Söntaaki

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Söntaaki

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

No onko krapulaista porukkaa ku ei oo päiväketjua avattu.

Eli mitä mielessä nussukat?
pikkuprinssi

Re: Söntaaki

Viesti Kirjoittaja pikkuprinssi »

Ei ole krapulaa täällä näkynyt, nyt on ollut raitis viikonloppu.

Tänään ohjelmassa opiskelua ja ulkoilua.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Söntaaki

Viesti Kirjoittaja exsu »

Ei krapulaa täälläkään. Kohta pitäis paneutua työjuttuihin, mihin muuhun sitä sunnuntainsa käyttäisikään?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Söntaaki

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ei krapulaa, mutta synttärikakun kuorrutusta kylläkin.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Söntaaki

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

TaidaNpa mähkiä itseni hartaaseen tilaan firman seisovassa. Hyvä ruoka, parempi mieli. Siwa on yllättävän lähellä...eiku. ...ainiin, ei krabulaa, jätin yhteen stobeen iltavuoron jälkeen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
ninnithequeen

Re: Söntaaki

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Aika monella näytti olevan kauhea krapula pullonpalautusjonoissa tuolla Omenassa. Herranjumala että oli fiksua ottaa neljä tölkkiä ja jonottaa kauppakärryllisten verran tulleiden juhlijoiden takana...ja se kaaos muutenkin. Herranjumala, kaupat on ollu eilen yhden päivän kiinni!!!111
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Söntaaki

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Opiskelua ja ruokakauppaa ja ehkä juoksulenksu vois johonkin väliin mahtua.

En ole tällä hetkellä järin tyytyväinen itseeni, toivottavasti korjaan asian seuraavan 12 tunnin aikana. Pitäis onnistua.
Prepare for the worstest.
SikaMika

Re: Söntaaki

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

pikkuprinssi kirjoitti:Ei ole krapulaa täällä näkynyt, nyt on ollut raitis viikonloppu.

Tänään ohjelmassa opiskelua ja ulkoilua.
Laitetaan yksi tällainen, kiitos.

Yksi harkkatyö tältä vklopulta vielä vääntämättä, lisäksi olisi vähän lukemista. Ajattelin myös heittää pidemmän pyörälenkin herra ties kuinka pitkästä aikaa. Ulkona näyttää kylmältä -> liukkaalta, joten suunnistan suoraan maaston puolelle, jotten päädy sinne vastoin tahtoani.

Menin nuq joskus neljän kieppeillä ja heräsin liian aikaisin, vähän ennen puoltapäivää. Nakkasin poikkeuksellisesti aamukaffet tulille ja kiskaisin sitä naamaani tuollaisen shakerin verran (~6dl). Tuolla pitäisi pysyä hereillä ja jaksaa vääntää (luku)hommia.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Söntaaki

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Itseni tuntien, kun nyt aloitan määrätietoisen meditaation lenkillelähdön puolesta, voin illalla jo tuijottaa vasenta lenkkikenkääni suoraan ilttiin ilman, että alan lohduttomasti itkeä. Pahoja...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Söntaaki

Viesti Kirjoittaja huima »

Tana. Alaselkä mennyt jumiin / kipeäksi. Ilmeisesti tehty huonosti treeniä jonain päivänä.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Söntaaki

Viesti Kirjoittaja exsu »

Valmistin miehen tilauksesta pacman-muffineja. Aika hauska kokonaisuus tuli, vaikka käytin valmistukseen vain vanhojen kakkujen jämäainesosia.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Söntaaki

Viesti Kirjoittaja aasi »

huima kirjoitti:Tana. Alaselkä mennyt jumiin / kipeäksi. Ilmeisesti tehty huonosti treeniä jonain päivänä.
Mulla on vasen leukanivel jotenkin jumissa / kipeä. Ilmeisesti oon syönyt huonosti jonain päivänä.

Ei prkl, helvetin huono juttu, ja itselle hihittämisestä vain rankaisuna kipua.
pikkuprinssi

Re: Söntaaki

Viesti Kirjoittaja pikkuprinssi »

Raekuuro yllätti juoksijan. Onneksi rakeet olivat pieniä ja sitä kesti vain muutaman minuutin. Aurinko näyttäytyi jälleen sen jälkeen. Nyt on ihmisen hyvä olla. Olisipa tällainen fiilis aina. :]
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Söntaaki

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

pikkuprinssi kirjoitti:Raekuuro yllätti juoksijan. Onneksi rakeet olivat pieniä ja sitä kesti vain muutaman minuutin. Aurinko näyttäytyi jälleen sen jälkeen. Nyt on ihmisen hyvä olla. Olisipa tällainen fiilis aina. :]
Samixet. Vetelen täs palautusjuomaa ja hymyilen sisäisesti, koska juoksu oli kevyttä ja kimmoisaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Gaia

Re: Söntaaki

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Mulla on joku omituinen tarve hankkia jouluvalot :shock:
Ravistelkaa nyt joku mua. Pliis.
SikaMika

Re: Söntaaki

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Mikään (hyvän seksin jälkeen) ei ole niin hauskaa kuin oikeassa oleminen (hyvän seksin aikainen oikeassaolo on näin ollen parhautta). Jonotin äsken kaupassa ja kiinnitin huomiota edelläni asioineeseen pariskuntaan siitä syystä, että daami piti ostoskoria kahden metrin päässä liukuhihnasta ja ukkonsa roudasi artikkeleita yksitellen korista hihnalle. Ensimmäinen tiedostamani ajatus tyypeistä oli, että tehottomuudestaan päätellen ne on varmaan jotain pieniä vihreitä ihmisiä. Ajatus hymyilytti mua, koska se oli selkeästi aika kaukaa haettu; tyypit eivät edes näyttäneet erityisen hippiäisiltä. Päätelmä oli siis kaikkea muuta kuin loogosesti aukoton. Kiinnostuin sitten kiinnittämään enemmän huomiota pariskunnan edesottamuksiin, ja tarkastettuani ostoslistansa en voinut kuin jatkaa sisäistä hymyilyäni, joka oli oikeastaan vaihtunut jo paskaiseen röhönauruun: joka ikinen ostamansa artikkeli maitotölkistä lähtien oli jotain onnellisen elukan luomusoijaröppöä.

Summa summarum: mä olen aina oikeassa, vaikka olisinkin näennäisesti ( = jonkun muun mielestä) väärässä.
RP

Re: Söntaaki

Viesti Kirjoittaja RP »

Gaia kirjoitti:Mulla on joku omituinen tarve hankkia jouluvalot :shock:
Ravistelkaa nyt joku mua. Pliis.
Aiheuttaako uusi tuleva (vai joko olet muuttanut) kämppä tätä kuumetta? Huomioin itselläni samaa vikaa tänään kaupoilla: "näyttäis niin hyvältä terassilla pimeessä, ei sitä oo luotu valottomaks". Kokosin itseni, hyvä nainen pysy sinäkin vahvana! Osta vaikka kivoja tyylikkäitä lyhtyjä tilalle!
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Söntaaki

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Tuli pyrstön alla menty koko päivä. Pääsiskö jo kohta töihin lepäämään? Onneksi pääsee, kuukausi vanhempainvapaata jäljellä ja sen jälkeen aion keikkailla tasaisen säännöllisesti muutaman päivän viikossa. Mitä tajuttomampia ja tuusattavampia potilaita sen parempi.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Dumis

Re: Söntaaki

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Huoh, vaikka skippasin eilisen kännäilyreissun, niin silti tänään on jumitus ollut kova. Varmaan liittynee liian vähäisiin uniin perjantain jäljiltä.
Pankkitilillä oli käynyt negatiivinen yllätys ja eräs homma kusassut isommin, nyt saa taas pari viikkoa mennä kiristetyllä linjalla. En näköjään hanskaa raha-asioita tarvittavalla tarkkuudella.

Jooh, jos sitä kävis vielä kaupassa kun ei eilen näköjään osannut ostaa tarpeeksi ruokaa.
NuoriD

Re: Söntaaki

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Parin päivän korkeanpaikanleiri Tampereella ohi. Huh huh. Eka yö meni ad 5.30 ja eilen johonkin 3-4:ään. Nyt puhalluttaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Söntaaki

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kauppareissun jälkeen meinasi tulla flunssa/kuume. Ainakin nenä vuosi jatkuvasti, palelsi/puistatutti ja kuuppa oli himmeemmällä kuin yleensä. PäiväTorkut sohvalla viltin alla kai autto yhdessä tyrni/puolukka/karpalomehujen kanssa. Toivottavasti.
Autoon jäi vielä 450kg hiekkaa. Pitänee nostaa pois aamujumppana töihin lähtiessä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Gaia

Re: Söntaaki

Viesti Kirjoittaja Gaia »

RP kirjoitti:
Gaia kirjoitti:Mulla on joku omituinen tarve hankkia jouluvalot :shock:
Ravistelkaa nyt joku mua. Pliis.
Aiheuttaako uusi tuleva (vai joko olet muuttanut) kämppä tätä kuumetta? Huomioin itselläni samaa vikaa tänään kaupoilla: "näyttäis niin hyvältä terassilla pimeessä, ei sitä oo luotu valottomaks". Kokosin itseni, hyvä nainen pysy sinäkin vahvana! Osta vaikka kivoja tyylikkäitä lyhtyjä tilalle!
No ilmeisesti, ikinä ennen en ole kärsinyt moisesta hulluudesta :shock:
Muutto on vasta joulukuun puolivälissä mutta viikonloput ollaan jo uudessa kämpässä. Ja siellä on oikeasti pimeää iltaisin. Katuvaloja ei ole, eikä mitään valaistuja kauppakeskuksia tai parkkipaikkoja tai YHTÄÄN MITÄÄN :D

Lyhtykaupoille vois kyllä hiippailla.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Söntaaki

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Auttaisikohan jos ostaisi liitutaulumaalia ja sutisi sillä yhden seinän, jolle voisi sitten kirjoittaa viikonlopun tehtävälistan kissan kokoisilla kirjaimilla. Tuntuu ettei saa mitään aikaiseksi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Söntaaki

Viesti Kirjoittaja Clay »

I love Spunky!
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Söntaaki

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Pussailututtaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin