seXXXiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
küllküll

seXXXiviikko

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Hakusanalla "sexxx" löytyy Googlen kuvahausta kyllä Todella Seksikkäitä kuvia. "Brick" tai "prick", onko sillä nyt niin suurta eroa...

Kuva
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: seXXXiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Noin ne naiset heittelee meitä tiiliä..

Töihen lomps!
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: seXXXiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tilannekeskusraportti väsätty. Puolelta performanssi. Onneksi paikalla on vain yleisjohtaja, vältyn todennäköisesti vittumaisilta kysymyksiltä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dave

Re: seXXXiviikko

Viesti Kirjoittaja Dave »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Tilannekeskusraportti väsätty.
Muistitko, että ei saa kirjoittaa "neekeri" tai "manne"´vaan "mies"?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: seXXXiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Dave kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Tilannekeskusraportti väsätty.
Muistitko, että ei saa kirjoittaa "neekeri" tai "manne"´vaan "mies"?
Itse tapaan käyttää neekereistä sofistikoituneita ilmaisuja, kuten "kasipallo" taikka "yöntimo". Mannet ovat vitun mustalaisia ja niin edelleen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: seXXXiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Dave kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Tilannekeskusraportti väsätty.
Muistitko, että ei saa kirjoittaa "neekeri" tai "manne"´vaan "mies"?
Itse tapaan käyttää neekereistä sofistikoituneita ilmaisuja, kuten "kasipallo" taikka "yöntimo". Mannet ovat vitun mustalaisia ja niin edelleen.
:jee: :jee: :jee:


Smugu on hyvä työnimike mustalaiselle? ;)

Tuossa pari kuukautta sitten keskustan metropysäkillä tuli riitaa jonkun mustilaisen kanssa, juoduin ottamaan iisisti koska niitä oli neljä ja jollakin oli joku aseistus ilmeisesti mukana, olivat vähän liian itsevarmantuntuisia..
Ei koskaan muista hyviä läppiä kuten jos mustalainen avaa suunsa pitää kysyä "Osaat näemmä puhua, mitenkäs on kirjoittamisen kanssa?"
Pyyhin Netikettiin..
küllküll

Re: seXXXiviikko

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:"kasipallo" taikka "yöntimo". Mannet ovat vitun mustalaisia ja niin edelleen.
Oh boy, sulla olis ollut hauskaa seriffinä 1950-luvun Syvässä Etelässä

Kuva
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: seXXXiviikko

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Itse tapaan käyttää neekereistä sofistikoituneita ilmaisuja, kuten "kasipallo" taikka "yöntimo". Mannet ovat vitun mustalaisia ja niin edelleen.
Oletko harkinnut paskalakkien etiikkakurssin suorittamista?
Paras päivä ikinä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: seXXXiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Riemumieli kirjoitti:Oletko harkinnut paskalakkien etiikkakurssin suorittamista?
Savet on jo puntissa. Ei sitä enää valaistu.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dumis

Re: seXXXiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Loppuviikko saikkua flunssan takia. Ihan hyvä etten mennyt töihin.
Laitoin pikku-pizzaan valkosibylia pari kynttä, yhden punasipulin ja reippaasti tsili-sååssia pohjalle... saa pöpöt kyytiä!
küllküll

Re: seXXXiviikko

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Harvinaisen dorka duunipäivä. Joutuu ajelemaan päivityksiä käsityönä. Ihme jos joku mylly toimii vähän vähemmän-optimaalisesti, jos tuoreimmat winupdate-patchit vuodelta 2006...

Pakko kysyä: onko KUKAAN huonoja elokuvia harrastava katsonut TÄTÄ?

Osissa on kyllä ihan nimekkäitä näyttelijöitä, mutta jos jo traileri on näin huono...

Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: seXXXiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Snadi hiekkalaatikko tää kitinä nykyään :o

Mulla on orastava migreeni. Jotain hyvää esimiestason tehtävästä on ilmoitusluontoiseen poistumiseen kykeneminen. MOIKKA!
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: seXXXiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Aina se elämä ei ole niin helppoa, varsinkin kun töitä pitää tehdä, tai olla eläkkeellä.
eläkeläiset vs lumisota
AngryBird

Re: seXXXiviikko

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Moi.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: seXXXiviikko

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Pukkaa liikaa hommoo. Ainakin seuraavat 2,5kk tiedossa jokaiselle työpäivälle kahden päivän työt. Onneksi on pitämättömiä viime vuoden lomia jäljellä 15 arkipäivää. Lomaillessa kuolee vaan työkaveri, kun yrittää selvitä 400% työtaakasta 3 viikon ajan - toisaalta se on työnantajan murhe.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
CeDell Davis

Re: seXXXiviikko

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

AngryBird kirjoitti:Moi.
Moi! Kuule, voitko kertoa, että jos polvea vähän jomottaa, niin kandeeko mennä tänään treeneihin. Kato kun tässä on taas turnausta ja Areenaliigaa alla ja kaikkee. Niin et mitä mä nyt teen? On mulla tossa kasisatanen burana näppäimillä, et jos sit sen voimilla. Joo niin tehdään. Kiitti kuule avusta!! Heips!
Dumis

Re: seXXXiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Nachot ja salsa messiin soffalle; kattomaan Poolin \o/
Bruce Willisika

Re: seXXXiviikko

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Dave kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Tilannekeskusraportti väsätty.
Muistitko, että ei saa kirjoittaa "neekeri" tai "manne"´vaan "mies"?
Ja mies on nykyisin ihan vaan "henkilö", senkin sovinisti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: seXXXiviikko

Viesti Kirjoittaja annepa »

Pulkannaru kirjoitti:Pukkaa liikaa hommoo. Ainakin seuraavat 2,5kk tiedossa jokaiselle työpäivälle kahden päivän työt.
Siis ymmärsinkö nyt oikeen että sinä teet nuo tuplatyöt sen kun ehit ja jaksat? Miksi?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Vastaa Viestiin