Pyhä Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Pyhä Perjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

exPertti kirjoitti:
annepa kirjoitti:AATELLA!
Itse käytän nykyään ruuanlaittoon ainoastaan ekstraneitsyt-oliiviöljyä. Sillä on pärjätty.
Minä käytän vaihtelevassa määrin voita, ekstraneitsyt-oliiviöljyä ja kylmäpuristettua rypsiöljyä. Joskus saatan sitä kookosöljyäkin heitellä pannulle kun siltä tuntuu.

Minä en tajua miksi lapsia pitää tuua töihin näytille. Tajuan sen jos esim aikatauluasioista johtuen joskus on kakarat mukana kunhan ne osaa olla hiljaa. Sitä en kyllä tajua että tullaan heti synnytyksen jälkeen sitä sinappikonetta esitteleen.

Mullakin on joskus koira toimistossa, sen takia että a) on aikatauluongelma tai b) haluan tarjota koiralle vaihtelua tai c) koiran on hyvä tottua olemaan erilaisissa paikoissa ja kyseessä on tämänkaltainen harjoittelukerta. Koira on kuitenkin koko ajan huoneessani eikä häiritse ketään. En kulje ympäri taloa esittelemässä sitä ihmisille.

Yllä olevalla en tarkoita että koira ja lapsi on sama asia.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Pyhä Perjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

annepa kirjoitti:Minä en tajua miksi lapsia pitää tuua töihin näytille.
No en minäkään! Ja vielä sellaiseen paikkaan, jossa ei oo ollut ite töissä enää vuoteen-pariin. Murr. Laittakaa vaikka Facebookiin kuvia siitä sinappikoneesta, stana.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Pyhä Perjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Just tajusin, että tänäänhän pitää vetää turvakännit!
RP

Re: Pyhä Perjantai

Viesti Kirjoittaja RP »

exPertti kirjoitti: On käynyt niinkin, että joskus on jopa pyydetty tuomaan vauvaa näytille töihin.
Mun kokemukseni tukee tätä väitettä, ollut aika vakio jokaisella työpaikalla missä olen ollut, mielestäni miehelläkin vastaavaa kokemusta. Omaa sinappikonetta ei olla käyty (pyynnöistä huolimatta) näyttelemässä.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Pyhä Perjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

exPertti kirjoitti:Kokemukseni lapsen tuonnista työpaikalle on se, että se tuntuu herättävän varsinkin monissa lapsettomissa outoja inhon tai vähintäänkin ihmetyksen tunteita.
tässä tapauksessa fiilikset sinappikonetta kohtaan ovat varsin neutraalit, mutta se reikäpäinen, kovaääninen tyhjännaurajapissis, joka sen vekaran on maailmaan pyöräyttänyt, aiheuttaa inhonväristyksiä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pyhä Perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mä tykkään, et työkaveri tuo lapsensa töihin oli syy mikä tahansa. Pidän lapsista. Olen itsekin tuonut lapseni useamman kerran työpaikalle.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pyhä Perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

RP kirjoitti:
exPertti kirjoitti: On käynyt niinkin, että joskus on jopa pyydetty tuomaan vauvaa näytille töihin.
Mun kokemukseni tukee tätä väitettä, ollut aika vakio jokaisella työpaikalla missä olen ollut, mielestäni miehelläkin vastaavaa kokemusta. Omaa sinappikonetta ei olla käyty (pyynnöistä huolimatta) näyttelemässä.
Pojan olen tuonut tänne kerran, tai mies kävi hakemassa ja tuli ylös asti hakemaan pojan kanssa. Naispuoliset eivät olleet moksiskaan, mutta atk-nörtit oli ihan onnessaan, kun poika paineli heti läppärin luokse ja sanoi "plätkähiilet, taitinko?" :D (halus siis katsoa youtubesta prätkähiiriä).
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pyhä Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Juu, yhdyn edellisiin lapsettomiin. Täälläkin niitä käytetään näytillä sillon tällön, ja usein se äiti odottaa, että hänelle pidetään seuraa ja jutellaan ja ihaillaan sitä kersaa. Tää on työpaikka, täällä tehdään töitä. Samaan syssyyn lyttään kyllä muutkin työpaikoilla kyläilijät, jos pitää treffata niin sovitaan tapaaminen sitten työajan ja -paikan ulkopuolelle. Enkä kyllä ymmärrä sitäkään, että lapsesta postataan kuvia edestä ja takaa, istuen ja maaten, kaikkien lempparilelujen kanssa ja kaikilla ilmeillä, varsinkin kun omaa yksityisyyttä valvotaan lähes vainoharhaisesti. Että niinku omaa kuvaa ei voi nettiin laittaa kun joku voi tunnistaa tai sit ainakaan ei enää uskalla sanoa kaikkea suoraan, mutta lapseni on tämän näköinen ja tekee tämmösiä juttuja näissä kymmenissä kuvissa. Tälläisen vieraan ihmisen kantilta se näyttää hieman kummalliselta. Sarjassa kuvia jostain muille merkityksettömästä lapsesta. Kyllä mä ton kanssa leikkisin jos vastakkain osuttais, mutta ei näillä kuvilla oikein muuta merkitystä ole. Puuh! Odottakaapas vaan kun mä pääsen alkuun niiden lastenkuvajoulukorttien arvostelun kanssa!

No niin, nyt voi antaa sataa paskaa niskaan, olen valmis.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pyhä Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mä tykkään, et työkaveri tuo lapsensa töihin oli syy mikä tahansa. Pidän lapsista. Olen itsekin tuonut lapseni useamman kerran työpaikalle.
SÄ ootkin surkee PoliisiTÄTI!

Oikein emäpehmo perseennisä!

Hyi saatana miestä nimeksi..
Pyyhin Netikettiin..
SikaMika

Re: Pyhä Perjantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Leppoisa fiilis. Viikonloppu pyhitetty opiskelulle ja mahdolliselle urheilemiselle, eikä edes vituta pätkääkään. Osui tosin melko helpot koulunakit ekalle viikonlopulle, toivottavasti tilanne muuttuu vittumaisemmaksi jatkossa, muuten petyn pahasti! Lahjoin itseäni jäätelökakulla ja kahdella pullolla maustettua kivennäisvettä, joten kyllä nyt kelpaa irroitella.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Pyhä Perjantai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Lolita kirjoitti: Puuh! Odottakaapas vaan kun mä pääsen alkuun niiden lastenkuvajoulukorttien arvostelun kanssa!
:D Juuri tilasin lapsikuvat jouluksi. Mietin kyllä tilatessa että joku saaja tästä varmaan kilahtaa. Siitä huolimatta sama, ihanan helppo korttipolitiikka tulee vallitsemaan kunnes tyttö on tarpeeksi vanha askartelemaan lappuset koko suvulle tai luovun koko kortittelusta. Äiti ei enää jaksa, tahdon vain päästä helpolla.

Mä taas jotenkin tykkään kaikista korteista, kuvilla tai ilman, jopa lomalta lähetetyistä mainoskorteista tai invalidiliiton ilmaislapuista. Joku on ajatellut mua!
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pyhä Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kyllä mäkin odotan saavani sellaisen kortin veljen tyttären kuvalla, mutta suvun ulkopuolelta, mautonta.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
RP

Re: Pyhä Perjantai

Viesti Kirjoittaja RP »

Me ei olla vuosiin enää lähetetty joulukortteja, en ajatellut aloittaa nytkään. Pistän toivotukset tekstiviestein. En pidä vauvankuvakorteista, en pitänyt ennen, enkä nytkään.

Tänne postaan mieluummin tytsän kuvia, on äitiään nätimpi (isän geenit tasottaa). Joskus on ollut jotain hääkuvia yms. esillä täälläkin, mutta pitäydyn kissoissa (ennen lapsosta) että tytsässä.

Tunnetaan ns. vanhan linjan pitämisenä.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Pyhä Perjantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Taidanpa juoda hiukkasen alkoholia ja sammua puoli yhdeksältä.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Pyhä Perjantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

masa kirjoitti:Ihanaa, ihanaa, ihanaa! Sain juuri privavonkauksen tänne!! Kohta naidaan!
Joudut lähtemään Senegaliin.
NuoriD

Re: Pyhä Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

aasi kirjoitti:
masa kirjoitti:Ihanaa, ihanaa, ihanaa! Sain juuri privavonkauksen tänne!! Kohta naidaan!
Joudut lähtemään Senegaliin.
Miten senegalilaiset spammaajat ovat päässeet rekkautumaan? Eikö siinä kuitenkin ole edelleen suomeksi kysymys presidentistä?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Pyhä Perjantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

NuoriD kirjoitti: Miten senegalilaiset spammaajat ovat päässeet rekkautumaan? Eikö siinä kuitenkin ole edelleen suomeksi kysymys presidentistä?
Sepä se. Kysymys on edelleen olemassa. Ehkä se pitäisi vaihtaa johonkin sellaiseen, johonka vain syntyperäinen suomalainen osaisi vastata?

Google Translate kääntää nykyisen kysymyksen ihan selväksi englanniksi, johon kyllä kuka tahansa osaa kaivaa netistä vastauksen.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Pyhä Perjantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Vaola kirjoitti:Nyt vaan sitten keksimään hyviä kysymyksiä! :D

Mikä on dildopyllyhetero? Joo ei, liian vaikea... Missä päin puhutaan stadin slangia?
Missäpäin puhutaan stadin slangia? Kirjoita kaupunki.

kääntyy

Anywhere in the slang spoken in Karlstad? Enter the city.

Ei huono.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Pyhä Perjantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Haukotukset alkavat muuttua jo hiukan agressiivisiksi. Ennakoitu sammuminen hyvinkin aikataulussa.
Manaaja

Re: Pyhä Perjantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Miten olisi "Mikä on rubiininpunainen?"

Jos vastaa "Väri", saa permabannia ja DDoSsia, mutta jos vastaa "Kyrpä" niin saa VIP-kohtelua.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pyhä Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kaiho iski ja alkoi tekemään mieli jonkinlaista elämää. Harkitsin jo yöelämäänkin lähtemistä.

Mutta kun on ihan poikki.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Enttu
Kitinäaddikti
Viestit: 65
Liittynyt: 29.04.2010 21:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pyhä Perjantai

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Moro pitkästä aikaa taas ... silmät on leikattu ja ei tarvitse korjaavaa leikkausta.Kohta ollut kokopäivätöissä kuukauden,ihmeen nopeasti tottui siihen normaaliin aikatauluun,vaikka välissä olikin yli 4-vuoden tauko :)
Vittuillakseni vilkutin ;D
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pyhä Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Enttu olet hengissä ja sinulle on tehty onnistunut tarpeellinen leikkaus, high five!
Pyyhin Netikettiin..
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Pyhä Perjantai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Lolita kirjoitti:Kyllä mäkin odotan saavani sellaisen kortin veljen tyttären kuvalla, mutta suvun ulkopuolelta, mautonta.
Osaatko/haluatko jotenkin avata tätä ajatusta? Musta on outoa pitää mauttomana ystävälliseksi tarkoitettua elettä. Lapsiaiheen loukkaavuus kuulostaa jotenkin siltä, että eleeseen ladataan merkityksiä joita lähettäjä ei ole tarkoittanut.

Itsellä on yksi sukulainen joka loukkaantui ylipäänsä korteista. Takana oli kyllä jotain ihan muuta mutta eipä tule enää huomioitua tätä ihmistä aiemmankaan vertaa.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Enttu
Kitinäaddikti
Viestit: 65
Liittynyt: 29.04.2010 21:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pyhä Perjantai

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Joo,hengissä ollaan,istun nyt kaverien kanssa ties kuinka monetta tuntia Malmintorin Konjassa parantamassa maailmaa,piti lähteä vaan yksille :) p.s Niba,ihanaa että joku välittää oikeasti ...
Vittuillakseni vilkutin ;D
Vastaa Viestiin