Mitä mun pitää tehdä

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 363
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: tiedän

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Seksuaalisesti Eläimiin kirjoitti:minä tiedän vakavat asiat. En minä ole mikään joka pelleilee ajatuksilla vaan otan ne vakavasti. Jopa tämä minun eläinseksuaalinen haluni oli vakava asia ja siksi tulin kysymään apuja. Minä en leiki asioilla jotka ovat vakavia.
Stadinarskamainen puheenparsi.
Loppuiko data & argumentit?
Manaaja

Re: Mitä mun pitää tehdä

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Olen vähän samaa mieltä yllekirjoittaneen kanssa siitä että kyllä tämä vaikuttaa kirjoitustyylin perusteella ihan aidosti hullulta ihmiseltä. Tai sitten mainitsemaltani turkulaiselta. Tai no, periaatteessa sama asia.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: hä?

Viesti Kirjoittaja Gat »

NuoriD kirjoitti:
Seksuaalisesti Eläimiin kirjoitti:tarkoitatko että minä voin naida kissaa,koiraa tai hevosta ilman mitään tunnontuskia? Jos eläin suostuu siihen onko se ok? Selittäkää minulle selvästi. Olkaa kilttejä.
Koira ja kissa ovat liian pieniä eläimiä. Hevosta voit mielestäni naida, jos hevosella on vapaa mahdollisuus poistua tilanteesta, eli se on esim. vapaana niityllä.
Samaa mieltä näin eläinsuojeluhenkisenäkin. Jos eläin ei kärsi tai suorastaan nauttii yhdynnästä, niin ei se mitään rääkkäystä ole. Tuon paheksuminen on vain kulttuurin sovinnaisuutta. Tosin jos mies sekaantuu urospuoliseen eläimeen ja vielä anusaukon kautta, niin sehän on siis homoutta ja todellakin perverssiä.

Pienemmät eläimet kyllä kärsivät zoofiliasta, ja kokemusten mukaan esim. hamsteri ei kestä montaakaan käyttökertaa vaikka sen ennen yhdyntää teippaisi miten huolella repeämisen estämiseksi. Pieneläimiä himoitsevia suosittelen tyytymään keinotekoisiin vastineisiin, esim "Realhamster":
http://www.realhamster.com/
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Mitä mun pitää tehdä

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

NuoriD kirjoitti:^Ihan vakavasti. Jos kysyjä haluaa naida hevosta, lehmää tai jotain muuta isoa eläintä, ja eläimellä on vapaa mahdollisuus poistua tilanteesta, niin mikäs siinä.
Komppaan davea. Onhan tuo iljettävää, mutta niin on nenän kaivaminen ja pierujen haistelukin.

Kannattaa velita semmoinen iso elukka, johon yltää ilman jakkaraa. Muuten menee liian vaaralliseksi, että veromaksajana uskaltaisin hommaa suositella.

Toki, jos homma vaivaa omaa päänuppia liian kovasti, niin sitten kannattaa marssia kallonkutistajalle.

Ennen heppoja yrittäisin kuitenkin ehkä löytää jonkun muun nisäkkään, josta voisi saada kiksejä. Muista, että näidenkin nussiminen liian suurella on rääkkäystä:

Kuva
NuoriD

Re: Mitä mun pitää tehdä

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

sivustahuutaja kirjoitti: Kannattaa velita semmoinen iso elukka, johon yltää ilman jakkaraa. Muuten menee liian vaaralliseksi, että veromaksajana uskaltaisin hommaa suositella
Eihän se jakkaran käyttö haittaa, jos ei nyt ihan missään korkeilla A-tikkailla keikuta.

Semmoinen pikkujakkara toimii varmasti lehmän ja hevosen kanssa ja jos homma tehdään ruohoalustalla, ei ole vaaraksi. Toki hevosen tai lehmän potku on sitten toinen juttu.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Mitä mun pitää tehdä

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

exPertti kirjoitti:Hmm, voisiko olla niin, että tuon kuvan (kieltämättä ajatuksia herättävän) sisällön tapaisen nisäkkään hankinta pantavaksi on aloittajalle huomattavasti hankalampaa kuin jonkun ei-ihmisen?
Minä ja dave emme suosittele hiipimään jonkun talille salaa yöllä. Oman hevosen ostaminen tai vuokraaminen tähän tarkoitukseen ei ole aivan halpaa. Sihteeriopisto + pilailupuoti tulee todennäköisesti halvemmaksi.

Jos libido on kova, niin sitten heppa voi olla hyvä vaihtoehto. Täysihoidollinen tallipaikka jossain vähän kauempana helsingistä maksaa ~500€/kk. Se heppahan ei tuohon paljoa maksa, kun vähän luuskempikin kai kelpaa. Vai pitääkö olla muotovalio?
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Mitä mun pitää tehdä

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

NuoriD kirjoitti:Semmoinen pikkujakkara toimii varmasti lehmän ja hevosen kanssa ja jos homma tehdään ruohoalustalla, ei ole vaaraksi. Toki hevosen tai lehmän potku on sitten toinen juttu.
Hmm, ehkä kannattaisi kuitenkin naulata jakkaran jalkoihin kevyet rimat vaakasatoon lisätueksi?
NuoriD

Re: Mitä mun pitää tehdä

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

sivustahuutaja kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Semmoinen pikkujakkara toimii varmasti lehmän ja hevosen kanssa ja jos homma tehdään ruohoalustalla, ei ole vaaraksi. Toki hevosen tai lehmän potku on sitten toinen juttu.
Hmm, ehkä kannattaisi kuitenkin naulata jakkaran jalkoihin kevyet rimat vaakasatoon lisätueksi?
Ei vara venettä kaada. Turvallisuushakuisilla ruotsalaisilla on varmasti tukevia vaihtoehtoja, eli kannattaa suunnata IKEAaan.
NuoriD

Re: Mitä mun pitää tehdä

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

sivustahuutaja kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Hmm, voisiko olla niin, että tuon kuvan (kieltämättä ajatuksia herättävän) sisällön tapaisen nisäkkään hankinta pantavaksi on aloittajalle huomattavasti hankalampaa kuin jonkun ei-ihmisen?
Minä ja dave emme suosittele hiipimään jonkun talille salaa yöllä. Oman hevosen ostaminen tai vuokraaminen tähän tarkoitukseen ei ole aivan halpaa. Sihteeriopisto + pilailupuoti tulee todennäköisesti halvemmaksi.

Jos libido on kova, niin sitten heppa voi olla hyvä vaihtoehto. Täysihoidollinen tallipaikka jossain vähän kauempana helsingistä maksaa ~500€/kk. Se heppahan ei tuohon paljoa maksa, kun vähän luuskempikin kai kelpaa. Vai pitääkö olla muotovalio?
Ei ole halpa harrastus tuo eläinrakkaus tosiaan. 500 eurollahan varmasti tosiaan ihmistä painaisi viisi kertaa kuussa? Vai mitä isot pojat sanoo, mikä on käypä hintataso?
Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 355
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Re: Mitä mun pitää tehdä

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

Kondomia pitää käyttää. Ihmiskunta ei kaipaa uusia sukupuolitauteja. Ja sitten ei saa housuitta pyllistää orille. Sattuu ja tulee sisäistä verenvuotoa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mitä mun pitää tehdä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

NuoriD kirjoitti:Ei ole halpa harrastus tuo eläinrakkaus tosiaan. 500 eurollahan varmasti tosiaan ihmistä painaisi viisi kertaa kuussa? Vai mitä isot pojat sanoo, mikä on käypä hintataso?
120-200 euroa per puoli tuntia.

Lähde:
Elina Tiilikka - Punainen mekko
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
NuoriD

Re: Mitä mun pitää tehdä

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Lolita kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Ei ole halpa harrastus tuo eläinrakkaus tosiaan. 500 eurollahan varmasti tosiaan ihmistä painaisi viisi kertaa kuussa? Vai mitä isot pojat sanoo, mikä on käypä hintataso?
120-200 euroa per puoli tuntia.

Lähde:
Elina Tiilikka - Punainen mekko
Kauhean kallista!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mitä mun pitää tehdä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mutta kotimaista!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Dumis

Re: Mitä mun pitää tehdä

Viesti Kirjoittaja Dumis »

NuoriD kirjoitti:
Lolita kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Ei ole halpa harrastus tuo eläinrakkaus tosiaan. 500 eurollahan varmasti tosiaan ihmistä painaisi viisi kertaa kuussa? Vai mitä isot pojat sanoo, mikä on käypä hintataso?
120-200 euroa per puoli tuntia.

Lähde:
Elina Tiilikka - Punainen mekko
Kauhean kallista!
Damissa olis ollut BJ+pano 50e (tuskin kuitenkaan laatulihalla), kun joskus 2000-luvun alussa kävin. Isot pojat kertoi.
Chap

Re: Mitä mun pitää tehdä

Viesti Kirjoittaja Chap »

Lolita kirjoitti:Mutta kotimaista!
Onko reilua kauppaa ja luomua myös?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mitä mun pitää tehdä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tallinnassa inflaatio varmaan nostanut hinnan 80? -> 120?..
Pyyhin Netikettiin..
NuoriD

Re: Mitä mun pitää tehdä

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Niba kirjoitti:Tallinnassa inflaatio varmaan nostanut hinnan 80? -> 120?..
Onko sielläkin muka noin kallista?
Vastaa Viestiin