Torstai-torttu

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Torstai-torttu

Viesti Kirjoittaja annepa »

RP kirjoitti:
Vaikka olen ihan lovena tähän nykyiseen niin ajoittain haaveilen jonkun tehdasrötikön ostamisesta jonka kunnostaisin loftiksi, nams. Josko sitten kun lotossa :]
Minäki tykkään nykyisestä asunnosta kovain mutta haluaisin yhen huoneen lisää. Tässä on kyllä rakennusoikeutta jäljellä, olen haaveillut että rakennutan toisen kerroksen tohon päälle. Tai puolikkaan, semmoinen muumitorni tohon talon päätyyn :D
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Torstai-torttu

Viesti Kirjoittaja swirl »

RP kirjoitti:...niin ajoittain haaveilen jonkun tehdasrötikön ostamisesta jonka kunnostaisin loftiksi, nams. Josko sitten kun lotossa :]
Samat haaveet. Olen varmaankin lukenut liian monta sisustuslehteä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstai-torttu

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^Mitä vanhemmaksi tulee, sen enemmän kamaa (lue: kirjoja) ja sitä enemmän haluaa sitä tilaa ympärilleen. Nyt mä alan pikkuhiljaa ymmärtää niitä aiemmin katkerasti osoittelemiani vanhoja pariskuntia, jotka asuvat kahdestaan 200 m2 omakotitalossa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Boner

Re: Torstai-torttu

Viesti Kirjoittaja Boner »

Pitäs vissiin heilua useammin firman porukoiden kanssa ja kuunnella juoruja. Kuulin just et mun kollega on tapettu viime vuoden lopussa. No ihmekkös sitä ei olekaan näkynyt hetkeen :kontrolli:
RP

Re: Torstai-torttu

Viesti Kirjoittaja RP »

Boner kirjoitti:Pitäs vissiin heilua useammin firman porukoiden kanssa ja kuunnella juoruja. Kuulin just et mun kollega on tapettu viime vuoden lopussa. No ihmekkös sitä ei olekaan näkynyt hetkeen :kontrolli:
Jahans. Mites se tapahtui.
Boner

Re: Torstai-torttu

Viesti Kirjoittaja Boner »

^ en viitti tänne laitella tarkempia juttuja..
RP

Re: Torstai-torttu

Viesti Kirjoittaja RP »

exPertti kirjoitti:
RP kirjoitti:
Boner kirjoitti:Pitäs vissiin heilua useammin firman porukoiden kanssa ja kuunnella juoruja. Kuulin just et mun kollega on tapettu viime vuoden lopussa. No ihmekkös sitä ei olekaan näkynyt hetkeen :kontrolli:
Jahans. Mites se tapahtui.
Se kuoli, arvaan.
No tota, ei tuo heitto kyllä oikein istu tähän. Mieti nyt vielä kerran.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Torstai-torttu

Viesti Kirjoittaja annepa »

Elppis kirjoitti:^Mitä vanhemmaksi tulee, sen enemmän kamaa (lue: kirjoja) ja sitä enemmän haluaa sitä tilaa ympärilleen. Nyt mä alan pikkuhiljaa ymmärtää niitä aiemmin katkerasti osoittelemiani vanhoja pariskuntia, jotka asuvat kahdestaan 200 m2 omakotitalossa.
Meillä on vähennystalkoot. Pari-kolme kertaa vuodessa käyn läpi asioita ja heitän tavaraa meneen, siis osa menee ihan roskiin, osa kierrätykseen. Kirjoista luopiminen on karmeaa, mutta mietin ankarasti että luenko tätä vielä vai en ja osasta olen jo pystynyt luopumaan. Oikeastaan vähennän koko ajan, mulle tulee usein luopumispäätökset ihan omituisissa paikoissa, esim viimeksi tuli työpaikan portaissa kävellessä että "en minä sitä oliivinvihreää iltapuvuhkoa enää tarvi, ei sovi mulle enkä varmaan ikinä käytä". Se sis menee seuraavaan satsiin joka menee kiertoon. Kahet saappaat on menossa kans, koska en nyt niitä vaan enää käytä, ostin uudet joita käytän.

Tavaran kertymisen välttämisessä auttaa se, että me on saatu vanhemmillemme taottua päähän että me ei tarvita tavaraa, jos haluavat lahjoa niin ruoka ja aineettomat lahjat käy. Ei tule enää krääsää nurkkiin siltä suunnalta.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
RP

Re: Torstai-torttu

Viesti Kirjoittaja RP »

Boner kirjoitti:^ en viitti tänne laitella tarkempia juttuja..
Niinno, ei tietenkään.
Boner

Re: Torstai-torttu

Viesti Kirjoittaja Boner »

Jaahas. Pitäs lähtee leikkimään kickoffiin segwayllä ja muilla leluilla. Saunomaan, syömään ja kai juomaankin.. Mä olen niin huono innostumaan mistää firman bileistä arkena, et tekis mieli sanoo nou tänks.. :doh:
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Torstai-torttu

Viesti Kirjoittaja swirl »

Nyt on vanha työhuone tyhjennetty konetta lukuunottamatta. Pölytkin pyyhitty. Täällä kaikuu! Huomenaamuna tulee muuttomiehet, eihän me nyt sentään itse muuteta tavaroitamme toiseen päähän taloa.

Hassua, että on haikea olo vaikka muutan vain toiseen päähän taloa. Tulee ikävä joitain ihmisiä. Joitain taas ei.
Dumis

Re: Torstai-torttu

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Tänään on kyllä tankkaus mennyt ihan puihin. Nyt vähän härkäruukkua naamaan ja firman tarjoamaa voimistelua. Toivottavasti ehtis nähdä edes vähäsen matsista vielä tänään.
Boner

Re: Torstai-torttu

Viesti Kirjoittaja Boner »

Boner kirjoitti:Jaahas. Pitäs lähtee leikkimään kickoffiin segwayllä ja muilla leluilla. Saunomaan, syömään ja kai juomaankin.. Mä olen niin huono innostumaan mistää firman bileistä arkena, et tekis mieli sanoo nou tänks.. :doh:
Sanoin. Ei napannut.
RP

Re: Torstai-torttu

Viesti Kirjoittaja RP »

swirl kirjoitti:
RP kirjoitti:...niin ajoittain haaveilen jonkun tehdasrötikön ostamisesta jonka kunnostaisin loftiksi, nams. Josko sitten kun lotossa :]
Samat haaveet. Olen varmaankin lukenut liian monta sisustuslehteä.
Tuntuu että jokaisessa Dekon numerossa on jotain verskatehtaista kunnostettuja upeuksia! :) Joskus tuntuu virheeltä tilailla niitä läpysköitä.

Leffoissa on paljon näitä lofteja, laittaa kuolan valumaan.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Torstai-torttu

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Mää pane ny hie valumaa. -> Lenkille.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Torstai-torttu

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Vaola kirjoitti:
exsu kirjoitti:Jos mä lainaan Tixua Nowalta?
Ööh, since when Tixu on ollut Nowan GBF? :shock:
Hmm, olisiko se ollut se mun gay boyfriend? En kyl muista olixen nimi Tixu vai Mixu vai Bixu vai mikä, mut jotain aika gayhenkistä kuitenkin :shock:
Prepare for the worstest.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstai-torttu

Viesti Kirjoittaja Elppis »

MILFit hiljaa! :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Torstai-torttu

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Must on niin ihkuu tää adamlambert ja sauli. Tai jotenki symppistä, silleen homosti :h:

vaikka ne varmaan onkin aika tyhmiä irl molemmat, ja tuskin se kestää, mut silti.
Prepare for the worstest.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstai-torttu

Viesti Kirjoittaja Elppis »

On se jotenki joo :h: Ihqudaa!!
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstai-torttu

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vaola kirjoitti:^ Miksää sit huudat..? :?
MITÄÄ?!
The great club outshines the individual, always and forever.
Bruce Willisika

Re: Torstai-torttu

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Kurkussa pyörii sirkkelinterä ja räkää valuu ulos silmistä ja korvistakin. Eli tällä viikolla ei sitten tarvinnut/-tse urheilla. Sen sijaan väännän makaroonilaatikon, n. eka kokkaukseni tänä vuonna tunamakaroonin lisäksi. Taidan napata seuraavalta ulkomaanmatkalta mukaan, jos nyt en paikallista kokkia, niin ainakin paikallisen ruokareseptikirjan. Makunystyrät eivät ole sopeutuneet viime reissun jäljiltä enää koulun lounasruokalan mössöihin sen enempää kuin omiin tunapasta-bravuureihinikaan. Täytynee vierailla paikallisessa orientaalimarketissa ruokaostoksilla joku päivä.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Torstai-torttu

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mä ostin tänään chilin. Se ei oo oikein ollu koskaan ns. mun kuppi teetä, mutta terveyshyötyjen takia aattelin antaa sille tilaisuuden. Tässä joku päivä.
Prepare for the worstest.
Manaaja

Re: Torstai-torttu

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

nowaysis kirjoitti:Mä ostin tänään chilin. Se ei oo oikein ollu koskaan ns. mun kuppi teetä, mutta terveyshyötyjen takia aattelin antaa sille tilaisuuden. Tässä joku päivä.
Palaat puolen vuoden kuluttua astialle ja kaivat sen sieltä jääkaapin vihanneslokerosta? Alota miedoilla. Porttiteorian mukaan tulet ennenpitkää siirtymään automaattisesti vahvempiin, jos K-kaupalla vaan on hyllyissä mitä diilata.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Torstai-torttu

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Mä ostin tänään chilin. Se ei oo oikein ollu koskaan ns. mun kuppi teetä, mutta terveyshyötyjen takia aattelin antaa sille tilaisuuden. Tässä joku päivä.
Palaat puolen vuoden kuluttua astialle ja kaivat sen sieltä jääkaapin vihanneslokerosta? Alota miedoilla. Porttiteorian mukaan tulet ennenpitkää siirtymään automaattisesti vahvempiin, jos K-kaupalla vaan on hyllyissä mitä diilata.
Oletko Kookaupan spånss ORI? Minä en tykkää ilmai SEKSI annetusta
mainoksesta. Stadinarska käy aina Osuuskaupassa.


Muuten hyväksyn vastauksesi. :) Onnea. Ja saat jatkaa, kunhan ei ole liikaa tägiä.

SA
Rakastettu yhteisömme jäsen
Päättäjä pilvessä varvastossut jalassa
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Torstai-torttu

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä ostin avocadoja. Harmitti, kun kaikki oli ihan superraakoja, oon huono tossa kypsyttelyssä. Ne joko unohtuu ja mätänee tai sitten en malta odottaa ja vedän raakana. Toisinaan ne saattaa myös mädäntyä raakana, outo kasvi.
Vastaa Viestiin