Todennäköisesti torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Todennäköisesti torstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Olen kirjoittanut neljäsosan lehtikirjoittamisen kurssille tarvittavasta artikkelista, jonka deadline on huomenna. Koko artikkeli on päässäni, olen tehnyt haastatteluja sitä varten ja tiedän, mitä olen kirjoittamassa, mutta se ei suostu tulemaan ulos. Yritän houkutella sitä juomalla kaakaota ja kuuntelemalla Pavarottia (perversioni :h:), mut ei. Ei se tuu.
ninnithequeen

Re: Todennäköisesti torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Voi teitä. Siinä kihlasormuksessa lukee UK:n nimi. Ja hautaan sen vien. Hän tietää sen, eikä kommentoi millään tavalla. Herra on kuuliainen ja uskoo mitä mamma sanoo.

EDIT: mulla on jokaisessa sormessa peukaloita lukuunottamatta sormus.
So Hard

Re: Todennäköisesti torstai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

^ Sanoi joku jotain eli ei, kuuluu hyviin tapoihin palauttaa kihlasormus viimeistään siinä vaiheessa kun lähtee nussimaan vieraita rekkamiehiä. Ei se ole mikään koristekoru vaan symboli lupauksesta jonka sinä rikoit. Melko vulgaaria kanniskella sitä sormessaan ikään kun ei olisi mitään tapahtunut.
Manaaja

Re: Todennäköisesti torstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:Voi teitä. Siinä kihlasormuksessa lukee UK:n nimi. Ja hautaan sen vien.
Jos asialla on sulle noin suuri merkitys, niin miksi sun pitää väen väkisin fuckupata kaikki sun ja UK:n välillä kerta toisensa jälkeen, kun se on kaikesta päätellen ollut aina valmis sovittelemaan ongelmat teidän välillänne ja antamaan sun idioottimaisen narsistiset perheenrikkomisstuntit anteeksi kerta toisensa jälkeen?
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Todennäköisesti torstai

Viesti Kirjoittaja huima »

Ei tätä nyt oikeasti jaksa enää uutta kierrosta.

Ninni ei muutu.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Todennäköisesti torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

huima kirjoitti:Ei tätä nyt oikeasti jaksa enää uutta kierrosta.

Ninni ei muutu.
Ei mekään.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Todennäköisesti torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Everyday comes, everyday goes.

Musta on suorastaan naurettavia eräät kommentit. Mä ajan vaikka pääni kaljuksi jos haluan. Ja kannan kihlasormusta jos haluan. Tai alan lesboksi, jos haluan. On se helvetti jos tein maailma siihen kaatuu.

IIIIIIIK!!!
So Hard

Re: Todennäköisesti torstai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Mun maailma just kaatui, räjähti ja riggoontui korjaamattomaksi, kun lesbo kaljuhobitti ei tiputtanutkaan sormusta mount doomiin. Kaikki on pilalla, mä en jaksa teitä enää! KSE! Piste!
ninnithequeen

Re: Todennäköisesti torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

I am what I am and I do what I want. Virheitäkin, sen myönnän.

TE tässä sääliksi käytte.

Mulla on asiat hoidossa ja rahaa enemmän ku Davella tai Tixillä. Shoot me! Shoot me now!

Jumalauta näyttäkää mulle yksi ihminen joka voisi olla iloinen mun puolesta kaiken paskan jälkeen ja keskellä? Eikä tulis vinoilemaan ja vittuilemaan?

Tai iloita että saan vaihtelua siitä että pääsen töihin taas vaikkakin keikkahommia?

NÖÖÖÖYYYY, kimppuun vaan. Luuserit.

Nimimerkillä pohjalla käynyt, asunut, ja tietoinen.
RP

Re: Todennäköisesti torstai

Viesti Kirjoittaja RP »

Mä haluaisin So Hardin räjähtäneestä makkarasta valokuvan. Vai söitkö sen jo.
Gaia

Re: Todennäköisesti torstai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

:facepalm:
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Todennäköisesti torstai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mua harmittaa, kun Ninnille on kerrottu paljonko Davella ja Tixillä on rahaa ja mulle ei. :cry:
RP

Re: Todennäköisesti torstai

Viesti Kirjoittaja RP »

Gaia kirjoitti::facepalm:
No anteex!!!
Gaia

Re: Todennäköisesti torstai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

RP kirjoitti:
Gaia kirjoitti::facepalm:
No anteex!!!
Vähäx oot niinq omahyväinen ku luulet että se oli just nimenomaan sulle :leuhka:
So Hard

Re: Todennäköisesti torstai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

RP kirjoitti:Mä haluaisin So Hardin räjähtäneestä makkarasta valokuvan. Vai söitkö sen jo.
Söin. Ei meillä köyhillä katsos ole varaa olla syömättä silloin kun tarjolla on. Kalju lesbovouti voi tulla ja viedä slerssin ja tiputtaa sen mount doomiin. On kuule tässä viimeaikoina maailma riggoutunut ja räjähdellyt siihen malliin.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Todennäköisesti torstai

Viesti Kirjoittaja Gat »

exsu kirjoitti:Mua harmittaa, kun Ninnille on kerrottu paljonko Davella ja Tixillä on rahaa ja mulle ei. :cry:
Ei kai Ninnillä sentään ole enemmän rahaa kuin Elcolla tai minulla?

Asiaan, että symppaan Ninniä, ja varsinkin äitinsä kuoleman aikaan olisitte voineet olla vittuilematta. Silti minun lähtökohdistani Ninnin pari"suhde"käyttäytyminen ja "seurapiirit" ovat sitä mitä kloaakkielimistä tapaa tulla.
ninnithequeen

Re: Todennäköisesti torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Raha ei tuo onnea, mutta se helpottaa elämää hurjasti.

Silti ostan edelleen vaatteet Kierrätyskeskuksesta ja asun tässä missä asun. Ja sekös eräitä vituttaa. Ninnillä menee hyvin. Vaikka se käyttääkiin vanhaa kihlasormusta. Ja käyttää vanhoja hippifarkkuja. Huih.

*räkäistä naurua moneen suuntaan*
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Todennäköisesti torstai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Kiitos Vaola! Lohdutti hieman. :h:
ninnithequeen

Re: Todennäköisesti torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Gat kirjoitti: Asiaan, että symppaan Ninniä, ja varsinkin äitinsä kuoleman aikaan olisitte voineet olla vittuilematta.
Näinpä. Samat haaskat aina perässä.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Todennäköisesti torstai

Viesti Kirjoittaja Gat »

ninnithequeen kirjoitti:
Gat kirjoitti: Asiaan, että symppaan Ninniä, ja varsinkin äitinsä kuoleman aikaan olisitte voineet olla vittuilematta.
Näinpä. Samat haaskat aina perässä.
Juu, täsmälleen väärä aika aukoa sinulle. Vaikka asian asialliseksi kokisi, ei silloin.
NuoriD

Re: Todennäköisesti torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

:D hommahan nousee taas aivan uudelle tasolle. Woody Allen taisi sanoa, että elämä matkii huonoa taidetta.
Gaia

Re: Todennäköisesti torstai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Onko Ninni voittanut lotossa vai mistä sitä rahaa nyt yhtäkkiä satoi? :o
Perintöasioissa menee kuitenkin vähän kauemmin kuin muutama viikko.
So Hard

Re: Todennäköisesti torstai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

:facepalm:

Kun dramathequeen nyt näköjään kokee major-luokan vittuiluna huomautuksen normaaleista alkeistason käytössäännöistä, niin kysytään nyt sitten että kuinka kauan pitää olla kommentoimatta mitenkään negatiivisella tavalla mitään ettei tule tekoitkuinen mutsisoli-kortti päin naamaa? 3 kk? 6 kk? 12 kk? Jeesuksen toiseen tulemiseen saakka?

Tosi kurjaa että mutsisi kuoli. Mutta anteeksi nyt, se ei anna vapaakorttia käyttäytyä miten vain ilman palautetta. Ja toisin kun luulet, se olis ihan kiva juttu jos Ninnillä menis hyvin ja se jotenkin jopa välittyisi tänne asti, mutta ei ole näkynyt eikä kuulunut.

Edit: typo
Viimeksi muokannut So Hard, 11.11.2010 21:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
So Hard

Re: Todennäköisesti torstai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

NuoriD kirjoitti::D hommahan nousee taas aivan uudelle tasolle. Woody Allen taisi sanoa, että elämä matkii huonoa taidetta.
Köyhät hiljaa rivissä!
RP

Re: Todennäköisesti torstai

Viesti Kirjoittaja RP »

Gaia kirjoitti:Onko Ninni voittanut lotossa vai mistä sitä rahaa nyt yhtäkkiä satoi? :o
Perintöasioissa menee kuitenkin vähän kauemmin kuin muutama viikko.
Ilmeisesti. Tuskin edes ninni kehtaisi leuhkia oman äidin kuoleman seurauksena saaduilla rahoilla, eihän.
Vastaa Viestiin