Tolkuton Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tolkuton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kinkku on kunkku, ihan päällikkö on hän.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tolkuton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Jouluna syödään perinteisiä jouluherkkuja. Muuta ajattelevat voivat matkustaa pippurin kasvumaille bambuja märehtimään.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Tolkuton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Joulua sivuten:

Mulla on monta vuotta ollu haaveena mennä jouluna jonnekin kauas.Ai kuinka kauas? No kuvitellaan että kävelee kaupungilla tai kylällä aattona ja menee heittää jollekin randomilla että "Merry christmas!" ja saa vastineen: "Excuse me, but what is this christmas what you are talking about?"

Niin kauas.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tolkuton Tiistai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Riemis on kyllä aika ihana. Siihen voi aina luottaa <3
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tolkuton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

swirl kirjoitti:Riemis on kyllä aika ihana. Siihen voi aina luottaa <3
Menisin sen kanssa naikkariin, jos ei sillä jo olis joku narttu nurkissa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: Tolkuton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vesper kirjoitti:
swirl kirjoitti:Riemis on kyllä aika ihana. Siihen voi aina luottaa <3
Menisin sen kanssa naikkariin, jos ei sillä jo olis joku narttu nurkissa.
Onks enää yhtään kitinäurosta jonka kans et oo vielä menossa tai ollu menossa viime aikoina, tai saamassa flirttiä jotta voisit olla menossa lähiaikoina? Ei oo yhtään palstauskollista nyt!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tolkuton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Manaaja kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
swirl kirjoitti:Riemis on kyllä aika ihana. Siihen voi aina luottaa <3
Menisin sen kanssa naikkariin, jos ei sillä jo olis joku narttu nurkissa.
Onks enää yhtään kitinäurosta jonka kans et oo vielä menossa tai ollu menossa viime aikoina, tai saamassa flirttiä jotta voisit olla menossa lähiaikoina? Ei oo yhtään palstauskollista nyt!
Sinä?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: Tolkuton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vesper kirjoitti:Sinä?
Kuva
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tolkuton Tiistai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Vesper kirjoitti:^ Ostakaa luomua.
En muuta sikaa ole syönytkään pariin vuoteen kuin luomusikaa. Ei sekään maistu enää hyvältä. Se Pajuniemen possunfilee on ihan jees, mut noin muuten maku ei miellytä.
Viimeksi muokannut annepa, 11.11.2010 9:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Dumis

Re: Tolkuton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Tuuraan Riemistä ja sanon että SIITÄS SAATTE SENKIN RUOKAHIFISTELIJÄT, nyt ei enää normi-sikakaan maistu miltään kun tuunaatte saatana nuudelitkin kymmenellä eri tapaa!!!1
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tolkuton Tiistai

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Yrität vaan saada naiset sanomaan, että olet ihana ja tahtomaan naida sut. Toi vihainen setä -gimmikki ei kuitenkaan toimi kaikilla :perse:
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tolkuton Tiistai

Viesti Kirjoittaja annepa »

En syö nuudeleita. Mitä sitte jos ei sika maistu? En minä tykkää kalastakaan ihan hirveästi (paitsi tomaattisillistä) ja luulen että tähänkin vaikuttaa se että en ole sitä 30 vuoteen syönyt. Makuaisti tottuu eri asioihin ja niistä pois.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
NuoriD

Re: Tolkuton Tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Jouluruoan dissaus on sama, kuin yrittäisi esittää intelligentsian edustajaa sanomalla, että ei omista TV:tä.
Dumis

Re: Tolkuton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

swirl kirjoitti:^Yrität vaan saada naiset sanomaan, että olet ihana ja tahtomaan naida sut. Toi vihainen setä -gimmikki ei kuitenkaan toimi kaikilla :perse:
Ai oonko mä liian tunteikas, ettei toi tullut tarpeeksi kiukkuisasti??
Voi nyyh.
prosessi

Re: Tolkuton Tiistai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

NuoriD kirjoitti:Jouluruoan dissaus on sama, kuin yrittäisi esittää intelligentsian edustajaa sanomalla, että ei omista TV:tä.
Entäs jos ei omista TV:tä, muttei myöskään identifioidu mihinkään intelligentsiaan, vaan käyttää sen telkkarin tuijottamiseen varatun ajan vaikkapa seksiin?
Gaia

Re: Tolkuton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

NuoriD kirjoitti:Jouluruoan dissaus on sama, kuin yrittäisi esittää intelligentsian edustajaa sanomalla, että ei omista TV:tä.
Ilman muuta. Kyllähän sitä täytyy syödä vedet silmissä kun kerta on joulu! Ei sen niin väliä että sapuska pyrkii samaa reittiä takaisin. Mutku on joulu ja silloin kuuluu syödä jouluruokaa!!!!1
Viimeksi muokannut Gaia, 11.11.2010 11:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tolkuton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

prosessi kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Jouluruoan dissaus on sama, kuin yrittäisi esittää intelligentsian edustajaa sanomalla, että ei omista TV:tä.
Entäs jos ei omista TV:tä, muttei myöskään identifioidu mihinkään intelligentsiaan, vaan käyttää sen telkkarin tuijottamiseen varatun ajan vaikkapa seksiin?
Silloin 99% varmuudella on osallisena lahkon toimintaan.
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tolkuton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Haemaeraemies kirjoitti:Joulua sivuten:

Mulla on monta vuotta ollu haaveena mennä jouluna jonnekin kauas.Ai kuinka kauas? No kuvitellaan että kävelee kaupungilla tai kylällä aattona ja menee heittää jollekin randomilla että "Merry christmas!" ja saa vastineen: "Excuse me, but what is this christmas what you are talking about?"

Niin kauas.
Kiinaan :D Siellä oli faija viime vuonna sanonut ovimiehelle että hyvää joulua (englanniksi kuitenkin), ja ovimies vastannut että "you are American, they have christmas now, crazy waste of time" :D
The great club outshines the individual, always and forever.
RP

Re: Tolkuton Tiistai

Viesti Kirjoittaja RP »

Mä ainakin järkyttyisin jos pikkujouluissa olisi tarjolla "jotain ihan muuta" kuin sitä perus kinkku-loota-rosolli-safkaa. Kyllä niitä kulinaristisiakansainvälisiäoliiviajauhelihassa pöperöitä voi kokkailla muulloinkin jos niin kovasti koskoo tää ankee suomisafka.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Tolkuton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

prosessi kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Jouluruoan dissaus on sama, kuin yrittäisi esittää intelligentsian edustajaa sanomalla, että ei omista TV:tä.
Entäs jos ei omista TV:tä, muttei myöskään identifioidu mihinkään intelligentsiaan, vaan käyttää sen telkkarin tuijottamiseen varatun ajan vaikkapa seksiin?
En tajua tuota asennetta, että telkun tuomitseminen aivopesu-laatikoksi olisi jotain intelligentsian hakemista. Sieltä tulee tavaraa jonka sisältöön et voi määrittää kun vaihtamalla kanavaa tai sulkemalla laitteen.

Oma tuottavuus noussut kohinalla kun heitin dignity-boxin mäkeen ja siirsin viihteen kuluttamisen lopullisesti internettiin. Eikä tarvi murehtia BB:tä, mainoksia tai muuta harhaanjohtavaa paskaa.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tolkuton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^Onneks saa itse valita mitä syö. Mä mielelläni syön sen 1-2 päivää joulusafkoja; ahmin porkkanalaatikkoa ja kinkkua niin että persus räjähtää. Sen jälkeen se saakin riittää ja Tapaninpäivänä tehdään aina spagettia.
The great club outshines the individual, always and forever.
RP

Re: Tolkuton Tiistai

Viesti Kirjoittaja RP »

Elppis kirjoitti:^Onneks saa itse valita mitä syö. Mä mielelläni syön sen 1-2 päivää joulusafkoja; ahmin porkkanalaatikkoa ja kinkkua niin että persus räjähtää. Sen jälkeen se saakin riittää ja Tapaninpäivänä tehdään aina spagettia.
No niin mäkin, pari päivää niin että napa paukkuu ja sen jälkeen palataan normaaliin päiväjärjestykseen. Järkytyin kieltämättä kun ensi kertaa joulua vietin miehen äidillä, ei kinkkua, ei laatikoita.

Ja mä kun olin venannut koko kuukauden jouluruokaa. Olin ihan että voi nyt nyyh.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tolkuton Tiistai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Kyllä niitä jouluruokia tulee pakostakin syötyä jommankumman vanhempien luona... mä nyt vaan tykkään panostaa ruokaan ja haluan kokeilla uusia juttuja. Ja nautin kokkaamisesta.

Mä luulen, että meijän henkilökunta selviää hengissä siitä, etteivät saa pikkujouluissa iänikuista rosollia ja porkkanalaatikkoa. Veikkaisin, että suurin osa on siitä ihan tyytyväisiä. Ainaisia vinkujia varten yksi pääruuista on joulukinkku.

Veikkaan, että maistuu jengille:

Vihersalaatti
Hedelmäinen äyriäissalaatti
Salsa katkarapuja
Sokeriruokoviinalla graavattua lohta
Sweet&Chili marinoitua broilerinrintaa
Barbeque-marinoitua possua
Mustekalarenkaita, limemajoneesia
Tomaatti-cashewpähkinäsalaatti
Chilillä maustettua tuoretta ananasta

Broileria, porsasta ja scampeja vartaassa, kookoskastike
Perinteistä joulukinkkua
Grillattua maissia
Bataattipaistosta

Juustoja
Tuore hedelmäsalaatti eksoottisista hedelmistä
Dumis

Re: Tolkuton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Porkkanalaatikko bääd, rosolli JEES!, kinkku menee nyt jotenkin kunhan on senappia (miel hyvää eli ei makeeta).
prosessi

Re: Tolkuton Tiistai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Elppis kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Jouluruoan dissaus on sama, kuin yrittäisi esittää intelligentsian edustajaa sanomalla, että ei omista TV:tä.
Entäs jos ei omista TV:tä, muttei myöskään identifioidu mihinkään intelligentsiaan, vaan käyttää sen telkkarin tuijottamiseen varatun ajan vaikkapa seksiin?
Silloin 99% varmuudella on osallisena lahkon toimintaan.
Siitähän tämänpäiväisen kummallisuuden täytyykin johtua, kun postilaatikosta tupsahti 'KD Kristillisdemokraattinen viikkolehti'. Minun nimelläni. Mies paheksui, etten koskaan kerro sille mitään, johon totesin, että kerroinhan minä liittyneeni puolueeseen. Se totesi luulleensa minun pilailleen.
Vastaa Viestiin