Pappailu?

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14941
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Crowbar kirjoitti:Sun aivosi on erilaiset.
Voisit mennä halaamaan faxia tai juttele sille edes.

Ainiin, Valintatalossa oli kympillä kolme Tolu-pulloa!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
RP

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja RP »

No okei, on munkin mielestä aika outoa vaivaantua oman lapsensa värkkien pesusta, koska lapsi ei itselle ole lainkaan seksuaalinen olento vaikka seksuaalisuus alkaakin heti kehittymään.
NuoriD

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Mä kyllä ymmärsin, että kyse ei ollut mistän seksuaalisesta vaivaantumisesta, vaan epävarmuutta siitä, että osaa hoitaa lasta oikein.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Oot kyl Pupsi ihan väärässä, kyllä masa tietää.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
RP

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja RP »

NuoriD kirjoitti:Mä kyllä ymmärsin, että kyse ei ollut mistän seksuaalisesta vaivaantumisesta, vaan epävarmuutta siitä, että osaa hoitaa lasta oikein.
No masan jutuissa joo kun pohtii hankaluutta, mutta ylermin viestistä ei nyt heti käy mielessä muu kuin vaivaantuminen koska niin itsekin toteaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ainoa hankala juttu siinä lienee se, että pojan pyllyä pyyhitään toiseen ja tytön toiseen suuntaan. Vähemmästäkin menee polla sekaisin.
Paras päivä ikinä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14941
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mä tarkoitin, että koen tytön pimpan pesun edelleen hieman epämiellyttäväksi. En erityisen epämiellyttäväksi, mutta kuitenkin vähän edelleen. Suppohommiin olen jo tottunut. Enkö kuitenkin nöyränä ja uteliaana kysynyt, miksi näin?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
masa

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja masa »

RP kirjoitti:No okei, on munkin mielestä aika outoa vaivaantua oman lapsensa värkkien pesusta, koska lapsi ei itselle ole lainkaan seksuaalinen olento vaikka seksuaalisuus alkaakin heti kehittymään.
No varmasti. Olethan pessyt pimperoa koko ikäsi. En minäkään näe mitään ihmeellistä pojan alapääpesussa.

Tänä pedoffilihuuteluaikana on minusta vain jokseensakin häiritsevää edes ihmetellä että mites ton pimperon kanssa nyt pitäisi menetellä, eli suihkutellaanko sitä vaan päältä vai pitäisikö sit levittääkkin että saisi kinan pestyä pois?


Kerrohan nyt sinä ku tiedät?

Lapsettoman puskasiiven idarihuutelu ei taas yhtään ihmetytä. Jostain kumman syystä tolle posselle kaikki on aina vesiselvää ja muut pedareita tai sekoja ja vähintään kiihottuvat edes jollain lailla lapsistaan.
Zeb

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Crowbar kirjoitti:Tietysti sisätilanlämmitin on itsestäänselvyys nisäkkäälle, mutta ei poikasensa peseminen.
:D Niinpä!
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

^^Sitä valkosta kinaa ei ole tarkoitus pestä pois. Ihon omaa rasvaa joka suojaa ohutta ja herkkää ihoa. Paska pestään pois päältä, sivuilta ja tarkistetaan että sitä ei ole väleissä. Jos kumminkin on, niin pestään pois. Kinan annetaan olla.
Me transmitte sursum, Caledoni!
RP

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja RP »

masa kirjoitti:
RP kirjoitti:No okei, on munkin mielestä aika outoa vaivaantua oman lapsensa värkkien pesusta, koska lapsi ei itselle ole lainkaan seksuaalinen olento vaikka seksuaalisuus alkaakin heti kehittymään.
No varmasti. Olethan pessyt pimperoa koko ikäsi. En minäkään näe mitään ihmeellistä pojan alapääpesussa.
No eikös tuo ylermin muksu ole jo lähemmäs kahta vuotta, aika kauan tykkää se opettelu sitten kestävän jos vieläkin vaivaannuttaa. Kyllä, se on mielestäni outoa.

Ei tässä ole poikavauvojenkaan pippelin peseminen vaivaannuttanut; "mites tämä nyt toimii, ok noin, kiitos" ja that´s it. Ymmärrän että mietityttää miten homma toimii, itsekin neuvoin miestä jotta näin ja se oli sitten siinä.

Mutta edelleen, vaivaantumista taas en ymmärrä. Piste.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

masa kirjoitti:Lapsettoman puskasiiven idarihuutelu ei taas yhtään ihmetytä. Jostain kumman syystä tolle posselle kaikki on aina vesiselvää ja muut pedareita tai sekoja ja vähintään kiihottuvat edes jollain lailla lapsistaan.
Lapsettomuuskortti vedetty!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
masa

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja masa »

RP kirjoitti: Mutta edelleen, vaivaantumista taas en ymmärrä. Piste.
Minusta siinä ei taas ole mitään ihmeellistä ja uskoisin että melko moni isukki tuntee samoin.
Zeb

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

En usko että itseä vaivaannuttaisi jos olisi poikavauva. Hihi, pippeli! Nyt saa vetää pojattomuus-kortin.
Zeb

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Tuskin siinä automaattisesti tarvii pedofiliasta olla kyse jos vaivaannuttaa. Mutta outoa silti minusta.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14941
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mä luulen, että vaivaantuminen/epämiellyttävyyden kokeminen on sen verran yleistä, että meidän vaivaantujien ei tarvitse asiaa tämän enempää selvittää, vaan "todistustaakka" on teillä oudoksujilla 8)
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Zeb

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Ei ole tarvetta mitään todistaa. Vaivaantukaatte rauhassa :) Auttaisikohan muuten jos pesisi sitä pyllyä enemmän, ettei olisi niin spesiaalia?
RP

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja RP »

Kyllä mä ymmärrän alun hämmennyksen siitä että miten nyt hoidetaan yms. mutta semmonen jatkuva vaivautuneisuus oman lapsen hygieniasta huolehdittaessa vaan saa semmosen seksuaalisen vivahteen omaan päähäni, kyse ei siis ole pedofiliakortista.

Peset lapsesi alapäätä --> vaivaannut --> koet tekeväsi siis jotain väärää eli koskettelet vääriä paikkoja --> lapsen pitäminen seksuaalisena olentona. Varsinkin jos tämä tunne tulee vaan kun kyseessä toista sukupuolta olevasta lapsesta niin mitä muutakaan voi ajatella. Jotenkin noin se ajatus omassa päässäni muotoutuu oli se sitten niin tai ei. Siksi itse pidän vaivautuneisuutta outona. Kun en vaan keksi miksi muuten vaivaantuisi.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Pesemisestä, mä olin ihan huuli pyöreänä kun meillä oli pikku B hoidossa.. ja se oli sontinut lahkeetkin täyteen. Mua ei ne vehkeet häirinnyt vaan se, että mulla ei ollut hajuakaan miten sellaista vauvaa tulee pestä tai pitää kiinni pestäessä. Mentiin sitten yhdessä suihkuun, kun siitä touhusta ei tullut mitään lavuaarin päällä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kyllä mulla tulee pieni hävetyksen tunne, kun pojalla on aamusta stondis ja yritetään parhaillaan opettaa pippelin alhaalla pitämistä potalla, ettei tapahdu Me, Myself & Irene-efektiä.
The great club outshines the individual, always and forever.
NuoriD

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

DitaVonShagwell kirjoitti:Pesemisestä, mä olin ihan huuli pyöreänä kun meillä oli pikku B hoidossa.. ja se oli sontinut lahkeetkin täyteen. Mua ei ne vehkeet häirinnyt vaan se, että mulla ei ollut hajuakaan...
Jaa?
salanikki
Kitinäaddikti
Viestit: 97
Liittynyt: 02.04.2009 19:25

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja salanikki »

RP kirjoitti:
Peset lapsesi alapäätä --> vaivaannut --> koet tekeväsi siis jotain väärää eli koskettelet vääriä paikkoja --> lapsen pitäminen seksuaalisena olentona. Varsinkin jos tämä tunne tulee vaan kun kyseessä toista sukupuolta olevasta lapsesta niin mitä muutakaan voi ajatella. Jotenkin noin se ajatus omassa päässäni muotoutuu oli se sitten niin tai ei. Siksi itse pidän vaivautuneisuutta outona. Kun en vaan keksi miksi muuten vaivaantuisi.
Mä taas ajattelen sen niin, että aina on toitotettu ja on itsestäänselvää, että kenenkään "intiimeille alueille" ei kosketa ilman lupaa ja yhtäkkiä sitä vaan joutuu sorkkimaan lapsen alapäätä monta kertaa päivässä ja se siinä vaivaannuttaa. Itse äitinä ainakin välillä edelleen taaperon pippelin pesu hieman vaivaannuttaa vaikka sitä on jo useamman vuoden tehnyt päivittäin. Ja omassa päässähän se vika tietysti on, ja siksi sitä vaivaannusta ei lapselle pidäkään näyttää. Ja ajatuksena vaivaannuttaisi myös tytön alapään pesu vaikka se itelle tutumpaa hommaa onkin.
lolleroinen ja repskops
RP

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja RP »

salanikki kirjoitti: Mä taas ajattelen sen niin, että aina on toitotettu ja on itsestäänselvää, että kenenkään "intiimeille alueille" ei kosketa ilman lupaa ja yhtäkkiä sitä vaan joutuu sorkkimaan lapsen alapäätä monta kertaa päivässä ja se siinä vaivaannuttaa. Itse äitinä ainakin välillä edelleen taaperon pippelin pesu hieman vaivaannuttaa vaikka sitä on jo useamman vuoden tehnyt päivittäin. Ja omassa päässähän se vika tietysti on, ja siksi sitä vaivaannusta ei lapselle pidäkään näyttää. Ja ajatuksena vaivaannuttaisi myös tytön alapään pesu vaikka se itelle tutumpaa hommaa onkin.
Tota, onko kenties joku syy miksi tätä ei voi sanoa omalla nimimerkillä vai että mitä? Vai onko taas tapaus "ei oo nikkii, luen vaan, pakko kommentoida".
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

exPertti kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Kyllä mulla tulee pieni hävetyksen tunne, kun pojalla on aamusta stondis ja yritetään parhaillaan opettaa pippelin alhaalla pitämistä potalla, ettei tapahdu Me, Myself & Irene-efektiä.
Samassa kohtaa korkeintaan itse pohdin, että "isin poika". :)
Sama repliikki omalla miehellä ;)

Vähän sama kun eilen, kun täsmälleen (olisko 2vk ikäeroa) samanikäinen jäpikkä oli meillä kylässä, kaveri sanoi ettei meidän pojalla voinut vahingossakaan olla 27 jalkaa, kun heillä vielä 25 menee. Pistettiin jalkapohjat vastatusten ja on sillä isovarpaan verran isompi jalka, vaikka muuten samankokoisia ovat :D Iskän 47 mono ja äisin siro 39 (:D) tekivät tehtävänsä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

masa kirjoitti: Lapsettoman puskasiiven idarihuutelu ei taas yhtään ihmetytä. Jostain kumman syystä tolle posselle kaikki on aina vesiselvää ja muut pedareita tai sekoja ja vähintään kiihottuvat edes jollain lailla lapsistaan.
No nythän sä alleviivat minua. Näin lapsettomana en ole tippaakaan vaivaantunut toisten lapsien pesusta, mutta ehkä se seksuaalinen värähtely ja jouks nuzz smuzz vaatiikin lähisukulaisuutta.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin