Urheiluosasto

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Dumis kirjoitti:Tapelkaa, voittaja saa olla oikeassa!
Ei jaksa, manala voittaa nuo aina :cry:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Manaaja

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Tapelkaa, voittaja saa olla oikeassa!
Ei jaksa, manala voittaa nuo aina :cry:
Näin on dumari. Tää sota oli sodittu jo siinä kohtaa kun havaitsin ensimmäisen väärän mielipiteen linjoilla.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Reipasvauhtinen kävelylenkki luikkailla lipsutellen. 1h15min. Suunto-data puuttuu koskapa sykevyö paskaksi. Tai ois sen voinut saada pysymään kasassa jesarilla.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tällä viikolla vaan pari aerobista, jos nää kintut vähän aukeis ja tulis terävimmiksi. Huomenna pari futsalpeliä, pelipäivän aattona tunnelma on let's go-tasoa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Penkkiurheilu on parhautta! Ens kausi fanitetaankin broidin joukkuetta komean nousun ansiosta futsal-liigassa. \o/
Viimeksi muokannut Lapitii, 07.02.2011 19:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Dumis

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Lauantaina tuli vajaa tunti salilla rehkittyä. Ihan jees viikon flunssailun ja parin viikon treenaamattomuuden jälkeen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Eilen tulin takas reissusta ja heti oli illalla päästävä ladulle. Pakkasta oli 19 raatia. Ei vielä flunssaoireita. Tänään en päässyt ladulle mutta huomenna taas baanalle. Kaupin ladut vaan ovat niin kovaksi liippautuneet, että pohkeet hapottavat heti alussa, koska suksi hakee luistellessa koko ajan. Tämä on epämiellyttävää. 225km on tälle talvelle hiihdelty, maaliskuussa pitäis sitten isommin monon ahmia latua. Mennään perheen kanssa Sappeelle viikoksi mökille ja kai sitä joka päivä täytyy yrittää sivakoida. Olis nyt vaan keliä...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tähtäsin lämpimimpään ajankohtaan hiihtolenkin. Lähtiessä -21, tullessa -23.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dumis

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Viime viikolla ke, pe sali.
Tänään sali kevyillä painoilla ja useilla toistoilla, perjantaina teen vielä saman. Ehkä sunnuntainakin jos pääsen salille.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Sattumalta bongasin punttiksen varausjärjestelmästä raportin sali- ja jumppakäyntikerroistani. Liityin 2009 huhtikuussa salille, ja tänä aikana olen osallistunut jumppiin tai käynyt salilla 246 kertaa 8)

Joillakin kerroilla olen saattanut käydä esim kahdella eri tunnilla tai vaikka jumpassa ja salilla tms, ts samalla päivälle voi olla parikin leimaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Eilen perus 16,5km hiihtelyy. Laskin, et tänä talvena noin 255km, viime talvena meni 300km. Toki paljon muutakin liikuntaa, kuten jopa juoksulenkkejä olen talvella tehnyt. Mut jos 400 tulee täyteen, ajan Miedon parran hänen nukkuessaan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Eilen olimme seinäkiipeilemässä ja tänään aloitin aamun basic crossing -tunnilla :)
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Poikkesin ajanpuutteen vuoksi hölkkälenkillä. Pakkasta oli tuttu 20, joka tais tehdä lenkistä tervaisen. Tai sitten se, etten olen juossut lenkkiä pariin kuukauteen. Oikein ahdisti viiden kilsan jälkeen, kun sykkeet pysyi ylhäällä väkisin aina kotipihaan asti. Hyi vittu mikä kokemus, ei herkkäluontoisille.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dumis

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Tunnin jumppailu salilla. En taaskaan tehnyt penkkiä kun säästelin ojentajia huomiseen uintiin, nyt sinne on sit pakko mennä kerran säästelin :D
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Maanantaina kävin Zumbassa ja eilen kokeilemassa tankotanssia :)
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Käytiin eilen ystävättären kanssa Dance Fever -tunnilla. Meni huomattavasti paremmin kuin viikko sitten, enää ei joutunut hävetä koko aikaa. Ensiviikolla alkaa uudet tunnit, uusi tanssi harjoiteltavana.. kaipa sinne no mentävä :)
Dumis

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Duunikaverin rinta- ja olkapäätreenit tänään. Jopas siitä onkin aikaa kun olen viimeksi tehnyt "kunnon" treeniä enkä tätä vammais-versioksi kutsumaani painojen kanssa leikkimistä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

300km/talvi meni puhki jossain vaiheessa hiihtolenkkiä. Täytyy sanoa, että on tullut hiihdeltyä -15 tai kylmemmässä lähes koko talvi. En ole kertaakaan perunut hiihtoa lämpötilan tai muun säähän liittyvän seikan vuoksi. Näin perheellisenä ei ole varaa valita ajankohtaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

tänään on tullut liikuttua paljon, aamulla sali + crossing ja äsken vielä käytiin kiipeilemässä .. mahtifiilis.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kannoin risteilykassin urheasti kotiin katumusharjoitteluna taksin sijaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Käytiin ystävättären kanssa taas zumbaamassa. Voisin kuvitella jumppatuntien jäävän kyllä sitten vähemmälle, kun ystävättären salikokeiluaika loppuu.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Suvinen kirjoitti:Kiipeilemässä taas pari tuntia. Tällä kertaa kiivettiin enemmän, kun saatiin ohjaajalta lupa varmistaa toisiamme. Huisin hauskaa :)
Eikös olekin :)
Meillä on läpyskät, että osataan varmistaa. Huomenna mennään taas ( neljäs viikko putkeen ):)
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Poikkesin maantieteellisen profiloinnin seurauksena Ylöjärven hiihtomaastoissa. Oli sitten heti jyrkkää mäkeä ja nyppylää. Kelihän oli infernaalinen: pehmeä loskainen alusta sekä latu täynnä tuulen sylkemiä puunpalasia. Sitä paitsi eksyin ihan loppumetrillä. Onneksi joku kiltti paatre saattoi väsyneen matkamiehen kotipesään turvallisesti. Kiitos paikallinen hiihtojaos! Nyt ois ~370km kasassa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Suvinen kirjoitti:Mitkä läpyskät?

Missä muuten käytte kiipeämässä?
Siis todistus siitä, että osataan varmistaa.. sellainen läpsykkä. Vaikuttaa kertahintaan se, että osaako varmistaa vai ei.
Huomenna pitää ostaa kausikortti tuonne :)
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Suvinen kirjoitti: Jaa jaa, ei meillä sellaisia :D Ekan ohjatun keran jälkeen saatiin lupa, ei kuitenkaan mitään kirjallisia vaan ihan let's go meininkiä. Kiipeillä ja varmistaa saa kuka vaan, kun vastuu on kuitenkin itsellä. Kertahinta taitaa olla sama kaikille, ellei sitten seuran jäsenille halvempi.
ok ok ..

Ah eilen käytiin taas kiipeilemässä. Ihan taivaallista. Koluttiin nelosen reittejä läpi, ja kävin kokeilemassa kolmea vitosta.. yhdessä loppu uskallus, toisen pääsin ylös ja kolmannessa muljahti lapa.

Hemmetti kun tekis mieli lähteä samantien uudestaan kiipeilemään :)
Vastaa Viestiin