Keskiviikko 19. tammikuuta vuonna 2011

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Keskiviikko 19. tammikuuta vuonna 2011

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

MITÄ ihmettä? :shock:

Olin lukemassa päivän ketjua kun äkkiarvaamatta huomasin sen puuttuvan?

Mitä sitten kuuluu vastuuntuntoisen Stadinarskan tehdä!

NO se tietenkin, olkaa hyvä!

KAIKILLE hyvää päivää toivon!! :)

SA- yleinen ystävänne, tukijarikas
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Keskiviikko 19. tammikuuta vuonna 2011

Viesti Kirjoittaja exsu »

Huomenta vaan!

Paska aamu, toivottavasti illan treenit vievät ajatuksia vähän toisaalle. Itse tehty cappuccino kyllä vähän lohduttaa, kaduttaa että olen koskaan nauranut maidonvaahdottimille.
rautakanki

Re: Keskiviikko 19. tammikuuta vuonna 2011

Viesti Kirjoittaja rautakanki »

Naapurin läski horo ja sen tyhmä ukko eivät poistaneet valokatteensa päältä metrin paksuista lumikasaa. Yön aikana valokate romahti seinäkiinnikkeistä irti ja jäi tolppien varaan pystyyn etupäästä.
Samassa yhtiössä asuva isännöitsijä kävi tänään aamulla 7:30 pimputtamassa ovikelloa ja kysymässä tulisinko auttamaan valokatteen kanssa, ettei se kaatuisi horon asunnon ikkunaa vasten??

No vittu daa ah!
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Keskiviikko 19. tammikuuta vuonna 2011

Viesti Kirjoittaja saira »

Huomenta! Ei tavinnut mennä aamuluennoille, myöhästyin puolisen tuntia, kiitos mahtavan aamuruuhkan... Seuraavia luentoja odotellessa!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Dumis

Re: Keskiviikko 19. tammikuuta vuonna 2011

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Nyt on kova häirä, aamulla soi Michael Jackson päässä... nyt aamupalan jälkeen jatkuu Bon Jovilla :shock:

Hiton uimahallin punttis, kun vitun seniorit ja siivousvuorot ajoitetaan aamuun. 10-14 tietysti suljettuna kun ite tahtois reenaa. Fuck it, meen huomenna uimaan.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskiviikko 19. tammikuuta vuonna 2011

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^Älä oo tollanen! Mees Myllikkään punttikselle, siitä kiva jälkihöyry kun kävelet uimahallille (matkaa ehkä 500m)! Sopiva "välijumppa".
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskiviikko 19. tammikuuta vuonna 2011

Viesti Kirjoittaja Vesper »

V*ttu miten paska aamu. Pohjustus alkoi jo illalla, kun ei myöhäisen treenin vuoksi uni tullut. Sitten kun vihdoin tuli, sen keskeytti ensin pissahätä ja toisen kerran lumien auraus ikkunan edessä. Niinku 5:20. 5:20!! Mitä helvettiä?! Sitten ei hiukset totelleet. Vajaa kymmenen yritystä saada hiukset ponnarille ja kaksi katkennutta hiuslenkkiä. Vihdoin tielle ja eikös siellä ollut joku vanha ketjukolari. Autot oli jo siirretty kaistojen väliin isolle levennykselle, mutta koska siellä pönötti myös miekkahihat, pitihän sitä nyt töllistellä sen verran, että saatiin aikaiseksi kilometrejä mateleva autoletka motarillekin. Ja eikös vielä Pikku-Huopalahdessa ollut joku jakeluauto parkissa tukkimassa koko kaistan, ja vastaantulevaa liikennettä oli letkana.
Mä vihaan näitä ruuhka-aikaan pakotettuja aamuja!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Dumis

Re: Keskiviikko 19. tammikuuta vuonna 2011

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Elppis kirjoitti:^Älä oo tollanen! Mees Myllikkään punttikselle, siitä kiva jälkihöyry kun kävelet uimahallille (matkaa ehkä 500m)! Sopiva "välijumppa".
No ei siinä nyt paljoa viitti tehdä ennen uintia, olin vaan aatellut vähän jotain vatsoja/kylkiä vääntää kiertolaitteissa/rutistajassa. NiinQ kevyesti, enkä jaksa sen takia kikkailla myllikään. Tänään käyn salilla duunissa keveesti ja huomenna vielä keveemmin ennen uintia... kohta oon tosi kevyt, not :D
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Keskiviikko 19. tammikuuta vuonna 2011

Viesti Kirjoittaja annepa »

Mulla on hame päällä :shock:
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Keskiviikko 19. tammikuuta vuonna 2011

Viesti Kirjoittaja swirl »

Olin aamulla herätessäni ihan siinä uskossa, että on huhtikuu ja perjantai. Herätys todellisuuteen oli karu. Masentaa koko tyhmä talvi. Murran satavarmana toisenkin jalkani ennen kuin se on ohi.

Dieetti menee muuten oikein hyvin, mutta koko ajan tekee mieli jotain. Sushia ja valkkaria, Classic Pizzan lättyä, Manalan tekemää pizzaa (huuteli FB:ssä jostain luxuspizzoista), juustokakkua, salmiakkia... Nyyh!
annepa kirjoitti:Mulla on hame päällä :shock:
Mä olisin yhtä ihmeissäni, jos mulla olisi housut jalassa.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Keskiviikko 19. tammikuuta vuonna 2011

Viesti Kirjoittaja annepa »

swirl kirjoitti:Olin aamulla herätessäni ihan siinä uskossa, että on huhtikuu ja perjantai. Herätys todellisuuteen oli karu.
Mulla oli viime yönä pitkät hiukset. Siis tosi pitkät, pyrstöön asti. Ärsytti kun heräsi eikä enää ollutkaan :/
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Dave

Re: Keskiviikko 19. tammikuuta vuonna 2011

Viesti Kirjoittaja Dave »

annepa kirjoitti:
swirl kirjoitti:Olin aamulla herätessäni ihan siinä uskossa, että on huhtikuu ja perjantai. Herätys todellisuuteen oli karu.
Mulla oli viime yönä pitkät hiukset. Siis tosi pitkät, pyrstöön asti. Ärsytti kun heräsi eikä enää ollutkaan :/
Mä söin unessa jättimäistä vaahtokarkkia ja kun heräsin, tyyny oli kadonnut :/
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Keskiviikko 19. tammikuuta vuonna 2011

Viesti Kirjoittaja swirl »

annepa kirjoitti:Mulla oli viime yönä pitkät hiukset. Siis tosi pitkät, pyrstöön asti. Ärsytti kun heräsi eikä enää ollutkaan :/
Muistaakseni pitkät hiukset unessa ovat hyvä enne! En mä näihin juuri usko, paitsi tietenkin silloin, kun lupaavat hyvää :]
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keskiviikko 19. tammikuuta vuonna 2011

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Latistaa...sen verran kuivat eväät, että lounas on pelkästään nälän siirtämistä. Pitää ryhdistäytyä...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
RP

Re: Keskiviikko 19. tammikuuta vuonna 2011

Viesti Kirjoittaja RP »

Eilen tuli leivottua sämpylöitä ja köyhiä pullia (kaapista oli loppu kananmuna, kardemumma ja kaneli, doh). Mitäs sitä tänään kehittelisi päiväpuuhaksi.
Dumis

Re: Keskiviikko 19. tammikuuta vuonna 2011

Viesti Kirjoittaja Dumis »

^ Normisti en paljoa välitä pullista, mutQ kävin Elppiksen perheen luona maistelee pullia, niin jotenkin portti aukesi. Eilen muistan himoinneeni pullaa, doh :apuva:
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keskiviikko 19. tammikuuta vuonna 2011

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Dumis kirjoitti:...kävin Elppiksen perheen luona maistelee pullia, niin jotenkin portti aukesi.
Viettelit sä Elpan mutsin?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dumis

Re: Keskiviikko 19. tammikuuta vuonna 2011

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Dumis kirjoitti:...kävin Elppiksen perheen luona maistelee pullia, niin jotenkin portti aukesi.
Viettelit sä Elpan mutsin?
Faijan ja koiran myös.
SikaMika

Re: Keskiviikko 19. tammikuuta vuonna 2011

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Joo-o. Skippasin aamun luennot, koska väsytti. Pitäisi kohta lähteä pyyhkimään pölyjä kymmenen vuotta ruostuneista saksankielentaidoista. Illalla olisi luvassa sama operaatio jalkapallon kanssa. Vieläkään ei erityisesti huvita mikään, mutta väsymys tuntuisi olevan jo selätettynä. Vielä hieman urheilua päälle ja luulisin olevani taas kiinni arjessa - valitettavasti.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskiviikko 19. tammikuuta vuonna 2011

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Dumis kirjoitti:...kävin Elppiksen perheen luona maistelee pullia, niin jotenkin portti aukesi.
Viettelit sä Elpan mutsin?
Faijan ja koiran myös.
Aa ne on siellä... hyvä että selvis :)

Mä ostin tänään aamusta toimistolle pullapitkon ja domino-keksejä, ihan vain piristykseksi. Jokainen joka aamusta meni kahvinhakuun, tuli iso hymy naamalla takaisin "pullaa!". Se on sen hymyn arvoista :]
The great club outshines the individual, always and forever.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keskiviikko 19. tammikuuta vuonna 2011

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Dumis kirjoitti:Faijan ja koiran myös.
Ketsuppipulloefekti.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keskiviikko 19. tammikuuta vuonna 2011

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Pitää ryhdistäytyä...
Mars-patukka jälkkäriksi ei paljon auta :oops:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dumis

Re: Keskiviikko 19. tammikuuta vuonna 2011

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Faijan ja koiran myös.
Ketsuppipulloefekti.
Alkoi siitä kun IFK voitti Lukon, nakkikattila on meidän!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keskiviikko 19. tammikuuta vuonna 2011

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mitähän sitä tänään urheilisi?

Kohta pitäisi lähteä juttelemaan nuorehkolle naishenkilölle. Hän vain valitettavasti haluaa puhua vain rahasta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
rautakanki

Re: Keskiviikko 19. tammikuuta vuonna 2011

Viesti Kirjoittaja rautakanki »

Bluntly kirjoitti:Kohta pitäisi lähteä juttelemaan nuorehkolle naishenkilölle. Hän vain valitettavasti haluaa puhua vain rahasta.
Ei ne muutu vanhempinakaan.
Vastaa Viestiin