Surkea maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Manaaja

Re: Surkea maanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:nolona haluaa hänet nähdä.
Se on varmasti aidompaa noloutta kuin nolous itse.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Surkea maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

http://translate.google.fi/#en|fi|

Tällä on kiva källätä työkaveri, kun kotoa soitetaan. Taustalle vaan joku härski värssy.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dave

Re: Surkea maanantai

Viesti Kirjoittaja Dave »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:http://translate.google.fi/#en|fi|

Tällä on kiva källätä työkaveri, kun kotoa soitetaan. Taustalle vaan joku härski värssy.
En tajua.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Surkea maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Dave kirjoitti:En tajua.
Kirjoitat kenttään vaikka:"*työkaverin nimi*, olit upee perjantaina otetaan ruokiksella uusiks!" Kun se netin heleä naisääni sen kertoo taustalla kaiutin riittävän kovalla, on siinä selittämistä vaimolle, jonka kanssa puhut juuri puhelimessa. Tää oli laimea versio, kun kyse on kuitenkin perhepalstasta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dave

Re: Surkea maanantai

Viesti Kirjoittaja Dave »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Dave kirjoitti:En tajua.
Kirjoitat kenttään vaikka:"*työkaverin nimi*, olit upee perjantaina otetaan ruokiksella uusiks!" Kun se netin heleä naisääni sen kertoo taustalla kaiutin riittävän kovalla, on siinä selittämistä vaimolle, jonka kanssa puhut juuri puhelimessa. Tää oli laimea versio, kun kyse on kuitenkin perhepalstasta.
Jaa nythän mä vasta hokasin, että se puhuu. No joo.
Dumis

Re: Surkea maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Manaaja kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Kohta soittaa nainen 2 että panettaa?
Se soitti eilen.
Perkele, olis soittanut mullekin.

Tänään kauhia väsy, liskot kiusas yöllä, en nukkunut varmaan kahta tuntia pidempään putkeen :evil:
En toudellakaan ole menossa salille tänään.
küllküll

Re: Surkea maanantai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Tällä on kiva källätä työkaveri, kun kotoa soitetaan. Taustalle vaan joku härski värssy.
Hauska. Ääntäminen on aika luonteva, mutta sanastossa kehittämisen varaa.
"Heitä homo voltti" kääntyy >> "They are gay volts"
Manaaja

Re: Surkea maanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dumis kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Kohta soittaa nainen 2 että panettaa?
Se soitti eilen.
Perkele, olis soittanut mullekin.
Näin otsikkouutisena: Ei sen ääneensanominen mihinkään auta.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Surkea maanantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Käytin koiran fysioterapiassa ja tuli mieleen, että voisi itsekin kokeilla. Nyt lähinnä jäin pohtimaan, että menisinkö "oikealle" fyssarille vai meidän salin PT:lle, joka on myös koulutukseltaan fyssari. Hinta on sama. Salilta saisi kerralla juuri siihen paikkaan tehdyn treeniohjelman samalla, mikä olisi aika kiva. Toisaalta taas se "oikea" fyssari voisi vähän ehkä hieroa tuota samalla ja siten helpottaa jumeja.

Koiralta löytyi muuten joku nikamaongelma, jota nyt kuntoutetaan kotijumpalla. Joutuu koira vatsalihastreeniin!
RP

Re: Surkea maanantai

Viesti Kirjoittaja RP »

ninnithequeen kirjoitti: Töissä. Autolla. Isolla semmosella.
Tuntuu että olisin The Winner jos joskus olisin edes treffaillut rekkamiestä. Hitsi, sellasta laatua on vaan niin kovin hankala saada haaviin, joutuu tyytymään kaikenmaailman sileä käsiin.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Surkea maanantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Olen siis käynyt "pelkällä" hierojalla, mutta siitä saatava apu on niin väliaikaista, että havittelin jotain täsmähoito-ohjeita. Mulla on siis jonkinmoinen skolioosi tuolla selässä, mikä on nyt salitreeniin yhdistettynä vetänyt koko selän ihan mutkalle* ja lihastasapainosta ei ole tietoakaan. Hieroja päivitteli selän epätasaisuutta, mutta kaipaisin vähän tarkempia ohjeita tuon kanssa pärjäämiseen. Sen hieronnan/painelun ajattelin sellaisena bonuksena päälle, kun heräsi kateus koiran saamasta käsittelystä. :D

* Vähän oli pöljästi ilmaistu tämä. Yritin sanoa, että kompensoin alanikamien vinoutta vääntämällä yläkropasta hassusti, joka taas on johtanut siihen, että toisella puolella selkää on selvästi vahvemmat lihakset kuin toisella (ja samalla silminnähden isommat, eli hassun näköiset). Ja nyt kun toinen puoli on vahvempi, niin tilanne tavallaan pahenee koko ajan. Hankalasti tämäkin on kuvailtu, mutta ei juuri nyt irtoa parempaakaan.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Surkea maanantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Yksi mun ystäväni on koulutukseltaan hevoshieroja ja oon saanut siltä parhaat niskahieronnat ikinä. Se on saanut paljon paremmin mun niskajumini auki, kuin kukaan hieroja tai fysioterapeutti ikinä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Surkea maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Länsisatamassa ei tullut 6kk aikan tutuksi käsite "RAITIS REKKAMIES". Joka päivä sai olla soittamassa poliisille kun venäläiset ajeli huppelissa..
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Surkea maanantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä muuten pääsenkin ehkä hiihtämään vielä tänä talvena. Äiti aikoo olla koko kevään Ruotsissa, joten voin hakea sieltä sukset ja monot käyttöön, eikä omien ostamisen lykkääminen ajankohtaan X ole enää esteenä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Surkea maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pikkuriikkinen älämölö työpisteellä, tee tässä nyt sitten hommia. Ihan pikkuisen verkko vittuilee ja kaikilla muka kriisi, ihan hyvin tässä on kahvia voinut ryystää.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Surkea maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

ڈیو شیطان آپ لات بدنما کر رہے ہیں

Meniköhän Ruiskultakin pissipoika rikki? Mut jos ei osaa ajaa niin ei osaa..

Vittu nää ihmiset on maitoja!
Viimeksi muokannut Niba, 24.01.2011 17:03. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Dumis

Re: Surkea maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Manaaja kirjoitti:
Dumis kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Se soitti eilen.
Perkele, olis soittanut mullekin.
Näin otsikkouutisena: Ei sen ääneensanominen mihinkään auta.
No oliko Paskatista menovesi loppu?

Jos olis soitto tullut, niin skodillacci olis lähtenyt viivana pihasta.
Nyt vähän ruokoo, on muuten kohtuu lähellä flunssasta oloa. Vitamiinitys alkakoon!
Manaaja

Re: Surkea maanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dumis kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
Dumis kirjoitti: Perkele, olis soittanut mullekin.
Näin otsikkouutisena: Ei sen ääneensanominen mihinkään auta.
No oliko Paskatista menovesi loppu?
Ei kaiken tarvitse liikkua, jota panee. Eiku. No siis enivei. Odotan mun premium-laatulihaa ja jätän siihen saakka muut kosteusvauriot väliin.
Dumis

Re: Surkea maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

^Pihtarirunkkari!

Taitaa nyt kyllä jefut jäädä väliin tältä illalla, goddamn.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Surkea maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Parhaita hakemuksia ikinä!

"Minulla on jo monipterveydenhuoltouolinen kokemus terveydenhuollon sihteerin tehtävistä sekä hyvät Atk-taidot." - hakee tekstinkäsittelijäksi. Jep!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Surkea maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Davee, joko sulla on nää?

Mun tanssijalka sai jonkun hepulin kotimatkalla, sen verran hyvää tanssimusaa tuli radiosta. Pitäsköhän sitä lopettaa tää erakoituminen ja liipasta viikkiksenä oikeen soittoruokalaan.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: Surkea maanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vesper kirjoitti:Davee, joko sulla on nää?
Kyllä japanialaiset koulutytötkin tosiaan voisi Daven seksielämää piristää. Joko sulla Dave on ne?
Dave

Re: Surkea maanantai

Viesti Kirjoittaja Dave »

Vesper kirjoitti:Davee, joko sulla on nää?
.
Pannaan tilaukseen!
Vastaa Viestiin