Pyhä Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Pyhä Perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Eikö muka topikkia ole vielä häh?!

Tänään vapaailta sen jälkeen kun olen pojan vienyt mumillensa. Sitten pari tuntia yksinäni palloilua ja illalla 21 jälkeen jotain kivaa miehen kanssa :twisted:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Pyhä Perjantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Tänään tulee mun kummityttö, eli tytön kummitäti! Oli eilen erään koulun pääsykokeissa, nyt kotimatkallaan tulee tänne viettämään viikonloppua. Eipä tässä ole hetkeen kovin usein nähtykään, opiskeli muutaman vuoden Inarissa ja valmistui keväällä. Nyt asuvat miehensä kanssa edelleen sen verran kaukana, että ihan kahvilla ei viitsi heillä poiketa.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pyhä Perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Nii joo... ja mua jännittää ihan kamalasti. Eilen tuli sähköposti missä firman COB ja suurin osakeomistaja haluaisi tavata mut kasvotusten, "muut kolme avainhenkilöä haastatellaan sähköpostitse", koska ei mua vielä hyvin tunne. Mitähän vattua.. apuaapuaapua.
The great club outshines the individual, always and forever.
masa

Re: Pyhä Perjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Ihanaa, ihanaa, ihanaa! Sain juuri privavonkauksen tänne!! Kohta naidaan!

************
Hei!
Näin juuri profiilisi ja luulen sinusta.Jos lähetän kuvan sinulle?
Ota yhteyttä minuun suoraan [email protected]
========================================
hi!
i just saw your profile and i think i like you.Should i send my photo to you?
Please contact me directly at [email protected]
************
NuoriD

Re: Pyhä Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

^ Voi pojat!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pyhä Perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

exPertti kirjoitti:
masa kirjoitti:privavonkauksen tänne!!
Kityynkö?
Ei, vaan kotisosoitteen postiluukuun pahvi ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
masa

Re: Pyhä Perjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

exPertti kirjoitti:
masa kirjoitti:privavonkauksen tänne!!
Kityynkö?
Kumpaa sanaa et lainauksessasi ymmärtänyt? "privavonkaus" vai "tänne"
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Pyhä Perjantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mäkin sain! Sulla on Masa kilpailua!

Varasin itselle ja miehelle miniloman Ouluun. Käydään ystävän syntymäpäivillä ja haluan näyttää sille muutenkin vähän kaupunkia. Mahtavuutta! Oon ihan innoissani!
NuoriD

Re: Pyhä Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

masa kirjoitti:Ihanaa, ihanaa, ihanaa! Sain juuri privavonkauksen tänne!! Kohta naidaan!
exsu kirjoitti:Mäkin sain! Sulla on Masa kilpailua!
"Ei vieläkään uusia vonkauksia"

:(
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Pyhä Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriD kirjoitti:"Ei vieläkään uusia vonkauksia"

:(
Mäkään en oo saanut :/ Mut onneks mulla on ens yölle huone Tornista, siellä on lohjennut aina.

Ja kannatti aamulla satsata ulkonäköön, meni puhelimen korjauskin takuuseen ja korjattiin odottaessa :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
masa

Re: Pyhä Perjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

exsu kirjoitti:Mäkin sain! Sulla on Masa kilpailua!
!
Taitaa toi sweety olla kunnon bisex-lutka!
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Pyhä Perjantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Tai sit se haluaa kimppakivaa! No ehkä se silloinkin voi olla bisselutka. Onneks ei olla sinkkuja, tiedä mitä härskiyttä tästä seuraisi!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pyhä Perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä oon maailman huonoin pitämään salaisuutta.. äskenkin kävin vessassa ihan vain peilikuvalle juoruamassa. ARGH!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Pyhä Perjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

No nyt se rypsiöljy onkin sit paras vaihtoehto kasviöljyistä ja vielä kaupan päälle ehkäisee dementiaa. Päättäkää jo!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
ninnithequeen

Re: Pyhä Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Allekirjoitti miljoonannen paperin mutsin kuoleman takia, jonotti TAAS puol tuntia Nordeaan, mutta saipahan nauraa faijan pölynimurille, joka muka imuroi itse kaiken, hahhaa, palautukseen menee. Ois uskonu mua, pässi :D

Mitäs muuta. Kakkavaippoja, kuumeinen lapsi ja isompi lapsi parin tunnin päästä mamman sylissä. Ja loistoreseptiä kokeilemaan yhdessä :h:
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Pyhä Perjantai

Viesti Kirjoittaja Sola »

Mäkin ihan innoissani et jei, joku vonkaa ja sit se onki joku stanan spämmi :(
NuoriD

Re: Pyhä Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Tässähän tulee ihan gattis-fiilis, kun muita kyllä vongataan. Missä on mun postimyyntivaimoni :(
Manaaja

Re: Pyhä Perjantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

annepa kirjoitti:No nyt se rypsiöljy onkin sit paras vaihtoehto kasviöljyistä ja vielä kaupan päälle ehkäisee dementiaa. Päättäkää jo!
Ainahan se on ollu. Mikä sen sitten piti olla? :-o
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Pyhä Perjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Manaaja kirjoitti:
annepa kirjoitti:No nyt se rypsiöljy onkin sit paras vaihtoehto kasviöljyistä ja vielä kaupan päälle ehkäisee dementiaa. Päättäkää jo!
Ainahan se on ollu. Mikä sen sitten piti olla? :-o
Miten mulla on jäänyt semmoinen kuva että siinä kolmoset ja kutoset on väärässä suhteessa. Voi olla että muistan väärinkin.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
masa

Re: Pyhä Perjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

annepa kirjoitti: Miten mulla on jäänyt semmoinen kuva että siinä kolmoset ja kutoset on väärässä suhteessa. Voi olla että muistan väärinkin.

http://www.tiede.fi/keskustelut/laaketi ... 36836.html
masa

Re: Pyhä Perjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

On se perkelettä. Kollega kuolla kupsahti yön aikana äkilliseen sairauskohtaukseeen tost noin vaan. Jannu oli pyöreesti 40 vee, hyväkuntoinen, hoikka ja perusterve. On se elämä vaan aika löysässä kiinni..

Ja ei osanottoja kiitos. Emmäsitätuntenut. Kunhan mähkin vaan.

:think:
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Pyhä Perjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

exPertti kirjoitti:
annepa kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Ainahan se on ollu. Mikä sen sitten piti olla? :-o
Miten mulla on jäänyt semmoinen kuva että siinä kolmoset ja kutoset on väärässä suhteessa. Voi olla että muistan väärinkin.
Rypsiöljy on erittäin terveellistä. Mutta kun rypsiöljy ja oliiviöljy kypsennetään tietyn lämpötilan yläpuolelle oliiviöljy on terveellisempää. Näin olen sen itse järkeillyt.
Joku väittää noin mutta joku toinen väittää että rypsiöljyssä on kolmoset ja kutoset väärässä suhteessa ja nimenomaan se suhde merkitsee. Joku väittää myös että kaikilla kasvirasvoilla on se tietty lämpötila jonka ylitse ei saa mennä, jos mennään niin tulee myrkkyä. Ja sit joku väittää että voi on terveellistä ja että kookosöljykin, se extra virgin, on terveellistä vaikka se onkin kovaa rasvaa. AATELLA! Minä käytän kookosrasvaa hipiäni kunnossapitämiseen :D
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pyhä Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

masa kirjoitti:On se perkelettä. Kollega kuolla kupsahti yön aikana äkilliseen sairauskohtaukseeen tost noin vaan. Jannu oli pyöreesti 40 vee, hyväkuntoinen, hoikka ja perusterve. On se elämä vaan aika löysässä kiinni..

Ja ei osanottoja kiitos. Emmäsitätuntenut. Kunhan mähkin vaan.

:think:
Sen täytyi johtua rypsiöljystä tai siis sen puutteesta, sitä kun käyttää vääriä rasvoja niin liukastuu kuuden jalan kuoppaan..
Niin sori, en voisi kuolleesta kollegastasi vähempää välittää.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Pyhä Perjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Aaargh, mun least favourite työtoveri ever (nykyisin siis ex-sellainen) on täällä käymässä huutavan jälkikasvunsa kanssa. Miten mukavaa. Pakko laittaa musat täysille... silti kuuluu sen akan vammainen nauru koko ajan. Tulee kylmiä väreitä. MENE POIS SAATANA!

Tunnin päästä fysioterapiaan, jeah. Sitten kotiin valmistautumaan huomisiin pippaloihin!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pyhä Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Meikäläinen taas pekonia, oikein hyvin on pysytty rasvoissa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin