Kerro vaivasta

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Vielä vasemmalta puolelta jumissa.
Kolmiolääke auttaa, jotta voi nuq, mutta kun pitäis pystyä ajeleen autoa ja tekeen töitä päivisin!!1
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä oon pipi :(

Soittakaa MediHeli.
The great club outshines the individual, always and forever.
masa

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja masa »

Elppis kirjoitti:Soittakaa MediHeli.

Ne on lakossa. Mee kävellen.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Elppis »

masa kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Soittakaa MediHeli.

Ne on lakossa. Mee kävellen.
Otin taksin :]
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mulla on rakkuloita varpaiden ihon "alla" niin että käveleminen on vinkeää. SOrmet on myös kipeät, lähteeköän kynnet?
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Kallon "saumakohdassa" tuntuu painaessa kipua, enkä ole iskenyt päätäni mihinkään. "Sauma", ts. mikä lie harjanne siis sellainen kohouma mikä on päälaen molemmilla puolin, oikean puoleinen siis se kipeä tuntuu jotenkin selvemmin ulkonevalta kuin vasen puoli. Olenkohan tullut hulluksi vai vaan kuolemassa? Saa vastata ihan vakavasti, kun en tosiaan ole lyönyt päätäni, tai sitten olen enkä muista. Molempi pahempi.
Prepare for the worstest.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Elppis »

nowaysis kirjoitti:Kallon "saumakohdassa" tuntuu painaessa kipua, enkä ole iskenyt päätäni mihinkään. "Sauma", ts. mikä lie harjanne siis sellainen kohouma mikä on päälaen molemmilla puolin, oikean puoleinen siis se kipeä tuntuu jotenkin selvemmin ulkonevalta kuin vasen puoli. Olenkohan tullut hulluksi vai vaan kuolemassa? Saa vastata ihan vakavasti, kun en tosiaan ole lyönyt päätäni, tai sitten olen enkä muista. Molempi pahempi.
Sulla voi olla tulehtunut hiustuppi.
The great club outshines the individual, always and forever.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Raskaushormonit. En pärjää niiden kanssa. (Oon jo jonku aikaa sitten ymmärtäny, että tää raskaus saattaa maksaa mun parisuhteen..mutta pitääkö työpaikankin mennä?)
Oon aina ollu herkkä, mutta nyt ei ole mitään kontrollia näihin fiiliksiin.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^ :paijaa:
The great club outshines the individual, always and forever.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Elppis kirjoitti:^ :paijaa:
:h:
Mut onko tähän mitään lääkettä? Alkoholi, tai diapamit ei oo vissiin kovin suositeltavia tässä tilassa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Elppis »

sipsi kirjoitti:
Elppis kirjoitti:^ :paijaa:
:h:
Mut onko tähän mitään lääkettä? Alkoholi, tai diapamit ei oo vissiin kovin suositeltavia tässä tilassa.
Ei. Käy jossain puhumassa, siis ammattilaisen kanssa.. jää vähän aiemmin äitiyslomalle, jos tuntuu stressaavan kamalasti? Vähennä kahvia, lisää jalkakylpyjä? :D
The great club outshines the individual, always and forever.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Joo, mulla on aika neuvolapsykologille ens maanantaina. En usko että se ihmeitä tekee, mutta voihan sitä nyt käydä höpisemässä.
Huomenna on sokerirasitustesti. Mitenhän sitä jaksaa sen jälkeen töissä? 8)
Viimeksi muokannut sipsi, 07.12.2010 15:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja sipsi »

exPertti kirjoitti: Jotakin pitkäkestoisia hiilareita?
Heh, mä en itseasiassa tiedä mitä on pitkäkestoiset hiilarit. 8)

Mut joo, siis ei toistaseks ole havaittu mitään sen hälyyttävämpää noissa sokereissa..mutta nythän se selviää. Se että miksi menen sinne rasitustestiin on se, että olen VANHA. Eli yli 25-vuotias. Ilmeisesti Helsingissä kaikkien yli 25-vee ensisynnyttäjien on tarkotus mennä siihen kokeeseen. Noo, samapa tuo..kokemus varmaankin sekin, mutta että POMO ALKAA VIELÄ JUMALAUTA INISEMÄÄN, ETTÄ EI OLE VARMA ASIA SAADAANKO TUURAAJAA SIKSI AIKAA... No, meni hermo. Mutta ehkä se on pieni pisara maailmankaikkaudessa. 8)

Mut kiitti Pertsa; se tyttöveikkaus oli jotenki ihku.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Imet munaa, niin kyllä se mies pysyy kelkassa.
Paras päivä ikinä.
Manaaja

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Pertti varmaan tarkoitti pitkäketjuisia hiilihydraatteja eli hiilihydraatteja jotka pilkkoutuvat ja imeytyvät hitaasti, eli antavat hitaammin ja tasaisemmin energiaa, eivätkä tee suuria piikkejä veren sokerin heilahteluihin.
SikaMika

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Hampaat on kipeet! Niihin sattuu kun niihin osuu mikä tai mitä tahansa (mm. ruoka, kieli, kylmä, kuuma, hammasharja, seppohovi). Tuntuu, kuin ylätakahampaat olisivat täynnä reikiä kauttaaltaan. Tai niin siis oletan, mulla ei ole koskaan ollut hampaissa reikiä, joten en ihan tarkkaan tiedä miltä sellainen tuntuu. Vielä viime perjantaina kaikki oli ok, mutta hyvin ryypätyn ja kessutellun illan jälkeen homma helvetöityi täysin lapasesta. Sama ilmiö on tapahtunut ennenkin juopottelun + ehkä tupakoinnin seurauksena, mutta mennyt sitten krapulan myötä pois. Nyt se tuntuu tulleen jäädäkseen. Kysymys kuuluu: mitä vittua?
RP

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja RP »

^Mulla on joskus kaikki ylähampaat kipeät ja kosketusarat kun mun poskiontelot oireilee. Ei välttämättä tartte ihan tulehduskaan olla kunhan ovat ärtyneet esim. kovasta tupakansavusta, paljosta polttelusta yms.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja sipsi »

En itkeny tai saanu raivaria eilen kertaakaan. Mainitsemisen arvoinen asia. Ehkä tää alkaa tästä pikkuhiljaa sujumaan.. (Optimismi on hyvä juttu.)

Elpalle terkkuja: IHANAA! Se kuplamuoviefektin alkaminen siis. Pus.



Jaajuu, no ihan pikkusen huijasin..tulihan kyyneleet silmiiin Kari Tapion takia, mutta se on kyllä hyvä syy, eikä liity hormoneihin mitenkään. Nyt on se poutasää. Samaistuin vähän Kari Tapioon, koska hänkin kärsi unettomuudesta.
Viimeksi muokannut sipsi, 09.12.2010 10:27. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^Ootsä mammailussa vai vaivoissa? :D
The great club outshines the individual, always and forever.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Elppis kirjoitti:^Ootsä mammailussa vai vaivoissa? :D
Sekasin. Oon.
(Molemmissa.)
Ei se nyt aikaa ja paikkaa katso, kun mulla on asiaa. :wink:
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
SikaMika

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

RP kirjoitti:^Mulla on joskus kaikki ylähampaat kipeät ja kosketusarat kun mun poskiontelot oireilee. Ei välttämättä tartte ihan tulehduskaan olla kunhan ovat ärtyneet esim. kovasta tupakansavusta, paljosta polttelusta yms.
Ok. Tupakointiin mäkin noiden oireiden syyt liitin, jäi käryttelyputki viikonlopun jälkeen päälle. Lopetin eilen polttamisen ja leegot on heti paremmassa hapessa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Jatketaan sit tänne, ku meni jo sekasin mammailun kanssa.. 8)
Mutta siis; on kuin onkin sokerit viturallaan eli raskausdiabetes. En osaa kuinka vakava juttu tää on; puhelimessa hoitaja sanoi vain että yksi arvo oli koholla.. Huomenna selviää lisää, kun meen hakemaan sen ihme mittarin ja ruokavalio-ohjeistusta.
Et pakko kai se on pysyä jonkunlaisessa wotkinsin dieetissä.. Hmm.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja annepa »

Mulla on melkeen 2 vkoa ollu ihan hirviä yskä. Yskiminen ei enää ole yskimistä vaan korinaa ja röhinää. Yskä on kuivaa ärsytysyskää ja välillä, yleensä öisin, tulee hirvittäviä yskäkohtauksia jonka aikana jokainen hengenvetokin ärsyttää kurkkua niin että pitää vaan yskiä lisää. Tänä aamuna kuulosti siltä että yskä ois muuttunu märemmäksi räkäyskäksi mutta ei tämä nyt päivemmällä enää siltä kuulosta.

Kerran kävin lääkärillä vastaavan yskän kanssa ja se sanoi että ei toimivaa yskänlääkettä ole, yski menemään, höyryhengitystä voi yrittää. Että silleen. Nyt en oo käyny lääkärissä, pitänee kohta mennä, nimittäin alan näyttää zombielta kun takana on pari viikkoa huonoilla ja liian lyhyillä unilla.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
RP

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja RP »

^Äiteellä oireili reflus samoin, ei ollut närästyksen tunnetta tai muuta. Pelkkää yskimistä ja äänen käheyttä. Lekuri ohjasi nielemään putkea joten todettu juttu. Hoidolla lähti yskäkin.

Kantsii siis käydä, että selvii missä vika.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja annepa »

RP kirjoitti:^Äiteellä oireili reflus samoin, ei ollut närästyksen tunnetta tai muuta. Pelkkää yskimistä ja äänen käheyttä. Lekuri ohjasi nielemään putkea joten todettu juttu. Hoidolla lähti yskäkin.

Kantsii siis käydä, että selvii missä vika.
Aijaa no eipä tullu mieleenkään. Viime yönä kyllä ko yskin niin yskäsin ulos myös kourallisen räkää jossa oli vähän verta seassa, että luulenpa että tämä ei ole reflus. Ja on tässä nuhaaki yms, luulen että on vaan "hengitysteiden tulehdus" vai miksikä sitä flunssaa sanotaan. Mutta meen sinne lekuriin joka tapauksessa tällä viikolla.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.