Bierjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Bruce Willisika

Bierjantai

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

AngryBird kirjoitti:sellainen laukku jonka tarvitsisin
Hmmm...tuota...en sanokaan mitään!

On olemassa yli 50% todennäköisyys, että päädyn aamulla töihin, joten pitäisi ehkä kokeilla nukkumishommia - James Ellroyn seurassa tietenkin, olen ehkä hieman koukuttunut. Nyt menossa Blood's a rover, kokeilen vaihteeksi alkuperäiskielellä, jotta näen kuinka hyvin kääntäjä on hommassaan mielestäni onnistunut. Tuntuu toimivan molemmin paremmin.

Maanantaina oli eka opepäivä sitten viime kevään. Laskeutuminen oli kovahko (luistelua 4 oppituntia 8:sta), mutta homma toimi entistä rennommin kun mukana ei ollut mitään pakon tai pätemisen tuntua. Sellaista siis saattaa toisinaan pukata, kun töitä on ollut liian usein jatai koulut ovat vaihtuneet päivittäin; tarvitsee tehdä encoren mahdollistava vaikutus joka päivä uudestaan. Nyt siis vähän rennommalla ranteella, hyvä siitä tulee.

Kouluhommatkin toimii syksyä mutkattomammin. Tuli lyötyä suunnitellun hyvät lukemat tauluun, joten nyt voi lasketella huolettomammin maaliin. Olen ehkä viimein päättänyt, mitä otan pää- ja sivuaineikseni, mutta lyödäänpä lukkoon vasta keväämmällä. Tuleva aurinkoinen loma auttaa myös jaksamaan, olen tänä talvena ollut normaalia enemmän kurkkuani myöten täynnä jatkuvaa kylmyyttä ja pimeyttä.

Lauantaiksi veljen ja vaimonsa kamppeita muuttamaan Järvenpäähän. Saatan iltasella rankaista itseäni pikku perskännillä, edellisestä onkin jo aikaa. Thaikkulassahan ei tullut ryypättyä kunnolla kertaakaan, koska noteerasin aamun pirteän biitsikondiksen kännäilyä korkeammalle. Itsensä hilaaminen toiselle puolelle maapalloa vain ryyppäämään pariksi viikoksi kaiken varsinaisen lomameiningin missaten olisi rahan ja lomapäivien haaskausta. Järvenpäässä puolestaan ei parempaa tekemistä voi ollakaan.
Manaaja

Re: Bierjantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

En tajuu tota panokondiksesta puhumista biitsikondiksena.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Bierjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Pitäs varata ens yöks huone ytimestä, mutten osaa päättää hotellia. Elämän suuria valintoja. Ja nyt kouluun juridiikan pariin. Tunnen itseni ihan teinix!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Bierjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vesper kirjoitti:Ja nyt kouluun juridiikan pariin. Tunnen itseni ihan teinix!
Mis koulus oot?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Bruce Willisika

Re: Bierjantai

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Manaaja kirjoitti:En tajuu
Et niin. Get used to it.

Herättivät, perkeleet. Kolmen tunnin opekeikkaa tarjolla jossain kaupungin laitamilla, perustelin kiinnostumattomuuteni sillä, etten edes ehtisi mukaan ensimmäiselle. Taidan tehdä Vesperit ja alkaa opiskelemaan juridiikkaa, lienee paras keino päästä uudelleen uneen.

EDIT: Nyt puskee tekstiilityön open keikkaa! Pakko kieltäytyä toistamiseen, ei osu ydinosaamisalueelle noi hommat.
AngryBird

Re: Bierjantai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Vapaa viikonloppu taitaa mennä ns. harakoille jättiluokan niskajumin takia. Ei kauheesti huvita lähteä mihinkään kun pää ei käänny kumpaankaan suuntaan ja lisämausteena mukavasti särkee. Ahh!
Bruce Willisika

Re: Bierjantai

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

^Hierojalla käynti?
AngryBird

Re: Bierjantai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

^Ei taida ihan tällä akuuttiaikataululla onnistua. Hierojilla tuppaa olemaan kalenterit täynnä viikkoja etukäteen.

Kokeilen tuon viereisen kylpylän palveluita.
Boner

Re: Bierjantai

Viesti Kirjoittaja Boner »

AngryBird kirjoitti:^Ei taida ihan tällä akuuttiaikataululla onnistua. Hierojilla tuppaa olemaan kalenterit täynnä viikkoja etukäteen.
.

www.herkku.net --> chat. Nim: mylf : Löytyskö hierojaa!!?

Saat heti sata.

:P
AngryBird

Re: Bierjantai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Boner kirjoitti:
AngryBird kirjoitti:^Ei taida ihan tällä akuuttiaikataululla onnistua. Hierojilla tuppaa olemaan kalenterit täynnä viikkoja etukäteen.
.

www.herkku.net --> chat. Nim: mylf : Löytyskö hierojaa!!?

Saat heti sata.

:P
Luultavasti kärsin niskajumini mielummin tuskan kanssa. :P
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Bierjantai

Viesti Kirjoittaja martza »

Huomenna Ex:n ja tyttären kanssa Lappeenrantaan, katsomaan poitsun opiskeluahjoa. Fuksioppilaiden vanhemmat saivat kutsun. Saa nähdä, miten ajomatka sujuu Ex:n kanssa. Onneksi tytär on mukana.
Nykyinen vaimoni ei oikein tykännyt tästä hommasta, mutta kutsu tuli opiskelijoiden vanhemmille niin hänellä ei ole siihen mitään vastaan sanomista. Näin on näreet.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Dumis

Re: Bierjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

martza kirjoitti: Nykyinen vaimoni ei oikein tykännyt tästä hommasta
Ei tykännyt että pojallasi on kaksi vanhempaa jotka välittää? Olihan vaimosi varmasti aikuinen (henkisestikin)?
Bruce Willisika

Re: Bierjantai

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Nonnii, kokeillaas sitä opiskelua sitten kun doonihommia ei näemmä ole&tule.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Bierjantai

Viesti Kirjoittaja martza »

Dumis kirjoitti:
martza kirjoitti: Nykyinen vaimoni ei oikein tykännyt tästä hommasta
Ei tykännyt että pojallasi on kaksi vanhempaa jotka välittää? Olihan vaimosi varmasti aikuinen (henkisestikin)?
Välillä tuntuu, että ei ole aikuinen. En tiedä, onko kateellinen vai mitä, mutta joskus hän iskee aika rajusti lapsiani kohtaan.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Bierjantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

On tainnut tilanne Martzalla muuttua aikaisemmasta? Silloin pantiin koko ajan joka reikään ja kaikki oli ihanampaa kuin ihana. Toivottavasti kuitenkin edelleen menee paremmin kuin hyvin.
Paras päivä ikinä.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Bierjantai

Viesti Kirjoittaja martza »

Riemumieli kirjoitti:On tainnut tilanne Martzalla muuttua aikaisemmasta? Silloin pantiin koko ajan joka reikään ja kaikki oli ihanampaa kuin ihana. Toivottavasti kuitenkin edelleen menee paremmin kuin hyvin.
Ei seksin suhteen ole paljon muuttunut. Kyse oli vain hänen suhtautumisesta lapsiini.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Bierjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

martza kirjoitti:Ei seksin suhteen ole paljon muuttunut.
Sinun suustasi tämä kuulostaa hyvinkin dramaattiselta. Kerro nyt ihmeessä, mistä kiikastaa :wink:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Bierjantai

Viesti Kirjoittaja martza »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
martza kirjoitti:Ei seksin suhteen ole paljon muuttunut.
Sinun suustasi tämä kuulostaa hyvinkin dramaattiselta. Kerro nyt ihmeessä, mistä kiikastaa :wink:
Ehkä vaimoni alkaa olla jo siinä iässä, että tuo naisen hormoonitoiminta menee ylä- ja alamäkeä, pitkät työpäivät ja työstressi siihen päälle, joten hän ei aina ole hyvässä iskussa. Muutos ei ole todellakaan dramaattinen, mutta muutos kuitenkin siihen, jos mun halut ovat pysyneet ennallaan. Näillä eväillä mennään eteenpäin kuin mummo lumessa. 8)
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Bierjantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Eipä se tuosta varmaan paranekaan. Kannattaisi kerralla vaihtaa kunnolla nuoreen, sellaiseen parikymppiseen, jolla naintihaluja olisi se kymmenen vuotta tai vähän yli. Sitten taas uutta kehiin. Edellyttää korkeaa elintasoa, mutta miksi mies kävisi muuten töissä kuin pesän takia. Afrikassa miehet ovat ovelia, leijonauroon lailla eivät tee mitään ja tussua tulvii joka ovesta. Perinteet kunniaan sano!

Suomalaiset miehet ovat tyhmiä. Kun olivat sodassa, saksalaiset panivat vaimoja. Olisi kannattanut vain olla ja istua nuotiolla, niin olisi vaimokin lämmennyt.
Paras päivä ikinä.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Bierjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

martza kirjoitti:
Dumis kirjoitti:
martza kirjoitti: Nykyinen vaimoni ei oikein tykännyt tästä hommasta
Ei tykännyt että pojallasi on kaksi vanhempaa jotka välittää? Olihan vaimosi varmasti aikuinen (henkisestikin)?
Välillä tuntuu, että ei ole aikuinen. En tiedä, onko kateellinen vai mitä, mutta joskus hän iskee aika rajusti lapsiani kohtaan.
Hyi mikä ämmä! Se on valinnu sut ja tienny valintavaiheessa että mukana tulee jälkeläiset. Jos se ei kestäkään tilannetta niin pitääkö se viattomille osallistujille kostaa? Katsois peiliin ja vihottelis sille mitä sieltä peilistä näkyy! Ja ottakoon myös sen huomioon että SINÄ OOT VALINNU HÄNET etkä esim exää. Voi vittu tämmönen pistää näkeen punasta!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Bierjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Meinas tulla töissä kiire niin aloin kitiseen :lol: Nyt menen kahville ja tupakille koska kiire pukkaa yhä päälle.

Aloitin muuten pöllien vähentämisen per päivä, tätä lopetuskeinoa ei vielä olekaan kokeiltu, kaikki muut on. 21.4. pitäs olla eka kokonaan savuton päivä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Bierjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Perkele mitä draamaa. Ihan kypsään ikään ehtinyt työtoveri kiukuttelee kuin pahainen kakara, kun täällä tehdään huonejärjestelyitä eikä hän saa raahata "omaa" vaatekaappiaan ja pöytäänsä mukana toiseen päähän taloa. Tämä on ilmeisesti mun vikani, koska se pöytä ja vaatekaappi tulisivat mun uuteen huoneeseeni. Tähän asti on väliaikaisesti jakanut neljän hengen huoneen toisen henkilön kanssa, mutta nyt joutuu muuttamaan ihan tavallisen kokoiseen huoneeseen, kuten me normaalit kuolevaiset. Voi itkuvinku. Täti alkaa varmaan kohta heittelemään tavaroita ja kirkumaan ja jää taas pariksi viikoksi saikulle.

Mun on ehkä pakko saada tänään irtokarkkeja, sanoi Jutta mitä hyvänsä.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Bierjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kohta piikille terkkarin luo ja sitten kaupan kautta kotiin etätöihin.
Tiedossa rentouttava vknloppu kotona, ellei sitten jalka ala vipattamaan.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Bierjantai

Viesti Kirjoittaja martza »

annepa kirjoitti:
martza kirjoitti:
Dumis kirjoitti: Ei tykännyt että pojallasi on kaksi vanhempaa jotka välittää? Olihan vaimosi varmasti aikuinen (henkisestikin)?
Välillä tuntuu, että ei ole aikuinen. En tiedä, onko kateellinen vai mitä, mutta joskus hän iskee aika rajusti lapsiani kohtaan.
Hyi mikä ämmä! Se on valinnu sut ja tienny valintavaiheessa että mukana tulee jälkeläiset. Jos se ei kestäkään tilannetta niin pitääkö se viattomille osallistujille kostaa? Katsois peiliin ja vihottelis sille mitä sieltä peilistä näkyy! Ja ottakoon myös sen huomioon että SINÄ OOT VALINNU HÄNET etkä esim exää. Voi vittu tämmönen pistää näkeen punasta!
Välillä olen samaa mieltä kanssasi. Ihmetyttää hänen asennoitumisensa mun lapsiini. Hänen lapsensa ovat jotain ja mun lapset ovat hänelle piikki hänen lihassaan. Ottaen huomioon senkin, että munkin lapset ovat asuneet omillaan jo yli vuoden. Toinen Helsingissä ja toinen Lappeenrannassa. Hänen lapsensa ovat olleet jo omillaan vuosia.

Lapsillani on todella vaikea tulla käymään lapsuuden kodissaan, kun tietävät hänen asennoitumisensa heitä kohtaan. Olen ehdottanut hänelle monesti, jospa hän kävisi jollain psykoterapeutilla tai vastaavalla, hiukkasen saamassa hoitoa tuohon asennoitumiseensa, mutta turhaan. Muuten hän on OK ja sellainen ihminen kenen kanssa todella viihdyn hyvin yhdessä.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Boner

Re: Bierjantai

Viesti Kirjoittaja Boner »

martza kirjoitti: Välillä olen samaa mieltä kanssasi. Ihmetyttää hänen asennoitumisensa mun lapsiini. Hänen lapsensa ovat jotain ja mun lapset ovat hänelle piikki hänen lihassaan. O

No helvetti. Laita siemen sisään ja rouvalle omaa lihaa ja verta oleva lapsi, niin johan loppuu kiukuttelu. Vai meinaatko että rouva ei olisi jossain vaiheessa alkanut haaveilemaan ihan ikiomista jälkeläisistä? (jos ei siis ole jo)
Vastaa Viestiin