Perjantai-pillitykset

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perjantai-pillitykset

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Dave kirjoitti:Onko tummeli ja perhapakkaus WC-paperia valmiina?
Ajattelin kyllä ihan kuivalla vedellä. Kun en vain puristaisi liian kovaa, ettei tule asfaltti-ihottumaa.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perjantai-pillitykset

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kitutunti on alkanyt, kohta tippuu joku Bolivian kokoinen nakki niskaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Perjantai-pillitykset

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kotiin ja matkalle panemaan puita nurin.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Re: Perjantai-pillitykset

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

Pulkannaru kirjoitti:Kotiin ja matkalle panemaan puita nurin.
Melekonen panomies.
Pröötprööt
küllküll

Re: Perjantai-pillitykset

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Bluntly kirjoitti:Kitutunti on alkanyt, kohta tippuu joku Bolivian kokoinen nakki niskaan.
Kitinä-aktiivin työvuorolista::

8-11 Kitinätunti
11-12 Ruokatunti
12-14 Kitinätunti
14-14.30 Kaffetunti
15-16 Kitutunti

Työt tehdään siis 14.30-15.00 välisenä aikana.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Perjantai-pillitykset

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Sleazoid kirjoitti:
Mustikanvarpu kirjoitti:Oli pakko rekisteröidä ihan oma nimi kun salanikin salasana ei pelannu ja oli tarvetta tyydyttää nälkä galleriatirkistelijänä. Pidin tuota ekaa viestiäni hauskana.
Okei, saatoin olla väärässä. Sori.
Sleazoid hyvä! Mistä muuten nimesi juontuu? Olen sitä joskus hunteerannut! Sleazoidista tulee mulle aina mieleen keittoliesi (Slev) vanha merkki!

Olen ollut epävarmana, olethan sinä tukijani. Joskus vaan satelee Arskista päin kalkkiakin karvasta ja katson sen olleen ihan oikeaakin arvostelua.

Kuitenkin toivon, että olet tukijani, sillä minulla ei ole varaa menettää lukijoita ja mukavia ihmisiä "kerhostani".

Tiedätkö ja tiedättekö, että joskus minullakin tulee hämmästys kun juttelen hieman hassua näistä kerhoista. ne ovat kuitenkin sillätavalla vertauskuvallisia ja haluan nyt kuitenkin sanoa, etten ole millään tavalla hullu kun näin sanon.

Mustikanvarpu, olet siis salanikin salanikki. Ei se mitään! Olethan tukijani täällä, jolta voisi kysyä, jos jotain en tajua aina.

ESIMERKIKSI Manaaja, viimeisen sotamme hävinnyt ja järkialueitaan menettänyt, kysyi minkälainen minä olisin jo minulla FLIPPAISI???

PYYDÄN TUKIJOITANI kertomaan, mitä tämä tarkoittaa???


Mussukka on yleensä selittänyt mitä nää kaikki tarkoittaa, mutta jos hän ei ole paikalla niin muut tukijat, kiitos! :)

STADIN mukavin poika
Mustikanvarpu
Kitisijä
Viestit: 6
Liittynyt: 21.01.2011 9:02

Re: Perjantai-pillitykset

Viesti Kirjoittaja Mustikanvarpu »

Flipatessa sinusta ehkä kuoriutuisi vähemmän hauska ihminen?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Perjantai-pillitykset

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Mustikanvarpu kirjoitti:Flipatessa sinusta ehkä kuoriutuisi vähemmän hauska ihminen?
Kiitos kaunis!

Mitähän se nyt on, jotain pöpiksi menemistä? Pois se Arskasta!

Mutta kiva kun olet mukava ja tukija, Mustikanvarpu!! näin oletan ja toivon! Mikähän olisi sun lempinimi kun Mustis on varattu (Mustaenkeli) ???

En sinua Mussukka kakkoseksikaan halua kun kukaan ei halua olla kakkonen, eihän?

Mussukka on siis Suvinen.
Exsu on aurinko ja Saira on Helmi jne.

Mutta sulla on kaunis nikki! Mitä sitä muuttamaan! :)

Pusu poskelle!

Arskalta
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Perjantai-pillitykset

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Hei Arska, sanon suoraan kolme asiaa, jotka minua toisinaan ärsyttävät kirjoituksissasi:

1) Olet pyörinyt palstalla ties kuinka monta vuotta, mutta et silti tunnu olevan perillä ihmisistä. Tulee mieleen, että luetko vain niitä kirjoituksia, joita kommentoimalla pääset hehkuttamaan "tukijoitasi"? Toki niinkin voi tehdä, mutta sen takia tunnut ainakin minusta jotenkin ulkopuoliselta edelleen. Palsta on vuosien mittaan hioutunut tietynlaiseksi, ja sinun roolisi hilpeänä huhuilijana/herkkänä loukkistelijana/draamaqueeninä on toki osa sitä, mutta ehkä tapasi on jotenkin misfit, tosin joidenkin mielestä varmaan piristävääkin.

2) Huimassa( tämä kaikella rakkaudella!) oli joskus(irl) muinoin samaa vikaa kuin sinussa; ihmiset, jotka eivät koskaan kirjoita yhtään vakavaa viestiä ilman hymiöitä ja pelleilyä, käyvät rasittaviksi. IMO. Tämäkin on ihan ok tapa olla palstalla, mutta aiheuttaa tiettyjä reaktioita, joista lienet itsekin tietoinen.

3) Tuo jatkuva hyväksymisen ja huomion kalastelu "tukijoiltasi" vaikuttaa jotenkin avoimen lapselliselta ja itsekeskeiseltä. Samoin mielesi pahoittaminen ja :( :( jos joku sinua kritisoi. Ehkä tämä on omasta mielestäsi hassunhauskaa, mutta olisi kiva nähdä sinun niin sanotusti vaihtavan kanavaa välillä.

Tässä oli nyt mielestäni ihan ystävällistä palautetta sinulle, itsekin olen miettinyt miksi ärsytät minua ja muita. Ehkä haluamme palstan olevan juuri tietynlainen, juuri omiin tarpeisiin sopiva. Henk.koht. en edes kaipaa mitään uutta verta(toki ovat tervetulleita!), tämä on juuri sellainen kuin kuuluukin, välillä suunnatonta mielihyvää antava ja välillä paras laittaa kiinni pidemmäksikin aikaa. Ehkä tää kuuluis kehityskeskusteluun, mutta olokoon.

Rentoa viikkistä kaikille!
Prepare for the worstest.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perjantai-pillitykset

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

nowaysis kirjoitti:Rentoa viikkistä kaikille!
No kuule, nowa, sulle kans! Mä lähden juuri kotio, josta säntään hiihtoladulle. Sellanen parikymppiä ladulla, jonka jälkeen tukeva illallinen. Sitten olenkin Minean kanssa kaksin viikonlopun, keksitään jotain omia pikku juttuja ja sillee.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Perjantai-pillitykset

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Hyviä havuja perkele ja mukavia lumileikkejä teille! :)
Prepare for the worstest.
AngryBird

Re: Perjantai-pillitykset

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Tänään on sinkkuelämäni 5-vuotispäivä :]
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Perjantai-pillitykset

Viesti Kirjoittaja saira »

^Onnea!! Kuva
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Dumis

Re: Perjantai-pillitykset

Viesti Kirjoittaja Dumis »

AngryBird kirjoitti:Tänään on sinkkuelämäni 5-vuotispäivä :]
Ai vasta? :D
AngryBird

Re: Perjantai-pillitykset

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Dumis kirjoitti:
AngryBird kirjoitti:Tänään on sinkkuelämäni 5-vuotispäivä :]
Ai vasta? :D
No vasta.
Poikanen ehti melkein 3 kuukauden ikään kun allekirjoitin eropapereiden ekan erän.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantai-pillitykset

Viesti Kirjoittaja Niba »

Persjantain iloksi?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perjantai-pillitykset

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Harmittaa kun kaverit ovat muuttaneet ulkomaille tai sitten pahasti perheellisiä, ei minkäänlaista meininkiä saa kehiteltyä lyhyellä varoitusajalla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Manaaja

Re: Perjantai-pillitykset

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vagabondo kirjoitti:
Cavallo kirjoitti: Kartion tilavuus on 1/3 yhtä korkean ja samanpohjaisen lieriön tilavuudesta.
Daven metodi toimii silloin, kun kartion alle ei kasaannu riisiä lieriöksi.
Mä en tiedä voidaanko tehdä oletusta samanpohjaisuudesta, koska se vaatisi, että ennen riisin kaatamista vettä on laitettava kattilaan oikea määrä. Jos vettä on liian vähän, kartion huippu saavuttaa vedenpinnan ennen kuin kartion on samanpohjainen kattilan kanssa ja ongelma kääntäen jos vettä on liikaa.

Riittävään valmistustoleranssiin metodilla toki pääsee, mutta samaan pääsee myös ainekset silmämääräisesti kattilaan kippaamalla. Paketissa ilmoitetun valmistussuhteen mittaaminen tiukalla toleranssilla on kartiometodilla kuitenkin mahdotonta.
Kuin te oikein mahdatte selvitä noista kodin seksiaskareista?
Manaaja

Re: Perjantai-pillitykset

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

nowaysis kirjoitti:Tässä oli nyt mielestäni ihan ystävällistä palautetta sinulle, itsekin olen miettinyt miksi ärsytät minua ja muita.
Jos nyt ihan suoraan sanotaan, niin arska ärsyttää siksi että se on äärimmäisen narsistinen ja omaehtoinen ihminen, joka kuitenkin pukee narsisminsa ja omaehtoisuutensa sellaiseen retardiuden viittaan, että porukka ei kykene käsittelemään sitä ilman huonoa omaatuntoa. Vähän kuin yrittäisi pakottaa itseään lyömään vammaista takaisin, joka lyö sua ensin.

Lisäksi arskasta paistaa läpi sellanen tietynlainen marttyyriuden, puoli-ikuisen katkeruuden, mustamaalaamisen sekä porukanjaottelun tarve, mikä noihin tietyllä tavalla kuuppavinoisiin yleensä myös helposti liittyy. Kun siihen sitten kuitenkin aina liitetään tää pinnallisen retardi mukahyväntahtoisuus, niin porukalla menee legot sekaisin.

Norman Bates on kevyttä kauraa tämän hepun rinnalla.
RP

Re: Perjantai-pillitykset

Viesti Kirjoittaja RP »

Manaaja kirjoitti:mukahyväntahtoisuus
Nyt ollaan asian ytimessä. Arskahan tosiaan on kaikkea muuta kuin hyväntahtoinen tapaus. Yrittää toki olla olevinaan, ja usea tuntuu sen nielevänkin.

Oikeastaan, aika pahansuopa yksilö.
Mustikanvarpu
Kitisijä
Viestit: 6
Liittynyt: 21.01.2011 9:02

Re: Perjantai-pillitykset

Viesti Kirjoittaja Mustikanvarpu »

Manala kirjoitti joskus Geetsusta lähes samoin sanoin? Tai Ann? Onko ne yksi ja sama?
Manaaja

Re: Perjantai-pillitykset

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mustikanvarpu kirjoitti:Manala kirjoitti joskus Geetsusta lähes samoin sanoin? Tai Ann? Onko ne yksi ja sama?
Tietenkin ollaan. Ja sähän olit?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Perjantai-pillitykset

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Kiitos kiva Nowa sekä sotamme toinen osapuoli melko kiva mister S.Manaajakuuppavinoinen!

Olipa hienot kirjoitukset. Kuitenkaan en pystynyt niitä sisäistämään vain pienellä lukemisella. Tulen antamaan vastineen näihin kunhan tutustun!

KUITENKIN ikäänkuin pikapanoksi tarpeeseen kerron, että

a) kirjoituksissani on paljon asiaa ja syvällistäkin, mutta asian ympärillä on kyllä useasti löysää juttua niin paljon, ettei ihminen (te Kitinäkansalaiset) sitä jaksa lukea! KEINO siihen voisi olla sellainen pikaluku, joka ottaa tärkeät asiat ikäänkuin silmiin! ja kuinka ollakaan, silloin värit ja size-tägit ovat tärkeitä!

b) Kiistän ehdottomasti olevani narsisti tai pahansuopa ihminen. Väitän olevani mukava ja ystävällinen.

c) tapasin äsken Mustiksen. Hän on hyvin kiva ja laajakatseinen ihminen ja hyvä ystävä, josta pidän. :h: (ystäväsydän)


VASTAAN siis myöhemmin ansiokkaisiin arvioihinne, ja Nowalle tiedoksi, että oli ystävällinen kannanotto. Manaajalla oli mollaustyyli, mutta mehän olemme asemasodassa, jossa yllätysatakit ovat todennäköisiä!
Ja ilmahällyytykset!
Kunhan Manaaja selviää siitä kun Kitinäkansa ja minä pommitettiin se alas värikarnevaali-tägikyselyssään! Se niin luuli nujertavansa minut ja sitten vain pommitettiin.

Palaan asiaan. Miksi en nyt vastaa, saattaa muut miettiä mielessään!
Olen kyllä ihan selkeä ja hyvässä kunnossa, mutta laitan mietintämyssyn päähäni...On niin ilta ja nautin nyt rauhasta!


OY STADIN NARSKUNNITISTÄJÄT AB
Väriterapeutti
Mukavuuden esimerkkiammattilainen
Norman Bates-stuntti
Mustikanvarpu
Kitisijä
Viestit: 6
Liittynyt: 21.01.2011 9:02

Re: Perjantai-pillitykset

Viesti Kirjoittaja Mustikanvarpu »

Manaaja kirjoitti:Ja sähän olit?
Typerä ohikulkija vain.
Manaaja

Re: Perjantai-pillitykset

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Stadinarska kirjoitti:Kunhan Manaaja selviää siitä kun Kitinäkansa ja minä pommitettiin se alas värikarnevaali-tägikyselyssään! Se niin luuli nujertavansa minut ja sitten vain pommitettiin.
Jos sä kävelevä itseriittoisuus pysähtyisit edes hetkeksi miettimään, niin tässä ei ole kysymys mistään kaksintaistelusta, vaan siitä että 40% tästä porukasta on sitä mieltä että sun spedeilysi täällä on niinkin häiritsevää, että he mieluummin valitsisivat omassa käytössään olevien palstan perustoimintojen rajoittamisen kun ton sun pelleilysi jatkumisen.

Eikö se herätä sussa mitään ajatuksia?
Vastaa Viestiin