Juopot juhlii Sunnuntaisin

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Juopot juhlii Sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja Niba »

Taas jatkuu ördääminen tossa lähellä, meen nukuksii..
Onhan se ikävää, muttei satu koskaan omalle kohdalle juhliessa? ;)
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Juopot juhlii Sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jostain pitäisi lähteä etsimään lukkostydeemiä parvekkeen oveen. Oli melkoisen möykkäyö kun ikkunat helisi myrskyssä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Juopot juhlii Sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Olipas hyvät 11h unet.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
RP

Re: Juopot juhlii Sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja RP »

Jotenkin niin söpöä tuo Adam Lambertin ja BB-Saulin romanssi <3
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Juopot juhlii Sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja Vesper »

RP kirjoitti:Jotenkin niin söpöä tuo Adam Lambertin ja BB-Saulin romanssi <3
Niin on, luin jo kaikki jutut siitä :h:

Nyt mä lähden polttamaan ihraa salille. Uh!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Juopot juhlii Sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja annepa »

Olen ihastunut ja se on ihanaa <3 En aio tehdä asialle mitään koska olen sitoutunut toisaalle, mutta mukavalta se tuntuu. Ja sit toisaalta ei tunnu kun tuntuu että se on epäreilua puoliskoa kohtaan mutta minkäs sitä tunteilleen tekee. Kun asialle ei tee mitään (paitsi välttelee kohdetta) niin ihastus menee puis. Mikä on hyvä.

Kohta lähden hurtan kanssa pitkälle lenkille, arskat päähän, ulkona on kirkasta!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
RP

Re: Juopot juhlii Sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja RP »

No se on vaan kevättä rinnassa, se on toki niin että jokainen mieltää ihastumisen erilailla. Mulle se on jotain semmosta että jossain on tosi söpö mies joka saa punan poskille, mutta ei sen kanssa oikeasti halua mitään.

Tein asian tiimoilta miehelle juuri yllätyshyökkäyksen, se ei niin tykkää niistä kun menee aina pasmat sekaisin. Täytin tiskikonetta ja kysyin jotta "oon täs funtsinu et kuin mont kertaa oot ihastunut meiän suhteen aikan?". Mä kerroin että sen yhden kerran kun kirjastossa olin töissä, se lähettipoju. En oikein päässyt selviöön miten sen laita on kun menin sihteeri-arkistokaapilla-pylly-pystyssä-linjalle. Nopea suu, lentävä mielikuvitus.

Vuosikausia suhteessa, se on ihan ok ihastua pikkuisen aina silloin tällöin.

Nyt menen pyykkaamaan, saan varmasti taa jotain funtsimisen aihetta. Viimeksi oli se "oon täs funtsinu josko huoriin lähdettäs".

Ei aina niin vakavana pidä olla, eikä varsinkaan ottaa kaikkea niin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Juopot juhlii Sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Alakerrassa asuntonäyttö ja meikäläinen muksii ikkunanpokia taltalla ja kumivasaralla. Kiittää varmaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Juopot juhlii Sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja annepa »

Kottarainen kirjoitti:Minulla tuollaiset ihastumiset ovat aina olleet oire siitä että omassa suhteessa mättää joku pahasti.

****
Hyvä juttu jos on niin että ilmiö on ihan viaton. Sitä en epäile etteikö tahdonvoimalla voi ja yleensä tulekin selvitä näistä tilanteista ilman että johtavat mihinkään pettämisiin tai jättämisiin.
Tämä on kolmas 8.5 vuoden aikana. Kaks edellistä meni ohi sillä että en tehnyt mitään paitsi välttelin aktiivisesti kohdetta. Ei huolehdi koska tämmöistä nyt käy välillä.
RP kirjoitti: Mulle se on jotain semmosta että jossain on tosi söpö mies joka saa punan poskille, mutta ei sen kanssa oikeasti halua mitään.
Mulle se on semmoista että jos minä olisin vapaa ja kohdekin olisi vapaa niin pistäisin täyden höyryn päälle. Mutta kun en ole niin en höyrytä.
RP kirjoitti: Vuosikausia suhteessa, se on ihan ok ihastua pikkuisen aina silloin tällöin.
Juu näin. En oikeen usko siihen että jos on löytänyt vastakappaleensa niin sitten ei enää tulee mitään seksuaalisia fiiliksiä ketään muita kohtaan, ikinä. Eri asia on se mitä tekee niille tuntemuksille. Minä nyt oon päättäny yrittää olla tässä hommassa hellun kans, eikä joku yksittäinen (tai kolmittainen) satunnainen ihastuminen sitä sitoutumista muuksi muuta. Toimin sen mukaan.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
RP

Re: Juopot juhlii Sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja RP »

Niin just, meinasin sitä etten halua oikeasti mitään koska olen suhteessa, jos en olisi niin vähintään lakanajumppa olisi toki toteutunut (no ainakin olisin koittanut ellei muuta).
RP

Re: Juopot juhlii Sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja RP »

Bluntly kirjoitti:Alakerrassa asuntonäyttö ja meikäläinen muksii ikkunanpokia taltalla ja kumivasaralla. Kiittää varmaan.
Kiittänee. Oma asuntomme arvo tuli juuri rytinällä alas. Tuossa tien toisella puolella oleva rivitalo alue on ilmeisesti myyty jollekin säätiölle tai kunnalle. Ihan sama. Ja sinne sijoitettiin sitten heti kaamea kasa humamamuja. Jo muuttui meno, nopsaan. Se on sitä hajasijoitusta. Keskeltä hyvätuloisia hankitaan vanhempaa materiaalia ja poks.

Vetäkää vittu päähän, kirjoitan sähköpostia.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Juopot juhlii Sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja huima »

RP kirjoitti: Jo muuttui meno, nopsaan. Se on sitä hajasijoitusta. Keskeltä hyvätuloisia hankitaan vanhempaa materiaalia ja poks.

Vetäkää vittu päähän, kirjoitan sähköpostia.
Mitä konkreettisesti on tapahtunut?
RP

Re: Juopot juhlii Sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja RP »

huima kirjoitti:
RP kirjoitti: Jo muuttui meno, nopsaan. Se on sitä hajasijoitusta. Keskeltä hyvätuloisia hankitaan vanhempaa materiaalia ja poks.

Vetäkää vittu päähän, kirjoitan sähköpostia.
Mitä konkreettisesti on tapahtunut?
No ensimmäisenä tulee mieleen älämölö, paikkojen paskaksi laitto ja tuo alue näyttää kerryttävän ihmeellistä jätekasavuorta. Meidän taakse nousee usean sadan tuhannen hintasia omakotitaloja, mä luulen että ne kiittää vielä enemmän.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Juopot juhlii Sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja Niba »

huima kirjoitti:
RP kirjoitti: Jo muuttui meno, nopsaan. Se on sitä hajasijoitusta. Keskeltä hyvätuloisia hankitaan vanhempaa materiaalia ja poks.

Vetäkää vittu päähän, kirjoitan sähköpostia.
Mitä konkreettisesti on tapahtunut?
Dorka, toisen elämä pilalla! RAHAT katosi kankkulan kaivoon, mitään ei ole enää tehtävissä, seuraava asunto luultavasti vuokrakaksio syrjäkylillä.. :cry:

Painavaa sanaa pohjolasta a'la Sofi Oksanen FST-channel

Sofi löytää kyllä ikävät puolet siinnilleen kaikesta, Hail Sofia!

Jossain tästä saa vankilatuomion..

Vittu, sininen lenkki syödään kylmänä, Sofia sulla on vielä oppimista....

Sofia elää kyllä pikkuisen erilaisessa maailmassa,
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Juopot juhlii Sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Pikkujoulukutsut tälle vuodelle lähetetty kavereille, taitaa olla kuutisen viikkoa aikaa järjestellä, siivota ja kokata. Jos jatkais laattalattian saumojen pesua höyrypesurilla.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Juopot juhlii Sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Suvinen kirjoitti:Häät juhlittu, kamala darra ja morkkis. En millään jaksaisi hakea muksua mummolasta kun vapisuttaa vieläkin, mutta en kehtaisi jättää toiseksikaan yöksi. Tosin mies on krapulakaljalla enkä tiedä onko siitä huomenna hoitamaan tyttöä. Tulee kyllä niin paskavanhemmat- olo ettei tosikaan.
:D Perussettiä!

Meillä ei tota jätkää nyt näköjään hoitoon saada mihkään - isovanhemmat on vielä sen verran nuoria että on omia menoja niin paljon, ei voi mitään. Mies selailee 2 vk päästä olevien viskimessujen valikoimaa, minä nautiskelen sokerilitkuja.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Juopot juhlii Sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja saira »

SPR:n päivystäjän testi läpäisty!!! Siitä syömään hyvää ruokaa. Tai siis muuten hyvää, mut testiä suorittaessa pureskelin huuleni auki, ei hjuva ennen tota tapahtumaa... Mut ei tarvinnu elvyttää ketään Roosterissa, kukaan ei ottanu Ultimate Death Burgeria.. :-D
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Juopot juhlii Sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Lapsen syntymän jälkeen olen ryypännyt humalaan asti alle kymmenen kertaa. Se tuntuu väärältä ja aina tulee morkkis. Tiedostan, etten millään ole riittävän hyvä puoliso tai hyvä isä kolmeen päivään juomisesta, joten kynnys juoda on korkealla. Onneksi nykyään tulee harvoin nollausfiiliksia, ei juuri koskaan. Mut tsemppiä krapulaisille!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Juopot juhlii Sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Lapsen syntymän jälkeen olen ryypännyt humalaan asti alle kymmenen kertaa. Se tuntuu väärältä ja aina tulee morkkis. Tiedostan, etten millään ole riittävän hyvä puoliso tai hyvä isä kolmeen päivään juomisesta, joten kynnys juoda on korkealla. Onneksi nykyään tulee harvoin nollausfiiliksia, ei juuri koskaan. Mut tsemppiä krapulaisille!
Hahah, tää on Ylle hyvä :D "Mä en pysty juomaan nyt kun on lapsi kun tulee morkkis. Ok no alle 10 kertaa vetäny perseet, mut tuli paha olo". Perusmorkkishan toi on, mitään tekemistä lapsen kanssa!

Mun synttäribileitä suunnitellaan kiivaasti, uhkasivat tulla kaikki synnärillä käymään ennenkuin lähtevät juhlimaan mun 30v. synttäreitä. Reiluja kavereita!!
The great club outshines the individual, always and forever.
AngryBird

Re: Juopot juhlii Sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Elppis kirjoitti: Mun synttäribileitä suunnitellaan kiivaasti, uhkasivat tulla kaikki synnärillä käymään ennenkuin lähtevät juhlimaan mun 30v. synttäreitä. Reiluja kavereita!!
:D
Reilukerho.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Juopot juhlii Sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Elppis kirjoitti:Perusmorkkishan toi on, mitään tekemistä lapsen kanssa!
Krapulasta tulee monen päivän ahdistus, ei niinkään morkkis - siis minulla. Lapsen myötä tuo ahdistus vaikutuksineen on pois myös lapselta, ei vain minulta. Usko pois, tuosta tulee morkkis.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Manaaja

Re: Juopot juhlii Sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

saira kirjoitti:SPR:n päivystäjän testi läpäisty!!! Siitä syömään hyvää ruokaa. Tai siis muuten hyvää, mut testiä suorittaessa pureskelin huuleni auki, ei hjuva ennen tota tapahtumaa... Mut ei tarvinnu elvyttää ketään Roosterissa, kukaan ei ottanu Ultimate Death Burgeria.. :-D
Nyt harmittaa että asun väärässä kaupungissa. Olisin ottanu. Kerrassaan herkullinen menu.
Avatar
RahkaPussukka
Kitinäaddikti
Viestit: 89
Liittynyt: 30.01.2011 20:08

Joo ja hei :-D

Viesti Kirjoittaja RahkaPussukka »

No nih, täti on täällä taas! En ollutkaan kuin jotain 3 v pois kitisemästä... Kai mulla on/oli se kuuluisa elämä. Tosin ei some kyl voita tätä foorumia. Näin o!
Manaaja

Re: Juopot juhlii Sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Jeij, täti!
Avatar
RahkaPussukka
Kitinäaddikti
Viestit: 89
Liittynyt: 30.01.2011 20:08

Re: Juopot juhlii Sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja RahkaPussukka »

Manaaja kirjoitti:Jeij, täti!
IhQuja kisuja sullakin <3
Vastaa Viestiin