Urheiluosasto

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja exsu »

Iik! Mulla on tullut niskaan kovettuma siihen kohtaan, missä tanko lepää esim. kyykätessä. Millainen pehmuste sinne pitäis tunkea väliin että pääsis eroon tosta ennen kesää? Poolon käyttö salilla ei kiinnostais.
Manaaja

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Pyyhe/käsipyyhe? Joko tangon ympärille kiedottuna tai niskaan kaksinkerroin laitettuna?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Lasket sen tangon sinne minne kuuluukin, lapojen päälle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Gaia

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Bluntly kirjoitti:Lasket sen tangon sinne minne kuuluukin, lapojen päälle.
Äänestän tätä vaihtoehtoa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mulla ei kestä olkapäät sitä kiertoa, sen vuoksi tanko on vähän liian korkealla ja hiertää. Pyyhettä tosiaan vois kokeilla, en ole enää raahannut mukana kun en hikoile niin isosti, mutta tuohon tarkoitukseen se voisi sopia.
Dumis

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Updatea:

Viime ke polvi rusahti ja treenailu jäänyt eiliseen asti pois.
Eilen kävin salilla tekee "kevyesti" tunnin setin, eikä olis malttanut edes parturiin lähteä.

Tänään pari satkua rintauintia itiksessä, joo tiedän että säälittävää, mutta jostain se on aloitettava.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

alkulämmittely crosserilla 20 min + perus salitreeni mutta tavallista kevyemmillä painoilla
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Ka perkele, otin fillarin käteen ja polkaisin sitä puolisen tuntia. Kylmä ilma ei tunnu kivalta keuhkoissa, vaikka happipoljeskelu muuten tekikin oikein höpöö.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

eilen 1.1: salitreeniä, crossausta, pitkä kävelylenkki koiran kanssa ja uintia
tänään 2.1: salitreeniä + crossausta alkulämmöksi sekä 35 min ohjattu crossing-tunti
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Viime viikko:
ma: säbä
ti: säbä
ke: säbä
to: sali
pe: lepo
la: hiihto
su: pari futsalpeliä

...ja kohta säbä
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dumis

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Eilen tuntinen salilla, aika kevyesti meni kun oli vielä vähän rapulantynkää.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Luin eilen osallistujat.comista, että meillä on Suomen cupin peli Nopsia vastaan viikon päästä. Poltteet päällä, illalla huomasi, ettei uni tullut 8)
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dumis

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Eilen reilu tuntinen venyttelyineen ja fillareineen. Täytyykin tarkkailla ettei tulisi yli tuntia riehuttua. Joka tapauksessa ens viikon vois taas vetää kevyillä sarjoilla ja lyhyillä palautuksilla.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Lumikenkäilyä 1,5h ja vastuksena ahkio, jossa painoa n 18kg.
Moottorisahan käyttö ja tukki+kuitupuun pinoihin veto hangessa ei ole Kitinän ärhäkän siiven mukaan urheilua, joten niistä en lukuja ilmoita.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Pulkannaru kirjoitti:Lumikenkäilyä 1,5h ja vastuksena ahkio, jossa painoa n 18kg.
Eilen lumipyryssä 1,5h vapaata ja vastuksena oma paino 80kg - työmiehen keli.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Mä en pidä itseäni itselleni vastuksena.
Sun 80kg on aika vinkuheinä-hommia :wink: Joskus 14-vuotiaana oon viimeksi ollu sen painoinen, tod.näk en toista kertaa koskaan.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Dumis

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Bläästäsin haukat Scotti penkissä pitkästä aikaa, tein tissitkin myös ja penkki meni penkin alle. Mave meni kivasti.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Oli päivällä niin kyrpäjooseppikullinlutkutushiihto ettei rotia. Eeppisen täysvartinen homokyrpä homma. Nukuin 12h ja tankkasin vatsan piukeeksi. Edes kolme tuntia ei riittänyt ollenkaan sulatteluun, uskoin silti mielummin kelloa. Ilman mitään lämmittelyä sitten sykkeet räntärunkkusateessa heti alussa johonki 160 (min), enkä usko, että 1,3h:n aikana juuri alemmas pääsin. Työmiehen keli kun oli. Oikein ahdisti miehekkäästi koko ajan, suunnitelin keskeytystä, mutta joku kunniamotivaatio piiskasi maaliin asti. Hyi vittu.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dumis

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Pari satkua rintaa altaassa.
Dumis

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Reilu tunti lonniessa salilla, löysä päivä, ei oikein irronnut. Hakkasin säkkiä joku 10 minsaa ja fillariakin meni vain lämmittelyt eli 6 min.
Dumis

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Vajaa tunnin rimpuilu salilla.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tunti astangajoogaa :]
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kynnettiin eilen VAIN 0-2 kolmosdivarijengille. Oli kyllä hilpeetä pelata, vaikka oikea laitalinkki ei nyt mun suosikkipositio olekaan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Kevyesti keskellä päivää rinta-hauistreeni.

Rauta on äärimmäisen raskas alkuaine juuri tänään. Takana reilu kuukausi laiskottelua, sen huomaa.
Dumis

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

300 metriä altaassa polskuttelua, kyllä se tästä alkaa irtoamaan. Kohta saattaa tekniikkakin olla jopa siedettävää.
Vastaa Viestiin