Kiviäkin kiinnostaa

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
rautakanki

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja rautakanki »

Crowbar kirjoitti:miltä näytän
"pitkät vaaleat hiukset sekä viikset. Hänellä on olkalaukku, farkkutakki ja viininpunainen huppari?"


http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011011 ... 6_uu.shtml
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16689
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Crowbar kirjoitti:Voi voi Urpiainen. Totta kai Friedrichit on luettu moneen kertaan. Samoin Louis-Ferdinandit. Nämähän nyt olen palstallakin maininnut.
Ok, sun viestit on niin täynnä sen verran tylsistyttävää aggre-provoa, että tulee luettua huonosti enkä ole huomannut. Varmaan olet sitten viittaillut huomaamattani myös Jumalaisen Markiisin suuntaan, jolloin saadaankin jokaisen pikkukaupunkilukion vihaisen vaihtoehtoälykköpojun epäpyhä kolminaisuus kasaan. Sä olet niin tavattoman epäoriginaali ja ilmeinen kun luovut keskustelusta ja vedät tuon kliseevaihteen silmään, että varmasti toteutat stereotypiaa tuoltakin osalta. Pystyisit parempaan.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Vesper »

RP kirjoitti:Ok, ehkä naamaa ei niin hyvin näkynyt, mutta paperipussit on keksitty jos ei oiskaan ihan niin hot IRL. Kroppa ja asento oli kuitenkin just seksi. En oo ronkkeli.
Oliks se se laiturilla seisova Tamperelainen?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

urpiainen kirjoitti:
Crowbar kirjoitti:Voi voi Urpiainen. Totta kai Friedrichit on luettu moneen kertaan. Samoin Louis-Ferdinandit. Nämähän nyt olen palstallakin maininnut.
Ok, sun viestit on niin täynnä sen verran tylsistyttävää aggre-provoa, että tulee luettua huonosti enkä ole huomannut. Varmaan olet sitten viittaillut huomaamattani myös Jumalaisen Markiisin suuntaan, jolloin saadaankin jokaisen pikkukaupunkilukion vihaisen vaihtoehtoälykköpojun epäpyhä kolminaisuus kasaan. Sä olet niin tavattoman epäoriginaali ja ilmeinen kun luovut keskustelusta ja vedät tuon kliseevaihteen silmään, että varmasti toteutat stereotypiaa tuoltakin osalta. Pystyisit parempaan.
No älä sinä selitä paskaa. Toi on jotenkin niin siistiä toi sun upea päättelyketju. Keksit että olen lukenut Celineä, hianosti! Koska nimimerkkini oli Celine. Sitten keksit että varmaan Milleriä, hianosti! Kuka nyt kuka lukee ei ole lukenut Milleriä. Sitten viimeisenä Friedrich, jonka läppiä on ollut sigussakin. Mitäs muuta "päättelit"? Ai niin, lukion. Lopetin itse asiassa peruskoulunkin kesken.
Kerrassaan osuva päättelyketju!
Sinä muuten et ole lukenut Nietzschejä. Olet lukenut jonkun speden "Mitä Nietzsche sanoo" -kirjan. Selaillut olet saattanut jotakin, mutta kokonaisuudessaan tuskin yhtäkää. Et edes tiennyt mitä yli-ihminen tarkoittaa. Veikkaisin, että et ole Celineäkään lukenut (et ainakaan viimeksi ollut kun tästä oli puhetta). Ja jos olet, niin silloinkin Niin kauas kuin yötä riittää ja enpä usko että loppuun saakka meni.

Ja minä olen oikeassa tässä. Sä osuit 0 kertaa. Eli tää on nyt 2-0 mulle.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
RP

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja RP »

Vesper kirjoitti:
RP kirjoitti:Ok, ehkä naamaa ei niin hyvin näkynyt, mutta paperipussit on keksitty jos ei oiskaan ihan niin hot IRL. Kroppa ja asento oli kuitenkin just seksi. En oo ronkkeli.
Oliks se se laiturilla seisova Tamperelainen?
Hmm, en ole nähnyt laituria?
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Voisivatko kaikki painaa toisiaan/itseään perseeseen, jotta olonne hieman helpottuisi? Kiitoksia jo etukäteen vaivannäöstä.
Paras päivä ikinä.
Dave

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Dave »

Crowbar kirjoitti: Lopetin itse asiassa peruskoulunkin kesken.
:rofl:
Totuus todellakin matkii huonoa fiktiota. Jos tämä olisi suomalainen elokuva, niin se olisi liian klisheinen.

Jori 16v.

Crowbarilla olisi ollut lahjoja, mutta rikkinäisen kodin väkivaltainen ilmapiiri oli liikaa herkälle nuorukaiselle.

Nyt Crowbar on kahden vuoden välein 6kk tukityöllistettynä kehareiden pariin ja muut ajat lukee kirjastosta lainaamiaan klassikkoja ja istuu illat kaljalla.

Voi voi. Kumpa kortit olisi jaettu toisin. Mutta muista Gattikselle sanomasi lohduttavat sanat "ei pidä välittää vittujakaan".
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Dave kirjoitti:
Crowbar kirjoitti: Lopetin itse asiassa peruskoulunkin kesken.
:rofl:
Totuus todellakin matkii huonoa fiktiota. Jos tämä olisi suomalainen elokuva, niin se olisi liian klisheinen.

Jori 16v.

Crowbarilla olisi ollut lahjoja, mutta rikkinäisen kodin väkivaltainen ilmapiiri oli liikaa herkälle nuorukaiselle.

Nyt Crowbar on kahden vuoden välein 6kk tukityöllistettynä kehareiden pariin ja muut ajat lukee kirjastosta lainaamiaan klassikkoja ja istuu illat kaljalla.

Voi voi. Kumpa kortit olisi jaettu toisin. Mutta muista Gattikselle sanomasi lohduttavat sanat "ei pidä välittää vittujakaan".
LOL! Kyllä mä ihan olen ollut Helsingin, Tukholman ja Kööpenhaminan pörsseissä töissä. Seitsemän vuotta päivälleen, kunnes itse lähdin pois. Viimeisen vuoden olin sveduille projektipäällikkönä. Suomen puolella vissiin puljun historian ensimmäinen kouluja käymätön työntekijä. Ne triplas mun palkan ensimmäisen viiden vuoden aikana.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Dave

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Dave »

Miksi lähdit pois?

Nykyään olet työtön?

Ps. tarkemmin ajatellen veikkaan, että sorruit taas jossain kohtaa paskan puhumiseen. Mahtaako ilman peruskoulun päästötodistusta päästä projektipäällikön hommiin?
Manaaja

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dave kirjoitti:Mahtaako ilman peruskoulun päästötodistusta päästä projektipäällikön hommiin?
Kai se riippuu ihan yrityksestä vaaditaanko jotain näennäistä vai riittääkö se että osaa hommansa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Kukas tuo Dave on? Vaikuttaa älykkäältäkin :o

Kyselee keskiyön hetkillä kellojen soidessa ja henkien ulvoessa kauhujen säveltä hautausmaalla, vanha tuttu ja turvallinen

Uncle SA
Yönmustaritari

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Dave kirjoitti:Netissä on niin monenlaisia hulluja...
Meinasin laittaa laittaa ilmoituksen, kumpi lähtee - Dave vai mä jo siinä vaiheessa, kun kerroit ajavasi bussikaistaa pitkin mutta tämä oli nyt viimeinen pisara.

Olet sä kyllä aika uskomaton veijari. LoLoLoLoL
Dave

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Dave »

Manaaja kirjoitti:
Dave kirjoitti:Mahtaako ilman peruskoulun päästötodistusta päästä projektipäällikön hommiin?
Kai se riippuu ihan yrityksestä vaaditaanko jotain näennäistä vai riittääkö se että osaa hommansa.
Jos ei ole peruskoulun päästötodistusta, niin kyllähän se kertoo, että jotain aika pahaa häikkää siellä hartioiden välissä keikkuvassa ulokkeessa on. Ei välttämättä älyssä, mutta jossain kohtaa kuitenkin. En mihinkään vastuulliseen hommaan sellaista tyyppiä palkkaisi.

Mutta eiköhän kyse ole siitä, että tapansa mukaan Crowbar puhuu jossain kohtaa paskaa.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9445
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Dave kirjoitti:Mutta eiköhän kyse ole siitä, että tapansa mukaan Crowbar puhuu jossain kohtaa paskaa.
Todennäköisesti kaikissa. Kun yks tyyli ei myyny, lähti vedättämään toista.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Manaaja

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dave kirjoitti:Jos ei ole peruskoulun päästötodistusta, niin kyllähän se kertoo, että jotain aika pahaa häikkää siellä hartioiden välissä keikkuvassa ulokkeessa on. Ei välttämättä älyssä, mutta jossain kohtaa kuitenkin.
Niinkuin millä perusteella?
Mutta eiköhän kyse ole siitä, että tapansa mukaan Crowbar puhuu jossain kohtaa paskaa.
Mikäli yhtään oikein muistan vuosien taakaa ihan livehöpinöistä, taidat olla nyt väärässä.
Dave

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Dave »

Manaaja kirjoitti:
Dave kirjoitti:Jos ei ole peruskoulun päästötodistusta, niin kyllähän se kertoo, että jotain aika pahaa häikkää siellä hartioiden välissä keikkuvassa ulokkeessa on. Ei välttämättä älyssä, mutta jossain kohtaa kuitenkin.
Niinkuin millä perusteella?
No musta tuo on itsestään selvä asia, tyyliin "aurinko nousee idästä".

Keksitkö itse yhtään syytä, miksi joku jättäisi peruskoulun kesken, ellei jostain kohtaa löytyisi kylmäjuotos?
Manaaja

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dave kirjoitti:No musta tuo on itsestään selvä asia, tyyliin "aurinko nousee idästä".

Keksitkö itse yhtään syytä, miksi joku jättäisi peruskoulun kesken, ellei jostain kohtaa löytyisi kylmäjuotos?
Keksin aika montakin, kuten totaalinen turhautuminen, kiusatuksi tuleminen, tai vaikka ihan yksinkertaisesti pakottava tarve siirtyä työelämään. Ei tässä maassa kaikkien vanhemmat lähetä lapsiaan omakotitaloista kouluun pyyhkeenlämmittimellä lämmitetyt jumppapyyhkeet repussa.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9445
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Muistelisin, että oppivelvollisuus ei täyty vielä yhdellä luokallejäämisellä kesken peruskoulun. Kahdesti tai useammin luokan tuplaaminen vaatii kyllä jo melkoista paneutumista asiaan. Ainakin meilläpäin surkeimmatkin tapaukset pyrittiin tuuppimaan päättötodistukseen asti.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Dave

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Dave »

Manaaja kirjoitti:
Dave kirjoitti:No musta tuo on itsestään selvä asia, tyyliin "aurinko nousee idästä".

Keksitkö itse yhtään syytä, miksi joku jättäisi peruskoulun kesken, ellei jostain kohtaa löytyisi kylmäjuotos?
Keksin aika montakin, kuten totaalinen turhautuminen, kiusatuksi tuleminen, tai vaikka ihan yksinkertaisesti pakottava tarve siirtyä työelämään. Ei tässä maassa kaikkien vanhemmat lähetä lapsiaan omakotitaloista kouluun pyyhkeenlämmittimellä lämmitetyt jumppapyyhkeet repussa.
1.totaalinen turhautuminen
-Kylmäjuotos

2.kiusatuksi tuleminen
-Ehkä jossain ääritapauksessa voisi olla näin

3. pakottava tarve siirtyä työelämään.
-Kylmäjuotos

Mutta toki Crowbar voisi tulla itse kertomaan, miksi peruskoulu osoittautui liian vaikeaksi.
Manaaja

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dave kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
Dave kirjoitti:Keksitkö itse yhtään syytä, miksi joku jättäisi peruskoulun kesken, ellei jostain kohtaa löytyisi kylmäjuotos?
Keksin aika montakin, kuten totaalinen turhautuminen, kiusatuksi tuleminen, tai vaikka ihan yksinkertaisesti pakottava tarve siirtyä työelämään. Ei tässä maassa kaikkien vanhemmat lähetä lapsiaan omakotitaloista kouluun pyyhkeenlämmittimellä lämmitetyt jumppapyyhkeet repussa.
1.totaalinen turhautuminen
-Kylmäjuotos

2.kiusatuksi tuleminen
-Ehkä jossain ääritapauksessa voisi olla näin

3. pakottava tarve siirtyä työelämään.
-Kylmäjuotos
Ei oo nyt mun mielestä ihan kauhean älykkäästi loppuun asti mietittyä ja muiden kenkiin samaistumiskyvykästä juttua.
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Dave kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
Dave kirjoitti:Jos ei ole peruskoulun päästötodistusta, niin kyllähän se kertoo, että jotain aika pahaa häikkää siellä hartioiden välissä keikkuvassa ulokkeessa on. Ei välttämättä älyssä, mutta jossain kohtaa kuitenkin.
Niinkuin millä perusteella?
No musta tuo on itsestään selvä asia, tyyliin "aurinko nousee idästä".

Keksitkö itse yhtään syytä, miksi joku jättäisi peruskoulun kesken, ellei jostain kohtaa löytyisi kylmäjuotos?
Siis kyllä se niin rasittavaa ajanhukkaa on, että minusta on todella kummallista ettei penskat jätä menemästä.
Tuo oli sikäli harhaanjohtavasti sanottu minulta, että kyllä mulla päästötodistus on. Sain sen muistaakseni vuotta paria jäljessä, koska perhetuttavani oli duunissa mestoilla. Jouduin tenttimään kaksi ainetta.
Vaikka siis lintsasin yläasteesta noin puolet, niiin jotkut opettajat eivät viitsineet numeroita pudottaa juurikaan. Ysistä seiskaan sen takia, että ei käy koskaan paikalla ei ole kummoinen pudotus.

Kuinkas sinun very very fuckable kids pärjää siellä kidutuslaitoksessa?

Ollessani 18-vuotiaana ala-asteella erityisluokalla sijaisena ja kouluavustajana, minua pyydettiin normaalipuolelle välituntisin vahtimaan erästä 5-luokkalaista lääkärin poikaa. Minun piti siis suojella tätä lekurin muksua, koska lääkäri oli uhannut koulukiusauksen takia mennä poliisille. Opettajat olivat ehdottaneet, että kuvaisivat tätä Daven mussukkaa ja antaisivat nauhan vanhemmille.
Ehdin olla bodyguardina 2 tuntia, kun halusin itse hakata mukulasta paskat pihalle. Jos joku viittasi, niin tämä räkää roiskuva vuoden rumin lapsi kirkui (yleensä väärän) vastauksen. Liikuntatunnilla pesäpalloa pelattaessa jos hänelle ei heitetty palloa (oli hän sitten ihan missä tahansa), niin hän nakkasi lähintä luokkakaveria kivellä päähän.
Vanhemmat estivät lapsen laittamisen sille kuuluvaan luokkaan. Jotain tällaista odottaisin sieltä sunkin suunnalta.

Huih! Mikä toi oli? Aivan kuin olisin tuntenut vaimosi sormet sisäreidelläni, mutta se olikin vain vanhin mukulasi suutelemassa. Taidan lopettaa tältä osin, kun se lähestyy juuri valtikkaani. Ei mikään nätein lapsi, mutta katsotaan miten se tota suutaan käyttää. Terveisiä isille, se huusi!
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9445
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Manaaja kirjoitti:
Dave kirjoitti:Mahtaako ilman peruskoulun päästötodistusta päästä projektipäällikön hommiin?
Kai se riippuu ihan yrityksestä vaaditaanko jotain näennäistä vai riittääkö se että osaa hommansa.
Joskushan se ensimmäinen pesti pitää saada. Mitä työantajaa kiinnostavia erikoisominaisuuksia mielestäsi vähintään kahdesti luokalle jääneellä koulunkeskeyttäjällä mielestäsi voisi olla? Jossainhan kaverin pitäisi loistaa, jotta olisi parempi vaihtoehto kuin koulunsa suorittanut.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Dave

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Dave »

Crowbar kirjoitti:
Dave kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Niinkuin millä perusteella?
No musta tuo on itsestään selvä asia, tyyliin "aurinko nousee idästä".

Keksitkö itse yhtään syytä, miksi joku jättäisi peruskoulun kesken, ellei jostain kohtaa löytyisi kylmäjuotos?
Siis kyllä se niin rasittavaa ajanhukkaa on, että minusta on todella kummallista ettei penskat jätä menemästä.
Tuo oli sikäli harhaanjohtavasti sanottu minulta, että kyllä mulla päästötodistus on.
Eli paskanpuhuja taas kerran.

Mutta palataanpa pariin kysymykseen, johon et ole vastannut:

Miksi lähdit pois pörssin "projektipäällikön" hommista?

Nykyään olet työtön?
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Hei vaga-homo, en minä käynyt armeijakaan, mutta kyllä minä duunia silti aina sain. Tai siis en aina. Viisi kertaa hain siivoamaan ja en päässyt.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Dave

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Dave »

Manaaja kirjoitti:
Dave kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Keksin aika montakin, kuten totaalinen turhautuminen, kiusatuksi tuleminen, tai vaikka ihan yksinkertaisesti pakottava tarve siirtyä työelämään. Ei tässä maassa kaikkien vanhemmat lähetä lapsiaan omakotitaloista kouluun pyyhkeenlämmittimellä lämmitetyt jumppapyyhkeet repussa.
1.totaalinen turhautuminen
-Kylmäjuotos

2.kiusatuksi tuleminen
-Ehkä jossain ääritapauksessa voisi olla näin

3. pakottava tarve siirtyä työelämään.
-Kylmäjuotos
Ei oo nyt mun mielestä ihan kauhean älykkäästi loppuun asti mietittyä ja muiden kenkiin samaistumiskyvykästä juttua.
Voihan sitä samaistua vaikka paskakasaan, mutta kylmäjuotos on kylmäjuotos, eikä muuksi muutu.

Mutta kuten tuli jo ilmi, Crowbar taas kerran puhui paskaa.
Vastaa Viestiin