Kiviäkin kiinnostaa

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Dave

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Dave »

Crowbar kirjoitti: Viisi kertaa hain siivoamaan ja en päässyt.
Oliko tämä samaan aikaan, kun toimit Ruotsissa pörssissä projektipäällikkönä?
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Dave kirjoitti:
Crowbar kirjoitti:
Dave kirjoitti:
No musta tuo on itsestään selvä asia, tyyliin "aurinko nousee idästä".

Keksitkö itse yhtään syytä, miksi joku jättäisi peruskoulun kesken, ellei jostain kohtaa löytyisi kylmäjuotos?
Siis kyllä se niin rasittavaa ajanhukkaa on, että minusta on todella kummallista ettei penskat jätä menemästä.
Tuo oli sikäli harhaanjohtavasti sanottu minulta, että kyllä mulla päästötodistus on.
Eli paskanpuhuja taas kerran.
No jaa. 8-luokan puolivälin jälkeen muutaman kerran näytin naamaani siellä, niin kyllä se nyt on kesken jättämistä.
Mutta että taas kerran? Missäs minä olen paskaa puhunut?

Pitäisikö vaimosi siitä, että kirjottelet päivät pitkät tyypin kanssa, joka sepostelee juttuja lapsiesi suuhunnussimisesta? Miten vitussa voit edes jatkaa juttua enää?

Vaihtoehtoja ei nähdäkseni ole. Sinulla ei ole perhettä. Ei mitenkään mahdollista. Ei kukaan perheellinen jatkaisi tuota juttua kuten sinä.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Dave kirjoitti:
Crowbar kirjoitti: Viisi kertaa hain siivoamaan ja en päässyt.
Oliko tämä samaan aikaan, kun toimit Ruotsissa pörssissä projektipäällikkönä?
LOL. Oikeassa maailmassa ihmisillä on ollut useampi työpaikka.
En minä ole Ruotsissa asunut vitun vajakki. Opetellisit lukemaan. Asuin ihan Suomessa. mutta olin sveduille projektipäällikkönä ja jouduin vain raavaamaan siellä tavallista enemmän.

Mutta edelleen, etkö ällötä itseäsi. Miten kukaan perheellinen voi enää jatkaa tätä? Ihan oikeasti. Luuletko, että yksikään isä tai äiti täällä näiden läppien jälkeen jatkaisi juttua? Ei. Vain Dave.
Se kertonee megalomaanisesta mateliamaisuudestasi ja pienuudestasi tai sitten siitä että perhettä ei ole.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
küllküll

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Jos kukaan muu ei ole vielä ehtinyt, niin mä voisin jättää Patentti- ja rekisterihallitukseen patentti-anomuksen sisään tästä ketjusta. Kaikilla mittareilla mitattuna näyttää tuottavan enemmän paskaa kuin mitä sinne laittaa >> todellinen ikiliikkuja siis.
Dave

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Dave »

Crowbar kirjoitti: Mutta edelleen, etkö ällötä itseäsi. Miten kukaan perheellinen voi enää jatkaa tätä? Ihan oikeasti. Luuletko, että yksikään isä tai äiti täällä näiden läppien jälkeen jatkaisi juttua? Ei. Vain Dave.
Se kertonee megalomaanisesta mateliamaisuudestasi ja pienuudestasi tai sitten siitä että perhettä ei ole.
Heittäydytkö seuraavaksi lattialle itkemään?

Ai niin. Et edellenkään ole vastannut kahteen kysymykseen:

1) Miksi lopetit hyvin palkatut "projektipäällikön" hommat?
2) Oletko nykyään työtön?
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9445
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Crowbar kirjoitti:Hei vaga-homo, en minä käynyt armeijakaan, mutta kyllä minä duunia silti aina sain. Tai siis en aina. Viisi kertaa hain siivoamaan ja en päässyt.
Korjasit puheitasi. Et keskeyttänyt, vaan sinulla on päättötodistus. Puheittesi mukaan. Se muuttaa aika paljon tarinaasi.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Turhaan käytät lainausmerkkejä. Vastasin sijoituspalvelututkinnon sähköisestä toteuttamisesta kokonaisuudessaan.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Vagabondo kirjoitti:
Crowbar kirjoitti:Hei vaga-homo, en minä käynyt armeijakaan, mutta kyllä minä duunia silti aina sain. Tai siis en aina. Viisi kertaa hain siivoamaan ja en päässyt.
Korjasit puheitasi. Et keskeyttänyt, vaan sinulla on päättötodistus. Puheittesi mukaan. Se muuttaa aika paljon tarinaasi.
No ei kyllä muuta. Luuletko ihan tosissasi, että yksikään työnantaja on halunnut nähdä jonkun peruskoulun todistuksen? Ei minulla ole ollut ko. paperia hallussanikaan sen saamisen jälkeen. Mitä vittua sillä tekee.
Missä maailmassa te elätte?
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9445
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

IRL
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Dave

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Dave »

Crowbar: oletko nykyään työtön? Noin kova jätkä?
Dumis

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kuva
rautakanki

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja rautakanki »

^Ei saa häiritä mittailua!
Viimeksi muokannut rautakanki, 18.01.2011 15:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Dave

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Dave »

rautakanki kirjoitti:^Ei saa häiritä mittailua!
Masa?
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja huima »

Dave kirjoitti:...
Hyvä mies, sulla on parempaakin tekemistä.
rautakanki

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja rautakanki »

Dave kirjoitti:
rautakanki kirjoitti:^Ei saa häiritä mittailua!
Masa?
Jorma.
Manaaja

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

huima kirjoitti:
Dave kirjoitti:...
Hyvä mies, sulla on parempaakin tekemistä.
Meillä ei. Älä keskeytä.

Epäilen että Dave on joko Ned Flanders tai AarneAnkka.
küllküll

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja küllküll »

^ Oli kuka oli, ei minustakaan sama kaveri joka palstalta poistui. Kirjoitustyyli liian erilainen.
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

huima kirjoitti:
Dave kirjoitti:...
Hyvä mies, sulla on parempaakin tekemistä.
Tuon takiahan tämä onkin hyvin epäilyttävää.

Olet lekuri, asut isossa talossa Espossa perheesi kanssa, hyffeä on 320ke. Kirjoittelet anonyymina internettiin. Sitten joku heittää Will Ferrelillä ja Ice-Tllä höystetyn "nyt käy funny gamesit"-uhkauksen.
Et suostu kirjoittamaan palstalle, jossa sallitaan Will Ferrelin käyttö tappouhkauksissa.
Avaat pari ketjua ja vaadit bannausta. Menet myös vaatimaan anteeksipyyntöä, jonka seurauksena uhkaus toistetaan, ilman Will Ferreliä.
Suutut kunnolla. Lopulta kun et saa bannattua tätä tyyppiä, poistat nimimerkkisi, koska et alennu kirjoittamaan hiekkalaatikolle, jossa tällainen on sallittua.
Case Closed.

Eiku...

Olet kaksi päivää hienossa talossassi. Katselet lapsiasi ja hypistelet rahojasi, koska vaimosi kieltää itsensä ja pelikonsolin hiplaamisen. Käyt saunassa, katselet pihaasi, autoasi ja taas tilisi saldoa. Ei! Tämä ei maistu! Jotain on tehtävä!
Ryhdyt kirjoittamaan internettiin uudelleen. Tällä kertaa näytät, että sinäkin osaat uhata, koska on rahaa. Harmiksesi tyyppi kertookin nimensä ja asuinpaikkansa ja jatkaakin fantasioitaan lapsiesi täydellisistä huulista. Mitä jää jäljelle? JOTAIN ON TEHTÄVÄ.
Mietit hetken, että miltäköhän tämä vuoropuheluni täällä internetissä näyttäisi esim. perheeni silmissä ja sensijaan, että se herättäisi sinussa oikean reaktion, se herättääkin täysin väärän. JOTAIN ON TEHTÄVÄ!
Ainoa toivo onkin saada tämä tyyppi kertomaan jokin asia elämästään, jota sinä voit pitää vastoinkäymisenä. Ihan mitä tahansa. Edes vähän. Snadisti pliis. Kukaan ei tiedä miksi. Vain sinä tiedät.
Siksi että voit kirjoittaa capslocki päällä sitten HAHAAAA!!! VITTUUU LOOOSER!!!

-----
Siis uskooko joku nyt vielä ihan oikeasti, että Dave on lekuri ja perheellinen mies? Siis oikeasti?
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
rautakanki

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja rautakanki »

Crowbar kirjoitti: Siis uskooko joku nyt vielä ihan oikeasti, että Dave on lekuri ja perheellinen mies? Siis oikeasti?

Minusta alkaa tuntumaan että Dave on Crownbarin alter ego. Se on se hahmo, joka Crowbar haluaisi olla kun joskus kasvaa isoksi ja aikuiseksi.
Dave

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Dave »

Keskustelu alkaa parhaiden perinteiden mukaisesti kiertää kehää.

Mutta Crowbarin avautuminen koulupudokkuudesta ja pitkäaikaistyöttömyydestään on auttanut minua ymmärtämään häntä. Raivo sosiaalipummien tukien leikkaamisehdotuksianikin kohtaan loksahtaa oikeisiin uomiin.

Mitäs jos CB menisit töihin? Ihan sellaisiin oikeisiin, ei mielikuvitustöihin.

Jos olet masentunut ja sinulla on alkoholiongelma, niin niitä voidaan hoitaa. Hae apua.

Ps. oletko sukua Gattikselle?
Dave

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Dave »

Crowbar kirjoitti: tyyppi kertookin nimensä ja asuinpaikkansa
Kuukkeli muuten tuo nykyään Crowbarin antamilla spekseillä kakkoslinkkinä tähän kitänäketjuun. Ei taida parantaa työnsaantimahdollisuuksia jatkossa. Lastenraiskaajalle tuskin enää löytyy opetustehtäviä. Olisiko kannattanut miettiä hetkisen :wink:
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

LOL! Ja googlella löytyy sun talos. Ainoa ero tässä nyt vaan on että toista kiinnostaa ja toista ei. Muutenkin kuvaa kyllä sinua hyvin, että yrität ja yrität saada jotakin tarttumaan tefloniin.

Ei kyllä sosiaaliturvan (minähän en nosta minkään sortin tukea) kiristämistä vaativa on joko todella tietämätön tai todella julma kusipää.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Dave kirjoitti: Ihan sellaisiin oikeisiin, ei mielikuvitustöihin.
En huomannutkaan tätä. Minulla ei ole pienintäkään syytä tarinoida mitään. Etkös sinä jotenkin pysty tarkistamaan tuon? En kyllä ymmärrä miksi se kiinnostaa, mutta...
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Dave

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Dave »

Crowbar kirjoitti:yrität ja yrität saada jotakin tarttumaan tefloniin.
Alahuuli alkaa jo väpättää...

Mutta tosiaan. Aika monet työnantajat tsekkaavat mitä googlesta löytyy. Mitä luulet, parantavatko omalla nimelläsi ja asuinpaikallasi kirjoitetut lastenraiskausuhkaukset työnsaantimahdollisuuksiasi jatkossa?
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Niin ja lisättäköön vielä, että muutama vuosi sitten olisin nauranut partaani tätä, mutta ikää on tullut ja sitä on pehmentynyt, niin mä olen punastunut monta kertaa sun puolestasi. Sun meininkis on aivan käsittämättömän noloa.
Koita nyt ottaa jäähyä tai jotain. Noi sun privaviestis varsinkin menee aikamoisiin sfääreihin.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Vastaa Viestiin