Rebound-kappaleet ja yhdenyönsuhteet?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Edith

Rebound-kappaleet ja yhdenyönsuhteet?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mikä niissä on pahasta? Kaikki moralistit, kertokaa mulle, niin opitaan ymmärtämään taas hiukan toisiamme.
Aito_Johanna

Re: Rebound-kappaleet ja yhdenyönsuhteet?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Mikä on rebound-kappale?
PerttiMakimaa

Re: Rebound-kappaleet ja yhdenyönsuhteet?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Aito_Johanna kirjoitti:Mikä on rebound-kappale?
hätäapu hali-hali pano-pano pitkän suhteen jälkeen, joka ei kestä kauaa?
pertzi

Re: Rebound-kappaleet ja yhdenyönsuhteet?

Viesti Kirjoittaja pertzi »

Aito_Johanna kirjoitti:Mikä on rebound-kappale?
Suhteen päättymisen jälkeen aloitat jonkun kanssa uuden suhteen vain sen takia, että et kestä olla yksin.

p.
Aito_Johanna

Re: Rebound-kappaleet ja yhdenyönsuhteet?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Ahaa! No eihän semmoinen voi hyvästä olla. En nyt kuitenkaan innostu moralisoimaan; siinhän pahoin voiva ihminen tekee pahaa itselleen, eikä sellainen ole moralisoinnin paikka.
Hebuli

Re: Rebound-kappaleet ja yhdenyönsuhteet?

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Eikös se ole rebound-suhde? Tai suomeksi ihan laastarisuhde? Mikä ihmeen "kappale"? Luulin että tässä aiottiin puhua romanttisista musiikkikappaleista tms.
Edith

Re: Rebound-kappaleet ja yhdenyönsuhteet?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Nojaa, olipa tämäkin typerä ketjunaloitus. Taidan suosia sittenkin kohtuutehoista fyysistä rasitusta ja musiikinkuuntelua. Nyt balettitunnin jälkeen olo on varsin vahvasti sellainen kuin suurimman osan ajastakin.
Aito_Johanna

Re: Rebound-kappaleet ja yhdenyönsuhteet?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Typeriä ketjunaloituksia ei olekaan, tai ainakaan mikään ei ole liian typerä KITYyn. Suhteettomuusko siellä askarruttaa? Älä välitä, ei mullakaan oo, ja deitti-ilmoonkin tulee vain tyhmiä vastauksia. Elämä on laiffia silti.
Edith

Re: Rebound-kappaleet ja yhdenyönsuhteet?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Aito_Johanna kirjoitti: Suhteettomuusko siellä askarruttaa? Älä välitä, ei mullakaan oo, ja deitti-ilmoonkin tulee vain tyhmiä vastauksia. Elämä on laiffia silti.
Laiffia, joo. Se tässä vaivaa, mitä olen jo onnistuneesti viihteeseen & kulttuuriinkiin offtopikkaillut, että entinen (entinenkö? en tiedä sittenkään) yksipuolinen ihastukseni, jota kohtaan olen kaikkein suurimmat tunteeni koskaan tuntenut, on alkanut seurustella. Varmasti mukavan ihmisen kanssa jne. Enkä mä ole ystävää menettänyt, ystäväkin nauroi vaan, kun mä sanoin, että toivottavasti tuo nainen ei ole mustasukkainen naispuolisista kavereista. Mutta kun KAIKKI muutkin ihmiset seurustelee ja ennen kaikkea pukkaa maailmaan vauvoja ja mäkin olen sittenkin alkanut kuulla jonkinlaista alustavaa ääntä biologisesta kellostani, mikä hirvittää täysillä
Viimeksi muokannut Edith, 24.08.2005 20:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
HoundDog

Re: Rebound-kappaleet ja yhdenyönsuhteet?

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

Aito_Johanna kirjoitti:Mikä on rebound-kappale?
Uriah Heep - On The Rebound

http://www.lyricsdomain.com/21/uriah_he ... bound.html

On the rebound - it's a replay

Muahahaa. Kaikenlaisii biisejä on muailma pullollaan. No. Se on se kappale. No nii niin. Ei ole parempaakaan tekemistä ja tän muistin heti ketjun avauksen luettuani. Joo joo, ei ei.
Edith

Re: Rebound-kappaleet ja yhdenyönsuhteet?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Nojoo, yleisemminkin, rebound-kappaleella tarkoitin tässä kai jonkinlaista laajennettua yhdenyönsuhdetta, mutta rebound-kappaleiden kanssa kannattanee olla tarkkana, ettei juttu pääse liian pitkälle.

Ja rebound-kappaleiden pitäminen on mielestäni väärin, jos antaa ymmärtää toiselle olevansa valmis antamaan enemmän kuin oikeasti antaa. Tietoisesti en ole koskaan pitänyt rebound-kappaletta, mutta taannoinen melkein-seurusteluni oli ehkä hieman sitä, kylläkin todennäköisesti molemmin puolin. Ja juuri lähinnä noiden väärien motiivien takia käytänkin suhteesta nimitystä melkein-seurustelu. Yritin kyllä jutella, ettei oltais niin hirveen tosissaan ja ainakaan päämäärätietosesti yhdessä, emmekä yhtä mittaa tavanneetkaan, mutta lopulta toisen osapuolen söpöstelytekstarit kuitenkin tekivät suhteesta todella ahdistavan.

Nykyinen tilanne korpeaa, siis omien tunteideni osalta. Luulin olleeni todellakin kuivilla jo pitkään ja maanantaina asiasta kuullessani olin vain hiukan hämmentynyt, tosin join sillä hetkellä käsittelyssä olleen toisen tuopilliseni hetkessä loppuun ja hain vauhdikkaasti myös kolmannen ja neljännen. Eilen oli sitten aika alakuloinen päivä, jokin ihmismielessä kai niin usein saa kaipaamaan sittenkin jotain mahdotonta - ja mitä mahdottomampaa, sen houkuttelevampaa. Toivon, etten ole enää oikeasti ihastunut, että ihmismieli se tässä vain pelaa pelejään. Koska ei minusta tältä oikeastaan ainakaan vuoteen ennen tätä viikkoa tuntunut.
ManZel

Re: Rebound-kappaleet ja yhdenyönsuhteet?

Viesti Kirjoittaja ManZel »

Reboundit eivät vaan ole mun juttuni. Hyväksyn niitä harrastavat ihmiset täysin, mutta minua ne eivät millään muotoa kiinnosta. Jotain muuta, kiitos. piste.
Avatar
guyatone
Kitinäaddikti
Viestit: 75
Liittynyt: 15.08.2005 11:06
Paikkakunta: jynkkylä

Re: Rebound-kappaleet ja yhdenyönsuhteet?

Viesti Kirjoittaja guyatone »

yhdenyönsuhde on vain kertapano. jokaisen vakavan suhteen jälkeen seuraa reboundi. reboundi on mies/nainen jota yleensä säädetään niin kauan että päästään eroon vitutuksesta jonka edellisen suhteen kariutuminen aiheutti. kun ei enää vituta, yleensä reboundi dumpataan koska se on tarpeeton ja epäsuora linkki menneeseen. ja mietitään että mitä helvettiä siinä edes nähtiin. reboundilla ja kertapanoilla on selkeä ero.

jos "kertapano" tapahtuu saman ihmisen kanssa tiheydellä jota voidaan kutsua säännölliseksi on kyseessä kuitenkin suurella tod.näköisyydellä reboundi. reboundi on pseudo-suhde. reboundin voi yrittää kiertää. itselleen voi kuitenkin valehdella että "tää on se oikea". kyseessä on kuitenkin vaan breikki jonka aikana saa pesää/pippeliä eikä se läheisyys jota joskus oli feidaa pois. tosiasiassa reboundi on vain elävä kortsu/dildo ja emotionaalinen tampooni.
AarneAnkka

Re: Rebound-kappaleet ja yhdenyönsuhteet?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Edith kirjoitti:Mutta kun KAIKKI muutkin ihmiset seurustelee ja ennen kaikkea pukkaa maailmaan vauvoja ja mäkin olen sittenkin alkanut kuulla jonkinlaista alustavaa ääntä biologisesta kellostani, mikä hirvittää täysillä
Join the club. Tosin se musta kuuluva tikitys taitaakin olla aikapommi. Kuva
Yönmustaritari

Re: Rebound-kappaleet ja yhdenyönsuhteet?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Edith kirjoitti:Mikä niissä on pahasta? Kaikki moralistit, kertokaa mulle, niin opitaan ymmärtämään taas hiukan toisiamme.
Ans kattoo ny sano. Työn alla vielä. Tutkivan journalismin nimissäkin on nyt sitten lähdettävä selvittämään tätä lutkain hedelmän mysteeriä.

Teiltä kokeneemmilta lutkilta kuitenkin kysyisin neuvoja siihen miten tätä aihetta käsitellään itse kohdepaikalla. Sanotaan, että on kourinut potentiaalista penetraatiokohdetta perseestä ja sitten jossain vaiheessa pitäisi mahdollisesti yhtyä. Onko soveliasta tuoda heti ilmi, että ei kuule tässä ei sitten naimisiin mennä ku nussitaan vaan. Tai tietenkin vastaavasti kysyä em. objektilta, että onko hän ehkä mahdollisesti vain lihakimpaleita etsimässä kun itse olisi lasilenkkarin kanssa morsianta etsimässä.

Tämmöinen mahdollinen "ristiveto" varmasti aiheuttaisi närää aina.
AarneAnkka

Re: Rebound-kappaleet ja yhdenyönsuhteet?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Yönmustaritari kirjoitti:Tämmöinen mahdollinen "ristiveto" varmasti aiheuttaisi närää aina.
Toi olis kyllä hyvä tietää, eli mistä sen tietää. "Rivien välistä", mutta yritä siinä rajoittuneilla sosiaalisilla taidoilla hahmottaa.

Tosin, ei kai ihmiset yleensä noissa tilanteissa oo tappomielialalla liikkeellä?
gullible

Re: Rebound-kappaleet ja yhdenyönsuhteet?

Viesti Kirjoittaja gullible »

En osaa vastata kysymykseen. Minusta ei mikään.

Yhdenyönjuttuilu tai hengailu suhteen jälkeen on minusta mega-asiallista, joskin pitemmän päälle puuduttavaa. Aika tietenkin kultaa muistot. Tosiasiassa ainakin monella miehellä suhteen lopettaminen itse asiassa johtuu juuri tuosta syystä (naisista en tiedä): On vain niiin paljon helpompaa sanoa, että "en vielä halua naimisiinlapsia" tai "olemme kasvaneet erilleen" kuin se, että ruoho aidan takana vihertää.

Kukin tyylillään. Joku saa yyj:stä morkkista, jollekin toiselle ne ovat likimain elämän tarkoitus. Mikä ei kuitenkaan kertakaikkiaan mahdu minulla kaaliin on se, että jonkun mielestä toisten yyj:t ovat jotenkin tuomittavia tai tekee heistä "huonon ihmisen". Noh, nokkimisjärjestyksessä seuraavat heistä ovat varmaan nämä uskontohihhulit, joiden mielestä esiaviollinen seksi on saatanasta. Toiseen suuntaankin löytyy varmasti niitä löyhempiä käsityksiä. Ja suorastaan ratkiriemukkaita ovat ne, jotka sallivat itselleen eri moraalikortin kuin mitä vaativat muilta.
HoundDog

Re: Rebound-kappaleet ja yhdenyönsuhteet?

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

Edith kirjoitti:fyysistä rasitusta ja musiikinkuuntelua.
Tämä muuten toimii. Ja jätin tarkoituksella tuon kohtuutehoista sanan pois lainauksesta. Kunnon rääkkiä, perkele! Mikähän siinä sitten on? Rasituksen myötä elimistön erittämät kemiat? Ryhmässä urheilusuoritusta vääntäessä ajatus ainakin haahuilee aivan toisaalle. Mutta kun homma toimii yksinkin. No, siis allekirjoittaneelle ainakin.

Rebound jutuissa on tietenkin se, että seksiähän sitä tarvii. Ainakin kun on tottunut pitkässä parisuhteessa sitä saamaan säännölisen epäsäännöllisesti, niin ei sitä nyt ilmankaan tohtis olla. Itse tulen hyväksymään itselleni irtoseksin ilman isompia päämääriä. Runkkaaminen nyt kun ei kuitenkaan ole yhtä kliffaa touhua kuin oikea penetrointi. Usko pois Ninja!!
Yönmustaritari

Re: Rebound-kappaleet ja yhdenyönsuhteet?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

AarneAnkka kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti:Tämmöinen mahdollinen "ristiveto" varmasti aiheuttaisi närää aina.
Toi olis kyllä hyvä tietää, eli mistä sen tietää. "Rivien välistä", mutta yritä siinä rajoittuneilla sosiaalisilla taidoilla hahmottaa.

Tosin, ei kai ihmiset yleensä noissa tilanteissa oo tappomielialalla liikkeellä?
Just. Sitten kun kysyt suoraan, että irtoisko lutkalta pillua tänään, että ollaan niiku penetraatiomielellä liikkeelä niin saat kyllä melko varmasti kaljalasin silmille. Sitten jos et et kysy niin olet joku vitun hissukka.

joo´o. Se on pelimiesten taitoa se. Shaolinin kiellettyjä oppeja.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Rebound-kappaleet ja yhdenyönsuhteet?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

HoundDog kirjoitti: Rebound jutuissa on tietenkin se, että seksiähän sitä tarvii.
Tai sitten ei. Kun on suhteessa tottunut/oppinut siihen, että toinen sinut tuntee, joku mielialasi ymmärtää vaikkei todennäköisesti niihin oikein suhtautunutkaan koska ero tuli, voi henkinen tyhjyys olla se kovin paikka. Kelle kertoa mitä kaupungilla näki, kuka kuuntelee oivalluksia elämästä.

Itselläni tämä on aina ollut pahinta, eikä sitä ole helpottanut edes päättyneen suhteen mahdottomuus juuri samalla ymmärrysaspektilla. Heti seuraavana tietysti ihon ikävä kun kukaan ei koske, ei silitä, ei saa syttymään, ei suutele niskaan tiskauksen aikana. Se on sanatonta ikävää joka saa itkemään koska jo kerran oli näytetty että näinkin voi olla. Kunnes viedään annettu pois härnäten ja jätetään miettimään mistä joutui luopumaan.

Väärin rebound on itseään kohtaan, sillä väkisin viereen harottu henkilö ei auta eikä täytä niitä toiveita joita häneen asetetaan. Onneksi aikamme on löyhämielinen eikä pelkän seksisuhteen saamiseen tarvita kuin silmänisku. Tosin, seksi ei suuresti koettua ikävää auta. Joskus se voi paikata alhaisin keinoin itsetuntoa kun kampittaa sänkyynsä mallikelpoisen yksilön jota ei kuitenkaan pidä.
Elämä kantaa, jos sen antaa
AarneAnkka

Re: Rebound-kappaleet ja yhdenyönsuhteet?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Melnais kirjoitti:Onneksi aikamme on löyhämielinen eikä pelkän seksisuhteen saamiseen tarvita kuin silmänisku.
Ai? No sitten täytyykin vähän treenata. :wink: :| :wink: :| :wink: :| :wink: :| :wink: :| :wink: :| :wink: :|

Hyvää naamajumppaa, paljonkohan kaloreita tässä paloi. Nyt kun fyysisen rääkin sanottiin auttavan.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Rebound-kappaleet ja yhdenyönsuhteet?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

AarneAnkka kirjoitti: *märinää saamattomuudesta*
Ymmärsit oikein tapahtuman helpon luonteen. Eri asia onnistuuko olemalla oma itsensä ja käyttäytymällä itselleen luontaisesti, mutta kyllä antautuvaista lihaa liikkuu kaikkien saatavilla. Kysymys kuuluukin miksi alentua? Eikä nyt kiitos vertauksia nälkäänäkevistä ja armopaloista, tai katsomosta huutelusta jo kokeilleena, huumori ei veny ihmisten käyttämiseen hyödykkeinä.

Kun toiseen on todella kiintynyt ja hänet menettää, ei irtoseksi oloa helpota. Edelleen pidän äärimmäisen harvinaisena tilanteita joissa uuden, vakavan suhteen löytää tuosta vaan viikon päästä edellisen loppumisesta. Yleensä kyse on itsetunnon paikkailusta tai kadonneiden onnenhetkien kurottelusta takaisin ulottuville.

Ei siinä kuitenkaan moralisoitavaa ole. Ihminen ei tahdo uskoa toisten puheesta etteivät kaikki asiat välttämättä ole hänelle hyväksi, itse pitää saada kokeilla ja kokea. En muista omalta kohdaltani kertaakaan jolloin pitkän suhteen jälkeiset yrittelyt olisivat päättyneet muuhun kuin itseinhoon. Tai voihan olla että olen friikki joka yrittää suhtautua ihmissuhteisiinsa muuna kuin ajankuluna.
Elämä kantaa, jos sen antaa
AarneAnkka

Re: Rebound-kappaleet ja yhdenyönsuhteet?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Melnais kirjoitti:*märinää saamattomuudesta*
Mitätöit minua kalvavan, käsittelemättömän tunnesopan. Ei se mitään, saat anteeksi; onhan omiakin tunteitasi julmasti mitätöity (näin olet sanonut).

Itselleni sen sijaan en anna anteeksi että syyllistyin taas rakentamattomaan sarkasmiin, joka Oscar Wildenkin mukaan on se nokkeluuden kaikkein alhaisin muoto. :doh: :tiistai:
Feiz

Re: Rebound-kappaleet ja yhdenyönsuhteet?

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Nyyh nyyh mä oon niin heikko luuseri että tarvin rebound halailijan nyyh. Älkää olko noin luusereita.

Mitä taas tulee yhdenyönsuhteisiin niin sinkkuna ei kukaan voi sinun hommias estää. Aina välillä tyydytystä on saatava muualtakin kuin omin toimin. Tosin turha sitten alkaa itkemään jos jonkun mielestä olet huora tai turhanpäivänen peluriäijä jos olet mennyt nussimaan jokaista vastaantulevaa.
AarneAnkka

Re: Rebound-kappaleet ja yhdenyönsuhteet?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Feiz kirjoitti:Tosin turha sitten alkaa itkemään jos jonkun mielestä olet huora tai turhanpäivänen peluriäijä jos olet mennyt nussimaan jokaista vastaantulevaa.
Entäpä jos on sitä itsensä mielestä?
Vastaa Viestiin