Tiukka tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
SikaMika

Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Meni sitten perjantain konserttireissu hieman pitkäksi, jäi lauantai-aamulle suunniteltu koulupäiväkin kauniiksi ajatukseksi, kun kotiuduin vanhoilla silmillä joskus iltapäivän puolella. Vedin tosin käsijarrusta samantien, mutta unirytmihommelit on hieman sekavassa tilassa vieläkin. Eli odottelen jännäkakka puntissa aamun herätystä. Viikonlopun opintosuoritteista sentään suoriuduttu muuten jokseenkin kunnialla, täytyy varmaan alkaa pänttäämään perjantaiseen laskiksen tenttiin, parempaa unilääkettä en tähän hätään keksi.
Gaia

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Oho. On satanut lunta.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Tulee tiukat viikot ennen joulua :) Paljon tekemistä, onneksi paljon kivaa tekemistä, joten ei stressiä.
Viikonloppuna hurjalla Tallinnan reissulla tuli levättyä niin hyvin, että on vallan uudelleen syntynyt olo. Mahtavaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kohta saan roppia eli antibiootit. Komeeta, huomenna olen jo 90%.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
NuoriD

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Uuninkorjaaja tulee tänään.

Perkules, wanhaan hyvään aikaan uuneissa ei ollut liikkuvia osia ja kestivät isältä pojalle. Nyt tuo laukesi jo viiden vuoden jälkeen, kun toinen tuuletin ilmeisesti on rikki.

Kiertoilmatoiminnon tekevä tuuletin toimii, mutta ilmeisesti kotelonjäähdytyksestä vastaava tuuletin on rikki (en aiemmin tajunnut, että uunissa edes on sellainen, nyt olen diagnostisoinut vian siihen). Uuni ylikuumenee ja sammuttaa itsenä noin parinkymmenen minuutin jälkeen.
Manaaja

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriD kirjoitti:Kiertoilmatoiminnon tekevä tuuletin toimii, mutta ilmeisesti kotelonjäähdytyksestä vastaava tuuletin on rikki (en aiemmin tajunnut, että uunissa edes on sellainen, nyt olen diagnostisoinut vian siihen). Uuni ylikuumenee ja sammuttaa itsenä noin parinkymmenen minuutin jälkeen.
Joo, selvästi huono uuni jos kerran kuumenee.
NuoriD

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Manaaja kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Kiertoilmatoiminnon tekevä tuuletin toimii, mutta ilmeisesti kotelonjäähdytyksestä vastaava tuuletin on rikki (en aiemmin tajunnut, että uunissa edes on sellainen, nyt olen diagnostisoinut vian siihen). Uuni ylikuumenee ja sammuttaa itsenä noin parinkymmenen minuutin jälkeen.
Joo, selvästi huono uuni jos kerran kuumenee.
:D

Joo. Soitin huoltoon: "uunini kuumenee, mitä tehdä"!
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja saira »

Kotona. Porvoon kautta Helsingissä käyty, eilinen keikka oli kyllä ihan parhautta! Keikan alkaessa loppua ihmettelin vaan, et nytkö jo, juurihan keikka alkoi. Soittivat sitten vielä 40 min lisää kun takaisin lavalle huudettiin. Mahtava bändi!!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

IIIIH! Löyty just oikeenlainen ja värinen vauvapulkka :]

Hernesoppa tulilla ja pyykki pyörimään.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja saira »

Kohta EA-ryhmän pikkujoulut! Jouluruokaa, saunomista ja ensi vuoden suunnittelua. Onkin sit ainoat "pippalot" tänä vuonna...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Dumis

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Menisin tuonne ulos heilumaan lapparin kans jos jostain löytäis semmoisen. Veikkaan että auton edessä on taas kohtuullisesti lunta. Ehkäpä meen kuitenkin vasta aamusella ettimään sitä lapparia kun yöllä voi kuitenkin tulla lisää lunta.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Reipas työpäivä takana. Silmälääkärissä käyty, kaik oli kunnossa, paitsi odotusten mukaan edellinen silmälekuri oli 1,5v sitten määrännyt liian tehottomat rillit -> ostamaan uusia.
Kotona odotti 2,5h lumityöt ja koskapa huomenna tulee nokisutari tyhjensin tuhkat pesistä ja nuohousluukuista jo valmiiksi -> pääsen sutarista nopeammin eroon, vaikkakaan en halvemmalla.
Panettaisikin. Stana.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

12 h automatkailua ja perillä tunti lumitöitä. On tää hienoa aikaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin