Kiviäkin kiinnostaa

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Dave kirjoitti:
Crowbar kirjoitti:yrität ja yrität saada jotakin tarttumaan tefloniin.
Alahuuli alkaa jo väpättää...

Mutta tosiaan. Aika monet työnantajat tsekkaavat mitä googlesta löytyy. Mitä luulet, parantavatko omalla nimelläsi ja asuinpaikallasi kirjoitetut lastenraiskausuhkaukset työnsaantimahdollisuuksiasi jatkossa?
Ei vaikuta millään tavalla. En ymmärrä miten se voisi vaikuttaa. Huomaa kyllä, että olet täysin tietämätön ulkomaailmasta.
Mutta tuskin enää palaan pankkimaailmaan. On aikamoinen rikos viettää päivät sunkaltaisten joukossa.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja huima »

Dave yrittää selkeästi parantaa google rankkia toistamalla uudestaan ja uudestaan tuota termiä lastenraiskaus tai lasten raiskaaminen. En kyllä ymmärrä miksi aikuinen mies takertuu tuolla tavalla lasten seksuaalisen väkivallan nimikkeiden toistelemiseen.

Osama! Obama! Nuclear bomb. Al qaida! القاعدة‎, al-qāʿidah!

Teletapit <3
rautakanki

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja rautakanki »

Hassua että Dave on syyllinen kaikkeen mahdolliseen ja Crowbar nähdään suunnilleen sankarina. Eikkö muut uskalla sanoa Crowbarille mitään, ettei vaan saa Crowbar-kirousta niskaansa?
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

rautakanki kirjoitti:Hassua että Dave on syyllinen kaikkeen mahdolliseen ja Crowbar nähdään suunnilleen sankarina. Eikkö muut uskalla sanoa Crowbarille mitään, ettei vaan saa Crowbar-kirousta niskaansa?
Onko käynyt mielessä, että laput ei sovi sulle?
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
rautakanki

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja rautakanki »

Crowbar kirjoitti:Onko käynyt mielessä, että laput ei sovi sulle?
Mitä ne on?
Dave

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Dave »

Crowbar kirjoitti:. Noi sun privaviestis varsinkin menee aikamoisiin sfääreihin.
:D Oho. Tämä oli sikäli minulle mieltä ylentävä väite, että se kertoo, että olet oikeasti itku kurkussa. Kun en näet muistamani mukaan ole koskaan lähettänyt sinulle yhtään privaviestiä.

Aasia tuskin kiinnostaa osallistua meidän riitaamme, mutta halutessaan Aasi voi kertoa, olenko lähettänyt Crowbarille koskaan yhtään privaviestiä.
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

rautakanki kirjoitti:
Crowbar kirjoitti:Onko käynyt mielessä, että laput ei sovi sulle?
Mitä ne on?
Ylermikö se siinä?
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Dave

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Dave »

huima kirjoitti:Dave yrittää selkeästi parantaa google rankkia toistamalla uudestaan ja uudestaan tuota termiä lastenraiskaus tai lasten raiskaaminen. En kyllä ymmärrä miksi aikuinen mies takertuu tuolla tavalla lasten seksuaalisen väkivallan nimikkeiden toistelemiseen.
Öö? Minun syytäni, jos kanssakirjoittaja toistuvasti fantasioi lastenraiskaamsesta omalla nimellään?
Dave

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Dave »

Crowbar, mun puolesta voidaan lopettaa.
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Dave kirjoitti:
Crowbar kirjoitti:. Noi sun privaviestis varsinkin menee aikamoisiin sfääreihin.
:D Oho. Tämä oli sikäli minulle mieltä ylentävä väite, että se kertoo, että olet oikeasti itku kurkussa. Kun en näet muistamani mukaan ole koskaan lähettänyt sinulle yhtään privaviestiä.

Aasia tuskin kiinnostaa osallistua meidän riitaamme, mutta halutessaan Aasi voi kertoa, olenko lähettänyt Crowbarille koskaan yhtään privaviestiä.
Älä aikuinen ihminen viitsi.

Mutta siis onko tässä riita? Mikä on aihe? Olen ymmärtänyt, että mielestäsi millekään palstalle ei saisi kirjoittaa kuten minä kirjoitan ja jos sellainen sallitaan, niin sinä et suostu sinne kirjoittamaan.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11448
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Dave kirjoitti:Öö? Minun syytäni, jos kanssakirjoittaja toistuvasti fantasioi lastenraiskaamsesta omalla nimellään?
Tässä vois nyt ehkä pelata lapsettomuuskortin, sillä mä kyllä tajuan (ainakin luulen niin) pointin, mutta ilmeisesti lapselliset (ehe ehe) ei?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Dave

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Dave »

Crowbar kirjoitti:
Dave kirjoitti:
Crowbar kirjoitti:. Noi sun privaviestis varsinkin menee aikamoisiin sfääreihin.
:D Oho. Tämä oli sikäli minulle mieltä ylentävä väite, että se kertoo, että olet oikeasti itku kurkussa. Kun en näet muistamani mukaan ole koskaan lähettänyt sinulle yhtään privaviestiä.

Aasia tuskin kiinnostaa osallistua meidän riitaamme, mutta halutessaan Aasi voi kertoa, olenko lähettänyt Crowbarille koskaan yhtään privaviestiä.
Älä aikuinen ihminen viitsi.
Eli myönnät jälleen kerran olevasi paskanpuhuja.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9445
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

rautakanki kirjoitti: Eikkö muut uskalla sanoa Crowbarille mitään
Crowbar ei ole mitään, vaikka sille on iskenyt kova tarve todistella olevansa IRL sitä ja tätä, joskin olis kannattanut kehitellä jotain hienomman kuuloista. Totta tai ei, niin niillä ei sinänsä ole mitään merkitystä, koska hän täällä omin pikku kätösin todistanut olevansa riidanhaluinen öykkäri. Ei sellasilla ole maailmalle mitään annettavaa.

Valitettavasti Dave on lipsahtanut muutaman kerran leikkiin mukaan.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja huima »

Vagabondo kirjoitti:Valitettavasti Dave on lipsahtanut muutaman kerran leikkiin mukaan.
Juurikin näin.

Tangoon tarvitaan kaksi.
rautakanki

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja rautakanki »

huima kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti:Valitettavasti Dave on lipsahtanut muutaman kerran leikkiin mukaan.
Juurikin näin.

Tangoon tarvitaan kaksi.
Jos ei ylipito tee mitään ja Dave saa jatkuvasti cb:ltä shaissea niskaansa, on se nyt melkoisen kumma että Dave ei saa edes kuittailla takaisin. :roll:
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Miksi Ylermi vaihdoit nikkiä sanoaksesi jotain noinkin spedeä? Vielä kun tuo ei edes pidä paikkansa.
Minähän annoin tuon Ridgen olla Ferrelin jälkeen. Se oli Forresterin perheelle kuitenkin niin kova paukku, että Ridge on kirjoittanut minulle osoitettuja viestejä jotain 150 sen jälkeen. Minähän olen vain vastannut parhaani mukaan solvaamatta kertaakaan.
Minun kohdallani aina kaikki menevät asiattomuuksiin, enkä ymmärrä mistä se johtuu. Muutenkaan en ymmärrä minuun kohdistuvaa vihaa internetissä.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Dave

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Dave »

Crowbar, mun puolesta voidaan lopettaa.
RP

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja RP »

Vagabondo kirjoitti: Crowbar ei ole mitään, vaikka sille on iskenyt kova tarve todistella olevansa IRL sitä ja tätä, joskin olis kannattanut kehitellä jotain hienomman kuuloistan
Älä jaksa jauhaa tuota elitististä paskaa. Herralla taitaa olla hienot paperit taskussa, lämmittää katsoa nokka alaspäin vaikka ainoa saavutus elämässä on ne hienot paperit ja niillä hankittu palkkatyö. Palkkatyö mihin ei olisi mitään mahdollisuuksia ilman nitä hienoja papereita. Koska et vaan ole mitään ilman niitä?

Vai siis miten tämä nyt menee?
rautakanki

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja rautakanki »

Crowbar kirjoitti:Minähän olen vain vastannut parhaani mukaan solvaamatta kertaakaan.
Minun kohdallani aina kaikki menevät asiattomuuksiin, enkä ymmärrä mistä se johtuu.
Kaikki rakastavat chihuahuan pentuja.
RP

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja RP »

Mitä turhaan Dave poistelet viestejäsi. Munattomuus on päivän sana!
Dave

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Dave »

RP kirjoitti:Mitä turhaan Dave poistelet viestejäsi. Munattomuus on päivän sana!
No kun ajattelin, että antaa olla.

Mutta siis totesin Vagabondille osoittamaasi kommenttiisi, että persujen kannattajan kyllä tunnistaa.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9445
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

RP kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti: Crowbar ei ole mitään, vaikka sille on iskenyt kova tarve todistella olevansa IRL sitä ja tätä, joskin olis kannattanut kehitellä jotain hienomman kuuloistan
Älä jaksa jauhaa tuota elitististä paskaa. Herralla taitaa olla hienot paperit taskussa, lämmittää katsoa nokka alaspäin vaikka ainoa saavutus elämässä on ne hienot paperit ja niillä hankittu palkkatyö. Palkkatyö mihin ei olisi mitään mahdollisuuksia ilman nitä hienoja papereita. Koska et vaan ole mitään ilman niitä?

Vai siis miten tämä nyt menee?
Päin vastoin. On ihan sama mitä on saavuttanut IRL. Nettipersoonan kannalta on tärkeämpää mitä päästää näppäimistöltään toisten luettavaksi, koska lähtökohtaisesti toisesta ei voi tietää mitään varmaa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Dave kirjoitti:Crowbar, mun puolesta voidaan lopettaa.

Ok. Tuli mieleen tosta googlesta, lapsenhellimisestä ja omasta nimestä...
Silloin kun kirjoittelin Cityyn, niin oma naamahan siellä oli kuvissa ja hyvin pienellä googlella olisi päässyt suoraan juttuihini. Hetken mietin silloin, onko sillä mitään väliä jos joku duunista lukee ne.
Totesin, että ei.
Asiaa tietysti auttoi se, että olin jo siihen mennessä heittänyt lapsenraiskausjuttuja pörssien johtajille, kun puvut päällä ryystetään koeputkista samppakaljaa.
Olin myös jättänyt vahingossa puhelimeni kaiuttimelle, kun yksinäni karjuin naisjohtajaa huoraksi ja lehmäksi, jonka tautiseen vittuun pitäisi tunkea erinäisiä ruosteisia esineitä. Puhelimen toisessa päässä oli puhelin kaiutin päällä pörssin suurimmassa kokoushuoneessa, jossa paikalla oli tämän naisjohtajan lisäksi tj, varatj ja läjä hallituksen jäseniä...
Toisin sanoen he tunsivat minut jo. Veikkaisin että jos olisivat törmänneet City-juttuihin he olisivat pyytäneet poistamaan kuvan, mutta ei muuta.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
RP

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja RP »

Dave kirjoitti:
RP kirjoitti:Mitä turhaan Dave poistelet viestejäsi. Munattomuus on päivän sana!
No kun ajattelin, että antaa olla.

Mutta siis totesin Vagabondille osoittamaasi kommenttiisi, että persujen kannattajan kyllä tunnistaa.
Jaa, mistä sen tunnistaa?
Dave

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Dave »

RP kirjoitti:
Dave kirjoitti:
RP kirjoitti:Mitä turhaan Dave poistelet viestejäsi. Munattomuus on päivän sana!
No kun ajattelin, että antaa olla.

Mutta siis totesin Vagabondille osoittamaasi kommenttiisi, että persujen kannattajan kyllä tunnistaa.
Jaa, mistä sen tunnistaa?
No mä en nyt välttämättä jaksaisi aloittaa, mutta jos välttämättä haluat, niin kysy vielä kerran.
Vastaa Viestiin