen vetänyt salitreenit lähes täysillä. Sen huomaa kropassakin, mm. maanantaisen jalkatreenin jäljiltä on vieläkin vaikeahkoa kävellä.

Pitäisi hankkia tuplavarustus tiettyjen salivälineiden osalta, sillä käyn nykyään sekä Kisahallilla että koululla vääntämässä. Koululla on vyöt yms. mutta vetoremmit puuttuvat. Lisäksi voimailu sandaalit jalassa tuntuu hieman heppoiselta, laitan kunnon painonnostokengät joulupukin listalle. Kisahallillahan mulla on 20 vuotta vanhat sisäpelikengät, mitkä ajaa saman asian. Wanhaan hywään aikaan tossuissa ei ollut mitään vaimennuksia tai pehmusteita, vaan ne valmistettiin valuraudasta ja betonista miehille, jotka syövät raakaa lihaa ja rakentavat taloja paljain käsin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Eilen matalasykkeinen kasipuolonen, äsken vähän penaa ja erilaisia masumoussoneita. Jälkimmäinen ei ole jälkiruoka, vaikka nälkä olisi tullutkin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Ola Salot ja Ojentaja Sajatnejot treenasin. Fillaroin samaan syssyyn kuusi kilomeetriä.

Entiseltä kämpältä oli Kisahallille matkaa kymmenen metrin tarkkuudella tasan kaksi kilometriä, nykyiseltä samalla toleranssilla tasan kolme kilometriä. On se kyllä jännä juttu. Koulun salille saunoineen on matkaa 1,39 km, kas siinäpä optimointitehtävää kerrakseen.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

33,6km pyöräilyä vaihtelevassa maastossa ja rapakunnossa.

Aikaa meni 1h48min, kesällä taisi mennä sama setti puoli tuntia nopeammin. Reitti on loistava, vajaat kymppikilsaa molempia joenvartta ja metsää ja loput joutuisaa kaupunkiajelua. Lopun ylämäet pisti piiputtamaan pahemman kerran, mikä näkyy ajassa. Tietty polkeminen hidastuu aina johtuen sään kylmenemisestä itsestään sekä lisääntyneestä vaatetuksesta (happi ei kulje mutta lämmöt nousee). Välillä satoi lunta, välillä paistoi aurinko, vikat 2/5 matkasta meni pimeässä.

Viikossa tuli polkaistua melkein 70km, mikä on paras noteeraus pitkään aikaan. Vuoden saldo näyttää 2691 kilometriä, joista siis 2400 polkaistu kahdeksassa ensimmäisessä kuussa ja loput 300 seuraavassa reilussa kahdessa. Eli trendi on ollut voimakkaan laskeva ja keskimääräinen kuukausittainen fillariralli on puolittunut alkuvuoden keskiarvosta.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Jalkatreeni.

Kulkipa hyvin. Vedin vasta viime viikolla ekan kerran ihan täysillä, ja tänään nousi ~saman verran rautaa ilmaan kuin ennen tolkuttoman monen kuukauden taukoa. Olen tosin syönyt viime aikoina varsin reippaasti, joten mahdollisesti lisääntynyt elopaino jeesannee hieman. Oli kyllä hieno fiilis painella menemään, kun rauta oli kevyttä!
Dumis

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Eilen tuntinen jalkapäivä, huomenna sitten ylärunkoa.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Rinta-hauistreeni.
Dumis

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Tunnin rimpuilu salilla, polvi alkoi maven jälkeen oleen finaalissa joten jätin lopputsykäilyn pois.
Dumis

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Aargh, tahtois tänäänkin mennä salille, mutta roppa ei kyllä kestä. Ei oikein tahdo kestää huomistakaan reenausta, joten saatan joutua siirtämään reenin palautumisen takia lauantaille :x

Se helkkarin simmailu pitää aloittaa ihan just, se kun ei rassaa roppaa niin paljoa kuin punttis ja aerobista reenausta tarvii.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Selkä-hartiatreeni.

Olisin voinut täräyttää ennätystä sivuavat painot tankoon, mutta vasemman reiden ojentaja varoitteli ilmeisestä revähdysvaarasta, joten tein parikymmentä kiloa pienemmillä painoilla vähän rauhallisemmin. Pakko käydä hierotuttamassa kintut, reiden ojentaja on liian kireä venyteltäväksi ja tahtoo vain revetä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tois'päivänä sali: kahvakuulaa ja levytankoo. Eilen 8,5 km lenkki. Joku lenkki jäänyt ilmoittamattakin viime aikoina, siitä syvät pahoittelut.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
pikkuprinssi

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja pikkuprinssi »

Helsingissä oli tänään tosi kiva ilma juosta. Vettä satoi ja tuulikin ihan sopivasti. Mutta kesken ei jätetä.
Vastaa Viestiin