Urheiluosasto

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Pikku-Akka

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Punttireenailua kotosalla eilettäin, tänään jumpalle hikoilemaan.. Kyllä iso-L nyt liukenee...
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Tänään tunti ratsastusta ja illalla spinning.
Exsat

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Eilen salilla jalat ja alaselkä ja tänään yläselkä, hauis ja vatsa. Kämmenien ihosta ei ole jäljellä juuri mitään, joten aika pienillä painoilla joutui tuota yläkroppaa tekemään, kun kädessä ei ole puristusvoimaa lainkaan.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Exsat kirjoitti:Eilen salilla jalat ja alaselkä ja tänään yläselkä, hauis ja vatsa. Kämmenien ihosta ei ole jäljellä juuri mitään, joten aika pienillä painoilla joutui tuota yläkroppaa tekemään, kun kädessä ei ole puristusvoimaa lainkaan.
Osta semmoset hanskat. Mulla auttaa ainakin aika paljon ne. Rupes oleen meinaan aika kipeet noi ja kovat patit kämmenissä, ja niitä tietysti tuli rassattua ja revittyä ja pureskeltua :)

Tänään oli välipäivä, mutta kävelin silti muutaman kilometrin raikkaassa ulkoilmassa (vähän niinku pakosta) Huomenna vielä paceen, sitten alkaa monen monituiseksi päiväksi vähän toisenlainen urheilu.
Exsat

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Exsat »

irmelianneli kirjoitti:
Exsat kirjoitti:Eilen salilla jalat ja alaselkä ja tänään yläselkä, hauis ja vatsa. Kämmenien ihosta ei ole jäljellä juuri mitään, joten aika pienillä painoilla joutui tuota yläkroppaa tekemään, kun kädessä ei ole puristusvoimaa lainkaan.
Osta semmoset hanskat. Mulla auttaa ainakin aika paljon ne. Rupes oleen meinaan aika kipeet noi ja kovat patit kämmenissä, ja niitä tietysti tuli rassattua ja revittyä ja pureskeltua :)
Mulla on hanskat, ongelma on ihossa, joka reagoi vuodenajan muutoksiin, raakoihin perunoihin, kissoihin, mausteisiin ja melkein kaikkeen muuhunkin.
Pikku-Akka

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Eilisen hikijumpan tilalla olikin voimajooga, oikein mukava tuttavuus sekin. Nyt on takajalat kipeinä.
Exsat

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Hei Oulun naispuoliset edustajat. Meidän salille (Beautycenter) saa nyt ilmaisviikkoja jäsenten kautta. Jos kiinnostaa, niin laittakaa vaikka yv:tä, niin järjestän.
Pikku-Akka

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Laittelinkin yv:n jo, kivvaa!!! Toivottavasti aikataulut matsaa.
Mulli75

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Tänään 8 km ekat 4 km kävellen ja loput juosten.
KGrilli

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

Exsat kirjoitti:Eilen salilla jalat ja alaselkä ja tänään yläselkä, hauis ja vatsa. Kämmenien ihosta ei ole jäljellä juuri mitään, joten aika pienillä painoilla joutui tuota yläkroppaa tekemään, kun kädessä ei ole puristusvoimaa lainkaan.

mulla on ajottain samaa ongelmaa. apteekista saa sellasta hoitsujen "voidetta" joka muodostaa kosteutta läpäisemättömän kalvon käsien pinnalle ja estää hiukan noita kosketus- ja vesiallergioita. kannattaa käydä hakemassa ja testata.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Tänään hikipäistä ratsastusta reilu tunti, jälkeenpäin piti mennä salille mutten kertakaikkiaan enää jaksanut. Lääh!
Exsat

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Exsat »

KGrilli kirjoitti:
Exsat kirjoitti:Eilen salilla jalat ja alaselkä ja tänään yläselkä, hauis ja vatsa. Kämmenien ihosta ei ole jäljellä juuri mitään, joten aika pienillä painoilla joutui tuota yläkroppaa tekemään, kun kädessä ei ole puristusvoimaa lainkaan.

mulla on ajottain samaa ongelmaa. apteekista saa sellasta hoitsujen "voidetta" joka muodostaa kosteutta läpäisemättömän kalvon käsien pinnalle ja estää hiukan noita kosketus- ja vesiallergioita. kannattaa käydä hakemassa ja testata.
Pitää testata kun saa ensin ihoa jota rasvata. Kiitos vinkistä!
Gina

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Gina »

Exsat kirjoitti: Pitää testata kun saa ensin ihoa jota rasvata. Kiitos vinkistä!
Kätesi nähneenä ei taida joku rasva tähän hätään auttaa... Mikäs muuten olo?

Sori, meni ihan OT
Exsat

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Gina kirjoitti:
Exsat kirjoitti: Pitää testata kun saa ensin ihoa jota rasvata. Kiitos vinkistä!
Kätesi nähneenä ei taida joku rasva tähän hätään auttaa... Mikäs muuten olo?

Sori, meni ihan OT
Urheilullisesti hikoilen kuumetta alas. :wink: Siivosin raivolla keittiön ja olkkarin, nyt istahdin tähän huohottamaan hetkeksi. 650 kalorin dietti ja antibioottikuuri vaikuttavat himppasen kisakuntoon, mutta kuume ei ole käynyt tänään kertaakaan yli 38, joten kai tästä vielä hengissä selvitään! Puolikkaan buranan voimalla pystyy syömään jopa kiinteää ravintoa, luksusta. 8)
Gina

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Gina »

Exsat kirjoitti:pystyy syömään jopa kiinteää ravintoa, luksusta. 8)
Hippasen upeeta toi syöminen...:P Itsellä kans urheilut vähissä, kipeempänä taas. En kerta kaikkiaan jaksanut tänään ratsastaa kun on nuo nukkumiset olleet vähissä. Ens yönä sitten. Unta siis. Toi salihomma mua kyllä niin houkuttais, mutta kai mun on ymmärrettävä tuntien rajallisuus päivissä...
Feiz

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Vähä kuvamateriaalia mun iltareeneistä

http://nexus.dmh-esports.com/Muskeljunge.wmv


Joo parempi sit ettei kukaa tuu kadulla vittuilee tai voi tulla niinq vitosta pleksii u know JOU!
Hebuli

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Ajattelin eilen lähteä illalla lenkille ulos pimeään ja kylmään. Jo pelkästä ajatuksesta syke nousi ja kylmä hiki tuli otsalle.
Turbohaltija

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Feiz kirjoitti:Vähä kuvamateriaalia mun iltareeneistä

http://nexus.dmh-esports.com/Muskeljunge.wmv


Joo parempi sit ettei kukaa tuu kadulla vittuilee tai voi tulla niinq vitosta pleksii u know JOU!
Jumalauta mikä gorilla! :lol:
Mulli75

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Tasapainon hallintaa voimakkaiden lyöntien kanssa, lyöntiyhdistelmiä ja loppuun kuntorääkkinä juoksua, lyöntejä ja vatsalihastreeni.
Pikku-Akka

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Maanantaina joogailua 45min ja tänään hyötyliikuntaa imurin varressa.
Aito_Johanna

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Pyöräilyä 14 km, kuntosali, sählyä 1,5 tuntia.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Nyt ne jo soitteli kivun ja tuskan temppelistä jotta pitäisi ensiviikolla mennä sinne tekemään jotain hemmetin "kuntosuunnitelmaa" tai jotain.

Kohta se alkaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Edith

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mäkin voisin kans niinks kertoo, että kävin kaks viikkoa sitten teettämässä ittelleni uudet kuntosaliohjelmat. Nyt on mennyt just äsken pikkasen löysemmin, mutta ens viikosta alkaen tää flikka menee neljästi viikossa salille. Eikä löysäile. Ei oo kyllä koskaan salilla löysäillykään, mutta nyt otan käsittelyyn ne lihakset, jotka sitä todella kaipaavatkin.
Hebuli

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

En itse viitsisi millään mitään "neljä kertaa viikossa salille"-systeemeitä kovin montaa kuukautta. Pahimmillaan olen käynyt joka toinen päivä (7krt/2vko), ja sekin alkoi maistua puulta varsin nopeasti.

Nykyisin käyn salilla kaksi kertaa viikossa, ja riittää ihan hyvin eikä kyllästys herkästi iske. 1-2 muunakin päivänä viikossa tulee harrastettua muutakin aktiivisempaa liikuntaa, esim. uintia tai lenkkeilyä.
Yönmustaritari

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Kuukausien mittainen toipilasaika oikean takareiden kuntoon saamiseksi on tuottanut tulosta. Liikuntaa ja harjoittelu oli kevennetty aina mahdollisuuksien mukaan. Nyt se on sitten kunnossa, whupii. Toivottavasti pysyy kunnossa.

EDIT:

Itse asia jäi kirjoittamatta. ~1,5h hikoiluttavaa liikuntaa.
Vastaa Viestiin