Mitä pikkujouluihin PITÄÄ laittaa päälle

Info tulevista miiteistä
Lilo

Re: Mitä pikkujouluihin PITÄÄ laittaa päälle

Viesti Kirjoittaja Lilo »

huima kirjoitti: Läpinäkyvää JA niukkaa.

Nih!
Häh? Mun hame oli ihan tarpeeks niukka ja se toinen paita (pitkähihainen) oli ainakin läpikuultava. Daah!
nypari

Re: Mitä pikkujouluihin PITÄÄ laittaa päälle

Viesti Kirjoittaja nypari »

Lilo kirjoitti:
huima kirjoitti: Läpinäkyvää JA niukkaa.

Nih!
Häh? Mun hame oli ihan tarpeeks niukka ja se toinen paita (pitkähihainen) oli ainakin läpikuultava. Daah!
Oli, oli hyvänen aika, että olikin. Harrastuksesi muokkaama lähes Merlyn Ottey-tasoinen hyppyripeba noteerattiin myös jo ruokaa hakiessasi. Onneksi olit niin nälkäinen.
Dumari

Re: Mitä pikkujouluihin PITÄÄ laittaa päälle

Viesti Kirjoittaja Dumari »

nypari kirjoitti:
Lilo kirjoitti: Häh? Mun hame oli ihan tarpeeks niukka ja se toinen paita (pitkähihainen) oli ainakin läpikuultava. Daah!
Oli, oli hyvänen aika, että olikin. Harrastuksesi muokkaama lähes Merlyn Ottey-tasoinen hyppyripeba noteerattiin myös jo ruokaa hakiessasi. Onneksi olit niin nälkäinen.
Goddäm, mulla oli täysin väärä istumapaikan valinta. Ens kerralla tiedän parkkeerata oikein.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Mitä pikkujouluihin PITÄÄ laittaa päälle

Viesti Kirjoittaja aasi »

Lilo kirjoitti:Häh? Mun hame oli ihan tarpeeks niukka ja se toinen paita (pitkähihainen) oli ainakin läpikuultava. Daah!
No daah! Mitä minä olen oikein katsellut kun en muista vilkaisseeni ollenkaan? Silmiäkö?!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
AarneAnkka

Re: Mitä pikkujouluihin PITÄÄ laittaa päälle

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

No meikäläisellähän oli se Tiimarista ostettu soiva joulukravatti ja pojoing-tonttulakki. Yllytyshullu mikä yllytyshullu, mutta kai se oli pikkujouluhengen mukaista. :D
Hebuli

Re: Mitä pikkujouluihin PITÄÄ laittaa päälle

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

AarneAnkka kirjoitti:No meikäläisellähän oli se Tiimarista ostettu soiva joulukravatti ja pojoing-tonttulakki. Yllytyshullu mikä yllytyshullu, mutta kai se oli pikkujouluhengen mukaista. :D
Se oli just parhautta. Itse ostin uuden violettivoittoisen solmion (jota en sitten kuitenkaan käyttänyt kun en osannut solmia sitä, äitiii!) ja ajattelin sen olevan liian räikeä jopa pikkujouluihin, mutta sehän ei ollut siis mitään verrattuna sun solmioon. Valitsin lopulta solmiottoman vaihtoehdon eli Ann:n tekstarilla toivoman homotsupaidan.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Mitä pikkujouluihin PITÄÄ laittaa päälle

Viesti Kirjoittaja Ann »

Hebuli kirjoitti:Valitsin lopulta solmiottoman vaihtoehdon eli Ann:n tekstarilla toivoman homotsupaidan.
Olen täysin syytön tämän jumalattoman homovaatekappaleen valintaan.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Hebuli

Re: Mitä pikkujouluihin PITÄÄ laittaa päälle

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Ann kirjoitti:
Hebuli kirjoitti:Valitsin lopulta solmiottoman vaihtoehdon eli Ann:n tekstarilla toivoman homotsupaidan.
Olen täysin syytön tämän jumalattoman homovaatekappaleen valintaan.
Älä selitä. Myönnä että olet homo ja tykkäät miehistä. Ja laitoit kuvanikin avattareesi.
Vastaa Viestiin