Törinätiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Törinätiistai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Töttöröö ja töllöt tunteet!
Paras päivä ikinä.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Törinätiistai

Viesti Kirjoittaja huima »

Jesh.

Sain uuden sertifioinnin.

Piti katsoa vain millaisia kysymyksiä testissä on, mutta se menikin vahingossa ensimmäisellä kerralla läpi ilman pänttäämistä. Ilmeisesti olen aika pro.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Törinätiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Uuuh - tänään tai huomenna päästään 4h+k+p katsomaan, neliöitä melkein 20 enemmän kuin nyt, yksi kerros enemmän eikä periaatteessa lainkaan suoranaisia seinänaapureita. Pidetään peukut pystyssä!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Törinätiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Kaksi kerroksinen asunto? Jos on niin vähennä 20 neliöö asunnon koosta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Törinätiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Bluntly kirjoitti:^ Kaksi kerroksinen asunto? Jos on niin vähennä 20 neliöö asunnon koosta.
On kerrostalossa, pohjakuvaa kun katsoin, niin fiksusti vedetty rappu-tyyliset portaat seinää pitkin, eikä mitään kierreportaita joiden alla on se 15m2.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Törinätiistai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Meillä on ruokalistalla "Hail Caesar salad ". Joka on suomennettu "Hail Caesar salad ". O_o
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
rautakanki

Re: Törinätiistai

Viesti Kirjoittaja rautakanki »

Ei käy kateeks lumimiehiä. Eka pudottavat lumet yläkatolta tohon ja sit lemppaavat tosta uudelleen maahan asti.

http://kitina.net/pictures/8469.jpg
Dave

Re: Törinätiistai

Viesti Kirjoittaja Dave »

rautakanki kirjoitti:Ei käy kateeks lumimiehiä. Eka pudottavat lumet yläkatolta tohon ja sit lemppaavat tosta uudelleen maahan asti.

http://kitina.net/pictures/8469.jpg
Aamun hesarissa joku lumenpudottaja oli pe saanut kuningasajatuksen myydä koko omaisuutensa ja muuttaa thaimaan. Huutonetissä on nyt. Vaimolle ei ollut sanonut mitään ja seuraava yö oli mennyt autossa nukkuessa.

Edit:

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Lume ... 5263118603
rautakanki

Re: Törinätiistai

Viesti Kirjoittaja rautakanki »

Dave kirjoitti: muuttaa thaimaan.
Nuuka kaveri kun ottaa lapsensa mukaan.
Dave

Re: Törinätiistai

Viesti Kirjoittaja Dave »

rautakanki kirjoitti:
Dave kirjoitti: muuttaa thaimaan.
Nuuka kaveri kun ottaa lapsensa mukaan.
Hyi!
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Törinätiistai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Prööt. Alkaa dieettiruuat tökkiä. Onneksi paino kuitenkin putoaa hyvää tahtia, pysyy motivaatio yllä. Näen jo haaveunia lauantaisista häistä, joissa saan syödä "oikeaa" ruokaa.

Tällä hetkellä ajattelen kuitenkin enimmäkseen valkoviiniä ja sushia. Tahtoisin molempia ainakin ämpärillisen.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Törinätiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mua taas ärsyttää kun mulla ei ole mielitekoja, mun tekee mieli kaikkea mutta ruokahalua ei ole. ARGH! Silti pitää syödä - kohta syömään lohta ja valkoviinikastiketta salaatin kera Unicafen ruokalaan.

Sitten onkin (toivottavasti) klo 15 pintaan selvinnyt keskivartalovuokralaisen sukupuoli ja rakenteet.
The great club outshines the individual, always and forever.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Törinätiistai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Kylläpä osaakin tänään vituttaa kaikki. Ihan jokaikinen asia. (Jaa no, mutta sehän alko jo eilen..meinasin purkaa kaiken yhteen lähes viattomaan sijaiskärsijään lankoja pitkin.)
Pitäisköhän sitä itekin lähtee johonki lumenluontihommiin, vai olisko kellään mitään parempaa ratkasukaavaa tähän?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
küllküll

Re: Törinätiistai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Kaljamainoksesta bongattua: "Ace Of Spades" bluesina.
Sanoin sen jo aiemmin ja sanon sen nyt: Headin kannattaisi ehdottomasti levyttää yksi blues-levy normaalin paahdon ohessa. Bändi saisi hyvällä lykyllä enempi mainstream-näkyvyyttä ja Lemsteri vähän eläkekassaan rahaa... hedelmäpeleihin ja spiidiin se taitaisi kyllä päätyä kuten tähänkin asti.

Tykkään silti.

Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Törinätiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kuka hemmetin ääliö on keksinyt, että lohi pitää kuorruttaa kuminalla? Eipä ole paljoa pahempaa tullut maistettua.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
CeDell Davis

Re: Törinätiistai

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

küllküll kirjoitti:Kaljamainoksesta bongattua: "Ace Of Spades" bluesina.
Moottoripäiden ensimmäinen albumi oli kyllä sellaista bluesrockia, että siinä kalpenee jo Load ja ReLoad. Sanomattakin selvää, että minusta nuo kaikki ovat julmetun komeita tuotoksia :)

Lemmy on bluesmies. Vähän muita lainatakseni; deepest blues are black.
küllküll

Re: Törinätiistai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

CeDell Davis kirjoitti:Lemmy on bluesmies
Ukkohan luonnehti jo ensimmäisissä lehtihaastiksissa 1970-luvulla musiikkiaan "räkäiseksi bluesiksi, joka vaan on soitettu 120mph ja vitullisella volyymillä". Jotain tällaista.

Silläkin uhalla että teen taas itsestäni blues-asiantuntijan silmissä pellen: bluussia uskottavasti soittaakseen pitää olla riittävästi kilometrejä takana. Kyllähän joku nuori jolppi pystyy sitä tiluttamaan komeasti, mutta ei siinä ole samanlaista sydäntä ja fiilistä kuin jonkun konkarin tekeleissä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Törinätiistai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

swirl kirjoitti:Prööt. Alkaa dieettiruuat tökkiä. Onneksi paino kuitenkin putoaa hyvää tahtia, pysyy motivaatio yllä.
Mä olen vielä ihan innoissani, tosin mä olenkin nelisen päivää jäljessä. Todella kärsimättömänä vaan odotan tuloksia, viikonlopun aikana pudonnut 400 grammaa kun ei oikeasti ole mitään.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: Törinätiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Faijan upouus auto täynnä klommoja puista pudonneen lumen takia.

Meiltä purettiin sohva, vietiin roskiin, ja vasta huomenna tuodaan uus. Hiukan tilavalta tuntuu ja jätkä vetää rallia kävelytuolissaan aivan onnessaan :D
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Törinätiistai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Lolita kirjoitti:Todella kärsimättömänä vaan odotan tuloksia, viikonlopun aikana pudonnut 400 grammaa kun ei oikeasti ole mitään.
Jos vkl =la+su niin päivässä on hävinnyt 200g joka tarkoittaa viikossa melkein puolitoista kiloa. Ai että ei oikeasti ole mitään??++ Höpö.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
rautakanki

Re: Törinätiistai

Viesti Kirjoittaja rautakanki »

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011011 ... 9_uu.shtml

Hesarissa ei ollut kovin kannustavia kommentteja thaikuissa onnistumiseen. Saas nähdä miten heebon käy. 6kk, rahat sileeksi ja maitojunalla kotiin?

edit. Kannatas varmaan jemmata yks 10k paluuta varten, ettei tartte viedä perhettä veneen alle.
CeDell Davis

Re: Törinätiistai

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

küllküll kirjoitti:Kyllähän joku nuori jolppi pystyy sitä tiluttamaan komeasti, mutta ei siinä ole samanlaista sydäntä ja fiilistä kuin jonkun konkarin tekeleissä.
Poikkeus vahvistaa säännön: Jonny Lang ensimmäisestä albumista lähtien. Viimeisimmät tuotannot ovat saaneet kritiikkiä liiallisesta hengellisyydestään, mutta minusta siinä ei ole mitään ihmeellistä. Moni menneen vuosisadan alun suuruuksista oli myös saarnaaja. Ja eihän esimerkiksi bluesin tunnetuin ikoni Robert Johnson ollut kovin iäkäs hemmo. Silti olen samaa mieltä kanssasi, että siniset sävelet kypsyvät iän myötä kunnes alkaa BB King vaihe...
küllküll

Re: Törinätiistai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

CeDell Davis kirjoitti:Ja eihän esimerkiksi bluesin tunnetuin ikoni Robert Johnson ollut kovin iäkäs hemmo...
Mutta sillähän oli diili vanhan vihtahousun kanssa: sielu soittotaidosta, joten ei ole vertailukelpoinen.

Esa Kuloniemi pakisi muuten taannoisessa Soundissa, että Johnsonin levytyksiä epäillään taltioidun väärällä nopeudella (jotta kuulostavat vähemmän uhkaavilta). Oli kokeillut pyörittää omia levyjään vähän hitaammalla ja sävelaskelta alempaa > oli kuulemma tullut soittoon ihan uusia ulottuvuuksia. Notta näin vaan muutkin kun kirkonpolttohevin ystävät tunkkaavat levysoittimen soittonopeutta ja -suuntaa :twisted:
Dave

Re: Törinätiistai

Viesti Kirjoittaja Dave »

rautakanki kirjoitti:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011011 ... 9_uu.shtml

Hesarissa ei ollut kovin kannustavia kommentteja thaikuissa onnistumiseen. Saas nähdä miten heebon käy. 6kk, rahat sileeksi ja maitojunalla kotiin?

edit. Kannatas varmaan jemmata yks 10k paluuta varten, ettei tartte viedä perhettä veneen alle.
"

Taustalla on kypsyminen töihin. Lumenpudottajalla hommia on riittänyt.

- Liikaakin.

Ei säästöjä

Kaupasta saatavat rahat ovat miehen ainoa pesämuna. Muita säästöjä Syväniemellä ei ole. Hän oli pitkään työttömänä."


Eli ensin töitä ei ole ja nyt kun on hetki aikaa pudoteltu lumia, niin tuli burn out.

Mutta saahan sitä toki lähteä. Toivottavasti maksaa paluulipun itse ja toivottavasti lapselle ei käy kuinkaan.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Törinätiistai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Ajoin autoa ja selvisin hengissä. Opetuspolkimia ei tavittu. :cheer:
Vastaa Viestiin