Todennäköisesti torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Todennäköisesti torstai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Kiitsa Elppa!

Tuli taas sellainen palautus maan pinnalle kun soitin Planiin tiedustellakseni verkkokaupan käsirenkaiden saatavuudesta. Kuulemma ollut viime aikoina niin rauhatonta sillä alueella jossa tuettavat tytöt ja naiset koruja askartelevat, että joutuneet pitämään taukoa tuotannossa. Hieman nolotti, vaikka eihän kyselyssä mitään väärää olekaan.
Dumis

Re: Todennäköisesti torstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Voihan pilu, se kerta(toinen!) vuodessa kun himoitsisin jotain vaatekappaletta, niin tietysti semmoista ole olemassa. Olsin nääs tahtonut valkoisen IFK:n hupparin, mutta eihän semmoista tietty ole :(
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Todennäköisesti torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Osta valkoinen huppari ja hanki brodeeraus.

Kunnon tomaattikastikkeella ryyditetty spagetti ja teippaukset rinnassa varmaan riittää sulle brodeerauksesta?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Gaia

Re: Todennäköisesti torstai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Painata ite jossain random-paitapainossa.
Gaia

Re: Todennäköisesti torstai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Sain juuri nimityksen kampanjasihteeriksi ja pr-päälliköksi. Pesti kestää vaaleihin saakka. Mitähän tästäkin tulee...
So Hard

Re: Todennäköisesti torstai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gaia kirjoitti:Sain juuri nimityksen kampanjasihteeriksi ja pr-päälliköksi. Pesti kestää vaaleihin saakka. Mitähän tästäkin tulee...
Vähän vapaa-aikaa?
Gaia

Re: Todennäköisesti torstai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

So Hard kirjoitti:
Gaia kirjoitti:Sain juuri nimityksen kampanjasihteeriksi ja pr-päälliköksi. Pesti kestää vaaleihin saakka. Mitähän tästäkin tulee...
Vähän vapaa-aikaa?
Väärin. Ei lainkaan vapaa-aikaa.
Dumis

Re: Todennäköisesti torstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kaip täytyy harkita sitä hupparin painattamista. Olen valaistunut että sen tarttee olla just valkoinen, punainen täxti tietysti.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Todennäköisesti torstai

Viesti Kirjoittaja huima »

Gaia kirjoitti:Sain juuri nimityksen kampanjasihteeriksi ja pr-päälliköksi. Pesti kestää vaaleihin saakka. Mitähän tästäkin tulee...
ou jeah!

En olisi uskonut, että rupeat prosessin taustajoukkoihin tolla tavalla.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Todennäköisesti torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^^ Tekemällä itse rikot mitä todennäköisimmin rikot tekijänoikeuksia/patenttia/lapsiinsekaantumista.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumis

Re: Todennäköisesti torstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Bluntly kirjoitti:^^ Tekemällä itse rikot mitä todennäköisimmin rikot tekijänoikeuksia/patenttia/lapsiinsekaantumista.
No voi jee, jos joku haluu tulla haastamaan siitä että painatan yhden hupparin, niin... bring it on bitch!!1
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Todennäköisesti torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hei, se on iiäfkoo ja Pirjo Kärkkäinen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumis

Re: Todennäköisesti torstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kuka saatana?

edit: jaa joku taloushallinnon kalkkuna.
ninnithequeen

Re: Todennäköisesti torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jeesuskristus mikä urakka eessä. Muutamat laatikot uuniin ja sopat ja kaikki jotka vien isille isänpäivänä. Kyl tuli kerranki ostettua kunnon lihaa. Eli kanafileitä, jauhelihaa, nakkeja, kinkkusuikaleita ....:D
No kai tuosta jottai itellekin jää.

Tytsän isä eli rakas Ukkokulta soitti. Olivat Jorvista soittaneet hälle että Miskalla oli aika tänään fysioterapiaan, hukanneet mun numeron, postissa ei ole kutsua tullut jne. Hänet kun on merkitty sekä mun että Miskan lähimmäksi jos jotain sattuu. Hoitaja pahoitteli tilannetta ja antoi uuden ajan. Voi jösses.

Kaiken päälle törmäsin UK:n äitiin kaupassa. Ihmeesti jaksoi kehua ja lääppiä pikkumiestä. Vaikka näinkin sen viluilevan sinisiä kynsiäni ja miljoonia sormuksia, joista yksi on kihlasormus. No, onhan se tonkinut mun vaatekaapitkin joskus, jotta olkoon vaan. Siinähän kyttäävät, hah.


Ja hehkutan edelleen että MÄ PÄÄSEN ENS VIIKOLLA TÖIHIN!!!!!
RP

Re: Todennäköisesti torstai

Viesti Kirjoittaja RP »

Miina asetettu, älkää astuko siihen. Teitä on varoitettu.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Todennäköisesti torstai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Bluntly kirjoitti:^^ Tekemällä itse rikot mitä todennäköisimmin rikot tekijänoikeuksia/patenttia/lapsiinsekaantumista.
Käsittääkseni tekemällä itse itselle ei riko mitään, mut jos tekee itse myyntiin ja hyötyy niin sit rikkoo.

Sitä en tiä että jos kolmas osapuoli (=painatus/brodeerauspaikka) hyötyy niin rikkooko silloin jotain.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Todennäköisesti torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Olin muuten eilen ekaa kertaa magneettikuvissa. Jännää oli.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Todennäköisesti torstai

Viesti Kirjoittaja huima »

RP kirjoitti:Miina asetettu, älkää astuko siihen. Teitä on varoitettu.
Toi kihlasormus?
Manaaja

Re: Todennäköisesti torstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dumis kirjoitti:Kaip täytyy harkita sitä hupparin painattamista. Olen valaistunut että sen tarttee olla just valkoinen, punainen täxti tietysti.
Homoseksuaalithan useasti valitsevat tuotteista valkoisen vaihtoehdon kertoakseen ympäristölleen puhtaudestaan ja siitä, että pepun hygienia-asiat ovat kuosissa. Ei kyllä tartte tollanen valkonen kummajainen päällä enää yksin keskustan baarista kotia lähteä, sano, kun on Andre ja Peter molemmissa käsipuolissa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Todennäköisesti torstai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

huima kirjoitti:
RP kirjoitti:Miina asetettu, älkää astuko siihen. Teitä on varoitettu.
Toi kihlasormus?
Suomen pitäisi kyllä ratifioida miinakieltosopimus. Huima ja RP marssivat suoran osuman.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Todennäköisesti torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

huima kirjoitti:
RP kirjoitti:Miina asetettu, älkää astuko siihen. Teitä on varoitettu.
Toi kihlasormus?
:D
The great club outshines the individual, always and forever.
RP

Re: Todennäköisesti torstai

Viesti Kirjoittaja RP »

huima kirjoitti:
RP kirjoitti:Miina asetettu, älkää astuko siihen. Teitä on varoitettu.
Toi kihlasormus?
Kyllä, koska on monitulkintainen. Se on joko uudelta mieheltä tai sitten UK:n ja ninnin vanha. Selkeä tarkoituksella asetettu miina.
Manaaja

Re: Todennäköisesti torstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

RP kirjoitti:Miina asetettu, älkää astuko siihen. Teitä on varoitettu.
HNNNGH! NNNNGGGGH! UAAAARRRRGH! HMMMFFFFRRRFFFSSSZZZZTTT! *pärskii kuolaa*

Vittu, onko toi vatipää mennyt kihloihin jo sen seuraavan isänmaantoivon ja armeijaurasankarin kanssa?

Ei nyt vittu oikeasti voi olla.

PS. Ei hävettänyt kun menit kuitenkin itse 'vahingossa' yläpuolella samaan miinaan, mistä muita varoitit. Haha!
Viimeksi muokannut Manaaja, 11.11.2010 15:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Todennäköisesti torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Jatkan valitusta. Päätin että otan tämän päivän lepopäivänä, kun sellainen mahis sentään on (harvinaista). Menin sänkyyn, ummistin silmäni ja... naapuriasunnon remppamiehet palasivat n. 2 min kuluttua, ovat poranneet, hioneet ja jynssänneet siitä asti. Ei, ei minua, vaan naapurin kämppää. ARGH.
The great club outshines the individual, always and forever.
RP

Re: Todennäköisesti torstai

Viesti Kirjoittaja RP »

urpiainen kirjoitti:
huima kirjoitti:
RP kirjoitti:Miina asetettu, älkää astuko siihen. Teitä on varoitettu.
Toi kihlasormus?
Suomen pitäisi kyllä ratifioida miinakieltosopimus. Huima ja RP marssivat suoran osuman.
Mä näin sen ja kiersin. Huima tuli takavasemmalta ja vei mut mukanaan. Stn.
Vastaa Viestiin