Kiviäkin kiinnostaa

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
RP

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja RP »

Dave kirjoitti:
RP kirjoitti:
Dave kirjoitti:
No kun ajattelin, että antaa olla.

Mutta siis totesin Vagabondille osoittamaasi kommenttiisi, että persujen kannattajan kyllä tunnistaa.
Jaa, mistä sen tunnistaa?
No mä en nyt välttämättä jaksaisi aloittaa, mutta jos välttämättä haluat, niin kysy vielä kerran.
Antaa mennä. Kerta se ensimmäinenkin kun Davesta löytyisi munaa.
Dave

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Dave »

RP kirjoitti:
Dave kirjoitti:
RP kirjoitti:
Jaa, mistä sen tunnistaa?
No mä en nyt välttämättä jaksaisi aloittaa, mutta jos välttämättä haluat, niin kysy vielä kerran.
Antaa mennä. Kerta se ensimmäinenkin kun Davesta löytyisi munaa.
No stereotyyppisestihän perussuomalaisten kannattajakuntaan liitetään ns. herraviha ja matala koulutustaso ja viestisi heijasteli tällaisia ajatuksia.
Dave

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Dave »

Vaola kirjoitti:
Dave kirjoitti:Ai niin. Et edellenkään ole vastannut kahteen kysymykseen:

1) Miksi lopetit hyvin palkatut "projektipäällikön" hommat?
2) Oletko nykyään työtön?
Miksi sen pitäisi sulle vastata?
Koska se, että se ei vastannut, kertoi paljon.

Mutta huomautan edelleen, että olen jo tarjoutunut CB:n kanssa lopettamaan väännön ja hän näytti olevan samaa mieltä, eli jos tästä kehkeytyy uusi keskustelu, niin se ei ole tarkoitettu CB:n kiusaksi.
RP

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja RP »

Dave kirjoitti:No stereotyyppisestihän perussuomalaisten kannattajakuntaan liitetään ns. herraviha ja matala koulutustaso ja viestisi heijasteli tällaisia ajatuksia.
Et sitten huomaa tässä mitään ristiriitaa, öh. Karsastan kyllä ihmisiä jotka leuhuuttelevat papereillaan ja kuvittelevat sen tekevän heistä jotain. Se vaatii hieman enemmän kuin paperit. Paperi on paperia vaikkakin niiden eteen jotain pitää tehdäkin. Minä en taas karsasta koulutettuja normaalisti käyttäytyviä ihmisiä. Vaatimattomuus on kaunista.
Dave

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Dave »

RP kirjoitti:
Dave kirjoitti:No stereotyyppisestihän perussuomalaisten kannattajakuntaan liitetään ns. herraviha ja matala koulutustaso ja viestisi heijasteli tällaisia ajatuksia.
Et sitten huomaa tässä mitään ristiriitaa, öh. Karsastan kyllä ihmisiä jotka leuhuuttelevat papereillaan ja kuvittelevat sen tekevän heistä jotain. Se vaatii hieman enemmän kuin paperit. Paperi on paperia vaikkakin niiden eteen jotain pitää tehdäkin. Minä en taas karsasta koulutettuja normaalisti käyttäytyviä ihmisiä. Vaatimattomuus on kaunista.
Mun heitto oli alunperin vain tarkoitettu sun viestiisi kommentiksi. Ei miksikään syväanalyysiksi sinusta. Viestihän itsessään oli hyvin "herraviha"-tyyppinen, eikö niin?

Toivottavasti et koe munattomuutena sitä, että en halua riidellä, jos siihen ei ole aihetta.

Ja tunnut unohtavan kokonaan Vagabondon viestin kontekstin.
küllküll

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja küllküll »

huima kirjoitti:Tangoon tarvitaan kaksi.
Tankotanssia voi sen sijaan harrastaa yksinkin... oheinen kuvaa hyvin tämän "keksustelusäikeen" tasoa (anteeksi iso reso)

Kuva
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Turhaan killi jatkuvasti mainitset tasosta. Tällaiset ketjut on syy miksi luet Kitinää.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
küllküll

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Crowbar kirjoitti:Tällaiset ketjut on syy miksi luet Kitinää.
Halvempaa tää on kuin Seiskan kestotilaus, totta toriset.
RP

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja RP »

Dave kirjoitti: Mun heitto oli alunperin vain tarkoitettu sun viestiisi kommentiksi. Ei miksikään syväanalyysiksi sinusta. Viestihän itsessään oli hyvin "herraviha"-tyyppinen, eikö niin?
No hyvä ettei syväanalyysia, varsinkin kun menit heti alussa metsään niin että rytisi. Tajusit sentään deletoida, paitsi että et.

Herraviha siellä herraviha täällä. Mun mielestä se oli varsin selvä öyhötys paperitaskuisia paremmuusihmisiä kohtaan.
Dave

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Dave »

RP kirjoitti:
Dave kirjoitti: Mun heitto oli alunperin vain tarkoitettu sun viestiisi kommentiksi. Ei miksikään syväanalyysiksi sinusta. Viestihän itsessään oli hyvin "herraviha"-tyyppinen, eikö niin?
No hyvä ettei syväanalyysia, varsinkin kun menit heti alussa metsään niin että rytisi.
Jaa? Et siis meinaa äänestää persuja?
RP

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja RP »

^Jaa, mä luulin että kyse oli persujen kannattajasta? Käsittääkseni en ole persujen, enkä minkään muunkaan puolueen kannattaja. Sitä tarkoittaa sitoutumattomuus.
Dave

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Dave »

RP kirjoitti:^Jaa, mä luulin että kyse oli persujen kannattajasta? Käsittääkseni en ole persujen, enkä minkään muunkaan puolueen kannattaja. Sitä tarkoittaa sitoutumattomuus.
:) no yleensä puolueen kannatus ilmaistaan äänestämällä sen ehdokasta.

Eli aiotko äänestää persujen ehdokasta?
RP

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja RP »

^Mulle kannattajuus merkitsee sitä että voin seistä puolueen takana, puolueen ajamien asioiden takana, osittain myös puolueuskollisuutta. Se meinaa myös sitä että sinne äänestyskoppiin mennään hymyssä suin. Ymmärrän kyllä jos jollekin tämä on kauhean vaikea yhtälö käsittää.

Koska puolueuskollisuus on mielestäni yksi politiikan ongelmista niin voitko nyt aikuisena ajattelevana yksilönä pitää mua kannattajana. Ei tämä tosiaan ole niin vaikeaa. On olemassa sellainen käsite kuin poliittinen sitoutumattomuus.

Mä en tiedä äänestänkö persuja vai en. Se on yksi mahdollisuus, mutta on toisiakin. Katson mikä on järkevin vaihtoehto, pitkällisen pohdinnan jälkeen. Kokonaisuutta tarkastellen.
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Tossa on hauskaa se, että on ne persut kuinka perseestä tahansa niin niiden äänestämisen voi edes perustella jotenkin. Minkään muun puolueen äänestämistä ei voi perustella. Tai ainakaan kukaan ei ole onnistunut siinä.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Prepare for the worstest.
Manaaja

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kukaan ei tykkää musta kun oon Toimitusjohtaja ja muut sosiaalipummeja. Kaek vihhoo meitä herroja.

Paljonpa ootte saaneet päivän aikana aikaiseksi. Nättiä huomata että vain parempaan suuntaan!

Itku vai nauru, kas siinäpä kysymys!
Dave

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Dave »

RP kirjoitti:^Mulle kannattajuus merkitsee sitä että voin seistä puolueen takana, puolueen ajamien asioiden takana, osittain myös puolueuskollisuutta. Se meinaa myös sitä että sinne äänestyskoppiin mennään hymyssä suin. Ymmärrän kyllä jos jollekin tämä on kauhean vaikea yhtälö käsittää.

Koska puolueuskollisuus on mielestäni yksi politiikan ongelmista niin voitko nyt aikuisena ajattelevana yksilönä pitää mua kannattajana. Ei tämä tosiaan ole niin vaikeaa. On olemassa sellainen käsite kuin poliittinen sitoutumattomuus.

Mä en tiedä äänestänkö persuja vai en. Se on yksi mahdollisuus, mutta on toisiakin. Katson mikä on järkevin vaihtoehto, pitkällisen pohdinnan jälkeen. Kokonaisuutta tarkastellen.
Jos se puhuu kuin persu ja äänestää persuja, niin kyllä se on persujen kannattaja.

Kun itse sanoit, että kommenttini ("persujen kannattajan tunnistaa") meni täysin metsään, niin sehän voi tarkoittaa vain, että tiedät että et aio äänestää persuja.

Jos et tiedä, ketä aiot äänestää, niin et tiedä, oliko kommenttini metsässä vai ei.
RP

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja RP »

^Älä viitti olla noin nolo äijä.

Tosin, mitä voi odottaa Zyssen lausuntoja hehkuttaneelta tyypiltä. Siis joo sen saman Zyssen joka kyllä puhuu, mutta painaa nappia puheidensa vastaisesti.

Se on mun kirjoissa jo niin syvällistä idiotismia, että ihan haukotuttaa. Käytä joskus aivojasi niin voi toi elokin hiukan helpottua.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16689
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Dave kirjoitti:
RP kirjoitti:^Mulle kannattajuus merkitsee sitä että voin seistä puolueen takana, puolueen ajamien asioiden takana, osittain myös puolueuskollisuutta. Se meinaa myös sitä että sinne äänestyskoppiin mennään hymyssä suin. Ymmärrän kyllä jos jollekin tämä on kauhean vaikea yhtälö käsittää.

Koska puolueuskollisuus on mielestäni yksi politiikan ongelmista niin voitko nyt aikuisena ajattelevana yksilönä pitää mua kannattajana. Ei tämä tosiaan ole niin vaikeaa. On olemassa sellainen käsite kuin poliittinen sitoutumattomuus.

Mä en tiedä äänestänkö persuja vai en. Se on yksi mahdollisuus, mutta on toisiakin. Katson mikä on järkevin vaihtoehto, pitkällisen pohdinnan jälkeen. Kokonaisuutta tarkastellen.
Jos se puhuu kuin persu ja äänestää persuja, niin kyllä se on persujen kannattaja.
Mä olen tässä kehitellyt sellaista teoriaa, että mitä erilaisimmilla Kitinä-väännöillä on vain rajallinen ja varsin pieni määrä mahdollisia lopputuloksia, joihin keskustelu päätyy jos vain jankataan tarpeeksi pitkään. Yleisin tapaus on tietysti keskustelun päätyminen Gattacan julistukseksi ulkomaailmaa vastaan tai maahanmuuttajien demonisointi, mutta ylläoleva "keskustelu" osoittaa, että myös koulutukseen liittyvän elitismisyytöksen yhdistymisen RP:n värinsä kieltämiseen on toistuva päätepiste.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16689
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Crowbar kirjoitti:Sä osuit 0 kertaa. Eli tää on nyt 2-0 mulle.
Ei, kyllä se sitten on 0-0. Joudutaan jatkoajalle, pelkään.

(Teetkö sä tahallasi näitä (esim. keskustelu kilpailuna) alluusioita So Easyyn?)
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
RP

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja RP »

Pälä, pälä. Suosittelen hankkimaan silmälasit. Kieltämättä onhan se hiukan turhauttavaa kun joutuu sen 1000x sanomaan sen ihan tosiallisen jutun että jos joku puolue olisi valittava jäsenkirjoineen, se olisi edelleen Kokoomus. Se vastaa aika pitkälti näkemyksiäni, paitsi siinä yhdessä (ja tällä hetkellä itselleni tärkeimmässä) asiassa. Mutta mähän en valitse, enkä tule valitsemaan. Puolueuskollisuus on syöpä.

Olen täysin oikeutettu siis sanomaan teitä aika tyhmiksi ihmisiksi, sano. Jos ei kerralla uppoa niin ei se uppoa toisellakaan, 1000:sta puhumattakaan.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16689
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^ Joo joo. Kyllä mäkin suuttuisin, jos persuksi tai niiden kannattajaksi nimiteltäisiin. Mutta vakavammin, ymmärrän toki pointtisi:Olen vastannut mutatis mutandis ihan samalla tavalla, kun olet kutsunut minua vihreiden äänestäjäksi.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Dave

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Dave »

Mä en ymmärrä, miksi RP:tä ottaa niin sydämestä, kun häntä persujen äänestäjänä ja äänitorvena sanotaan persujen kannattajaksi. Jos RP et ole vielä tajunnut, että vaaleissa on tarkoitus äänestää sitä puoluetta, jota kannattaa, niin suomalainen peruskoulu ei ole maineensa veroinen. Ai niin. Kannattamaansa puoluetta saa kyllä halutessaan vaihtaa.
Dave

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Dave »

urpiainen kirjoitti: Mä olen tässä kehitellyt sellaista teoriaa, että mitä erilaisimmilla Kitinä-väännöillä on vain rajallinen ja varsin pieni määrä mahdollisia lopputuloksia, joihin keskustelu päätyy jos vain jankataan tarpeeksi pitkään..
Mun käsittääkseni tuo on fakta. Maailmankaikkeudessa on rajallinen määrä hiukkasia. Hiukkasten tilat ovat kvantittuneita, eli kukin hiukkanen voi saada vain rajallisen määrään eri tiloja. Energian ylärajan määrää mustaksi aukoksi romahtamiseen johtava energia.

Tästä ymmärtääkseni seuraa, että maailmankaikkeudella on rajallinen määrä erilaisia tiloja. Eli maailmankaikkeus on "finite state machine".
RP

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja RP »

Dave kirjoitti:Mä en ymmärrä, miksi RP:tä ottaa niin sydämestä.
Mua ottaa sydämestä vain yksinkertaistavat ihmiset, ei muu.
Vastaa Viestiin