Tauko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Tulisiko aasin lukea Kitinää?

Jaa
1
8%
Ei
6
50%
Tyhjiä
4
33%
Poissa
1
8%
 
Ääniä yhteensä: 12

Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Tauko

Viesti Kirjoittaja aasi »

Laskujeni mukaan en ole nyt viikkoon lukenut Kitinästä ketjuja (kuin muutaman kerran vahingossa). Katso lukemattomat viestit - nappia on kuitenkin tullut aika usein painettua, tottumuksen voima on suunnaton.
Manaaja

Re: Tauko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kuka vitun aasi?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tauko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Aasi olisi hyvä olla tavoitettavissa, jos palstalle pesiytyy vaikka joku trolli. Siis näiden persussettiin kuuluvien lisäksi.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: Tauko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Heijastat vain kutsumerkin Gotham Cityn taivaalle.

Kuva
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Tauko

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Vaikken itse olekkaan aina NIIN aktiivinen, niin taitaa tuolla hyllyssä edelleen pölyttyä palstan virkamerkki, että YV:llä voi mua hätyytellä jos jotain aivan liian rankkaa ja ahdistavaa palstalle ilmenee.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 355
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Re: Tauko

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

Mä olen oppinut talon tavoille ja olen aiheetta ilkeä tuntemattomille ihmisille. Mä olen muuttumassa mörkötrolliksi.
Miksei moderaattorit suojele mua?
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Tauko

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

exPertti kirjoitti:
aasi kirjoitti:Laskujeni mukaan en ole nyt viikkoon lukenut Kitinästä ketjuja (kuin muutaman kerran vahingossa). Katso lukemattomat viestit - nappia on kuitenkin tullut aika usein painettua, tottumuksen voima on suunnaton.
Mitä ihmettä? Oletko hankkinut elämän?
Ei. Aasi on laskenut kitinästä lukemiaan ketjuja. Tuollaista ei voi kutsua elämäksi.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tauko

Viesti Kirjoittaja exsu »

Äänestin tyhjää. Aasin ei tarvitse lukea kitinää, mutta olisi kiva että kirjoittelisi. Tarvittaessa A. on kuitenkin tavoitettavissa muita väyliä jos joku palstapaniikki tulee.
AngryBird

Re: Tauko

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Aasin tulee lukea kitinää jos aasi haluaa tehdä niin.
Kuten exsu sanoi, muutakin kautta tavoitettavissa tarvittaessa.
Dumis

Re: Tauko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Aasi laittaa palstan ginekseen 2-3kk:ksi ja ihmiset keksii jotain muuta tekemistä siksi aikaa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tauko

Viesti Kirjoittaja aasi »

sivustahuutaja kirjoitti: Ei. Aasi on laskenut kitinästä lukemiaan ketjuja. Tuollaista ei voi kutsua elämäksi.
Laskin kalenterista päiviä. Foorumi laskee lukemattomat ketjut - niitä on nyt 79.
exsu kirjoitti:Äänestin tyhjää. Aasin ei tarvitse lukea kitinää, mutta olisi kiva että kirjoittelisi. Tarvittaessa A. on kuitenkin tavoitettavissa muita väyliä jos joku palstapaniikki tulee.
Aluksi ajattelin että lukitsen tämän ketjun, ja kirjoittelen vain yksin tähän! En olekaan pitänyt oikein mitään lakkoja...
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tauko

Viesti Kirjoittaja aasi »

http://blog.makezine.com/archive/2010/1 ... black.html

Mielenkiintoinen ilmiö. Mennään myötätuuleen lujempaa kuin mitä tuuli puhaltaa. Kesti tovin tajuta että mistä oikein on kyse.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Tauko

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ota rennosti vaan, soitamme punaisella kotipizzapuhelimella jos hätä iskee! :)
Prepare for the worstest.
RP

Re: Tauko

Viesti Kirjoittaja RP »

Dumis kirjoitti:Aasi laittaa palstan ginekseen 2-3kk:ksi ja ihmiset keksii jotain muuta tekemistä siksi aikaa.
Häh, siis kuten mitä muuta tekemistä? Älä nyt mies hullujas puhu!
Dumis

Re: Tauko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

RP kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Aasi laittaa palstan ginekseen 2-3kk:ksi ja ihmiset keksii jotain muuta tekemistä siksi aikaa.
Häh, siis kuten mitä muuta tekemistä? Älä nyt mies hullujas puhu!
Tekis ihan hyvää kaikille, jengi alkaa olee vähän kyllästyneitä toistensa naamoihin. Aasikin sais kauan kaipaamansa porkkana-loman.
Vastaa Viestiin