Tiistai, tilulii!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiistai, tilulii!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mikä vattu siinä hammaslääkärissä pelottaa, kun tuntuu että melkein kaikki sitä pelkää? Mun mielestä hammaslääkärissä on kivaa!

Ja Bluntly: sun salihousut on hifistelyä eli melko homoa!!
Viimeksi muokannut Vesper, 02.11.2010 20:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: Tiistai, tilulii!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Hammaslääkäri ei niinkään pelota, mutta olen todella vaikeasti puutuvaa sorttia, ja hammashermokipu on jotain sellaista mitä aivoni ei vain toleroi. Polte-, haava-, hiertymä- ja rakkokivut on sen sijaan jotain jotka eivät normaalisti tunnu yhtään missään.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiistai, tilulii!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vesper kirjoitti:Ja Bluntly: sun salihousut on hifistelyä eli melko homoa!!
Luulitko sitten jotain muuta?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Gaia

Re: Tiistai, tilulii!

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Vesper kirjoitti:Mikä vattu siinä hammaslääkärissä pelottaa, kun tuntuu että melkein kaikki sitä pelkää?
Vähän sama jos kysyisi, että mikä niissä hämähäkeissä muka on niin kamalaa?
Harmittomia pikku otuksia.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiistai, tilulii!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Gaia kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Mikä vattu siinä hammaslääkärissä pelottaa, kun tuntuu että melkein kaikki sitä pelkää?
Vähän sama jos kysyisi, että mikä niissä hämähäkeissä muka on niin kamalaa?
Harmittomia pikku otuksia.
Hämähäkit on myrkyllisiä, hammaslääkärit ei!!1 Ja hämähäkkipelkohan on toinen niistä muistaakseni kahdesta pelosta, jotka periytyy.

Mutta siis mikä se pelon syy on? Pelkääkö hammaslääkäripelkoiset myös yleislääkäriä?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tiistai, tilulii!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

tiukka päivä töissä. Ja himassa tiukka ilta lapioiden hiekkaa routaeriteiden päälle. Koskahan saan duunattua laatat hiekan päälle kuosiin.. Muuta tärkeämpää askarteluapaskartelua on tossa pihalla vielä kymmeniä kottikärryllisiä. Ai niin, naapuri, klo 5 töihin lähtevänä, oli varmaan iloinen äsken lätkätessäni hiekkaa 'maantiivistimellä' pPÖÖÖRRRÖÖRRÖÖRR. Ainakin sen koira riemuitsi (vielä?) kun lopetin.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Tiistai, tilulii!

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Vesper kirjoitti:
Mutta siis mikä se pelon syy on? Pelkääkö hammaslääkäripelkoiset myös yleislääkäriä?
Pelko kivusta ja avuttomuuden tunne. Mulla hammaslääkäripelko johtaa varmaan juurensa karmeista kokemuksista kouluhammaslääkärissä, mm. poskihampaan halkaisu neljään osaan ja pois vetäminen ilman mitään puudutusta.

Yleislääkäri taas ei pelota.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tiistai, tilulii!

Viesti Kirjoittaja saira »

Wigwamia Teemalta! Tekee mieli laittaa kynttilät palamaan ja fiilistellä. Kun vielä sais jostain lasin punkkua ja jonkun hyvistä ystävistä parantaan maailmaa... :h:
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Tiistai, tilulii!

Viesti Kirjoittaja Gat »

Minä se tarvitsin lukkoseppää päästäkseni omaan talooni. Avain oli, kaksikin, mutta ikivanha Abloy-lukko kieltäytyi. Yritin nitkutella, hiplata, vääntää ja lisäksi monotin samalla ovea "karatetaidoillani" (Tässä mae-geri ja sokuto-geri), mutta ei auennut. Lukkosepän tilasin, vain 45 minuuttia kun tuli. Ja tietenkin tuo sai sen tavallisella avaimenkäännöllä auki!!! Vaihtoi kumminkin kuluneen lukon.
nokkaelain

Re: Tiistai, tilulii!

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

par-sky kirjoitti:
Vesper kirjoitti: Mutta siis mikä se pelon syy on? Pelkääkö hammaslääkäripelkoiset myös yleislääkäriä?
Pelko kivusta ja avuttomuuden tunne. Mulla hammaslääkäripelko johtaa varmaan juurensa karmeista kokemuksista kouluhammaslääkärissä, mm. poskihampaan halkaisu neljään osaan ja pois vetäminen ilman mitään puudutusta.

Yleislääkäri taas ei pelota.
Komppaan tuota. Yhden kerran porattiin takahampaita, eikä ennen ollut huonoja kokemuksia. Sattui aivan käsittämättömän paljon. Lähdin jälkeen pois t-paita selästä aivan läpimärkänä.

Seuraavalla kerralla YTHS:llä pelkäsin koko asiaa, mutta sanottiin ettei tähän mitään puudutusta tarvita. Mutta ei se pienempi paikkaus ollutkaan ollenkaan paha homma. Ja ainoan kerran myöhemmin yksityisellä puudutettiin ilman sen suurempia kyselyitä.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tiistai, tilulii!

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Kipu on kipua, kuuluu lääketieteeseen. Jos sitä oikein pelätä pitää, on syytä muistaa, että maailmassa on myös todellisia ongelmia.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Tiistai, tilulii!

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Riemumieli kirjoitti:Kipu on kipua, kuuluu lääketieteeseen. Jos sitä oikein pelätä pitää, on syytä muistaa, että maailmassa on myös todellisia ongelmia.
Sinähän se typerä urvelo olet, jos kivuista kärsit sen takia ettei ne ole " oikeita ongelmia".

No, jotkut tykkää tehdästä elämästään vaikeampaa omaehtoisesti. Itse mielumin otan piikin ja TADAA: Ei satu enää, ja voi keskittyä niihin isompiin ongelmiin.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tiistai, tilulii!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Olen samaa mieltä, kipu ei ole tarpeellinen tai pakollinen osa lääketiedettä. Meillä on hyvät kipulääkkeet joten miksi niitä ei käytettäisi? Jokaiselle kipukynnyksensä mukaan. Hammaslääkäriä en pelkää, se on ollut toistaiseksi vain epämiellyttävää muttei kivuliasta, mutta muita pienehköjä ja isompia juttuja on tehty ilman riittävää kipulääkitystä. Minä saan hysteerisen itku- ja paniikkikohtauksen, jonka jälkeen tunnelma on yleensä nolostunut. Ei minun taholtani vaan henkilökunnan.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin