Kumpparisi huonot puolet?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
RahkaPussukka
Kitinäaddikti
Viestit: 89
Liittynyt: 30.01.2011 20:08

Kumpparisi huonot puolet?

Viesti Kirjoittaja RahkaPussukka »

Kun sinkkuna en voi avautua kumppaneista tai edes hoitosedistä, avaan keskustelun kumppareiden huonoista puolista.

Miten kumpparit teillä ahdistavat?

Itse en tykkää siitä hajukkaasta sukkamehusta, jota kumppareissa erittyy. Muuten ovat ihan kivat menokkaat...
Ei, juu, vaarinhousut!
RP

Re: Kumpparisi huonot puolet?

Viesti Kirjoittaja RP »

Itselläni on semmonen ikävä tilanne etten omista kumppareita. Haluja kyllä olisi. Pitäisköhän jotain ihan perusnoksuja käydä katselemassa vaiko jotain hieman erilaisempaa, räväkämpää.
AngryBird

Re: Kumpparisi huonot puolet?

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Mua ahdistaa ainoastaan se, että en ole vielä saanut hankittua Hunterin niittikumppareita. :P
Punaiset perusnoksuni eivät ahdista. En eritä sukkamehuaromejakaan.
Avatar
RahkaPussukka
Kitinäaddikti
Viestit: 89
Liittynyt: 30.01.2011 20:08

Re: Kumpparisi huonot puolet?

Viesti Kirjoittaja RahkaPussukka »

RP kirjoitti:Itselläni on semmonen ikävä tilanne etten omista kumppareita. Haluja kyllä olisi. Pitäisköhän jotain ihan perusnoksuja käydä katselemassa vaiko jotain hieman erilaisempaa, räväkämpää.
Miulla on punaiset Hai(sie)-saappaat. Ihunat ovat! Mieluummin noksukumpparit kuin noksuluuri.
Ei, juu, vaarinhousut!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kumpparisi huonot puolet?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mulla on kahdet kumpparit: vaaleanpunaiset Hait ja sitten ruskeat, karvavuoriset pilkkisaappaat. Hait on kyllä huonot, pohjallinen ei pysy paikallaan ja muutenkin ovat melkoiset nuljut. Menee just ja just nurmikonleikkuussa ja muissa piha-askareissa. Pilkkisaappaat on aika täydelliset; pitkät ja jämäkät, istuvat varret ja pitävä pohja. Ovat vaan kesä/syysoloissa turhan kuumat. Taidan hankkia ne Crocsin kumpparit ensi kesäksi. Keltaisena.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kumpparisi huonot puolet?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Mulla Nokian Kairat on alkaneet käydä kylmän tuntuisiksi. Lie vanhuuden vaivoja, tai sit oon kengittänyt liikaa. Pitenee ostaa lisää fylliä ja eristettä, vaikka alkuun huopapohjalliset.
Nokian Kontiot taas alkaneet hapristumaan, vaikka on vasta 12v. Lie liikaa auringon valoa ja liian vähän silikonia. No, nyt on myöhästä tuupaa silikonia kun jo pinta rakoilee.
Vaikea vaan pirun vaikea löytää sopivia uusia kunmppareita, kun on leveä ja rintava klabbi.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
RahkaPussukka
Kitinäaddikti
Viestit: 89
Liittynyt: 30.01.2011 20:08

Re: Kumpparisi huonot puolet?

Viesti Kirjoittaja RahkaPussukka »

AngryBird kirjoitti:...En eritä sukkamehuaromejakaan.
Sie onnellinen! Mie perin isältäni juurikin sen perspiraation... muistan kuin isukki heitti päivän jalassa lionneet sukat kylpyhuoneeseen. Siinä hajussa heikotti vahvempaakin...
Ei, juu, vaarinhousut!
Avatar
RahkaPussukka
Kitinäaddikti
Viestit: 89
Liittynyt: 30.01.2011 20:08

Re: Kumpparisi huonot puolet?

Viesti Kirjoittaja RahkaPussukka »

Pulkannaru kirjoitti:Mulla Nokian Kairat on alkaneet käydä kylmän tuntuisiksi. Lie vanhuuden vaivoja, tai sit oon kengittänyt liikaa. Pitenee ostaa lisää fylliä ja eristettä, vaikka alkuun huopapohjalliset.
Nokian Kontiot taas alkaneet hapristumaan, vaikka on vasta 12v. Lie liikaa auringon valoa ja liian vähän silikonia. No, nyt on myöhästä tuupaa silikonia kun jo pinta rakoilee.
Vaikea vaan pirun vaikea löytää sopivia uusia kunmppareita, kun on leveä ja rintava klabbi.
Ai gauhiaa, ekkösää käytä villasukkia kumppareissa? Pitäisi olla kunnon pässinpökkimät...
Ei, juu, vaarinhousut!
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kumpparisi huonot puolet?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Talvella mulla on noissa Kairoissa (kunmppari irtonaisella huopavuorella) vaan liner-sukkia ja jos on pakkasta enempi (=kylmempää kuin -15C) niin pistänlämpimät tekniset sukat linereiden päälle - jo tarkenee paremmin kun villasukkien kanssa. Villasukat on liian isot/paksut jotta mahtuisivat saappaisiin. Metsurin turvasaappaisiin mahtuu vaan thermal linerit, eikä saappaa meinaa lähteä jalasta edes noiden kanssa. Paksumpien sukkien kanssa ei mahdu edes jalkaan, johtuen rintavuudesta.
Duunissa (kävelykengät/sandaalit) käytössä saman valmistajan Coomax-linerit.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
AngryBird

Re: Kumpparisi huonot puolet?

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Pulkannaru kirjoitti:Villasukat on liian isot/paksut jotta mahtuisivat saappaisiin.
Älkää hyvä mies jauhako paskaa.
Villasukkia on monenpaksuisia ja -kokoisia.
Avatar
RahkaPussukka
Kitinäaddikti
Viestit: 89
Liittynyt: 30.01.2011 20:08

Re: Kumpparisi huonot puolet?

Viesti Kirjoittaja RahkaPussukka »

AngryBird kirjoitti:
Pulkannaru kirjoitti:Villasukat on liian isot/paksut jotta mahtuisivat saappaisiin.
Älkää hyvä mies jauhako paskaa.
Villasukkia on monenpaksuisia ja -kokoisia.
Juu, miullakin on Stockalta ostetut ohuet villasilkkisukat, jotka laitan sirompiin naiskenkiin.
Ei, juu, vaarinhousut!
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kumpparisi huonot puolet?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

AngryBird kirjoitti:Älkää hyvä mies jauhako paskaa.
Villasukkia on monenpaksuisia ja -kokoisia.
Ei oo vielä tullut vastaan yhtä ohuita/kestäviä mutta kuitenkin lämpimiä kuin nuo mainitsemani. Koekutojia on ollut tosin vasta neljä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Kumpparisi huonot puolet?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Olen tässä juuri katselemassa että mimmoset kumpparit tahtoisin. Nyt perus mustat noksut ottaa turhan pahasti pohkeeseen kiinni. Ihme rimppakintuille nekin on suunniteltu.
Me transmitte sursum, Caledoni!
AngryBird

Re: Kumpparisi huonot puolet?

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Pulkannaru kirjoitti:
AngryBird kirjoitti:Älkää hyvä mies jauhako paskaa.
Villasukkia on monenpaksuisia ja -kokoisia.
Ei oo vielä tullut vastaan yhtä ohuita/kestäviä mutta kuitenkin lämpimiä kuin nuo mainitsemani. Koekutojia on ollut tosin vasta neljä.
Ohut alpakka- tai villa-silkkilanka on tavan tyyristä mutta on se kaiken vaivan arvoista.
En tarjoudu sukantekijäksi, mulla on liikaa tilauksia jonossa.
AngryBird

Re: Kumpparisi huonot puolet?

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

par-sky kirjoitti:Olen tässä juuri katselemassa että mimmoset kumpparit tahtoisin. Nyt perus mustat noksut ottaa turhan pahasti pohkeeseen kiinni. Ihme rimppakintuille nekin on suunniteltu.
Monissa Tretornin saappaissa on nyöreillä säädettävät varren yläosat.
Leevi
Kitinän uhri
Viestit: 659
Liittynyt: 25.10.2007 16:15

Re: Kumpparisi huonot puolet?

Viesti Kirjoittaja Leevi »

Pulkannaru kirjoitti:Metsurin turvasaappaisiin mahtuu vaan thermal linerit, eikä saappaa meinaa lähteä jalasta edes noiden kanssa. Paksumpien sukkien kanssa ei mahdu edes jalkaan, johtuen rintavuudesta.
Olen niinkin kummallisen syyn kuullut tuollaisten käyttämättömyydestä, että "liian raskaat". Siis kun tavallinen kumisaapas on kevyempi. Ööö ... häh. No on joo kun ei niissä mitään rautaa ole.
Kun hankin tuollaiset, olen tasan kerran käyttänyt tavallisia kumisaappaita kun kengän varsi murtui niin, että lumi tunki saappaaseen ja mistäs niitä la iltapäivällä enää ostat. Nuo on jämäkät jalassa ja pohja on varsin pitävä. Painaahan ne enemmän kuin tavalliset, mutta ei ole minua haitannut.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kumpparisi huonot puolet?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Noi metsurin turvasaappaat on siis käytössä kovimmillakin pakkasilla. JA terkenen noiden thermal linereiden kanssa hyvin. Paikallaan seisomista kun ei juuri tule, pikemminkin pipa märkänä koko ajan.

edit. prkl kun näppiksen kirjame tahmaa
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kumpparisi huonot puolet?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

En ole aikuisiällä omistanut kumisaappaita. Mitä se kertoo minusta...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kumpparisi huonot puolet?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mulla on edelleen ne vaaleanpunaiset Nokian Kontiot. Huono puoli on, että ne maistuvat kissoille, ja kissat ovatkin syöneet saappaansuihin jälkensä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kumpparisi huonot puolet?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

omnomnomnom!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Kumpparisi huonot puolet?

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mun vaaleanpunaisiin Hai-saappaisiin tarvittaisiin uudet pohjalliset, kun niillä kävellessä tulee jalat kipeiksi, ku mulla on lättäjalat.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Kumpparisi huonot puolet?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Pitkään elin ilman kumppareita, mutta viime keväänä tuntui taas olevan sopiva hetki sitoutumiselle. Panostin lähes polveen asti ulottuviin nauhallisiin Aigleihin. Nauhojen ansiosta saa vaikka farkunlahkeet sullottua saappaisiin tarvittaessa.

Olen ollut valintaan kokolailla tyytyväinen. Huonoin puoli on se, että kuivuessaan kylppärissä saappaat houkuttelevat pikku pantteria roikkumaan nauhoissa.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kumpparisi huonot puolet?

Viesti Kirjoittaja annepa »

Kumppareiden hankkiminen olisi kyllä ajankohtaista, mutta ne satunnaiset Tretornit ja muut mitä oon kokeillu on ollu huonon mallisia. Isälle ostin Tretornit toissa syksynä eikä ne kestäny ees vuotta. "Kumi" murtui nilkasta etupuolelta, mistä se taittuu astuessa. Että sen merkkisiä en ainakaan osta.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
AngryBird

Re: Kumpparisi huonot puolet?

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

^Mulla kesti Tretornit niin monta vuotta, että sain käveltyä pohjan puhki :D

Olisko ollut 12 vuotta käytössä, metsä- ja jäälenkkeilyä ja jäljestystä koiraeläinten kanssa, sekalaisia piha-, autotalli- ja muita remppahommia.
Ei näköjään mikään kestä enää kuin ennen. Hmph.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kumpparisi huonot puolet?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei ole rautoja kärjissä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin