KehitysKeskustelu

Ylipitona tunnettu ryhmittymä suorittaa sanallisia terrori-iskuja ohjemuodossa tähän topiciin. Ei asiaankuulumatonta urpoilua kiitos.
Vastaa Viestiin
Dumis

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Pohdiskelupalsta voi toimia vain ja ainoastaan jos tietyltä bessserwisser-sakilta evätään sinne pääsy.

Tosin en kyllä usko että se olisi kitinä-hengen mukaista, kyllähän täällä kaikki retardit ja homomurhaajat yms nutcaset ovat hengailleet/hengailee.
Manaaja

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dumis kirjoitti:Pohdiskelupalsta voi toimia vain ja ainoastaan jos tietyltä bessserwisser-sakilta evätään sinne pääsy.

Tosin en kyllä usko että se olisi kitinä-hengen mukaista
Ai siis miten niin ei? Siis kyllä mun mielestä tänne vois kokeilla laittaa Hiekkalaatikko 1, Hiekkalaatikko 2 ja Hiekkalaatikko 3 -ryhmät ja poistaa nää kaikki tänhetkiset keskustelualueet. Hiekkis ykköseen laitettais stadinarska, homie, niba, petrifb ja elco, kakkoseen kaikki tytöt ja kolmoseen loput. Vieraisiin keskustelualueisin ei pitäisi olla mahdollista huudella. Paitsi karkauspäivänä, jos se sattuu sunnuntaille.

Sit aina ku pitäis vittuilla elcolle, se pitäis tehdä aasin kautta, joka veis viestin perille. Jos se viesti ois ihan hirvee ja siitä tulis paha mieli kun sen kirjottaa, aasi vois kirjoittamisen jälkeen bannata itsensä.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Höpsöt, ei keneltäkään mitään pääsyä oltaisi eväämässä. Kyllä mun mielestä aihealueet palvelevat tarkoitustaan ihan suht. hyvin. Shrinkissä ei käydä yhtä helposti ylle kuin muualla, puhtaat paskanjauhamiset rajautuvat lähinnä Paskanjauhantaan, ja harrastusjuttelut omalle alueelleen, mikä on kätevää.

Jos ja kun aihealueista on hyötyä, mitä haittaa siitä voisi olla että perustetaan yksi uusi?
Manaaja

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

EveryWoman kirjoitti:Jos ja kun aihealueista on hyötyä, mitä haittaa siitä voisi olla että perustetaan yksi uusi?
Sitä että ne ei mahdu kaikki yhtä aikaa mun työkoneen 1050 pikseliä korkealle ruudulle nytkään, joka ärsyttää ihan silmittömästi, kun pääsivua joutuu skrollaamaan. Kotona 1080 korkeille ruuduille sen sijaan just ja just mahtuvat. Mut eivät mahdu enää jos lyödään tulille joku uusi EW:n pohtimisryhmä. Sen jälkeen mun hermot palaa ihan täysin, ja revin tän koko palstan kappaleiksi. En usko että sitten on enää kivaa sullakaan, joten vedä nyt vaan äkkiä takaisin toi sun susihuono ideasi.
Gaia

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Miitit-osan vois ainakin poistaa. Kukaan ei halua tavata ketään.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Gaia kirjoitti:Miitit-osan vois ainakin poistaa. Kukaan ei halua tavata ketään.
Paitsi ninni.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16660
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Suvinen kirjoitti:Edelleen sitä mieltä, että suhteilut ja erotiikan voisi yhdistää jonkinmoiseksi lemmiskelyosioksi. Erotiikkaosio huutaa liikaa tyhjyyttään Geen poismenon jälkeen.
No on siinä tämä, keskeinen ero (tai ainakin pitäisi olla):
elco kirjoitti:Muutenkin pyytäisin kohteliaimmin, ettette postaisi kikkeli/pylly/jne kuvia palstalle erotiikkaosaston ulkopuolelle. On vähän epämiellyttävää, kun asiakas ihmettelee konsultti-elcon ruudulla Kim Kardashianin pyllyä - turha siinä selittää, että tämä oli vaan viikonpäiväketjussa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
NuoriD

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Mulla on toki oma huone, johon ei tulla koputtamatta (kuten jokaisella akateemisella henkilöllä tulee olla), mutta kannatan silti tuota.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16660
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Edit: Poistetaan asiaankuulumaton chättäily ja esitetään ketjuun kuuluva kysymys: eikö tässä ketjussa tosiaan ole tuollaista "poista viimeinen viesti" -rastinamiskukkelia, joka muista ketjuista löytyy, kun oma viesti on ketjun viimeisenä?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Manaaja kirjoitti:Sitä että...
:D Aha, aha.

No jos ne Yleis- ja Asiakeskustelut samalla yhdistäis? Yleiskeskustelua voi edellisen lisäksi käydä Paskanjauhannassakin, ja käydäänkin.
Manaaja

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Hallojaa!

Tuossa tämän kirjoitusikkunan alapuolella on tuollainen "Älä salli BBCode muotoiluja tässä viestissä" -nappulainen. Voisiko siihen laittaa pysyvän rastin StadinArskalle ja harmauttaa sen valintamahdollisuus käyttäjältä itseltään ??! ?? ??!!

Terveisin,


Kuva S a m i N a r s k u Kuva
--\ Mielivaltainen psykopaatti /--
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hallojaa!

Tuossa tämän kirjoitusikkunan alapuolella on tuollainen "Älä salli BBCode muotoiluja tässä viestissä" -nappulainen. Voisiko siihen laittaa pysyvän rastin Manaajalle ja harmauttaa sen valintamahdollisuus käyttäjältä itseltään tai jotain muuta vastaavaa koska hän kiusaa jatkuvasti Stadinarskaa ??! ?? ??!!

Terveisin,


S t a d I N a RS k a
--\ Mielellinen normaalipaatti /--
Manaaja

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ehdottomasti olen valmis luopumaan koko BBCodesta tuon yhden vatipään vuoksi, joten ei muuta kuin pois vaan.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:Ehdottomasti olen valmis luopumaan koko BBCodesta tuon yhden vatipään vuoksi, joten ei muuta kuin pois vaan.
En vaan voi ymmärtää mikä ihmeen antipatia sinulla on minuun nähden?
Oletko ihan tosissasi? Minä kirjoitan tavallisia lauseita, en ikinä aggressiivista niinkuin sinä, en hauku ihmisiä niinkuin sinä, en ole myöskään väkivaltainen puheissani.

Sitten olenkin toosiiii vatipää!

Voi maailma ja maailman ihmeellisyydet! Minä kyllä vieläkin kuvittelen, että tämä on sinulta vitsiä kun olet kehittänyt Saminarskun. Sehän vain kasvattaa Stadinarskan nimeä, jota inhoat! Ja lisäät väriä!

Minulla on väriä enemmässä määrin vain omassa blogissani, jonka olen pluvannut.

Minä luulet, ettet sinä minua inhoa, vaan jotenkin toisinpäin!!

Jokatapauksessa tuollainen oikeanlainen toivomus epäsolidaarisuuteen ja rangaistuksen haluaminen ja epäonnen haluaminen toisille, minulle, on mitä kestämättömintä kehitystä!

Ole sympaattisempi! Sinähän olet ihan liian ylimielinen ja asetut muitten yläpuolelle.

ONKO juttusi vain vitsiä????

Sitten minulle saa antaa taas facepalm???


Nyt kerrot mitä oikeasti ajattelet... tämä on lievästi vakavaa tällainen kiusaaminen!

Joka tapauksessa sulla on Arska - addiktio!

Oletteko muut samaa mieltä!

EHDOTAN YSTÄVYYTTÄ JA NAURUA TÄMÄN PÄÄLLE, MANAAJA-narsku- hyvä!!! Jatketaan yhteisesti elämätä! :P

Arskis
Manaaja

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Aasi, äkkiä nyt!
Bhven

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Bhven »

pissa kakka :think:
Viimeksi muokannut Bhven, 17.01.2011 1:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Manaaja

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

[quote="Bhven"][/quote]
Pointtina?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:
Bhven kirjoitti:
Pointtina?
Manaaja: "Oi kauheaa... et kai voi ikinä tarkoittaa että minussa olisi jotain väärää".... :P

Oli tosi hauska Bhven! Nauroin, oli upea huomio! ... :D

Ei, nyt mä meen nukkumaan. Mulla on hiukan paha olo fyysisesti, ettei tulis flunssa vaan... Tämä ketju on hiukan pilattu asiattomuudella by Munala mutta ei olisi minunkaan pitänyt jatkaa pöllöyttä... soriii- :)

RAUHA kaikille! sa
Bhven

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Manaaja kirjoitti: Pointtina?
Piti vaan testata, mutta sitten huomasin, ettei täst löydy enää delete-nappulaa.
Manaaja

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Bhven kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Pointtina?
Piti vaan testata, mutta sitten huomasin, ettei täst löydy enää delete-nappulaa.
Esikatselu perinteisesti toimii. Nyt retardit luulevat että yritit vain olla hauska.
rautakanki

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja rautakanki »

Stadinarska kirjoitti:Oletteko muut samaa mieltä!
Ehdottomasti. BBCode lukkoon.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja swirl »

Kannatetaan!
Manaaja

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Asiasta tietämättä on kyllä ikävää jos img-, url- ja youtube-tägejä ei voisi enää käyttää. Muotoilusta voisi boldauksen, italicin ja underlinen jättää nekin käyttöön, mutta color- ja size-tägit voisi mun puolesta heittää hevon helvettiin.

Onks tämmönen edes teknisesti mahdollista?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hei huomio!

Keskusteluissa ei saa kehottaa toista kuolemaan ja tappamaan itseään ja uhkaamaan jälkiruokalusikalla tappamisella. Näin tapahtui kohdallani Ikiliikkujat- palstalla "Mitä olet tänään syönyt tms"- palstalla.

Siis tämä ei voi olla mielipide vaan fakta!

Lukekaa ylläpito ja kaikki Ikiliikkujien "Mitä tänään söit" palsta .

Mitä pitäisi tehdä? Tuskin minun tappaa itseni tai alistua M:n tapettavaksi.

On niinkuin aika monta astetta vakavampi asia kuin mikään muu täällä yleensä...

Toivottavasti täällä on ymmärrys, mitä VOI vaikuttaa ihmisessä kun hän saa tietää olevansa turha ja olevansa parempi kuolleena.

Ei tällaisia asioita saisi kukaan kirjoittaa (edes humalassa tai aineissa missä M ilmeisesti oli) missään rangaistuksetta. En vaadi rangaistusta, semminkin kun M on muuten elävä kirjoittaja, joista on pulaa, mutta ainakin selkeää kannanottoa, että tämä Manaajatoiminta on hyvin väärin kaikilla mittareilla.

SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Stadinarska kirjoitti:Mitä pitäisi tehdä?
BrianW kirjoitti:Etkö sä hmmhmm tajua millään sitä, että iha itse aiheutat antipatiat.

Lopeta toi väritouhusi ja kirjoittele asiallisemmin ja jätä jatkuva itsesi korostaminen, niin kyllä sinuakin siedetään.
:jee:
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin