Torstaitilitykset

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumis

Re: Torstaitilitykset

Viesti Kirjoittaja Dumis »

annepa kirjoitti: Paleface laulaa uudessa laulussaan että "absinttiviski jäillä" ja helluhan sitä tietysti kokeileen. Ei jäänyt kokeiluksi, se on juonut sitä useamminkin kekkereissä ja illanistujaisissa. En tajua. Pitäisi vissin maistaa mutta kun en tykkää a) absintista kun se on liian tiukkaa ja b) viskistä kun se on liian tiukkaa.
Wiskiä tuhoaa, mikä barbaari!
Toivottavasti käyttää edes jotain blended-litkua kuten Johnnie Walker :twisted:
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Torstaitilitykset

Viesti Kirjoittaja swirl »

Yksi mun ystäväni opetti jo vuosia sitten, että Jägermeister korjaa kaikki henkiset ja fyysiset vaivat alakuloisuudesta ödeemaan. Tämän mukaan olen elänyt. Toimii. Tykkään tosi paljon!

Hmmm, korjaisikohan se tämän niskasäryn nyt heti?!! :twisted:
Boner

Re: Torstaitilitykset

Viesti Kirjoittaja Boner »

Manaaja kirjoitti:. En oo sen jälkeen pystynyt juomaan sitä litkua, ja siitä on sentään jo puoli elämää aikaa.
Neljän dokauspäivän juhannus vuonna 91. Mulla oli matkassa kossua ja Schweppesin Russian-lantrinkia. Vielä tänä päivänäkin tuo russianin hajua saa yökkäämään..

Ei parane ei.
Dumis

Re: Torstaitilitykset

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Bääh, joskusta 16-vuotiaana ekoja jurreja vetelin kossu-spraitilla ja tietty laattailin yms... mutta jo aika päivää päässyt ylitte siitä, kuten lähes kaikista muistakin tuommoisista ongelmista. Senkin neidit! :twisted:
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Torstaitilitykset

Viesti Kirjoittaja annepa »

Dumis kirjoitti: Wiskiä tuhoaa, mikä barbaari!
Toivottavasti käyttää edes jotain blended-litkua kuten Johnnie Walker :twisted:
Se juo viskiä vain absinttiviskissä ja irish coffeessa, että sikäli. Ei meille edes osteta muuta kuin "ei-hyviä" viskejä ihan sen takia että ei niitä nautiskella pelkistään. Nyt näyttää kaapissa olevan Jamesonia ja riekkoviskiä. Myös jakkiviskiä on käytetty.

Känädäläiset viskit oli suunmukaisempia, ne oli jotenki öljysempiä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Torstaitilitykset

Viesti Kirjoittaja annepa »

Dumis kirjoitti:Bääh, joskusta 16-vuotiaana ekoja jurreja vetelin kossu-spraitilla ja tietty laattailin yms... mutta jo aika päivää päässyt ylitte siitä, kuten lähes kaikista muistakin tuommoisista ongelmista.
Kerran söin junaa odotellessa krapulassa Soleron joka tietysti tuli sit junan vessaan sitä kautta mitä meni sisäänkin. Sen jälkeen meni monta vuotta että en pystynyt syömään Soleroa, mutta nyt olen jo päässyt siitä yli.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Boner

Re: Torstaitilitykset

Viesti Kirjoittaja Boner »

Dumis kirjoitti: Senkin neidit! :twisted:

No kyllähän minäkin kossua rakastan, mutta se helvetin russiani yököttää. Mut annappa kaveriksi vaikka greippimehua niin johan rokkaa!
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Torstaitilitykset

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mä en pystynyt varmaan vuosikymmeneen juomaan lonkeroa jonkun teininä tapahtuneen ylilyönnin vuoksi. Vieläkään en sitä mielelläni juo. Paitsi kalparoronkeloa.

Taidankin alkaa tälle Tuksun häädieetille - jos paino putoaisi nopeammin kuin Jutan dieetillä :roll: "Painonnousu tuli todennäköisesti kovan stressin sekä masennuslääkkeideni takia. Tavoitteenani olisi pudottaa 10kg kuukaudessa, mikä on tosi kova tahti. Se tarkoittaa sitä, että paastoan nyt noin 5 päivää putkeen pelkästään nestedieetillä. Sen jälkeen syön ainoastaan selleri-kaali-purjokeittoa yhden annoksen päivässä. Jos syön kanaa tai kalaa, en ehdi tarpeeksi nopeasti pudottamaan painoa."
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Torstaitilitykset

Viesti Kirjoittaja annepa »

:facepalm:
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Boner

Re: Torstaitilitykset

Viesti Kirjoittaja Boner »

swirl kirjoitti:lonkeroa + Tuksun
=

Kuva

http://rom.naurunappula.com/nn/1/398/485/o_656251.jpg
Manaaja

Re: Torstaitilitykset

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dumis kirjoitti:Bääh, joskusta 16-vuotiaana ekoja jurreja vetelin kossu-spraitilla ja tietty laattailin yms... mutta jo aika päivää päässyt ylitte siitä, kuten lähes kaikista muistakin tuommoisista ongelmista. Senkin neidit! :twisted:
Kyllä mäkin oon päässyt yli punkkulaatoista, valkoviinilaatoista, hedelmäviinilaatoista ja jopa katkerolaatoista. Mut jekku pysyy. Ja se oli sentään sitä ennen mun lemppari noista vahvemmista. Tai siis ehti olla sen pari kertaa...
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Torstaitilitykset

Viesti Kirjoittaja swirl »

^^Kiitos, melkein lensi teet näytölle!
küllküll

Re: Torstaitilitykset

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Lonkerosta oksennettiin joskus komeassa kaaressa ja taashan tuo maistuu. On yksi muutama juoma joiden kanssa aika ei paranna haavoja. Fernet Branca.

Teininä tempaisin etelässä oikein hulvattoman overdose-kännit viimeisenä iltana. Mutsi totesi aamulla pojan kunnon huonoksi ja hyvää tarkoittaen tarjosi pienet vatsakatkerot. Vartin päästä huutöyrjöä lentokentän vessassa ja sama laulu soi koko kotimatkan. Tapahtui joulunpyhinä ja faija taisi puhua mulle seur. kerran joskus pääsiäisen tienoilla. Ihmeen pitkävihaista touhua, jos 16-vuotiaalla nyt vähän mahassa kiertää...

Toinen "nou tänkiu" on Marlin Ompponjytä eli Hölmöilevä Omena"viini". Ei vaan pysty, ei vaikka kuolemalla uhkaisitte.
CeDell Davis

Re: Torstaitilitykset

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

küllküll kirjoitti:Fernet Branca.
Namia!!!! Jeggu on vähän limpsaa tohon verrattuna. Savipullosta nautittu tehojuoma se on kaikkein kunkku!
küllküll

Re: Torstaitilitykset

Viesti Kirjoittaja küllküll »

:laatta: :laatta: :laatta:
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Torstaitilitykset

Viesti Kirjoittaja annepa »

CeDell Davis kirjoitti:
küllküll kirjoitti:Fernet Branca.
Namia!!!! Jeggu on vähän limpsaa tohon verrattuna. Savipullosta nautittu tehojuoma se on kaikkein kunkku!
Unicum ja Aqua d'Or. YÖK! Tehostan vielä painokkaasti: :laatta:

Fernet Branca on muistaakseni ihan ok ja jekku nyt on vaan hyvää. En tosin ole kumpaakaan nauttinut ylen määrin kerralla.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
CeDell Davis

Re: Torstaitilitykset

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Ootte te sellasia herkkähipiäsiä hassutuksia, höps. Savipullolla tarkoitin Black Balsamia. UUuuuuu mitä herkkua. Juuri viikonloppuna otin turnauksen päälle parit siivut. On se vaan niiiiin... Kismet.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Torstaitilitykset

Viesti Kirjoittaja annepa »

Boner kirjoitti:Kelejä pitelee
Mulla on ulosmenoraja kuiva -48 astetta. En tiedä voiko tuossa lämpötilassa olla kovin korkea ilmankosteus, mutta täällä etelässä asuessani olen huomannut että kostea -15 voi olla pahempi kuin kuiva -25.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Boner

Re: Torstaitilitykset

Viesti Kirjoittaja Boner »

Kottarainen kirjoitti:^Hiihtolomalle lähdössä?
Eikun kiroilin tässä tätä talven jatkumista ja lisälumen satamista, mutta voisivathan asiat olla huonomminkin..
küllküll

Re: Torstaitilitykset

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Lounaaksi:
- papusalaattia
- tuoretta ruisleipää
- hernekeittoa ja piimää

Illalla salille. Eipä tarvi laitteisiin jonotella :mrgreen:
ninnithequeen

Re: Torstaitilitykset

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä en vieläkään juo omppuviiniä. Voe elämä niitä teinivuosia....sormet kohmeessa pakkasessa sitä kitattiin lähes joka viikonloppu. Ja salmiakkikossuun en koske, koska täysin selvänä oksensin siitä kun baarissa tarjottiin. Syy selvis parissa viikossa - odotin Nitaa. Ei oo salmari sen koommin maistunut.

Äijä läks tutkailemaan lähistön kuntosaleja, ah tätä rauhaa!
Dave

Re: Torstaitilitykset

Viesti Kirjoittaja Dave »

ninnithequeen kirjoitti:
Äijä läks tutkailemaan lähistön kuntosaleja, ah tätä rauhaa!
Mitä mitä. Oon aivan pudonnut kärryiltä!
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Torstaitilitykset

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Noh, noh Dave, onhan nämä nähty. Kohta dunkkuun, sitten pullaa uuniin eli vanhat muistot riittävät. Laulun mukaisesti ei mikään muutu lain, ihminen säilyy entisellään.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Torstaitilitykset

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Teqilaan en koske nuoruusvuosien ensimmäisen kaktuslimun kokeilun takia.

Nyt tarttis pikkuisen paijausta, ei oikein suju mallikkaasti.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin