Myrskyn jälkeen-Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumis

Myrskyn jälkeen-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Onko lynta?
Stadissa ei taida olla missään, onko böndellä?
Dumis

Re: Myrskyn jälkeen-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kyllä suli.
Gaia

Re: Myrskyn jälkeen-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Syvällä Espoon maaseudulla satoi illalla ainakin vettä vaakasuoraan eikä sitä luntakaan "myrskyn" aikana juuri tullut.
Dumis

Re: Myrskyn jälkeen-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Alkoi mieli tehdä sinne pilkkireissulle taas, vaikkei noin pari kuukautta sitten tehnyt mieli olleskaan. Kumma tämä mieli, vähän kun tulee lunta, niin mieli heittää häränpyllyä.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Myrskyn jälkeen-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

Tampereella on valkoista! Koira kaivoi jo penkkaan isoja lumiluolia, ja aamulla pystyi tekemään hienoja lumipalloja.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Myrskyn jälkeen-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exsu kirjoitti:Tampereella on valkoista!
No on. Pätee myös toisin päin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Myrskyn jälkeen-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja swirl »

Auuu, niskaan ja selkään pisteltiin akuneuloja heti kasin aikaan aamulla. Sattui ihan järjettömästi, mutta onneksi nukuin puolet ajasta. Nytkin tekisi mieli nukkua... jos vaikka laittaisin huoneen oven lukkoon ja ottaisin pienet tirsat?

Masentaa, kun se lumikin meni pois. Siitä tuli vähän sellaista joulumieltä, mitä nyt kaipaisin.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Myrskyn jälkeen-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Jatketaan autowattuilua. Ymmärrän, että parikymppisellä opiskelevalla kortillisella ihmisellä ei ole autoa, mutta työssä olevia autottomia kortillisia en hiffaa. Tai mikäs siinä jos autoa ei tarvitse, mutta autottomuutta ei tällöin tule itkeä. Pks:lla pysäköintitilat ovat toki vähän niin ja näin, mutta jos asiaa miettii, aina löytyy ratkaisu.
Paras päivä ikinä.
Dumis

Re: Myrskyn jälkeen-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Mä oon vähän miettinyt autottomuutta, kun en välttämättä sitä tartte kuin mökille mennessä ja yötöitä tehdessä ja niitäkin on aika harvassa. Semmoinen reilu kymmenen vuotta on ollut kortti ja auto. Vatusti menee massia tohon kiesiin, joten voisin kokeilla ilman sitä olla vähän aikaa. Tosin kesä olis ollut parempi aika siihen kuin talvi, joten ehkä myyn vasta keväällä :P
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Myrskyn jälkeen-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kun ostaa järkikäyttöauton niin ei ne kustannukset kovin isot ole, ainakaan meikäläisellä ei hurjia summia autoon mene vaikken itse osaakkaan rassata.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumis

Re: Myrskyn jälkeen-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Bluntly kirjoitti:Kun ostaa järkikäyttöauton niin ei ne kustannukset kovin isot ole, ainakaan meikäläisellä ei hurjia summia autoon mene vaikken itse osaakkaan rassata.
Niin eihän se sun kiesi ole liikahtanut tänä vuonna vissiin vielä?

edit: ja skodillac piti olla järkikäyttöauto, kunnes paljastui että se on maanantai-versio eli omaa kaikki tyyppivirheet ja vähän kaupan päälle.
Viimeksi muokannut Dumis, 10.11.2010 10:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Myrskyn jälkeen-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Joensuussa on 15 cm lunta tullut! :)

Eilen illalla oli snadi hedari, joka koveni sitten iltaa pitkin kehittyen kunnon migreeniksi kun oli aika mennä yöpuulle. Oksentelin sitten pilkkopimeässä vessassa (valoja ei voinut laittaa päälle) muutamaan otteeseen, lähes itkin kun ei ollut mitään särkylääkettä mukana. Laitoin työntekijälle viestiä klo 5, josko tois mulle jotain, että selviän aamupäivän aikana edes töihin perehdyttämään uutta työntekijää: toi pari Ibusalia, jolla pahin meni ohi. Unta ehkä 2h yhteensä ja olo on hieman shaky. INHOON migreeniä. Onneks noita tulee ehkä kerran kaks vuodessa, muuten mä leikkaisin pään irti.

Mut muuten hyvä viiilis, tänään pääsee kotiin :h:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Myrskyn jälkeen-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Dumis kirjoitti:Niin eihän se sun kiesi ole liikahtanut tänä vuonna vissiin vielä?
No ei hirveästi, jotain 3kkm.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Myrskyn jälkeen-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

No mutta kappas, matkakortin vaihtaminen jäänyt taas viimetippaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Myrskyn jälkeen-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Lunta löytyy myös Hämeenlinnasta. Aamulla aura pyöri tossa meiän pihalla.

Tänään ois suunnitelmana mennä elokuviin pötkön kanssa. Itse elokuva (Laskettu aika) ei kauheasti kiinnosta, mutta tuo reissu voisi vähentää mökkihöperyyden määrää.

Pakatakkin pitäis. Eiiiii vaan nappaa. En oo oikeen sisäistäny et 2 viikon päästä ois muutto.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Myrskyn jälkeen-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumari, eikös sun hieronta-aika ollut eilen? Miten meni?
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Myrskyn jälkeen-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja annepa »

Kurkussani on pienehkö ja pehmeäpiikkinen kaktus. Toivottavasti se ei tästä jämäköidy vaan pienenee ja pehmenee olemattomiin.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
RP

Re: Myrskyn jälkeen-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja RP »

Täällä suorastaan pyryttää lunta. Kunhan hiukan laantuu niin menen tekemään muutaman lumienkelin takapihalle :) Talvi!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Myrskyn jälkeen-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Sain taivutettua selinmakuulla varpaat pään yli maahan varmaan ekaan kertaan 20 vuoteen. Nyt sattuu niska ja selkä, pitää olla varovaisesti.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Dumis

Re: Myrskyn jälkeen-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Elppis kirjoitti:Dumari, eikös sun hieronta-aika ollut eilen? Miten meni?
En käynyt, täytyy mennä toiste.
ninnithequeen

Re: Myrskyn jälkeen-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Poika sai hienon syöttötuolin, ja mulla ei ole ikinä ollut näin paljon käteistä kuin nyt :shock:

Eli 2 kertaa arvovaltaisia vieraita käynyt.

Ja mitä mä teen? Maksan laskut ja syötän poikaa uudessa hienossa syöttötuolissa. Mikään muu ei muutu. Vähemmän murheita vain.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Myrskyn jälkeen-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja annepa »

ninnithequeen kirjoitti: Ja mitä mä teen? Maksan laskut ja syötän poikaa uudessa hienossa syöttötuolissa. Mikään muu ei muutu. Vähemmän murheita vain.
No eikö se oo hyvä että on vähemmän murheita?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
NuoriD

Re: Myrskyn jälkeen-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

ninnithequeen kirjoitti: Maksan laskut.
Jaa?
Dumis

Re: Myrskyn jälkeen-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Voi vittu jengi kyl kyttää noita ninnin sossupokepostauksia :D
Ninni vois kans perustaa blogin, vaikka silleen että Arskan noraus-blogi heitettäis samalla vittuun täältä.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Myrskyn jälkeen-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja annepa »

^
En ymmärrä. Eikö saisi kommentoida? Pitää olla hiljaa vaan kun Ninni kirjoittelee?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Vastaa Viestiin