LOTTOAMAAN!! Nyt jaossa 7 400 000€ Vai lottoatko, kysely

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Lottoatko tänään?

Haluan 7 400 000 euroa ja lopetan Kitinässä jos saan!
1
8%
Haluan 7 400 000 euroa ja en lopeta Kitinässä jos saan!
8
67%
Lopetan Kitinässä jos saan (ainakin Gat)
0
Ei ääniä
En lottoa koska mulla on muutenkin liikaa rahaa.
0
Ei ääniä
En lottoa koska mulla ei ole siihen rahaa
1
8%
En lottoa ja syynä on jokin muu minun päässäni jonka kerron kaikille
2
17%
 
Ääniä yhteensä: 12

Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

LOTTOAMAAN!! Nyt jaossa 7 400 000€ Vai lottoatko, kysely

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hei kaikki ystäväni ja tukijani (pusut) ja muut, jotka eivät oikein tätä tyyliäni tajua (osapusut) ja ne jotka ovat hiljaa (lentopusut) sekä sodassa kanssani oleva manalainen manala (mulkaisu)!

NYT LOTOSSA tänään illalla jaetaan 7400000000 miljardia tai joku iso luku kuitenkin.

SE ON ISOIN POTTI joka Härmänmaassa ikinä jaettu!! Sii on totta eikä vitsiä!

Kyselyni kuuluupi, Lottoatteko ja jatkatteko enää työs...Kitinässä sen jälkeen?

S t a d i n a r s k a
Dave

Re: LOTTOAMAAN!! Nyt jaossa 7 400 000€ Vai lottoatko, kysely

Viesti Kirjoittaja Dave »

En lottoa, koska en halua saada rahaa sattumalta. Eilen kuulin yllättäen, että waimo oli lotonnut. Ei siis koskaan yl lottoa, mutta nyt oli lotonnut. Siitä sitten vähän väännettiin kättä eilen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: LOTTOAMAAN!! Nyt jaossa 7 400 000€ Vai lottoatko, kysely

Viesti Kirjoittaja Niba »

Dave kirjoitti:En lottoa, koska en halua saada rahaa sattumalta. Eilen kuulin yllättäen, että waimo oli lotonnut. Ei siis koskaan yl lottoa, mutta nyt oli lotonnut. Siitä sitten vähän väännettiin kättä eilen.
Vittu, sä oot palannut meidän köyhien joukkoon!
Et sit kuitenkaan pysty tarjoamaan kaikkea naisellesi? ;) :think: :think:
Pyyhin Netikettiin..
Dave

Re: LOTTOAMAAN!! Nyt jaossa 7 400 000€ Vai lottoatko, kysely

Viesti Kirjoittaja Dave »

Niba kirjoitti:
Dave kirjoitti:En lottoa, koska en halua saada rahaa sattumalta. Eilen kuulin yllättäen, että waimo oli lotonnut. Ei siis koskaan yl lottoa, mutta nyt oli lotonnut. Siitä sitten vähän väännettiin kättä eilen.
Vittu, sä oot palannut meidän köyhien joukkoon!
Et sit kuitenkaan pysty tarjoamaan kaikkea naisellesi? ;) :think: :think:
Joo. Kauhea riittämättömyyden tunne. Kovasti eilen yritin selittää, että ei se lisäraha tekisi sitä yhtään onnelisemmaksi, mutta en tiedä uskoiko.
Manaaja

Re: LOTTOAMAAN!! Nyt jaossa 7 400 000€ Vai lottoatko, kysely

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

En enää tiedä kummalta puuttuu enemmän ruuveja, SA:lta vai Davelta. Joka tapauksessa molemmat elävät ihan ihmeellisessä mielikuvitusmaailmassa.

Daven ongelmahan on se, että jos akka omavaraantuisi, niin mikään ei enää estäisi sitä lähtemästä jonkun nuoren hunksin matkaan.
Dave

Re: LOTTOAMAAN!! Nyt jaossa 7 400 000€ Vai lottoatko, kysely

Viesti Kirjoittaja Dave »

Manaaja kirjoitti: Daven ongelmahan on se, että jos akka omavaraantuisi, niin mikään ei enää estäisi sitä lähtemästä jonkun nuoren hunksin matkaan.
Tämäkin vaara on tietysti olemassa :) Toisaalta tulisi sitten kaiken järjen mukaan mulle halpa ero.
Manaaja

Re: LOTTOAMAAN!! Nyt jaossa 7 400 000€ Vai lottoatko, kysely

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Musta ainakin tulisi onnellisempi jos voisin ostaa Aston Martinin, ZR1 Corvetten ja pari muuta kesälelua.

Ferrareista en oikein tiedä. Ne on vähän sellaisia snobbailevien pikkupoikien leluja.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: LOTTOAMAAN!! Nyt jaossa 7 400 000€ Vai lottoatko, kysely

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

kerran eläissäni oon lotonnut: tuloksetta.
En ole nähnyt syytä toiseen kertaan.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: LOTTOAMAAN!! Nyt jaossa 7 400 000€ Vai lottoatko, kysely

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kun voitan niin ostan kämpän Mayor´sin lähistöltä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: LOTTOAMAAN!! Nyt jaossa 7 400 000€ Vai lottoatko, kysely

Viesti Kirjoittaja aasi »

Mun vakuutus on vielä kuulemma voimassa. Siis osuus työpaikan porukkalotosta joulun alta, jonka pikkuvoitot on aina pelattu seuraavalle kierrokselle.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: LOTTOAMAAN!! Nyt jaossa 7 400 000€ Vai lottoatko, kysely

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

On se kumma, jos pitää lottoamistakin kammoksua helpon rahan takia tjsp. Lototaan vain ja toivotaan, että fyffeä tulee, sillä Suomessa ei rehellisellä työllä vaurastu.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: LOTTOAMAAN!! Nyt jaossa 7 400 000€ Vai lottoatko, kysely

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Jos sitä lottovoittoa eo itselleen halua, niin ole sitten ensimmäinen voittaja joka lahjoittaa kaiken pois. Kaikenlaista hyväntekeväisyyttä löytyy.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: LOTTOAMAAN!! Nyt jaossa 7 400 000€ Vai lottoatko, kysely

Viesti Kirjoittaja Niba »

Dave kirjoitti:
Niba kirjoitti:
Dave kirjoitti:En lottoa, koska en halua saada rahaa sattumalta. Eilen kuulin yllättäen, että waimo oli lotonnut. Ei siis koskaan yl lottoa, mutta nyt oli lotonnut. Siitä sitten vähän väännettiin kättä eilen.
Vittu, sä oot palannut meidän köyhien joukkoon!
Et sit kuitenkaan pysty tarjoamaan kaikkea naisellesi? ;) :think: :think:
Joo. Kauhea riittämättömyyden tunne. Kovasti eilen yritin selittää, että ei se lisäraha tekisi sitä yhtään onnelisemmaksi, mutta en tiedä uskoiko.
Naiset on, kiittämättömiä paskoja,käy sun pussillasi, mutta sitten jos omaa fyfffeä niin ite saat pussisi tyhjentää..

Itellä yks iki-rivi ja occasionally lisäruudukoita..

Ehkä triplaan mahikset ja pistän pari riviä lisää, saa nähdä, netti-lotto antaa kasiin aikaa..>

Joo tuli viikon varmaksi numero viisi(5)
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: LOTTOAMAAN!! Nyt jaossa 7 400 000€ Vai lottoatko, kysely

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mä en lottoa koskaan.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Mustikanvarpu
Kitisijä
Viestit: 6
Liittynyt: 21.01.2011 9:02

Re: LOTTOAMAAN!! Nyt jaossa 7 400 000€ Vai lottoatko, kysely

Viesti Kirjoittaja Mustikanvarpu »

Lottoaisin tänään jos noi sivut suostuis avautumaan.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: LOTTOAMAAN!! Nyt jaossa 7 400 000€ Vai lottoatko, kysely

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Taitaapi ennätyspotin lisäksi olla ennätystuotto veikkaukselle kun sivutkin kaatuneet.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 355
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Re: LOTTOAMAAN!! Nyt jaossa 7 400 000€ Vai lottoatko, kysely

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

Suomalaiset lottovoitot ovat liian pieniä. Sillä saa ostettua upean omakotitalon tai veneen tai jotain muuta luksusta. Sitten on taas köyhä.
Suomalaisesta lottovoittajasta on mainos. Siinä mies myhäilee nakkikioskilla sitä, että on varaa ottaa hampurilaiseen kaikki mausteet. Harvinaisen todentuntuinen mainos.
Jos haluaa sen omakotitalon, veneen, suihkarin ja kaksi hulppeaa huvilaa tropiikissa, tarvitaan Amerikkalainen lottovoitto tai vastaava. Siitä jää vielä käteistä sen verran, että Davesta tulee kade.
AngryBird

Re: LOTTOAMAAN!! Nyt jaossa 7 400 000€ Vai lottoatko, kysely

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Cavallo kirjoitti:Suomalaiset lottovoitot ovat liian pieniä. Sillä saa ostettua upean omakotitalon tai veneen tai jotain muuta luksusta. Sitten on taas köyhä.
Mua hiukan häirii, että miksi pitäisi hankkia tuon luokan luksusta lottovoitolla?
+ 7 milj. on kuitenkin _aika_paljon_rahaa_, miksei vaan voisi elää mukavasti loppuelämäänsä?

Voi tietty olla, että mulla on muumit väärinpäin laaksossa mutta ei nyt heti tulisi mieleen hankkia öky-mitään. Kivempi ajatus elää keskimäärin kivasti, ilman velkaa ja tietoisena siitä, että voin hankkia lähes mitä tahansa (tavallisten ihmisten haluamia asioita) ihan koska tahansa sattuu huvittamaan.


PS. Kyllä mä ostaisin muutamat Louboutinit ja Jimmy Choot äsken sanomastani huolimatta :wink:
Manaaja

Re: LOTTOAMAAN!! Nyt jaossa 7 400 000€ Vai lottoatko, kysely

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

AngryBird kirjoitti:Kivempi ajatus elää keskimäärin kivasti, ilman velkaa ja tietoisena siitä, että voin hankkia lähes mitä tahansa (tavallisten ihmisten haluamia asioita) ihan koska tahansa sattuu huvittamaan.
Apua, susta on tullu Gattaca!

Kyllä mä ainakin pamauttaisin 2 miljoonan edestä asuntoa, 1 miljoonan edestä kesämökkiä, 1 miljoonan edestä autotallia ja jonkun kivan veneen ja helikopterin päälle. Ei olisi mitään ökyilyä mutta pohja mukavalle harrastamiselle. Loput vois sitten laittaa Daven kiinalaiseen osakesalkkuun, kunhan miltsin vielä jättäisi käyttörahaa.
AngryBird

Re: LOTTOAMAAN!! Nyt jaossa 7 400 000€ Vai lottoatko, kysely

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Manaaja kirjoitti:
AngryBird kirjoitti:Kivempi ajatus elää keskimäärin kivasti, ilman velkaa ja tietoisena siitä, että voin hankkia lähes mitä tahansa (tavallisten ihmisten haluamia asioita) ihan koska tahansa sattuu huvittamaan.
Apua, susta on tullu Gattaca!
Mun mielestä, julkaistujen tietojen perusteella, Gattaca ei elä keskimäärin kivasti.
Mutta ehkä sulla ja mulla on erilainen mitta-asteikko? ;D
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: LOTTOAMAAN!! Nyt jaossa 7 400 000€ Vai lottoatko, kysely

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:
AngryBird kirjoitti:Kivempi ajatus elää keskimäärin kivasti, ilman velkaa ja tietoisena siitä, että voin hankkia lähes mitä tahansa (tavallisten ihmisten haluamia asioita) ihan koska tahansa sattuu huvittamaan.
Apua, susta on tullu Gattaca!

Kyllä mä ainakin pamauttaisin 2 miljoonan edestä asuntoa, 1 miljoonan edestä kesämökkiä, 1 miljoonan edestä autotallia ja jonkun kivan veneen ja helikopterin päälle. Ei olisi mitään ökyilyä mutta pohja mukavalle harrastamiselle. Loput vois sitten laittaa Daven kiinalaiseen osakesalkkuun, kunhan miltsin vielä jättäisi käyttörahaa.
Niin mä unohdin tämän ketjuni alustuksessa kertoa, että peräti 18 miljoonaa euroa odotetaan nyt veikkauksen kassaan. Eikös Pluntli sitä kysynnä ainakin!

Ja unohdin kertoa, että minä kyllä siis LÖTTÖSIN.

Minusta suurten voittojen toivominen vain itselleen ja ökyily on narsistista toimintaa. Pitää ajatella myös toisten hätää.

Ihmiset kaikki, tytöt ja pojat, kivat ja vielä kivemmat, KERTOKAA sitten heti voittonne, mitä saatte! Ja erottista ketjua mukaellen, saitteko, jos saitte lottovoiton!

ERITYISESTI kirjoittakaa, JOS ETTE SAANEET 7,4 miljoonaa euroa!

Ja minä! MINÄ LUPAAN lopettaa Kitinässä, jos voitan tuon 7,4 milliä!!!

Olette varmaan huomanneet, että minulla ja Manaajalla on tänään aselepoaika!! KENTIES tästä tulee VÄLIRAUHA!!! ??

Jos Manaaja voittaa koko potin ja toki narsistisesti ajattelee vain omaa hyvää eikä anna meille mitään niin ...hetkinen mitä sitten? Unohdin kokonaan mitä piti sanoa, ei kai mitään! MUUMIT men sekaisin kai!! :P


Mietin hieman miksei iki-ihana oliivinen Saira :h: vastannut Arskan ketjuun? Olen jopa hieman huolissani...

SA
värien terepeuttinen mies
Manaaja

Re: LOTTOAMAAN!! Nyt jaossa 7 400 000€ Vai lottoatko, kysely

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

AngryBird kirjoitti:Mun mielestä, julkaistujen tietojen perusteella, Gattaca ei elä keskimäärin kivasti.
Mutta ehkä sulla ja mulla on erilainen mitta-asteikko? ;D
Äläs nyt, eihän se mun mitta-asteikostani ole kiinni vaan Gattacan. Jos se riittää että on kivaa kun on karhua ja marlboroa niin mitäs siihen voi sanoa.
Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 355
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Re: LOTTOAMAAN!! Nyt jaossa 7 400 000€ Vai lottoatko, kysely

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

AngryBird kirjoitti:Mua hiukan häirii, että miksi pitäisi hankkia tuon luokan luksusta lottovoitolla?
+ 7 milj. on kuitenkin _aika_paljon_rahaa_, miksei vaan voisi elää mukavasti loppuelämäänsä?
Mulla on jo mukavaan elämään tarvittava materiaalinen vauraus. Ja mulla on pirun tylsää.
Mä kaipaan luksusluokan elämyksiä.
AngryBird

Re: LOTTOAMAAN!! Nyt jaossa 7 400 000€ Vai lottoatko, kysely

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Cavallo kirjoitti:
AngryBird kirjoitti:Mua hiukan häirii, että miksi pitäisi hankkia tuon luokan luksusta lottovoitolla?
+ 7 milj. on kuitenkin _aika_paljon_rahaa_, miksei vaan voisi elää mukavasti loppuelämäänsä?
Mulla on jo mukavaan elämään tarvittava materiaalinen vauraus.
Niin mullakin. Enkä silti kaipaa ökyluksusta.

Sun tarttee muuttaa muille maille lottoamaan :D
Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 355
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Re: LOTTOAMAAN!! Nyt jaossa 7 400 000€ Vai lottoatko, kysely

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

AngryBird kirjoitti:Sun tarttee muuttaa muille maille lottoamaan :D
Amerikka on mahdollisuuksien maa. :D
Vastaa Viestiin