Myrskyn jälkeen-Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Myrskyn jälkeen-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Eipä sitten mennäkään elokuviin. Pötkölle nousi kuume, varmaan seurausta elisistä rokotteista.

Eli päivän ohjelma: röhnötetään sohvalla ja katsellaan telkkaria.

Annepa: varmaan semmonen ajatus Dumarilla, että jos joku muu kertoo maksavansa laskuja ei kukaan sitä ihmeemmin noteeraa. Vai kuinka paljon huomiota kiinnität vaikka siihen että ylermi kertoo maksaneensa laskut, käyneensä kaupassa ja sen jälkeen lenkillä? Niinpä...
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Myrskyn jälkeen-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja annepa »

par-sky kirjoitti: Annepa: varmaan semmonen ajatus Dumarilla, että jos joku muu kertoo maksavansa laskuja ei kukaan sitä ihmeemmin noteeraa. Vai kuinka paljon huomiota kiinnität vaikka siihen että ylermi kertoo maksaneensa laskut, käyneensä kaupassa ja sen jälkeen lenkillä? Niinpä...
No joo, tajuan.... MUT EN MINÄ NIITÄ KOMMENTOINU VAAN MURHEITA!!111
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Dumis

Re: Myrskyn jälkeen-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Niin, ihmetyttää vaan että kuinka jengi jaksaa vielä kiinnostua Ninnin jutuista. Ei se multa mitään pois ole, jatkakee vaan, ootte te jatkaneet jo monta vuotta :D
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Myrskyn jälkeen-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja annepa »

Dumis kirjoitti:Niin, ihmetyttää vaan että kuinka jengi jaksaa vielä kiinnostua Ninnin jutuista. Ei se multa mitään pois ole, jatkakee vaan, ootte te jatkaneet jo monta vuotta :D
Aika loukkaavaa Ninniä kohtaan. "Pulise vaan, ei ketään kiinnosta".
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Myrskyn jälkeen-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Varmaankin dumari tarkoitti että miten jengi jaksaa kiinnostua niistä muiden juttuja enemmän; muiden, jotka tekee ihans samoja asioita.
The great club outshines the individual, always and forever.
RP

Re: Myrskyn jälkeen-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja RP »

annepa kirjoitti: Aika loukkaavaa Ninniä kohtaan. "Pulise vaan, ei ketään kiinnosta".
Lähtökohtaisesti oletan ettei esim. omat pulinani kiinnosta ketään, mutta sehän ei pulisemista estä.
Dumis

Re: Myrskyn jälkeen-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

annepa kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Niin, ihmetyttää vaan että kuinka jengi jaksaa vielä kiinnostua Ninnin jutuista. Ei se multa mitään pois ole, jatkakee vaan, ootte te jatkaneet jo monta vuotta :D
Aika loukkaavaa Ninniä kohtaan. "Pulise vaan, ei ketään kiinnosta".
Tarkoitin kyllä että "puliskoon vaan, mua ei paljoa kiinnosta ja ihmettelen että miten muita vielä kiinnostaa". Ei nyt sen suurempia tunteita sisältänyt tuo ihmettely.
NuoriD

Re: Myrskyn jälkeen-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Elppis kirjoitti:Varmaankin dumari tarkoitti että miten jengi jaksaa kiinnostua niistä muiden juttuja enemmän; muiden, jotka tekee ihans samoja asioita.
Jaa?
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Myrskyn jälkeen-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja annepa »

NuoriD kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Varmaankin dumari tarkoitti että miten jengi jaksaa kiinnostua niistä muiden juttuja enemmän; muiden, jotka tekee ihans samoja asioita.
Jaa?
Eli syöttää lasta syöttötuolissa ja maksaa laskuja.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
NuoriD

Re: Myrskyn jälkeen-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

annepa kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Varmaankin dumari tarkoitti että miten jengi jaksaa kiinnostua niistä muiden juttuja enemmän; muiden, jotka tekee ihans samoja asioita.
Jaa?
Eli syöttää lasta syöttötuolissa ja maksaa laskuja.
Mua ainaskin kiinnostaa se, aikooko Ninni maksaa ulosotossa olevat velkansa perintörahoillaan, kun aiemmin kyseli neuvoja, miten rahat saa hoidettua käyttöön ilman, että vouti pääsee niihin käsiksi.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Myrskyn jälkeen-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

NuoriD kirjoitti:
annepa kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Jaa?
Eli syöttää lasta syöttötuolissa ja maksaa laskuja.
Mua ainaskin kiinnostaa se, aikooko Ninni maksaa ulosotossa olevat velkansa perintörahoillaan, kun aiemmin kyseli neuvoja, miten rahat saa hoidettua käyttöön ilman, että vouti pääsee niihin käsiksi.
No sano sitten niin äläkä postaile ylimielisiä "jaa?"-juttuja, senkin sinä!
The great club outshines the individual, always and forever.
NuoriD

Re: Myrskyn jälkeen-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Elppis kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
annepa kirjoitti:
Eli syöttää lasta syöttötuolissa ja maksaa laskuja.
Mua ainaskin kiinnostaa se, aikooko Ninni maksaa ulosotossa olevat velkansa perintörahoillaan, kun aiemmin kyseli neuvoja, miten rahat saa hoidettua käyttöön ilman, että vouti pääsee niihin käsiksi.
No sano sitten niin äläkä postaile ylimielisiä "jaa?"-juttuja, senkin sinä!
Höh. Luulin, että äänensävyni kertoi kaiken.
ninnithequeen

Re: Myrskyn jälkeen-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Herranjeesuksenperkele tein kans. Maksan siis rästilaskuja pois, vihdoin viimein kun siihen pystyn. Jumanklavita.

Enkä loukkaantunut kellekään. Ei pelkoa.
ninnithequeen

Re: Myrskyn jälkeen-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ja Dumis on hyvä ja hurauttaa kaffelle ni saan velkani maksettua vihdoin. En mä unohtanut ole.

Jos ette ole tajunneet miten tolkuttoman hankala ja vaikea ja rahaton mulla on ollut, niin....se on teidän häpeänne.

Olisitte vaan iloisia siitä, että kaiken tän surun keskellä on edes jotain positiivista. Niin ne normaalit ihmiset tekee, eivätkä hyökkäile kimppuun, mutta muahan KUULUU morkata ja haukkua täällä.

Olipa kiva tulla kertomaan iloisia uutisia. Hohhoijaa.

Dave: ne on maksettu jo. Piste.
Gaia

Re: Myrskyn jälkeen-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Terveisiä Turusta.
Suoritin "ajan kuluksi" vähän matkailua lääninrajojen yli.
Dumis

Re: Myrskyn jälkeen-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Peruivat sitten lomautukset lopullisesti. Noh, eipä noita ole tänä vuonna tainnut olla yhtään enää. Viime vuonna kyllä tuli ennätystulot- ja ylityötunnit. Suurin osa tais vaan olla pettyneitä kun kuukausittainen lomailuviikko poistui, firma ei paljoa sillä tienannut kun osa töistä kuitenkin sit tehtiin ylitöinä.

Duunit tehty ja kohta salille jumppailemaan.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Myrskyn jälkeen-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Maksan syntymäpäivänäni (myös kaikkien kuukausien 15. päivä) hoitomaksun 254 egeä. Satanan kallista, onneksi on edes perhepäivähoitaja, muuten maksaisin jatkuvasta flunssailusta.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Myrskyn jälkeen-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

ninnithequeen kirjoitti:Ja Dumis on hyvä ja hurauttaa kaffelle ni saan velkani maksettua vihdoin. En mä unohtanut ole.
Tuleeko kirjastontätikin nykyisin hakemaan lainatut kirjat kotoa? Mahtavaa, siirryn asiakkaaksi heti!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
NuoriD

Re: Myrskyn jälkeen-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

ninnithequeen kirjoitti:
Dave: ne on maksettu jo. Piste.
:jee:
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Myrskyn jälkeen-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Ei paskempi päivä. Vain kuusi herätystä yöllä, päänsärky loppui neljännen vuorokauden jälkeen ja sain tilattua kymmenisen kiloa poroa. Vielä jos voisi ottaa pillerimatkan kuuhun ja nukahtaa aamuun saakka fiilis olisi suorastaan täydellinen!
Elämä kantaa, jos sen antaa
ninnithequeen

Re: Myrskyn jälkeen-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vesper kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ja Dumis on hyvä ja hurauttaa kaffelle ni saan velkani maksettua vihdoin. En mä unohtanut ole.
Tuleeko kirjastontätikin nykyisin hakemaan lainatut kirjat kotoa? Mahtavaa, siirryn asiakkaaksi heti!
Säki oot kyllä yks paras ääliö kommentoimaan, näiden eräiden joukossa. (Okei, meni vähän kettuilun piikkiin Dumikselle tuo vastaus.)

Potkitaan potkittua, se on kivaa!!!!

Ja tarjous on voimassa, teretulemast, kotiruokaa ja sauna vaikka tarjolla herralle. Mun on vaikea liikkua teillepäin.

Puhelinro on sama.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Myrskyn jälkeen-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Riemumieli kirjoitti:Jatketaan autowattuilua. Ymmärrän, että parikymppisellä opiskelevalla kortillisella ihmisellä ei ole autoa, mutta työssä olevia autottomia kortillisia en hiffaa. Tai mikäs siinä jos autoa ei tarvitse, mutta autottomuutta ei tällöin tule itkeä. Pks:lla pysäköintitilat ovat toki vähän niin ja näin, mutta jos asiaa miettii, aina löytyy ratkaisu.
Stadinsisäiset liikkumiskustannukset 22€ kuussa, kuis sulla? Siis mulla ei sinänsä ole mitään sitä autoa vastaan, ja todnäk jossain vaiheessa hankin sekä kortin että koslan, mutta meillä Helsingin motarien aamuruuhkissa liikkuminen on todnäk nopeampaa tai ainakin yhtä nopeeta bussilla kuin autolla. Mitä vähemmän hlöautoja, sitä nopeampaa ;)

Toisaalta, en oikein mahdu noihin esittämiisi kategorioihin. Toisaalta, en ole myöskään itkenyt autottomuutta eikä julkisilla meno mua haittaa kuin satunnaisesti. Täytyypä lukea jos sitä oli eilen enemmänkin puitu jossain, mihin siis ehkä viittasit.
Prepare for the worstest.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Myrskyn jälkeen-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja huima »

Mäkin olen tälläinen antiautoilija.

Jos olisi auto, olisin entistä jalattomampi.

Tähän saakka asiat on pystynyt järjestelmään hyvin niin, että autoa ei kaupungissa tarvitse tai kun on tarvinnut, sen on saanut kohtuu hinnalla käyttöönsä - ja mukana on tullut vielä kuski, joka on hoitanut sen varsinaisen ajamisen.
Dumis

Re: Myrskyn jälkeen-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

ninnithequeen kirjoitti:(Okei, meni vähän kettuilun piikkiin Dumikselle tuo vastaus.)
Ai meni, mä en vaan huomannut :D
ninnithequeen kirjoitti: Ja tarjous on voimassa, teretulemast, kotiruokaa ja sauna vaikka tarjolla herralle. Mun on vaikea liikkua teillepäin.
Puhelinro on sama.
Etkö sä asunut jossain Soukassa tjtn, en taida jaksaa lähteä pelkästään sen viiskybäsen takia lähtee suunnistelemaan. Eiköhän sen kerkee jos oon jo viitisen vuotta "venannut" 8)

Mutta hyvä että jos nyt menee paremmin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Myrskyn jälkeen-Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

ninnithequeen kirjoitti:Säki oot kyllä yks paras ääliö kommentoimaan, näiden eräiden joukossa.
Hei sinä idiootti kusimato (kiitti pyrde)! Älä jaa paskaa sossupummin elämääsi täällä, jos et kestä kommentteja.

Potkitaan potkittua, nönnönnööö. Äitisi kuolema on osapuilleen ainoa asia, johon et ole voinut itse omilla toimillasi vaikuttamaan, ihan kaikkeen muuhun kyllä. Joten koita kestää, jos surkeaa elämääsi täällä jaat.

Ps. ootko kuullut tilisiirroista, vai etkö uskalla laittaa saamaasi fyrkkaa tilillesi?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin