Kotiväkivalta

Vakavia keskusteluja isoista asioista - tiede, talous, politiikka, uskonto, yhteiskunnalliset asiat. Ei onelinereitä/puzznuzzia.
AngryBird

Re: Kotiväkivalta

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Riemumieli kirjoitti:
RP kirjoitti:Nooh, jotkut meistä on vaan tarkoitettu hieman viallisiksi yksilöiksi. En ota siitä stressiä, miksi sinäkään.
Ei aina niin vakavasti tarvi ottaa, pieni pääpipi päivässä pitää naisen tiellä.
Hatuttaa vain aina olla hullujen ympäröimänä.
Ovi on auki, mikset lähde? ;)
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kotiväkivalta

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

AngryBird kirjoitti:Ovi on auki, mikset lähde? ;)
Olen todella huono tekemään asioita/kokeilemaan jotain uutta. Ja ilmeisesti myös varustettu huonoilla vaistoilla, koska näen toisten mielipuolisuuden vasta siinä vaiheessa, kun on jo liian myöhäistä.
Paras päivä ikinä.
AngryBird

Re: Kotiväkivalta

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Riemumieli kirjoitti: Olen todella huono tekemään asioita/kokeilemaan jotain uutta. Ja ilmeisesti myös varustettu huonoilla vaistoilla, koska näen toisten mielipuolisuuden vasta siinä vaiheessa, kun on jo liian myöhäistä.
Niinhän se useimmiten menee.
Ekaan kohtaan ei muuta kuin että välillä tekee hyvää poistua omalta mukavuusalueeltaan.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kotiväkivalta

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Riemumieli kirjoitti:Taas täytyy heittää ilmoille kysymys, onko netissä yhtään edes suhteellisen täysjärkistä ihmistä?
o/
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Kotiväkivalta

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Rankkaa kamaa täällä.

Parisuhteessa ei ole tarvinnut koskaan pelätä fyysistä väkivaltaa, henkisesti mua kohdeltiin kaltoin edellisessä.
Kotiväkivallasta on kokemuksia, useamman vuoden ajalta. Niin kauan kuin kukaan ulkopuolinen ei siihen puuttunut, niin asiaan ei tullut muutosta. Vein asian viranomaisille, ja sen jälkeen ei ole tarvinnut pelätä fyysista väkivaltaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kotiväkivalta

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Riemumieli kirjoitti:Taas täytyy heittää ilmoille kysymys, onko netissä yhtään edes suhteellisen täysjärkistä ihmistä?
Manala ja ehkä joku muu.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kotiväkivalta

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Olen itse aina ollut suhteessa se aggressiivisempi osapuoli, eikä sekään ole kovin paljoa se. Minusta on hurja ero sillä, pistääkö jotakuta turpaan huolella vai heittääkö toista auton avaimilla tai sohvatyynyllä. Jälkimmäistä nyt en pidä perisyntinä, ensimmäistä kyllä. Luulenpa, että olen tähän kypsään keski-ikään mennessä saanut fyysisesti rangaista kusipäisiä miehiä sen verran tarpeeksi, etten enää koe moiseen tarvetta.
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kotiväkivalta

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Taas täytyy heittää ilmoille kysymys, onko netissä yhtään edes suhteellisen täysjärkistä ihmistä?
Manala ja ehkä joku muu.
Meitsi.

8)
Prepare for the worstest.
Manaaja

Re: Kotiväkivalta

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Taas täytyy heittää ilmoille kysymys, onko netissä yhtään edes suhteellisen täysjärkistä ihmistä?
Manala ja ehkä joku muu.
Hyvä yritelmä, mutta pidän kyllä itseäni varsin moniongelmaisena ihmisenä, varsinkin parisuhdemateriaalina.

Mutta enpähän sentään käy huorissa!
Leevi
Kitinän uhri
Viestit: 659
Liittynyt: 25.10.2007 16:15

Re: Kotiväkivalta

Viesti Kirjoittaja Leevi »

AngryBird kirjoitti:^Ihan kuin et oikein ottaisi todesta näitä.

Ei se mitään. Niitä tapahtuu silti.
Mä ainakin uskon, että noin sairaita on joo, mitä olet kertonut.
Ja tuo tulevaisuudessa varuillaan olo ... Ei nyt kauheesti ihmetytä sekään.
Ei ole varmaan pienintäkään kiinnostusta saada lisää edes lievempää vastaavaa enää.
Vastaa Viestiin