Miittimenu, rahantörsäys ja krapula

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Miittimenu, rahantörsäys ja krapula

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Nyt täytyy sanoa että ei mitään havaintoa. Emmie laskenut, koska olen rikas kuin kroisos ja komea kun Tommy Tabermann.
En tosin enää, mut olin. Rikas siis. Komea olen edelleen.
Jossain <100e hujakoilla ehkä oli menot.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
killkill

Re: Miittimenu, rahantörsäys ja krapula

Viesti Kirjoittaja killkill »

Kylläpähän tuota mämmiä ja mynttistä taas kului. Enemmän huolestuttaa se, että boozetoleranssi alkaa olla aika korkealla. Well, lauantaina vielä yhdet pikkarit ja sitten ilokaasuhoitoon. Tilaamani uusi maksakin on kuulemma saapunut, se venäläinen katulapsi ei tarvitse sitä... enää.

Vaikka ilta oli mukava, Cantinan suuntaan kiukkuinen nyrkinpudistus. Hinta-laatu-suhde JÄRKYTTÄVÄN paska. Sapuska ei maistunut oikeastaan millekään muulle kuin chilille. Nakit ryppyisiä ja kuivia. Rahastuksen makua.

Toinen asia mikä pistää vihaksi: palvelun hitaus! Joka saatanan tiskin takana on jotain vitun zombiepissiksiä töissä. Pohjat veti CW:n lattaribaarimikko, jolla meni yhden vähän koristellumman drinkin tekoon VIISI VITUN MINUUTTIA! Onko juomaravintoloiden ainoa rekrykriteeri nykyisin, että näyttää hyvälle? Tämä ei ole muuten yksin Helsingin ongelma, Mansessa ihan sama juttu.

Hieman kärjistäen voidaan todeta, että iltabisneksessä viikon myynnistä 95% tulee viiden tunnin aikana. Silloin pitää olla hereillä ja MÄTTÄÄ sitä tavaraa tiskin yli kaksin käsin ja vähän auttaa toisella jalallakin. Kenkää antaisin tuollaisille saatanan nysvääjille.

Anteeksi kiroilu, mutta vihaksi pistää moinen.
Hebuli

Re: Miittimenu, rahantörsäys ja krapula

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

killkill kirjoitti:Vaikka ilta oli mukava, Cantinan suuntaan kiukkuinen nyrkinpudistus. Hinta-laatu-suhde JÄRKYTTÄVÄN paska. Sapuska ei maistunut oikeastaan millekään muulle kuin chilille. Nakit ryppyisiä ja kuivia. Rahastuksen makua.
Olen vähän samaa mieltä, ja taisi Manala tuosta varoittaakin ettei hinta ole tasapainossa menyyn kanssa. Mutta olin paikalla ja maksoin, en niinkään ruoasta, vaan teidän muiden seurasta, senkin huarrat! Plussalle jäätiin kummiskin.

Huomasin jo ekaa sekalautasellista syödessäni että ei mulla oikeastaan ollutkaan niin nälkä, taisi se lounaaksi syömäni lohi riittää sittenkin aika pitkälle päivään. Yritin ottaa vahinkoa takaisin syömällä lopuksi useamman siivun paistia, jottei teidän muiden seura tulisi sentään liian kalliiksi.
Hieman kärjistäen voidaan todeta, että iltabisneksessä viikon myynnistä 95% tulee viiden tunnin aikana. Silloin pitää olla hereillä ja MÄTTÄÄ sitä tavaraa tiskin yli kaksin käsin ja vähän auttaa toisella jalallakin. Kenkää antaisin tuollaisille saatanan nysvääjille.

Anteeksi kiroilu, mutta vihaksi pistää moinen.
Ymmärrettävää. Onhan se nyt hitto että baarimikko muodostuu hidasteeksi kun olisi tarkoitus kiskoa sitä juomaa molemmin käsin.
Yönmustaritari

Re: Miittimenu, rahantörsäys ja krapula

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Kyllä mahtoi olla viikonloppuna hauskaa myös allekirjoittaneella kun vielä maanantainakin on olo kuin jurän alle jääneellä. Sattuipa tuo työtoverikin kysäisemään, että kuis krapula. Alkoi vittuilu siis heti aamusta.

Ei kyllä todellakaan ole miesmuistiin ollut tämmösiä krapuloita. Rahaakin on selkeesti mennyt vähintäänkin jonkin verran. Nyt ehkä jo vähän harmittaa kun en tullut kysyneeksi, että paljonko mikäkin oikein maksaa. Sittemmin kaikkien niiden kuittien löytymisen jälkeen on tullut todettua ettei se kyllä ihan ilmaista ollut.
MarthaFocker

Re: Miittimenu, rahantörsäys ja krapula

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Yönmustaritari kirjoitti:ettei se kyllä ihan ilmaista ollut.
...ja minä kun en koskaan kysy hintaa....
Dumari

Re: Miittimenu, rahantörsäys ja krapula

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Yönmustaritari kirjoitti:Rahaakin on selkeesti mennyt vähintäänkin jonkin verran. Nyt ehkä jo vähän harmittaa kun en tullut kysyneeksi, että paljonko mikäkin oikein maksaa. Sittemmin kaikkien niiden kuittien löytymisen jälkeen on tullut todettua ettei se kyllä ihan ilmaista ollut.
Mitään kuitteja säästele, jos niitä alkaa säästeleen niin ei sinne lämään mahdu mitään sinne tarkoitettuja lappuja (tai niitä ei ainakaan löydy). Kortilla koko ilta ja kyllä sen pankkitililtä huomaa mikä on minkäkin verran maksanut. Allekirjoittanut piti korttia piikissä Trickshotissa, oli sekin muuten eka kerta, muttei yksinkertaisesti jaksanut sitä lämää kaivella joka kerta kun tiskiltä haki täydennystä. Kityjoulut on kuitenkin vain kerran vuodessa, joten siihen pystyi satsaamaan tuntematta huonoa omaatuntoa rahankäytön leväperäisyydestä.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Miittimenu, rahantörsäys ja krapula

Viesti Kirjoittaja aasi »

Olen ostanut neljä annosta alkoholia, mutta nauttinut huomattavasti enemmän. Ruojat, turmion teille johdatatte!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Na

Re: Miittimenu, rahantörsäys ja krapula

Viesti Kirjoittaja Na »

Mitenkäs muuten....Saako teidän näihin miitteihin tuoda deittiä, vai onko se etiketin vastaista? Enhän mä nyt ilman mun lompakkoani minnekään tollaseen tapahtumaan voisi lähteä!
Yönmustaritari

Re: Miittimenu, rahantörsäys ja krapula

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Dumari kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti:Rahaakin on selkeesti mennyt vähintäänkin jonkin verran. Nyt ehkä jo vähän harmittaa kun en tullut kysyneeksi, että paljonko mikäkin oikein maksaa. Sittemmin kaikkien niiden kuittien löytymisen jälkeen on tullut todettua ettei se kyllä ihan ilmaista ollut.
Mitään kuitteja säästele, jos niitä alkaa säästeleen niin ei sinne lämään mahdu mitään sinne tarkoitettuja lappuja (tai niitä ei ainakaan löydy). Kortilla koko ilta ja kyllä sen pankkitililtä huomaa mikä on minkäkin verran maksanut. Allekirjoittanut piti korttia piikissä Trickshotissa, oli sekin muuten eka kerta, muttei yksinkertaisesti jaksanut sitä lämää kaivella joka kerta kun tiskiltä haki täydennystä. Kityjoulut on kuitenkin vain kerran vuodessa, joten siihen pystyi satsaamaan tuntematta huonoa omaatuntoa rahankäytön leväperäisyydestä.
Joo en mä mitään säästele. Se jos kuitteja taskusta aamusella löytyy tarkoittaa vaan sitä, että on tulllut osteltua ja/tai oltu sen verta kännissä, että heittää kuitinkin jo ohi lattiasta.
killkill

Re: Miittimenu, rahantörsäys ja krapula

Viesti Kirjoittaja killkill »

Na kirjoitti:Mitenkäs muuten....Saako teidän näihin miitteihin tuoda deittiä, vai onko se etiketin vastaista?
Muistelen hämärästi, että loppuillasta naamani edessä keikkui pitkään piukeaan denimiin verhottu nuoren naisen perse. Kysyin siltä, että kukas sinä olet? Perse vastasi että "olen Kaakin sisko". Eli tuskinpa avecille huudetaan "A, vec!"
Na

Re: Miittimenu, rahantörsäys ja krapula

Viesti Kirjoittaja Na »

killkill kirjoitti:
Na kirjoitti:Mitenkäs muuten....Saako teidän näihin miitteihin tuoda deittiä, vai onko se etiketin vastaista?
Muistelen hämärästi, että loppuillasta naamani edessä keikkui pitkään piukeaan denimiin verhottu nuoren naisen perse. Kysyin siltä, että kukas sinä olet? Perse vastasi että "olen Kaakin sisko". Eli tuskinpa avecille huudetaan "A, vec!"
Ok, hienoa. Ja lupaan ettei mun deittini (jos miittiin eksyn) tule heiluttelemaan persettään kenenkään naaman edessä. Edes pyynnöstä!
Dumari

Re: Miittimenu, rahantörsäys ja krapula

Viesti Kirjoittaja Dumari »

killkill kirjoitti:
Na kirjoitti:Mitenkäs muuten....Saako teidän näihin miitteihin tuoda deittiä, vai onko se etiketin vastaista?
Muistelen hämärästi, että loppuillasta naamani edessä keikkui pitkään piukeaan denimiin verhottu nuoren naisen perse. Kysyin siltä, että kukas sinä olet? Perse vastasi että "olen Kaakin sisko". Eli tuskinpa avecille huudetaan "A, vec!"
Niih, tuskin tuo mitään/ketään haittanee (periaatteellisella tasolla, puhun vain omasta puolestani). Toki on muistettava että siinä vaiheessa kun kaikki rengastetut roudaavat puoliskonsa paikalle, niin ei mahduta enään ravintoloihin ja miittien järjestely alkaa menemään työnteosta. Nämä joulut jo osoitti että kity-aktiiveja on aikalailla (CW:ssä oli ruokailevia 44) ja paikkojen varailu vaatii suunnitelmallisuutta jne...

edit: ja kaikennäköisiä immeisiä noissa miiteissä kyllä heiluu, kuten KK jo edellä sanoi, joten...
Hebuli

Re: Miittimenu, rahantörsäys ja krapula

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Na kirjoitti:Mitenkäs muuten....Saako teidän näihin miitteihin tuoda deittiä, vai onko se etiketin vastaista? Enhän mä nyt ilman mun lompakkoani minnekään tollaseen tapahtumaan voisi lähteä!
Saa tuoda, ja monet tuovatkin. Sääntönä kuitenkin on että häntä ei saa omia itselleen vaan hänestä pitää riittää muillekin halukkaille.
Na

Re: Miittimenu, rahantörsäys ja krapula

Viesti Kirjoittaja Na »

Dumari kirjoitti: Toki on muistettava .
No kyse onkin lähinnä ekasta kerrasta. Ei tämmönen ujo tyttö uskalla yksin tulla. :)
Hebuli

Re: Miittimenu, rahantörsäys ja krapula

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Na kirjoitti:
Dumari kirjoitti: Toki on muistettava .
No kyse onkin lähinnä ekasta kerrasta. Ei tämmönen ujo tyttö uskalla yksin tulla. :)
Mielestäni ei ole ongelmaa ainakaan jos ilmoittaa avecistaan ennalta. Häntä kohdellaan silloin kityrunkkarina, niin hyvässä kuin pahassa.
Dumari

Re: Miittimenu, rahantörsäys ja krapula

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Na kirjoitti:
Dumari kirjoitti: Toki on muistettava .
No kyse onkin lähinnä ekasta kerrasta. Ei tämmönen ujo tyttö uskalla yksin tulla. :)
Don´t get me wrong, tuo toki avekkisi. Brainfarttini oli lähinnä yleistä hajatelmaa, ei niinkään sinulle suoranaisesti tarkoitettu :)
Na

Re: Miittimenu, rahantörsäys ja krapula

Viesti Kirjoittaja Na »

Dumari kirjoitti:
Na kirjoitti:
Dumari kirjoitti: Toki on muistettava .
No kyse onkin lähinnä ekasta kerrasta. Ei tämmönen ujo tyttö uskalla yksin tulla. :)
Don´t get me wrong, tuo toki avekkisi. Brainfarttini oli lähinnä yleistä hajatelmaa, ei niinkään sinulle suoranaisesti tarkoitettu :)
Tuon varmuudeksi 5! Jos niitä pitää muillekin luovuttaa. Ja lähettelen sitten niitä kotiin pikkuhiljaa kun turvallisuudentunne kasvaa. :P
killkill

Re: Miittimenu, rahantörsäys ja krapula

Viesti Kirjoittaja killkill »

On tuossa avecin tuomisessa riskinsäkin. Jos kaikki roudaavat eskorttinsa mukaan, kyseessä ei ole enää Kity-tilaisuus. Ilmapiiri ja oma käyttäytyminen muuttuu heti, jos esimerkiksi puoliso-siippa on mukana - eikä ainakaan iloisempaan tai riehakkaampaan suuntaan. Taitaisi jäädä huutamatta NÄYTÄ TISSIT!, jos kotivalo on kyynerpäätaklaus-etäisyydellä.

EDIT:
Huomasinpa, etten kajauttanut tuota taisteluhuutoa kertaakaan lauantaina. Hävettää.
Viimeksi muokannut killkill, 05.12.2005 12:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hebuli

Re: Miittimenu, rahantörsäys ja krapula

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Hyvä pointti.

Eli avo(hoito)mieliset avecit ovat aina etusijalla.
Na

Re: Miittimenu, rahantörsäys ja krapula

Viesti Kirjoittaja Na »

Mun avekkini on kyllä kirjautunut kityyn, eli siinä mielessä teknisesti kityläinen. Mä olen vaan se puheliaampi meistä. :)
Oon mä sen verran utelias, että teidät olisi kiva joskus käydä tsekkaamassa.
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Miittimenu, rahantörsäys ja krapula

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Voi perse, pitänee jättää oma avec sitten jatkossa pois kun ei se pässi ole vieläkään tänne rekisteröitynyt. Toisaalta, eipähän tarvitse Huimaakaan hätistellä irti kuin omasta takaluukusta, toisella kädellä voi jatkaa rauhassa juomista
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Miittimenu, rahantörsäys ja krapula

Viesti Kirjoittaja Ann »

X-kappaletta alkoholitonta glögiä Trickshotissa ja Belgessä. Cokista monta lasillista Amarillossa.

Koska elin siivellä koko illan, rahaa meni kaksi euroa(jätin näädän narikkaan).
Rotan aivot valtasivat pääni.
Herra Manala

Re: Miittimenu, rahantörsäys ja krapula

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

aasi kirjoitti:Olen ostanut neljä annosta alkoholia, mutta nauttinut huomattavasti enemmän. Ruojat, turmion teille johdatatte!
Olisit syönyt välillä porkkanoita.
Enthu

Re: Miittimenu, rahantörsäys ja krapula

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Huimalle onnittelut alamäen alkamisesta :P

Edit: Siis vanhemisesta vaikka ikähän on VAIN numeroita
Kele..tuli vielä väärään ketjuun..ois pitäny laittaa vkonpvä-ketjuun
Herra Manala

Re: Miittimenu, rahantörsäys ja krapula

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Na kirjoitti:Mitenkäs muuten....Saako teidän näihin miitteihin tuoda deittiä
Kyllä meillä yleensä on ollut tapana jättää omat deitit kotiin ja nussia vieraita sitten koko vuoden edestä.

Niinq tosi tymä kysymys hei. Jos ravintola on avoin kaikille, eikä mikään yksityistilaisuus, niin ei kai sitä nyt miltään kityrunkkarilta aleta kyselemään, että saanko tulla mutsini kanssa miittiin.
Vastaa Viestiin